Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

3 out of 5
ibis Styles Paris Mairie de Montreuil
15-19 Rue Franklin, Montreuil, Seine-Saint-Denis

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 93 van 305 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 161 van 305 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 305 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 305 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 305 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dinand

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Good hotel for visiting Paris. Location is well outside city center, but metro station around the corner which will take you to Paris center in about 15min. Breakfast is well serviced. Basic, but enough choice for everyone. The rooms are average in size and bed is quite comfortable! Hygiene is ok. This hotel lives up to it's expectations as a Ibis Styles *** hotel and don't expect anything more than that. I can recommend this place!
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van TN op 3 jan 2024
Cher Monsieur Dinand Derksen, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Bien à vous L’équipe de l’Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service en parkeergelegenheid. Dankzij het vriendelijk personeel zijn we de weg wijs met de metro overal naar toe te gaan.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van TN op 14 aug 2023
Chère Madame Jennifer Danoesastro,Toute notre équipe tient à vous remercier chaleureusement pour ce beau retour qui valorise notre travail En effet, nous mettons tout en œuvre pour vous accompagner et vous délivrer entière satisfaction. Ce fut un plaisir de vous accueillir parmi nous.A très bientôtL’équipe de l’Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

2/10 – Ontzettend slecht

Alpay

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedwanten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van TN op 21 jul 2023
Dear Madam, Dear Sir,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Paris Mairie de Montreuil. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,

8/10 – Goed

M.J.

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van TN op 30 jun 2023
Dear M.j. Dijkema,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Paris Mairie de Montreuil. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Kind Regards,Team Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

6/10 – Redelijk

Theo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Middelmatig hotel
Beetje gedateerd hotel, waar niet veel aandacht aan duurzaamheid en energiebesparing wordt gedaan: zeer warme kamers, halogeenverlichting. Goede bedden, maar rommel onder de bedden. Pluspunt: familiekamer met aparte kamers. Lgging vlakbij metrostation.
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van la direction op 15 nov 2022
Beste klant,Bedankt voor je comeback. Het spijt ons als uw ervaring in het hotel gemengd was. Wat betreft het milieu, het setpoint is 19 graden, we zijn overgeschakeld naar 0 plastic zoals je ongetwijfeld hebt gemerkt, de buitenverlichting is uitgeschakeld en we schakelen geleidelijk over naar 100% LED. We doen ons best om onze ecologische voetafdruk te verkleinen. We hopen je weer te zien tijdens een toekomstig verblijf.

8/10 – Goed

Arno

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel close to metro
Nice hotel outside the Peripherique, close to metro station. So you are quick in the centre of Paris. Just to sleep, shower and breakfast it's worth to stay. Clean, rooms OK but not big. Breakfast OK; enjoy the fresh Orange Juice.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van la direction op 12 sep 2022
Dear Amo,Thnak you for your great feed back. We hope to see you sonn again. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie dicht bij metro. Eigen parkeergelegenheid. Prima ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van la direction op 29 jan 2020
Geachte klant, Bedankt voor je feedback. We hopen je weer te zien tijdens een volgend verblijf. Met vriendelijke groet.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
just ok
rooms average, bathroom not very clean. breakfast was amazing!
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van the management op 23 dec 2019
Dear Guest, Thank you for your feed back. We are pleased if you had enjoyed the breakfast ans we hope to see you soon again. Best regards.

8/10 – Goed

L.M.P.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van la direction op 23 dec 2019
Cher client, Merci pour ce retour positif. Nous espérons vous revoir lors d'une nouvelle réservation.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic hotel, kamers uiteraard Frans formaat, maar schoon en comfortabel. Ontbijt voldoende, als iets op is is het op, aanvullen van sinaasappels en vers fruit wordt wel op prijs gesteld door gasten. Locatie erg prima op einde van metro lijn 9 met een winkelcentrum voor de deur.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van la direction op 28 nov 2019
Geachte klant, Bedankt voor deze zeer positieve reactie. We hopen je weer te zien tijdens een nieuw verblijf in het hotel.

10/10 – Uitstekend

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een goed hotel,goede locatie,niet ver v/d metro,auto kan je parkeren in de ondergrondse garage. Kamers waren mooi en ontbijt uitstekend zo ook de service.Goede Wifi ontvangst? Een aanrader.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van la direction op 23 okt 2019
Geachte klant, Bedankt voor uw zeer positieve feedback. We hopen je snel weer te zien.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van The manager op 13 mei 2019
Dear Guest, thank you for your feed back. We hope to see you soon again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed matras, dicht bij metro, rustige omgeving, prima ontbijt!
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van The manager op 7 jan 2019
dear Guest, thank you very much for your postive feed back. We hope to see you soon again. Best regards.

8/10 – Goed

Tamara, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn hotel, lekker ontbijt, vriendelijk personeel en je bent dichtbij de metro
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The manager op 7 nov 2018
Beste tamara, heel erg bedankt voor je positieve feedback. We hopen je snel te zien in ons hotel.

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor stedentrip Parijs
Prima hotel vlakbij de ringweg van Parijs , parking onder hotel en bovenop een metrostation. Half uurtje met de metro naar hartje Parijs , wel 1x overstappen Ontbijt prima , kamers netjes , personeel erg behulpzaam
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van la direction op 26 okt 2018
Cher client, Merci pour ce retour positif. Nous sommes heureux si vous avez passé un bon séjour chez nous. Nous espérons vous revoir lors d'une nouvelle réservation.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede buurt, ontbijt elders scoren!
Goede buurt om te verblijven, metro om de hoek (25 minuten naar centrum), diverse winkels en eetgelegenheden. Ontbijt was slecht!
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van la direction op 3 okt 2018
Geachte klant, Bedankt voor je positieve feedback. Onze excuses echter als het ontbijt niet aan uw verwachtingen voldoet. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Elise, Best

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor een leuke prijs
Heerlijke bedden, nette vrij kleine badkamer maar voor ons voldoende. Ontbijt was lekker al was het koken van de eitjes enigszins onduidelijk. Wat we vreemd vonden was dat als de nachtportier er was, de drankjes die dan genuttigd werden in de bar, contant afgerekend moesten worden en niet op de kamer er bij gezet werden. Dit zijn kleine verbeterpunten voor het hotel. Goed gelegen, metro, mcdonalds, domino's en diverse sushi restaurants op loopafstand.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van The manager op 22 aug 2018
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback. We hopen je snel weer te zien in het hotel. Met vriendelijke groet.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
everything very correct & clean. convenient.
Everything very correct & clean. Not extremely charming but very convenient. Sitlent, good bed, good pillow, clean.. so had a good sleep. and a good breakfast afterwards. Good value for money.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van The manager op 30 jul 2018
Dear Guest, Thank you for this very good feed back. We hope to see you soon again. Best regards.

8/10 – Goed

Silvia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging voor een stedentrip
De metro om de hoek en met een half uurtje in het centrum van Parijs. Een goede uitvalsbasis. Prijs-kwaliteitsverhouding prima.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van La direction op 6 jun 2018
Geachte klant, bedankt voor uw terugkeer, wij zijn blij als u van uw verblijf genoten heeft. We hopen je weer te zien bij de volgende reservering.

8/10 – Goed

Tom, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel, met goed ontbijt.
Goed hotel, met goed ontbijt. Fijn dat de auto in de parkeergarage kon blijven. Met de metro direct om de hoek.
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van manager op 5 jan 2018
Deazr Guest, thank you for your feed back. We hope to see you soon again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

zdzichu, kerkrade

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schoon net hotel
hotel gekozen vanwege de ligging ten opzichte van de metro. dit was een schot in de roos bleek later.familiekamer was ideaal,alhoewel we eerst 2 aparte kamers kregen terwijl we duidelijk suite met communicerende kamers hadden geboekt i.v.m kinderen . werd echter snel verholpen na een paar vermanende woorden naar receptionist toe
Reactie van The Management op 10 mei 2016
Geachte klant, Beacoup dank u voor uw reactie. Onze excuses voor deze fout wanneer attributie kamers bij de receptie, en hopen dat uw familie heeft chmabre u overeengekomen. Wij nemen goede nota van uw andere opmerkingen en hopen u snel te zien. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Antoinette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enorm dicht bij metrostation.
Auto in parkeergarage van het hotel en metro om de hoek. Goede bedden alles schoon en ruim voldoende ontbijt
Reactie van Direction Hotel Ibis op 13 jan 2016
Geachte klant, Dank u voor uw reactie. Afwachting accuellir u terug naar het hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van La direction op 6 feb 2016
Cher client, Merci pour ce retour très positif. Nous espérons vous accueillir prochainement à nouveau. Bien Cordialement,

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, comfort kamer
Ett rätt så bra hotell, nära till tunnelbanan.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van TN op 15 jan 2024
Bonjour Peter Berggren,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Bien à vous,L’équipe de l’Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

6/10 – Redelijk

cedric

Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van TN op 15 jan 2024
Bonjour Monsieur Bouquet,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à ibis Styles Paris Mairie de Montreuil.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Ibis Styles sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Soyez assurée que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquée. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Bien cordialement,L'équipe Ibis Style Paris Mairie de Montreuil.

10/10 – Uitstekend

Bertrand

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Presque parfait
Plus de débit d eau svp et un pommeau de douche qui ne fuit pas
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van TN op 11 jan 2024
Bonjour Monsieur CHANFREAU,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Soyez assurée que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquée. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Nous sommes espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Bien à vous,L’équipe de l’Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

8/10 – Goed

Jacquie

Reisde met familie
Not clean
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van TN op 2 okt 2023
Monsieur Jacquie Treger, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à ibis Styles Paris Mairie de Montreuil. Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Les hôtels Ibis Styles sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquée. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Bien cordialement, L'équipe ibis Styles Paris Mairie de Montreuil.

10/10 – Uitstekend

Kim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Endroit très propre et personnel aimable et courtois
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van TN op 2 okt 2023
Madame Danielle Lemay Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis Styles Paris Mairie de Montreuil. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Bien cordialement, L'équipe ibis Styles Paris Mairie de Montreuil.

10/10 – Uitstekend

YUZURU

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van TN op 2 okt 2023
Chère Fujita Yuzuru,Toute notre équipe tient à vous remercier chaleureusement pour ce beau retour qui valorise notre travail En effet, nous mettons tout en œuvre pour vous accompagner et vous délivrer entière satisfaction. Ce fut un plaisir de vous accueillir parmi nous.A très bientôtL’équipe de l’Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

6/10 – Redelijk

Hilde

Reisde met familie
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van TN op 5 sep 2023
Bonjour Hilde Ribe,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à ibis Styles Paris Mairie de Montreuil.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Ibis Styles sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquée. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Bien cordialement, L'équipe ibis Styles Paris Mairie de Montreuil.

8/10 – Goed

Kenneth

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van TN op 21 jul 2023
Dear Kenneth Asheim,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Paris Mairie de Montreuil. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best Regards,

8/10 – Goed

Ambre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hôtel
La chambre etait propre et confortable. Le service du petit déjeuner est correct. Un bemol sur l'accueil un peu cavalier...
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van TN op 30 jun 2023
Chère Madame MARTINET,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Bien à vousL’équipe de l’Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

6/10 – Redelijk

Bertrand

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Je suis tombé deux fois sur des chambres minuscules. Le personnel est sympa
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van TN op 30 jun 2023
Monsieur CHANFREAU,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.Bien cordialement, L’équipe de l’Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

10/10 – Uitstekend

Vane

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best stuff ever
Super friendly and kind stuff. We received much support as well as free late check out!
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van TN op 30 jun 2023
Dear Vanessa Rodrigues Gomes - Hermesh,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Paris Mairie de Montreuil. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Kind Regards,Team Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

10/10 – Uitstekend

Geoffrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van TN op 30 jun 2023
Dear Geoffrey Elliott,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Paris Mairie de Montreuil. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Kind Regards, Team Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent and very conveniently located next to the end of the 9 metro line.
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Sébastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pour un déplacement pro c'est bien
Séjour ne comprenant qu'une nuit pour un déplacement d'affaire je dirais que c'est un Hôtel qui va bien pour ce type de besoin. Rien d'extraordinaire mais les chambres sont d'une bonne taille et le petit déjeuner copieux, je n'ai pas besoin de plus.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

sean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff were very helpful and the hotel was fine
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

pierre

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonne qualité de services
Bien sur plusieurs plans mais ........prix en hausse/inflation ......petit dejeuner reduit/coûts (pas de fruits type kiwis,pas de sachets de thé) ........parking inondé
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Marcos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ficamos bem instalados, com fácil acesso a transporte urbano, a equipe do hotel nos ajudou bastante. Café da manhã bem gostoso, quarto amplo, limpeza ok. Recomendo.
4 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Ahmed, Redmond

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very friendly. Great breakfast with options. Only thing that could have improved is consistent availability of hot water.
Reactie van la direction op 11 dec 2022
Dear Guest,Thank you for your feed back. The heating probleme is now fix. We hope to see you soon again. Best egards.

10/10 – Uitstekend

Karoline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van la direction op 7 nov 2022
Cher client,Merci de votre retour. Nous sommes heureux si vous avez passé un bon séjour et espérons vous revoir très prochainement.

8/10 – Goed

gustavo javier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel está totalmente renovado y las habitaciones están limpias y correctas con una buena cama , muy cómoda. El desayuno es mejorable en cuanto al surtido pero correcto en cuanto a la calidad. Es un hotel para descansar perfectamente y poco más. Fui por temas de trabajo y para eso es más que correcto ya que todo está limpio, el metro a un paso y una zona muy tranquila por las noches con posibilidades de restauración a pocos metros del hotel
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van la direction op 24 okt 2022
Querido cliente,Gracias por sus comentarios positivos. Estamos muy contentos de que haya podido disfrutar de su estancia y esperamos volver a verle muy pronto. Muy cordialmente.

4/10 – Matig

Jean-Pierre

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van la direction op 10 okt 2022
Cher Jean-Pierre,Merci de votre retour. Nous sommes désolé si les services de l'hôtel ne correspondaient pas à vos attentes. Nous espérons vous revoir lors d'un prochain séjour.

10/10 – Uitstekend

Phillip

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well located, stylish & comfortable hotel
Very nice hotel, stylish and well located. Nice rooms with very comfortable bed. Excellent value, especially with an excellent free breakfast (though the breakfast restaurant was a bit crowded at the more popular times). All the staff were friendly and very helpful. The on-site underground parking was welcome but quite tight to get in and out of.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van la direction op 10 okt 2022
Dear Phillip,thnak you for your great feed back. We are very pelased if you had enjoy the hotel and hope to see you soon again.Best regards.

6/10 – Redelijk

Amit

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location near Metro and helpful receptionist. Rooms are small and cleaning got missed. Breakfast ok but staff disinterested.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van la direction op 12 sep 2022
Dear Amit,Thank you for your feed back. We apologize about hte breakfast and hop to see you sonn again.

10/10 – Uitstekend

Rune Dahl

2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van la direction op 22 aug 2022
Chère Rune,merci pour votre retour très positif. Nous espérons vous revoir très prochainement. Bien cordialement.

10/10 – Uitstekend

Tine Ørsager

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nemt at komme til - tæt på metro - venlig betjening Dog var de meget længe om at fylde op i morgenmadsbuffet’en
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van la direction op 22 aug 2022
Kære kunde,Vi er glade hvis du havde et godt ophold. Vi beklager morgenmaden, hvis vores service var for langsom og håber at se dig igen meget snart. Med venlig hilsen.

8/10 – Goed

Virginie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van la direction op 22 aug 2022
Cher Virginie,Merci de votre retour très positif. Nous sommes heureux si vous avez passé un bon séjour et éspérons vous revoir très prochainement. Bien cordialement.

8/10 – Goed

Caroline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour correct
Séjour correct pour le travail.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van la direction op 15 jul 2022
Cher Caroline, Merci de votre retour positif. Nous sommes heureux si vous avez passé un bon séjour et espérons vous revoir très prochainement. Bien cordialement.