Exterieur

Beoordelingen van ibis Styles Paris Saint Denis Pleyel

3 out of 5
ibis Styles Paris Saint Denis Pleyel
2, Quai de St Ouen et 2, Bd De La Liberation, Saint-Denis, Seine-Saint-Denis

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 237 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 126 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 69 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 571 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sebastiaan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie voor het geld. aardig en behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Michael

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Smerig toilet, wat niet doorspoelde, en kamers zijn ECHT gedateerd. Je loopt zo de jaren 80 binnen. De lobby is super netjes maar de kamers enorm gedateerd. Loslatende kitranden, schimmel in kitranden, douchekop die eraf valt als je m aanzet, en een bad vol vieze vlekken. Niet nog een keer voor mij.
2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

norbert

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima plek. Ver lopen naar de metro. Goed bed. Goed ontbijt. Matige buurt.
1 nacht verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Dennis

Negatief: Personeel en service
Op de site stond: parkeren gratis. Daar aangekomen raadde de receptioniste af om te parkeren aan het straat (niet de beste buurt), maar stelde ze voor om bij te betalen voor overdekt parkeren. Eén van de redenenen waarom wij dit hotel kozen was omdat parkeren gratis was zonder bijkomende toeslag. Nu hebben wij hier toch nog 60 € voor moeten bijleggen. Ik heb meer dan 400€ moeten betalen voor een hotel dat ik niet naar behoren vond, zelfs slecht. Voor datzelfde geld had ik wel een beter hotel gevonden. Bijkomend was het ontbijt ondermaats (ik ben veel beter gewend van Campanile) Het restaurant stond zelf ook hooggewaarderd op allerhande sites, deze was echter niet open tijdens het weekend. Noodgedwongen moesten wij een andere locatie zoeken om te gaan eten. Conclusie: ik ben niet tevreden van het hotel en ook niet van hoe jullie dit hotel beoordelen op jullie site. Het feit dat ik 60€ extra heb moeten betalen voor betalend parkeren was bij mij al een eerste probleem. De problemen liepen nog op tijdens ons verblijf.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn ruim net hotel. De kamer had wel schoner gemogen. En maar een paar personeelsleden spraken Engels. Wel goed geholpen. We konden achter het hotel gratis parkeren maar dat was niet beveiligd. En vonden we ook niet zo fijn toen we de buurt zagen. Grote beveiligde parkeergarage achter het hotel. Tien euro per nacht. Was super fijn
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

ann, utrecht

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Prijs en kwaliteit verhouding klopt!
Prima hotel voor 1 a 2 nachtjes. Gratis parkeren met de auto

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
eenvoudig hotel, gratis parkeren en vriendelijk personeel.

4/10 – Matig

edk, brabant

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ligging hotel in de getto
Het hotel zelf is vergane glorie. Alles is oud en versleten. Als je het hotel puur gebruikt om in te slapen, gaat het wel. Je kunt in het centrum van Parijs prima ontbijten, lunchen en dineren. Dat is in het hotel niet aan te raden. Het diner komt uit de magnetron, daar draait het personeel ook niet omheen. Buiten het hotel waan je je als blanke bezoeker in de Bijlmer van Parijs. Je bent zo ongeveer de enige blanke op straat. Niet discriminerend bedoeld, maar een fijn gevoel geeft het niet. Naar het dichtstbijzijnde metrostation lopen kost je overdag zo'n 15 minuten. 's Nachts kun je het in 10 minuten, want dan loop je toch wat sneller. Eenmaal in de metro sta je in nog eens 15 minuten op de Champs Elysees.

10/10 – Uitstekend

Patrick, Rockanje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Wij hebben een lang weekend in Parijs gebruik gemaakt van dit hotel, als uitvalsbasis. De kamers zijn klein, maar het enige wat je hier doet is slapen, een plek om je spullen te bergen, te douchen en te ontbijten. Wat dat betreft is het hotel (ook gekeken naar de prijs) zeker OK. De matrassen zijn lekker stevig, de douche is goddelijk (zeer krachtige straal en als je wilt bloedheet). Je kunt tegen betaling in het hotel een stevig Frans ontbijt nuttigen. In de badkamer is een badkuip, waarin je ook staat te douchen, een WC en een föhn. Er is TV op de kamer (alles Franstalig), geen kluisje. Wij konden onze waardevolle spullen in de kluis van het personeel opbergen toen wij om een kluisje vroegen. Het hotel ligt tussen twee wegen aan de Seine in een voorstadje van Parijs en het dichtstbijzijnde metrostation is 10-15 min lopen. Met de metro is het 10-15 min naar het centrum. Achter het hotel zijn 10 parkeerplaatsen. Het voorstadje is sober en staat in schril contrast met de grootsheid van Parijs, maar daar kom je tenslotte ook niet voor. In de buurt zijn een paar eettentjes. Al met al een zeer geschikt hotel voor een citytrip Parijs, voor een schappelijke prijs.

4/10 – Matig

C., DH

Negatief: Comfort kamer
Redelijk
Hotel is redelijk, maar om bij metro of trein te komen moet je door een behoorlijke achterbuurt. Als je dan eenmaal in de trein zit, ben je wel binnen 10 min in hartje Parijs. Verblijf is spotgoedkoop, maar ik geef een volgende keer liever iets meer geld uit.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

sky, Holland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel prima prijs
Dit is de 2 keer in 4 maanden tijd dat ik heb verbleven bij campanile hotel. Super goedkoop en daarin tegen netjes en aardig personeel. Je moet er niet te veel van verwachten, maar voor stedentrip parijs is het ideaal voor als je met de auto bent. Je kunt je auto kwijt en de afstand nr centrum is ook prima te doen. Het is wel gelegen in een achterstandswijk lijkt het, dus openbaar vervoer zou ik niet aanraden. Desondanks wel een metro in de buurt. Schone en redelijk ruime kamers.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, vriendelijk personeel, voor franse begrippen goed ontbijt, goede bedden,gratis parkeren voor het hotel Het metrostation zit op 20 min lopen en in de buurt is verder niets

6/10 – Redelijk

Frank, Den Haag

Redelijk hotel in een verschrikkelijke buurt
Hotel is redelijk, maar het ontbijt is heel matig; Geen goede croissants, fruit uit blik, geen eitje, kortom: erg povertjes.

6/10 – Redelijk

Herman, Haarlem

Positief: Personeel en service
Net hotel met alle voorzieningen die nodig,
Net hotel met gratis parkeren, goede uitvalsbasis om Parijs te bezoeken.

6/10 – Redelijk

Ad, Zeeland

Positief: Netheid, personeel en service
goede prijs kwaliteitsverhouding
Prettig, lokatie hotel dichtbij snelweg en metrostation.

8/10 – Goed

Jaap, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Slechts één nacht met 4 personen in het hotel geweest. De auto daar twee dagen laten staan voor 2 dagen Parijs bezoeken. Makkelijk in de buurt van de Metro

8/10 – Goed

Ruben, Soest

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goede prijs, redelijke kwaliteit. Goede service.
15 minuten lopen van metro 13 en dan nog 15 minuten naar het centrum, was prima te doen. Staat van kamer kon beter (beetje schimmel op de muur), maar de waterkoker met koffie was een aangename verassing.

8/10 – Goed

Bert

Positief: Personeel en service
Good value for money
Good hotel for this price, friendly personel. Neighbourhood not very good but there is a metro 10 mins from the hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Marcel, eindhoven

Positief: Netheid
Het was goed voor even te overnachten
Het hotel lag ong 10 min van de metro ,dat was ideaal we hadden geluk met de parkeer ruimte,voor het hotel.We vonden de kamers voor drie volwassenen wel te klein.Maar voor de prijs zeker niets te klagen.Een aanrader als je voor weinig geld wilt overnachten ,een schoon bed en een lekker ligbad wilt.

6/10 – Redelijk

Robert, Rotterdam

Prima voor bezoek Stade de France
Prima prijs kwaliteit. Gunstige ligging. Op loopafstand van Stade de France. Vriendelijk baliepersoneel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede prijs / kwaliteit verhouding
"Overall" beoordeling goed. Wel krappe kamer voor drie volwassenen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, nette kamers
Goed hotel, mooie nette kamers.. Alleen de buurt is niet geweldig, een beetje een achterstandwijk.

8/10 – Goed

Piet, Sneek

Positief: Personeel en service
Ons verblijf in Hetel Campanille
Prima hotel als uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs met de auto of openbaar vervoer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima hotel voor deze prijs
Prima hotel voor deze prijs. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Heel prettig!

6/10 – Redelijk

Monique

redellijke prijs voor redelijk hotel,buiten Parijs
Redelijk, kleine kamer met t.v.en badkamer. Geen koelkastje. Lift was kapot. 10 min lopen naar bus en metro. Een paar parkeerplaatsen voor het hotel, parkeren achter het hotel werd afgeraden.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet aan te bevelen
Ontvangst in het hotel was zeer vriendelijk. De kamers was netjes, de badkamer kon een flinke poets/opknapbeurt gebruiken. Helaas was het restaurant dicht in het weekend en de bar al om 23:00 's avonds. Voor de gezelligheid kan je er dus in het weekend niet terecht. De omgeving is ongezellig en onguur. Metro wel dichtbij met een goede verbinding naar Parijs. Het stadion is goed aan te lopen. We hadden problemen met het sanitair en nadat we bij de receptie waren geweest was dit wel snel verholpen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het bed was een beetje je "hard" en ik wist niet dat ik het ontbijt zou moeten betalen. En gelukkig spreek ik Nederlands, want er is geen Franstalige versie te vinden, behalve als ik niet goed gezocht heb !

6/10 – Redelijk

Renate, Groenlo, Nederland

Positief: Personeel en service
Een goed hotel ook voor gezinnen
We werden netjes door het personeel ontvangen. Doordat we met 2 volwassenen en 4 kinderen waren hadden we 2 kamers geboekt en werden op beide kamers een extra bed gezet en daardoor waren de kamers vol, anders zijn de kamers ruim genoeg. De kamers zagen er netjes en schoon uit. De bedden waren fijn en we konden er goed in slapen. Het is fijn dat het hotel 15 min. lopen van een metrostation ligt.

6/10 – Redelijk

jonathans, Holland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable room
Good

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig
Het was een geweldig hotel Alles wss naat wens Ik ben expedia heel erg dankbaar Ik heb een geweldig weekend gehad

8/10 – Goed

Albert, Friesland, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Bij het lezen van enkele negatieve reviews, nadat we geboekt hadden, gingen we twijfelen maar hebben de gok genomen en dat is goed uitgepakt. Prima hotel, schoon en netjes, geen overdreven luxe maar dat is maar net wat je zoekt. Prijs is in overeenstemming met gebodene, parkeren is prima geregeld, niet afgesloten parkeerplaats, maar ook niet onveilig. Metrostation is ca. 15 minuten lopen en in eerste instantie onvindbaar, ingang is niet duidelijk aangegeven, maar snelle verbinding naar het centrum. Ontbijt is uitgebreid en prima.

8/10 – Goed

Nzanga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Djallal op 23 nov 2023
Cher Nzanga,Je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de donner une note sur votre séjour. Nous sommes très à l'écoute de nos clients et nous inscrivons dans une démarche d'amélioration constante.Je suis d'ailleurs ravi pour la note que vous nous faites, je me permettrai de les transmettre à l'équipe car il s'agit du type d'encouragement qui récompense ses efforts.Votre satisfaction est notre réussite.Bien cordialement

8/10 – Goed

dominique

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre Bon accueil Alentours peu accueillant Bon compromis pour une nuit de passage
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Maryne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
J'ai séjourné une semaine pour une formation. Bon hôtel. Personnel agréable. Chambre propre, refaite à neuf. Ménage tous les jours. Rien a dire. Restaurant plutôt bon mais peut être un peu cher. Et attention restaurant fermé le dimanche.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Djallal op 23 nov 2023
Cher Olivier,Je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de rédiger un avis sur votre séjour. Nous sommes très à l'écoute de nos clients et nous inscrivons dans une démarche d'amélioration constante.Je suis d'ailleurs ravi de lire les compliments que vous nous faites. Nous nous efforçons d’améliorer un peu plus tous les jours notre savoir-faire ainsi que notre savoir vivre pour l’offrir à tous nos clients.Je me permettrai de les transmettre à l'équipe car il s'agit du type d'encouragement qui récompense ses efforts.Votre satisfaction est notre réussite.Nous nous ferons un plaisir de vous recevoir à nouveau lors d'un prochain passage à Saint-Denis.Bien cordialement

6/10 – Redelijk

martyn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 day weekend stay
Small room and limited breakfast. Clean but Overall, an expensive stay and not value for the money paid.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

suzanne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel good location.
The room and bathroom were clean and it was comfortable with 4 pillows. The location of the hotel was good for the Stade de France. We expected there to be a kettle in the room as this was mentioned on the website but there wasn't. We asked reception for some hot water the next morning and she was very rude and eventually said she would fill one travel mug. She then agreed to fill the second but made it seem like it was a lot of trouble! We just wanted a hot drink for our drive and we had our own coffee had their been a kettle in our room we wouldn't have asked. We parked outside the front as the road was shut but it did look like there was parking at the back. At the end of the day this is a budget hotel and it's a bed.
The front of the hotel
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

J

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

chris

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Is okay
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Elizabeth, Studio City

Positief: Netheid, personeel en service
I stayed for 3 nights. I arrived quite late and the night clerk was extremely welcoming and gave me a cup of hot tea, which was very much appreciated. The room, while quite basic, was spotlessly clean and a decent size for one person. While it was advertised as non-smoking you could smell smoke on my floor on the first night. The breakfast buffet had a lot of choice and everything was well laid out and food and beverages were of a good quality. The area around the hotel didn’t feel safe walking alone, especially at night. I was attending a match at Stade De France and couldn’t get a taxi to take me back. Thankfully a friend walked me to the hotel. A taxi to the center of Paris costs in the region of €30 and one to Orly (without traffic) €35. The hotel is closer to CDG airport. The hotel can order taxis, which seemed to arrive pretty quickly. The electricity didn’t work in my hotel the morning I was leaving. As I was organized and leaving quickly, it wasn’t a major inconvenience. It cost €75 for my taxi leaving at 6.50am to Orly as the traffic was extremely heavy. All staff I encountered were very efficient and helpful. I would stay in this hotel again, if I was flying to and from CDG and traveling with a friend.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Mhadji

Satisfait
A la normale j’ai bien apprécier
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ashley

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Manon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

ALINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van resa op 17 jul 2023
Chère Madame. Nous vous remercions de votre commentaire et de la note que vous nous avez attribuée. Nous nous efforçons de faire de votre séjour un moment agréable. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour 1 nuit
Corinne et son collègue à l'accueil étaient, en plus d'être disponible et à 'écoute, étaient particulièrement sympathiques. Un accueil humain et chalereux
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van c op 17 jul 2023
Bonjour Monsieur, Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire, nous avons pris bonne note de vos remarques. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées. Hôtel Campanile Paris Nord Saint Denis Pleyel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van d op 17 jul 2023
Cher Monsieur, Nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, la note que vous nous avez attribuée valorise le travail de mon équipe et nous motive à toujours accroitre la qualité des prestations de notre hôtel. Cordialement.

8/10 – Goed

sofia belen

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van d op 17 jul 2023
Chère Madame, Nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour, la note que vous nous avez attribuée valorise le travail de mon équipe et nous motive à toujours accroitre la qualité des prestations de notre hôtel. Cordialement.