Club kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Access Club Salon) | Fitnessfaciliteiten

Beoordelingen van Le Meridien Etoile

4 out of 5
Le Meridien Etoile
81 Boulevard Gouvion Saint-cyr, Paris, Paris

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 326 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 404 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 148 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 77 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 45 van 1000 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Francois

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Morgane op 31 jan 2024
Dear François, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay. We hope to welcome you back very soon.Best Regards, Morgane, Hotel Communication Team

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van ds op 2 mei 2022
Dear Daniel, Thank you for taking the time to share your positive feedback with us. We are very pleased to know that you enjoyed your stay at Le Meridien Etoile and our offers. Guest service is our priority. We would be delighted to welcome you back to Le Méridien Etoile in the near future. Yours sincerely, Dorothee, Hotel communication team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Management Team op 22 aug 2019
Dear Guest, The teams and I thank you for taking the time to review your stay at Le Méridien Etoile. Every day we try to improve our services and offers and your feedback allows us to meet your needs. Thank you again for taking this time. We hope to see you again at Le Méridien Etoile, With kind regards,

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay for a business trip
This is a good hotel to stay. I stayed in the Chic room which was perfect. Two small items for the hotel: 1. Better control for the airco would pleasant. 2. Breakfast was included in my booking. The warm food segments were not warm and the scrambled eggs were not ok.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Management Team op 10 jul 2019
Dear Marc, Thank you for taking the time to write a comment on your recent stay at Le Méridien Etoile. Your feedback is valuable and contributes to the improvement of our services. We take your comments very seriously, thank you for mentioning them, we will forward the information for discussion. We look forward to welcoming you back, With kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Management Team op 29 apr 2019
Dear Guest, The teams and I thank you for taking the time to review your stay at Le Méridien Etoile. Every day we try to improve our services and offers and your feedback allows us to meet your needs. Thank you again for taking this time. We hope to see you again at Le Méridien Etoile, With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Nooi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Management Team op 11 apr 2019
Dear Nooi, The teams and I thank you for taking the time to review your stay at Le Méridien Etoile. Every day we try to improve our services and offers and your feedback allows us to meet your needs. Thank you again for taking this time. We hope to see you again at Le Méridien Etoile, With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Smakeloze bar, onvriendelijk personeel, (niet allemaal). Kamer matig ok, prijs kwaliteit net ok, maar niet WOW
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van The Hotel Management op 19 mrt 2018
Dear Guest, Thank you for your comments. We are disappointed to hear that you did not enjoy your stay and that certain aspects of it gave cause to less positive comments. Please accept our apologies for this experience. We have shared your review with the team in order to improve and not allow such impressions to be perceived again in the future. Should your agenda brings you back to Paris, feel free to let us know to ensure you a better stay. Regards,

6/10 – Redelijk

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geen value for money
Mooie locatie, maar geen waar voor je geld! Vriendelijk personeel

8/10 – Goed

jacques, montreux

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
because of the conference in palis de congres it was a good business hotel

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly and helpful
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Morgane op 2 mei 2024
Dear Maria, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay in our Parisian property.We thank you for this positive comment, it is a real pleasure to read you. We are glad to read that you have enjoyed the professionalism of our teams.We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Morgane, Hotel communication team,

10/10 – Uitstekend

Jeanette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my stay and would stay there again if I return to Paris.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Morgane op 2 mei 2024
Dear Jeanette,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Thank you very much for the complimentary feedback regarding your recent stay at Le Méridien Etoile!It is always a pleasure to receive positive feedback and we will share your comments with our team. We look forward to welcoming you back in the near future. Sincerely yours,Morgane, Hotel communication team

8/10 – Goed

Cynthia, Orange

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Morgane op 2 mei 2024
Dear Cynthia,We thank you very much for taking the time to rate our hotel.Kind regardsMorgane, Hotel Communication Team

10/10 – Uitstekend

Zein, Dubai

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Morgane op 21 mei 2024
Dear guest, We thank you very much for taking the time to rate our hotel. Kind regards Morgane, Hotel Communication Team

10/10 – Uitstekend

Sangeetha

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Morgane op 22 apr 2024
Dear Sangeetha,We thank you very much for rating our hotel following your stay.Yours sincerely,Morgane, Hotel Communication Team

8/10 – Goed

Joan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Morgane op 9 apr 2024
Dear Joan, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay. Best Regards, Morgane, Hotel Communication Team

8/10 – Goed

Danielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay location. Super quiet. Very comfortable beds.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Morgane op 4 apr 2024
Dear Danielle,Thank you very much for taking the time to share your feedback concerning your stay with us.It is always a pleasure to receive positive feedback and we will share your comments with our team. We are happy to read that you appreciated the central location of our hotel and the comfort of our room with our signature bed “Le Meridien Bed”.We hope to have the pleasure to welcome you back in our hotel in the future.Sincerely yours,Morgane, Hotel communication team

10/10 – Uitstekend

Maria Lloranette, Mount prospect

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Morgane op 4 apr 2024
Dear Maria, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay.Best Regards, Morgane, Hotel Communication Team

10/10 – Uitstekend

Adriana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a great hotel to stay in! Next to metro, walking distance from attractions, and great rooms , awesome service!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Pauline, Hotel communication team op 2 apr 2024
Dear Adriana, Thank you for sharing your review about your stay at Le Méridien Etoile. It was a pleasure to welcome you and we are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share your comments with our team. We hope to have the pleasure to welcome you back in our hotel in the future. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Francis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Morgane op 4 apr 2024
Dear Francis, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay. It was a pleasure to welcome you and we are glad to hear that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Tetsuo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Morgane op 28 mrt 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay.Best Regards, Morgane, Hotel Communication Team

8/10 – Goed

Vikram, Gurgaon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good. Breakfast spread has scope for improvement
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Morgane op 25 mrt 2024
Dear Vikram, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to read that you did enjoy your stay with us.We regret to hear that our breakfast did not meet your expectations.It is important for us to offer our guests a varied breakfast, with fresh and local products, and to regularly renew our offer according to the seasons.Thank you again for sharing your experience, and we hope to see you again at Le Méridien Etoile.Sincerely yours,Morgane, Hotel communication team

6/10 – Redelijk

KENJI

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Lors de la réservation, j'avais demandé une chambre d'angle calme. Le premier jour, il y avait beaucoup de bruit de chantier, alors quand je me suis plaint, ils m'ont transféré dans une chambre plus calme au 7ème étage. J'aimerais avoir une chambre calme au 7ème étage dès le début. Lors de mon départ, il y avait une différence avec le prix que j'avais réservé, alors je me suis plaint et ils m'ont accordé une petite réduction. Le personnel était gentil, mais ces problèmes auraient pu être résolus dès le début. Je veux que vous fassiez attention à ne pas causer de problèmes. J'aimerais y retourner l'année prochaine.
12 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Morgane op 4 mrt 2024
Cher Kenji, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de rédiger un commentaire suite à votre séjour parmi nous. Nous prenons note de vos différentes remarques que nous allons transmettre aux équipes concernées afin de mettre en place des mesures nécessaires pour que ces désagréments ne se reproduisent plus. Soyez assuré que nous prenons très à cœur tous les commentaires sur notre établissement afin d’améliorer sans cesse la qualité de notre service.L'hôtellerie est pour nous bien plus qu'un métier, c'est une passion que nous souhaitons transmettre au quotidien.Merci encore d'avoir partagé votre expérience, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien Cordialement,Morgane, Hotel communication team

10/10 – Uitstekend

Santiago

10 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Pauline, Hotel Communication Team op 21 mrt 2024
Dear Santiago, Thank you for taking the time to rate our hotel following. Best Regards,

8/10 – Goed

Ferréol

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
le service , le nettoyage des chambre, un room service moyennant un suppléant de 8 euros quand bien même vous demandez de l'eau à 3euros, Bref c'est dommage. Cependant le personnel est très aimable
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Morgane op 26 feb 2024
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire sur votre récente expérience au Méridien Etoile.Nous regrettons de lire que votre séjour n’a pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos excuses pour les désagréments rencontrés lors de votre séjour.Nous prenons très à cœur tous les commentaires sur notre établissement afin d’améliorer sans cesse la qualité de notre service. Votre commentaire a été partagé avec nos équipes.Nous espérons pouvoir vous accueillir de nouveau parmi nous, afin de regagner votre confiance et vous offrir une expérience digne de notre passion.Bien Cordialement,Morgane, Hotel communication team

10/10 – Uitstekend

Mina

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Morgane op 26 feb 2024
Dear Mina, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay. We hope to welcome you back very soon.Best Regards, Morgane, Hotel Communication Team

8/10 – Goed

Tatsuya

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Pauline, Hotel Communication Team op 21 mrt 2024
Dear Tatsuya, Thank you for taking the time to rate our hotel following. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

MEI-LAN

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Morgane op 26 feb 2024
Dear Mei-lan, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay. We hope to welcome you back very soon. Best Regards, Morgane, Hotel Communication Team

10/10 – Uitstekend

BENAOUDA H ZIOUET

9 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Morgane op 26 feb 2024
Dear Benaouda, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay. We hope to welcome you back very soon. Best Regards, Morgane, Hotel Communication Team

6/10 – Redelijk

Morris

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed at the hotel a number of times in the past. The property seemed a bit "tired" and in need to a refresh.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dorothee op 15 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to write this comment following your stay. Every day we try to improve our services and offers and your feedback allows us to meet your needs. Please be assured that we have shared your opinion with the Management team.Yours Sincerely,Dorothee, Hotel Communication Team

10/10 – Uitstekend

annie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accomodating staff.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 12 feb 2024
Dear AnnieThank you for sharing your review about your stay at Le Méridien Etoile.Thank you very much for the complimentary feedback regarding your recent stay with us.We are delighted that you have appreciated the professionalism of our teams.We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Morgane, Hotel communication team

10/10 – Uitstekend

annie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, very accomodating.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Morgane op 12 feb 2024
Dear AnnieThank you very much for taking the time to share your feedback concerning your stay with us.It is always a pleasure to receive positive feedback and we will share your comments with our team. Involved and dedicated to our business, Guest service is our priority. Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure to welcome you again.Sincerely yours,Morgane, Hotel communication team

6/10 – Redelijk

Dominique

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Morgane op 9 feb 2024
Dear Dominique, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay. We hope to welcome you back very soon. Best Regards, Morgane, Hotel Communication Team

10/10 – Uitstekend

ibrahim

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Pauline, Hotel Communication Team op 21 mrt 2024
Dear Ibrahim, Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Dominique

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le room service est très insatisfaisant, il faut payer 8h pour monter une bouteille d’eau ou pour monter un couteau, à croire qu’il y’a une soutraitance. Pour un hôtel de cet acabit, c’est pas sérieux, ça démontre juste une arnaque et du business, mais l’hôtel prend un coup, car cela fait 23 àns que je suis régulièrement hébergée dans cet hôtel à raison de 4 fois dans l’année, et franchement c’est dénigrant et dégradant. On n’a pas envie d’y retourner.
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Morgane op 29 jan 2024
Cher Dominique, Nous vous remercions de choisir Le Méridien Etoile pour vos séjours parisiens, et de prendre le temps de nous partager votre expérience suite à votre séjour parmi nous.Nous regrettons sincèrement que votre séjour n’ait pas répondu à vos attentes et nous nous excusons pour cela. Nous prenons note de vos différentes remarques que nous allons transmettre aux équipes concernées afin de mettre en place des mesures nécessaires pour que ces désagréments ne se reproduisent plus. L'hôtellerie est pour nous bien plus qu'un métier, c'est une passion que nous souhaitons transmettre au quotidien.Nous vous présentons nos sincères excuses nous espérons regagner votre confiance lors d'un prochain séjour. Bien Cordialement,Morgane, Hotel communication team

10/10 – Uitstekend

Monyneath

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Pauline, Hotel Communication Team op 22 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay at Le Meridien Etoile.We hope to welcome you back very soon.Regards,

8/10 – Goed

catherine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bon séjour
Convenable pour une nuit, literie confortable et chambre calme, hôtel qui commence à être un peu vieillissant cependant.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Pauline, Hotel Communication Team op 22 jan 2024
Bonjour Catherine,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Méridien Etoile et sommes heureux de lire que vous avez apprécié la localisation votre séjour.Nous serions enchantés de vous accueillir de nouveau prochainement, Bien Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Monyneath

8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Pauline, Hotel Communication Team op 22 jan 2024
Dear Guest, We thank you very much for taking the time to rate our hotel.Yours Sincerely

10/10 – Uitstekend

Monyneath

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Pauline, Hotel Communication Team op 16 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate our hotel following your stay at Le Meridien Etoile.We hope to welcome you back very soon.Regards,

8/10 – Goed

Dominique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 9 jan 2024
Dear Dominique,We thank you very much for taking the time to rate our hotel.Yours Sincerely,Morgane, Hotel Communication Team

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 9 jan 2024
Dear Juan,We thank you very much for taking the time to rate our hotel.Yours Sincerely,Morgane, Hotel Communication Team

8/10 – Goed

Jenny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was clean, walking distance to many areas and restaurants and shops are near by the hotel. The hotel staff missed cleaning our room a few nights in row.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 9 jan 2024
Dear Jenny, Thank you for sharing your review about your stay at Le Méridien Etoile.We are pleased to know that you have enjoyed your stay at Le Meridien Etoile, and especially the central location of our hotel. Ideally located in the 17th arrondissement opposite the Palais des Congrès, Le Méridien Etoile is within walking distance of the Arc de Triomphe and the Champs Elysées, the trendy Batignolles district and close to the business district of La Défense.We have taken note of your remark about the cleaning. We will forward the information to our Housekeeping team to take measures and adjust these problems. Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure to welcome you again.With kind regards, Morgane, Hotel communication team,

10/10 – Uitstekend

amina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
17 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 9 jan 2024
Dear Amina,We thank you very much for taking the time to rate our hotel.Yours Sincerely,Morgane, Hotel Communication Team

8/10 – Goed

Roland

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 9 jan 2024
Dear Roland,We thank you very much for taking the time to rate our hotel.Yours Sincerely,Morgane, Hotel Communication Team

10/10 – Uitstekend

ALAKE ARRIYO FATIRIYATOU

9 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 9 jan 2024
Dear Alake,We thank you very much for taking the time to rate our hotel.Yours Sincerely,Morgane, Hotel Communication Team

8/10 – Goed

Raul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 18 dec 2023
Dear Raul, we thank you for your time to rate our hotel.Yours Sincerely,Morgane, Hotel Communication Team

6/10 – Redelijk

thycia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenable
Séjour très pratique pour des réunions juste en face. A conseiller
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 11 dec 2023
Chère Thycia,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Méridien Etoile. Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et tout particulièrement l’emplacement de notre établissement.Idéalement situé dans le 17ème arrondissement en face du Palais des Congrès, Le Méridien Etoile se trouve à quelques pas de l'Arc de Triomphe et des Champs Elysées, du quartier branché des Batignolles et à proximité du quartier d'affaires de La Défense.Merci encore d'avoir partagé votre expérience, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien Cordialement,Morgane, Hotel communication team

6/10 – Redelijk

Karine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Le méridien etoile
Personnel peu souriant, peu attentif aux clients pour un hôtel de cette catégorie et ce tarif.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Pauline,Hotel communication team op 8 dec 2023
Chère Karine,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Méridien Etoile.Nous regrettons de lire que votre séjour n’a pas été à la hauteur de vos attentes et nous vous présentons nos excuses pour celà.Nous espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Bien Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Gerard

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Pauline, Hotel communication team op 8 dec 2023
Cher Gerard,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement et regrettons de voir que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.

10/10 – Uitstekend

Maurice

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Pauline, Hotel Communication Team op 8 dec 2023
Dear Guest,We thank you for your time to rate our hotel.Yours Sincerely,