Businesscentrum

Beoordelingen van Mercure Paris Bastille Marais

4 out of 5
Mercure Paris Bastille Marais
53 Rue Richard Lenoir, Paris, Paris

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 355 van 949 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 448 van 949 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 949 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 949 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 949 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met aardig personeel !!!
Aardig personeel! Ruime kamer voor Franse begrippen met leuk balkonnetje. Dichtbij metro station Voltaire. Wij hadden kamer aan straatkant, was ‘s avonds wel beetje gehorig. In de buurt verschillende supermarkten restaurantjes, broodjeszaken, fruit en groente winkels. Al met al een plezierig verblijf gehad in dit hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Simon, Haarlem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles echt prima. Receptionist bij check in had meer aandacht voor zijn iPhone en de whatts app jes welke binnen kwamen. Wij waren tijdens de incheck totaal niet interessant. Voor de redt echt prima horen en verblijf. Goed ook dat ontbijtbuffet continue wordt bijgevuld.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden een schone kamer, goed ontbijt . Vlak bij de metro dat is ook ideaal
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Patrick

Positief: Personeel en service
nice enough
near the metro, but small rooms and convenient enough for a short stay
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mickael VEVRES op 7 mrt 2019
Dear Sir, Tahnk you for your feedback following your stay in our hotel. We hope to welcome you very soon. Best regards Mickael VEVRES General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Dylan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij de metro. Ideale locatie. Genoeg restauranta en supermarkten in de buurt
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

daan, den bosch

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
mooi hotel perfecte ligging
Mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, wel weinig faciliteiten maar dat was duidelijk aangegeven bij de reservering, mooie schone kamers en zeer fijne badkamer,
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was zeer proper en alles is verzorgd
Het personeel is zeer professioneel en erg behulpzaam
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

JohnD, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en ook goed gelegen
prima locatie en goed bereikbaar. Hotel is netjes en in goede staat.
3 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Daphne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Catharina, Assen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon, centraal gelegen en zeer gastvrij hotel
Prima hotel met zeer gastvriendelijke werknemers. De inrichting ziet er modern en aantrekkelijk uit. De kamers waren, zeker voor Franse begrippen, zeer schoon. De kamers zijn niet erg groot, een koffer uitpakken gaat wat moeilijk. Daarentegen was de kamer verder helemaal naar wens: een goed bed, mooi beddengoed, een kluisje, een koelkast, een waterkoker met koffie/thee, een flesje water, prima en schone douche. Wij zijn vanuit het hotel naar Opera Bastille geweest en Pere Lachaise. Beiden liggen op 10 minuten lopen afstand. Metrostation Voltaire ligt voor de deur. Al met al: aanrader, ik zou er zeker weer gebruik van maken.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Reactie van Mathieu op 17 okt 2015
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Paris Voltaire Quartier Bastille. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mathieu CHAIGNEAU GM

6/10 – Redelijk

Danny, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service
Not very satisfied. Personnel is for the main part friendly and room is clean and ok and privilege rooms have a very nice view over Paris. Privilege rooms are small, but not to small. Bed is short. Too short for longer people. Hotel lobby and breakfast room are very, very simple/ basic. Bread, jam and butter are good quality. 1. ! The privileged rooms (they are under the roof) have no active airco; only a heating system ! However Paris can be very warm during may. The system could only be changed from heating into airco by management, but only when management decides. But they didn't. Bizar! So in the spring; the system can only heat, not cool... We could borrow a small ventilator, but of course this doesn't work. Only solution is to sleep with doors open, but this is noisy in Paris... 2. Unfortunately it is not possible to order handmade Cappuccino. 3. The first morning we asked for a coffee cup, because there weren't any. The waitress asked us 'why we didn't use our (big) tea cup - from which we already drink tea - for the coffee. Because that is also a cup'. This is very impolite!

8/10 – Goed

marianne, Maasbracht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Super ligging, mooie kamer, zuiver, heel vriendelijk, goed Engels sprekend personeel. Metrostation vlakbij. In een buurt met leuke cafeetjes en restaurantjes. Parkeergarage 2 straten verder voor €36 per dag. Ontbijt niet gehad.

6/10 – Redelijk

lonneke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, rustig gelegen, metro voor de deur
Fijn hotel, goed bereikbaar, metro voor de deur is echt superfijn, heerlijk ontbijt, schoon, netjes, prettig ingericht

8/10 – Goed

Rudi Van der Veken, Kasterlee, België

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Te kleine kamer
Over het algemeen tevreden. De kamer is wel te klein en er is absoluut veel te weinig kastruimte. Er is zelfs geen kast, alleen maar een rek met wat kapstokken (respectievelijk te klein en te weinig) om kleren op te hangen achter een gordijn. Tafelruimte ook veel te klein, slechts één stoel en geen nachtkastjes. Ontbijt en service zijn heel goed. Wifi werkte alleen de eerste keer, daarna onmogelijk. Badkamer: in orde, maar veel te weinig plaats voor het toilet, de muur staat op 10 centimeter afstand.

8/10 – Goed

Amito, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede, maar kleine kamer
Kamer was goed maar klein. Beetje claustrofisch als je veel op je kamer bent. Locatie niet al te ver van de Marais, wat fijn is. Jammer genoeg was de douche niet goed onderhouden, waardoor hij veel kabaal maakte.

10/10 – Uitstekend

damen, kapellen be

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel
zeer goed

10/10 – Uitstekend

dafster, dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
charmant en clean
Top! en wat een aardige mensen

8/10 – Goed

J. Mortier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Adriaan, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis voor een citytrip Parijs!
Prima kamer, niet te groot, maar dat is ook niet nodig als je een citytrip maakt. Wij hebben de kamer alleen gebruikt om in te slapen en na een dagje stad ons op te frissen voor het eten. Ik vond de kamer erg netjes en schoon, voorzien van tv, kluisje, kledingkast en prima badkamer. Letterlijk naast het metrostation Voltaire, je loopt ook binnen 10 min naar Bastille. Ook de parkeergarage is prima, maar wel klein (7 plaatsen), dus reserveren is noodzakelijk!

10/10 – Uitstekend

Danielle

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van H7847 op 28 mrt 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel et nous sommes ravi de vous avoir accueilli.Merci à vous pour cette note chaleureuse, votre satisfaction compte pour nous, nous espérons pouvoir vous accueillir a nouveau.Passez une excellente journée et a bientôt.Daïsy

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is super friendly and eager to help Romms are small -but hey, we are in Paris.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Charly op 13 feb 2024
Dear Customer,We thank you for your feedback about your stay.We hope to see you again for your future trip to Paris?Kind regaards,Charly LUTCHMADU

10/10 – Uitstekend

Jean Luc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Lili op 16 jan 2024
Cher Jean Luc,Je vous remercie d'avoir pris de votre temps pour partager votre commentaire. Je suis ravie que vous ayez passé un agréable séjour au sein de notre hôtel. Mes équipes et moi-même sommes toujours heureux et fiers d'avoir des clients satisfaits. En espérant avoir le plaisir de vous revoir à nouveau très prochainement. Bien cordialement, Lili Mornet VekuaResponsable d'hébergementH7847@accor.com

8/10 – Goed

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Séjour satisfaisant Hôtel méritant un rafraîchissement des fenêtres et améliorer les éclairages en chambres Peu et vieux
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Lili op 21 nov 2023
Cher Nicolas,Un grand merci pour vos commentaires qui nous aide à améliorer notre service et votre satisfaction. Concernant notre décoration, des travaux de rénovation et d'embellissement sont prévus pour remettre nos chambres aux normes actuelles et au goût du jour, donc je compte sur vous pour revenir les découvrir.CordialementLili Mornet VekuaResponsable d'hébergementH7847@accor.com

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Great location directly next to Voltaire metro stop and a short walk to Bastille. Nice location, residential area with less tourists and better restaurants. Reasonable price for Paris with good sized room. Would stay there again.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Lili op 21 nov 2023
Dear, We are glad you felt you were at the right place for your parisian stay, and delighted that the team brought you satisfaction.We remain at your disposal and hope you will soon be our guests again,Kind regardsLili Mornet VekuaResponsable d'hébergementH7847@accor.com

10/10 – Uitstekend

Thomas

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

KATHRYN

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
Hotel à 10 min. de la gare de Lyon, à 2 pas du métro Voltaire. Réception et check-in d'un groupe de 9 personnes parfaitement mené, empathie, professionalisme et efficacité. 20/20 à la personne présente à la réception les 2 jours, toujours à disposition, de bon conseil. Bravo et merci. Prix/qualité excellent (comparé à bien d'autres hôtels de toutes catégories à Paris), petit-déjeuner complet, varié et sans-cesse réaprovisonné quelle que soit l'heure. Bonne adresse à retenir
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Lili op 11 sep 2023
Cher Daniel,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser un commentaire sur votre séjour.L’accueil et la satisfaction des clients font partie de nos valeurs essentielles, donc nous sommes ravis que vous ayez apprécié le travail de nos équipes ainsi que notre hôtel.Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement dans notre hôtel.Cordialement,Lili Mornet VekuaChef d'hebergementH7847@accor.com

10/10 – Uitstekend

Caty

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La proximite de l'endroit ou nous etions attendus.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lili op 11 sep 2023
Chère CatyNous tenons à vous remercier pour votre commentaire suite à votre séjour. C’est un réel plaisir de savoir que vous avez aimé notre emplacement. Nous serions ravis de vous recevoir à nouveau lors de votre prochain voyage.Cordialement,Lili Mornet VekuaChef d'hebergementH7847@accor.com

10/10 – Uitstekend

Isabella

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for 3 nights at the start of August 2023, room on the 4th floor, very comfy beds and pillows, very clean, fridge and our air con worked well. A good modern safe, bathroom was clean, modern and a powerful shower head. Nuxe toiletries. We didn't have breakfast here, the metro station Voltaire is right outside of the hotel, I think it's in a good location, very friendly hotel staff, nice receptionists. For 3 nights we paid €17 city tax for 2 people. The room isn't even that small! The 'double' bed was 2 singles pushed together, however this didn't bother us. I would definitely stay here next time we come to Paris!!!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Lili op 27 sep 2023
Dear Isabella,Thank you very much for taking time to comment your stay in our hotel. I’m glad to read that you enjoyed your stay in Paris, and our location.We hope to see you another time in our hotel,Best regards,Lili Mornet VekuaResponsable d'hébergementH7847@accor.com

10/10 – Uitstekend

Maryana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was a bit aloof, not all. The room was great, amazing views, updated bathroom, nice amenities. The breakfast was fabulous. There's a metro stop outside the front door.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Lili op 27 sep 2023
Dear Maryana,Thank you very much for this incredible review, it is very nice to read that you liked our host. We will share your feedback on the rooms and the breakfast buffet with our team and we hope to see you again.Best regardsLili Mornet VekuaResponsable d'hébergementH7847@accor.com

8/10 – Goed

Erlend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint opphold!
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Nicolas

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ric

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Typical small but clean property.
Small. Reasonably good value though. Accor standards and cleanliness were good.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Sergio nicolas

Details
I think the small problems should be worked out as possible. I had not an adaptator to connect my cellphone and I had to buy one while in many hotels they provide it. And I don't know if it was cause I payed for economic room but there were no amenities
6 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Marilyn P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Marilyn P

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

RICARDO

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Bem localizado, mas….
Bem localizado, bom café da manhã, quarto muito pequeno, banheiro vazando na pia e no box e o box extremamente apertado. Não condiz com 4 estrelas, mesmo considerando a benevolência de classificação europeia.
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Marilyn P

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

PANIK

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Marielle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Caty

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel pour notre séjour Parisien. Aussi bien au niveau situation que confort.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Carla Henriques Responsable d'Hébergement op 31 jan 2023
Chère Madame Caty,Nous sommes ravis de lire votre avis. Nous essayons de donner le maximum afin d'offrir à nos clients un séjour mémorable et nous vous en remercions.C'est avec grand plaisir que nous attendons votre retour.Bien à vous,

8/10 – Goed

Rei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van GM op 27 okt 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Paris Bastille Marais. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Mickael VEVRES Manager

10/10 – Uitstekend

CATHERINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre un peu petite mais agréable propre et calme.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Marilyn P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well located, friendly staff.
It is always a pleasure to stay at the Mercure Bastille. It is very well located (close to restaurants, stores, subway stations). The rooms are comfortable. Most importantly, the hotel staff is very helpful and friendly.
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

GAELLE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel idéalement situé, proche métro. Personnel sympathique et disponible.
2 nachten verbleven in juni 2022