Terras

Beoordelingen van Mercure Paris Orly Rungis Aéroport

4 out of 5
Mercure Paris Orly Rungis Aéroport
20, Avenue Charles Lindbergh, Rungis, Val-de-Marne

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 151 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 163 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 415 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 415 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Rob

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Jac., Zeeland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service mooie kamer helaas enorm harde matrassen. Ontbijt tijdelijk op de kamer maar was prima verzorgd
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne verblijf gehad en het personeel was ook vriendelijk. Spraken ook Engels dus dat was helemaal fijn. Verder voor Expedia een tip om de Borg van de kamer ook aan te geven, want wij stonden echt te kijken bij wat voor prijs er werd gevraagd als borg voor een simpel kamer. Gelukkig heeft het personeel dit wel met ons kunnen oplossen.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Yannick GROLL - Directeur op 21 feb 2019
Dear Traveller, Thank you very much for taking the time to review our property. We are glad you enjoyed your stay among us and we hope to welcome you again very soon. Best regards, Yannick GROLL - Directeur

8/10 – Goed

Estelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer super ontbijt heerlijk, restaurant niet top
Kamer was heerlijk, service goed en mederwerkers zeer vriendelijk. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Minder ben ik te spreken over het restaurant. Van de 3 medewerkers, snapte 1 zeer goed wat service is, de anderen wilde het ongetwijfeld, maar vergaten of verwisselden bestellingen. Het eten was mwah, vis lauw, burger veel te rauw, de pasta was goed, liever had ik meer groenten, maar dat is persoonlijk.jammer, want de rest was super!
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet nog eens
Erg oud, belachelijk duur, slecht eten. Prima bed.

2/10 – Ontzettend slecht

Vincent

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never again
1 nacht verbleven in mei 2017
Reactie van Yannick Groll op 21 jun 2017
Dear Vincent, I am sorry to read that we did not meet with your expectations. We hope to welcome you again still Best regards,

8/10 – Goed

Alanieta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spent only a night but it was a clean, great accommodation near the Orly Airport!
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Pablo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best is the cleanliness of the rooms and common areas. Area nearby is not interesting, but it's close to Orly Airport.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Rachel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

DOMINIQUE, sioux falls

Rooms are very tired therefore not super clean. Restaurant is close Friday thru Sunday. Bar drink pretty bad and the most horrible burger EVER aka take ground beef cook it like a goulash then form it in to a patty then add cheese and call it Le Burger… Also very hard bed!!!
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

sebastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sejour tre bien. Sauf la qualité de la literie qui date un peu
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Gestede

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Laila

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Leila

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Bettina

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very professional and courteous.
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Robert

Location was good for our work at rungis market
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The food at the restaurant was not good and the service was slow. The coffee machine in the lobby was broken so I could not have coffee in the early morning. They promised me a 6:40pm pickup by the airport shuttle, but by 6:55 it had not arrived so I had to call a taxi or miss my flight. Would not recommend.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Louis

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lalit

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Mary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Electricity went out for several hours. We were dying of heat. It caused a lot of uncomfort and anxiety. They hotel did nothing to compensate us for this.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre spacieuse avec tout le confort. Malheureusement il y a eu une coupure d électricité le soir donc monter a pied les 14 etages, plus d eau pour se laver en rentrant. Ce qui m a chagriné c est lorsque j ai rendu ma clef, le client avant moi a eu son parking gratuit pour le desagrement et moi rien. 2 poids 2 mesures je trouve.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Alfredo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A éviter vraiment.
Acceuil, et ets ok, Chambre: la climatisation au 14eme etage pas air frais suffisant au moins 27° ... Par xontre service restauration catastrohique Installé à 19h30, prise commande 20h00 Pour 1 carpaccio direct et 1 pression. Arrivé biere pression 20h30, carpaccio 21h00 et demandé à deux reprises sans resultat, 3 autres tables autour pas mieux... Tarifs: petit carpaccio en entrée pour ceux qui font entrée + plat le carpaccio est a 9,00 € plus frites pour une entrée du jamais vue. Moi et table d'à côté grand carpaccio direct vue l'attent ,excactement le meme que le petit Mais tarif à 15€ ,bref un vraie spectacle dans tous les sens du terme. Informé l cceuil... Reponse service en salle les carpaccio sont tous les mêmes. Donc faites la commande du petit pour 1 plat direct vous aurez le grand pour 9€. Désolé de le dire ,mais pour un hotel de ce niveau ... à plus de 250 € la chambre sans clim, et febetres condamnées pour sécurité et je le conçois, les clostro s abstenir. Bref ,allez tout confondu 4 sur 10 grâce au personnel de l acceuil.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Edward

Positief: Netheid, personeel en service
Our room was upgraded. Phoned for an extra pillow but never materialised, apart from that a pleasant stay.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

David

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Gondze

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff very friendly. Good breakfast.
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Patrice

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

CORY

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and convenient
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Luciana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Correto dentro do proposto.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

FRANCIS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Martine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Départ Orly
Une nuit avant le départ Vraiment bien le parking longue durée
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Carole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tout s'est déroulé à la perfection. Par contre , je déplore que le parking soit payant de 10 euros par nuit pour la clientèle.Je trouve cela inconcevable et première fois que ça m'arrive.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Marietta

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Milena

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Dzeneta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut

8/10 – Goed

Junior

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Dans son jus depuis les années 1970
Tout est payant le parking, le room service sauf la navette pour l aeroport.la chambre était correcte mais le lit supplémentaire dans le passage moyen.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

MARIA DEL MAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Walé

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jérémy

1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Wael, Karlsruhe

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was the worst experience I had. In the checkout the receptionist told me that the payment was only for one night and not 2 nights. I showed that I paied in expedia , she say that in the computer and system, it says that I paied only one night. After 20min she understands that I fully paied. Other point: the check out I make it very early at 5:00 i asked one night before for 2 breakfast boxes because I paied already for breakfast. In the morning I find a buffet for breakfast open, I asked receptionist if we can take breakfast there , she said No this is only for other customers from airline company. I told her ok give me the breakfast boxes I asked yesterday, she gave me only one box , and she told me she can give only one bix per room. In the box there is nothing only small croissant, small juice and small yougurt that s all. No water, i asked her give me at least water and coffee, she said she can not. After I insisted and said I will complain, she gave me only one small bottel of water and let me to go to the bufet just to take coffee. And she was shouting when I went close to bread in order to take sugar and she thought I will eat something from there. This is not acceptable at all. And how as a customer of Expedia and gold member I am treated like that with all family even my small baby and parents. I wait for a reaction from yourside Expedia. Thank you
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Personnel très accueillant et souriant . Le cadre est agréable la chambre confortable et propre. Tout est fait pour passer un agréable séjour.
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A éviter
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Stephane

1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jessica

2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Xavier op 17 nov 2022
Bonjour,Nous sommes désolé que votre séjour ne soit pas bien passé.Pourriez vous nous donner plus d'explications concernant votre note.Bonne journée

10/10 – Uitstekend

Daniel

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Osman

3 nachten verbleven in oktober 2022