Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 229 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
229
Gastenscore: 8 - Goed. 275 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
275
Gastenscore: 6 - Redelijk. 197 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
197
Gastenscore: 4 - Matig. 138 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
138
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 162 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
162
7,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Morad El
Reisde met familie
1 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meubels zijn erg oud, kamer ruikt sterk naar sigaretten geur wat niet uit te houden is. Kamer was niet schoon, overal zag je haar, bloed vlekken. Veel vlekken op het tapijt kon er niet lopen op blote voeten.
Morad El
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Ali op 23 aug 2022
Dear,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Millennium Paris Roissy-CDG. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Millennium Paris Charles de Gaulle, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,
6/10 – Redelijk
Patrick
Zakenreiziger
5 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Groot hotel dat wel verouderd is .
Comfortabel maar moet geheel worden gerenoveerd
zwembad is niet uitnodigend .
Patrick
2 nachten verbleven in maart 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
jeroen
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima bar
Prima hotel voor een nacht bij de luchthaven. Shuttle black line werkt prima voor heen en weer naar terminal 2e/f. De bar heeft een erg goede atmosfeer. Internet okay en de kamer prima. Enige klacht die ik had was de temperatuur in de gangen en kamer. Airco blaast hete lucht in de winter maar je kunt die uitzetten en het raam open doen
jeroen
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
PUSHPAVALLI
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the food, hospitality and the cleanliness
PUSHPAVALLI
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Hannah
Reisde met partner
18 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We booked this hotel as it was close tot he airport and we had stayed at a Millenium chain before and had a great experience.
The lobby was beautiful and check in was great.
The room however was very disappointing. The carpet had stains all over it. The bathroom tiles were chipped and had grout missing. And the worst part was the shower- the shower head was broken and there was no hot water.
The bed was comfortable and clean and we were so tired we just wanted to sleep but we were very disappointed with the overall state of the room, especially cleanliness and accessibility to a good shower facility.
Breakfast was included for us and it was fine although very crowded and the 2 employees seemed very overwhelmed.
We used the airport shuttle which was fine but only drops you off at 2E so make sure you go with plenty of time to get to your terminal. It took us 30 min from when the shuttle dropped us off to be able to get to terminal 3 for our flight, thankfully we had left early.
Hannah
1 nacht verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Hussein
Zakenreiziger
23 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had roaches and other critters in the room, floor was dirty beyond belief, no air conditioning and smelly fridge. No knock from the cleaners they just bust open the door like swat
Hussein
10 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Rania
3 feb 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
This is an average hotel
Rania
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
FRANÇOISE
1 feb 2024
FRANÇOISE
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Never again
2 Heures d'attente pour la navette aéroport par -2°c
Inexactitude des horaires annoncés
Plusieurs appels pour demander un pickup
Mauvaise foi et attitude presque agressive du personnel
Never again
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Daniel
Reisde met familie
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly and helpful. Price was reasonable.
Daniel
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Angelina
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jan 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly. good impression but rooms need some upgrades. flooring absolutely needs new carpet, bathrooms are old with rust.
My stay was short and appreciated because they was able to provide with suitable room. my first assigned room was just nasty(dirty old carpet). overall the Hotel needs to be updated.
Angelina
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
KATHERINE
Reisde met partner
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was amazing, our room was super comfortable and clean, very quiet. The breakfast was amazing, super full and complete with all types of food. Definitely we would come back.
KATHERINE
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
JUNGGYU
Zakenreiziger
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNGGYU
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
William
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jan 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tomakilunda
17 jan 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Merci
Tomakilunda
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
MICHEL
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nice bars and restaurants. Missing an upgrade for international plugs and USB chargers.
MICHEL
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Sandra
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would definitely stay here again. The staff was so friendly and kind and my room was beautiful!
Sandra
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Francesco
Reisde met partner
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francesco
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Renee, margate
Reisde met familie
1 jan 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was definitely not a 4-star property by any stretch of the imagination. The only redeeming quality this hotel has is its amazing staff. Courteous and friendly faces greeted me from beginning to end. I ended my stay a night earlier and opted to switch to a nicer hotel in the city.
Renee
3 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Angela
23 dec 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I just completed a stay at Millenium Hotel Paris Charles de Gaulle. I recently got married and chose this location for my honeymoon stay. Initially everything was fine but 3 days after arrival there was no pool or hot tub available to use. One of the reasons I chose this hotel was for the amenities offered. These amenities were not available to me or any of the guest during this timeframe yet I was charged a hefty room price without receiving a portion of what I paid for. I had a few issues with the room only being partially cleaned but that was taken care of after complaining to the front desk. The last and biggest issue I had was an issue with the daytime manager. upon checking out she lied and said I ate breakfast during my stay and was refusing to return my full room deposit. Her behavior appeared to be standard operating procedure when dealing with foreigners. I am American. My husband went down with another staff member to the dining area to confirm we never had breakfast there and I was eventually returned my full deposit. My issue is she had a date and time that the breakfast incident was suppose to have happened and it was not true. Luckily for me my husband speaks fluent French and was able to straighten the matter out. I am writing because I am very dissatisfied with my treatment and would not stay at this location again because of the issue with staff. I believe she is used to stealing money from foreign nationals.
Angela
27 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Gabriela
22 dec 2023
Gabriela
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Claude
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claude
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Claude
16 dec 2023
Claude
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Claude
16 dec 2023
Claude
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Kuroki
Reisde met een groep
14 dec 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Kuroki
4 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
jean-françois
14 dec 2023
jean-françois
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
HIROFUMI
13 dec 2023
HIROFUMI
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Sophie
13 dec 2023
Sophie
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Chantal
13 dec 2023
Chantal
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
sophie
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour pas mal
sophie
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Amela
Zakenreiziger, Reisde met familie
9 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel peut avoir un maximum de 2 étoiles, vous le présentez comme un hôtel de 4 étoiles!?
Amela
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Hani
Reisde met familie
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room carpet is very smelly. Small fridge in the room but doesn’t do any cold. Room is old and bed is not confy. Not very 4-star-like hotel I would say.
Hani
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Jamel
6 dec 2023
Jamel
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
sonia
6 dec 2023
sonia
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
habib
4 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
Bad reception they laugh
habib
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Frederic
Reisde met partner
26 nov 2023
All as expected!
Frederic
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Jacques
Reisde met een groep
18 nov 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
I caming 3 times in your hotel and I 'm so desappointed fridge was on ground with electric string on wall on the midlle of the room like they tooke off all think around.
Jacques
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
James
16 nov 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Bahya
12 nov 2023
Bahya
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Alexandra
10 nov 2023
Alexandra
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
kenneth
8 nov 2023
kenneth
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Johannsson Birgir
Reisde met partner
2 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
X
Johannsson Birgir
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van the reception op 4 nov 2023
Hello,thank you for sharing your stay
10/10 – Uitstekend
Judith
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely
People were helpful. Food was good. Room was dated but lovely
Judith
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van la reception op 31 okt 2023
hello madam judith,are you doing well !thank you for your nice noteHave a good day
8/10 – Goed
ahsan
Zakenreiziger
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ahsan
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van all the reception team op 25 okt 2023
Good morning,thank you for your ratingthe reception
10/10 – Uitstekend
Ana, Pompano Beach
Zakenreiziger
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cute little hotel, close the the airport, nice bar and great breakfast.
Ana
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van The reception op 29 okt 2023
Good Afternoon,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Your feedback means a lot to us, and we hope to welcome you back soon for another wonderful experience.Kind regards,GONDALMillennium Hotel
4/10 – Matig
David
14 okt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hallways and room had an odor. Breakfast was people eating like it’s their last meal. Inhaling it at the buffet and hardly anything left . No soap
David
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van all the reception team op 25 okt 2023
Good morning,thank you for sharing your review,we receive a lot of foreigners we cannot afford to tell the customer that their way of eating is not appreciated by other customers however we are delighted to hear that they appreciate our food however we are sorry that your stay comes down to this,However, for your next reservation we will do everything to ensure that your next stay is perfectvery nice day
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van l'équipe de la réception op 25 okt 2023
Good morning, how are you doing,thank you for your rating.
4/10 – Matig
Walter
Reisde met partner
5 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was fine; staff helpful and tried to address problems. Poor management oversight though. Pillowcases missing from room. No telephone in room. No end table lights. All easily addressable but should never have happened in the first place.
Walter
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van the reception op 11 okt 2023
thanks for the return we are so sorry for the inconviannce and hope to see you soon