Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Millennium Hotel Paris Charles de Gaulle

4 out of 5
Millennium Hotel Paris Charles de Gaulle
2, Allée du Verger, Roissy-en-France, Val-d'Oise

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 229 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 275 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 197 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 138 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 162 van 1001 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Morad El

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meubels zijn erg oud, kamer ruikt sterk naar sigaretten geur wat niet uit te houden is. Kamer was niet schoon, overal zag je haar, bloed vlekken. Veel vlekken op het tapijt kon er niet lopen op blote voeten.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Ali op 23 aug 2022
Dear,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Millennium Paris Roissy-CDG. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Millennium Paris Charles de Gaulle, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Groot hotel dat wel verouderd is . Comfortabel maar moet geheel worden gerenoveerd zwembad is niet uitnodigend .
2 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima bar
Prima hotel voor een nacht bij de luchthaven. Shuttle black line werkt prima voor heen en weer naar terminal 2e/f. De bar heeft een erg goede atmosfeer. Internet okay en de kamer prima. Enige klacht die ik had was de temperatuur in de gangen en kamer. Airco blaast hete lucht in de winter maar je kunt die uitzetten en het raam open doen
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

PUSHPAVALLI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the food, hospitality and the cleanliness
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Hannah

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We booked this hotel as it was close tot he airport and we had stayed at a Millenium chain before and had a great experience. The lobby was beautiful and check in was great. The room however was very disappointing. The carpet had stains all over it. The bathroom tiles were chipped and had grout missing. And the worst part was the shower- the shower head was broken and there was no hot water. The bed was comfortable and clean and we were so tired we just wanted to sleep but we were very disappointed with the overall state of the room, especially cleanliness and accessibility to a good shower facility. Breakfast was included for us and it was fine although very crowded and the 2 employees seemed very overwhelmed. We used the airport shuttle which was fine but only drops you off at 2E so make sure you go with plenty of time to get to your terminal. It took us 30 min from when the shuttle dropped us off to be able to get to terminal 3 for our flight, thankfully we had left early.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hussein

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had roaches and other critters in the room, floor was dirty beyond belief, no air conditioning and smelly fridge. No knock from the cleaners they just bust open the door like swat
10 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Rania

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
This is an average hotel
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

FRANÇOISE

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Never again
2 Heures d'attente pour la navette aéroport par -2°c Inexactitude des horaires annoncés Plusieurs appels pour demander un pickup Mauvaise foi et attitude presque agressive du personnel Never again
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly and helpful. Price was reasonable.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Angelina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly. good impression but rooms need some upgrades. flooring absolutely needs new carpet, bathrooms are old with rust. My stay was short and appreciated because they was able to provide with suitable room. my first assigned room was just nasty(dirty old carpet). overall the Hotel needs to be updated.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

KATHERINE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was amazing, our room was super comfortable and clean, very quiet. The breakfast was amazing, super full and complete with all types of food. Definitely we would come back.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JUNGGYU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tomakilunda

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Merci
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

MICHEL

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nice bars and restaurants. Missing an upgrade for international plugs and USB chargers.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would definitely stay here again. The staff was so friendly and kind and my room was beautiful!
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Francesco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Renee, margate

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was definitely not a 4-star property by any stretch of the imagination. The only redeeming quality this hotel has is its amazing staff. Courteous and friendly faces greeted me from beginning to end. I ended my stay a night earlier and opted to switch to a nicer hotel in the city.
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Angela

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I just completed a stay at Millenium Hotel Paris Charles de Gaulle. I recently got married and chose this location for my honeymoon stay. Initially everything was fine but 3 days after arrival there was no pool or hot tub available to use. One of the reasons I chose this hotel was for the amenities offered. These amenities were not available to me or any of the guest during this timeframe yet I was charged a hefty room price without receiving a portion of what I paid for. I had a few issues with the room only being partially cleaned but that was taken care of after complaining to the front desk. The last and biggest issue I had was an issue with the daytime manager. upon checking out she lied and said I ate breakfast during my stay and was refusing to return my full room deposit. Her behavior appeared to be standard operating procedure when dealing with foreigners. I am American. My husband went down with another staff member to the dining area to confirm we never had breakfast there and I was eventually returned my full deposit. My issue is she had a date and time that the breakfast incident was suppose to have happened and it was not true. Luckily for me my husband speaks fluent French and was able to straighten the matter out. I am writing because I am very dissatisfied with my treatment and would not stay at this location again because of the issue with staff. I believe she is used to stealing money from foreign nationals.
27 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gabriela

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Claude

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Claude

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kuroki

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
4 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

jean-françois

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

HIROFUMI

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sophie

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Chantal

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour pas mal
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Amela

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel peut avoir un maximum de 2 étoiles, vous le présentez comme un hôtel de 4 étoiles!?
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Hani

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room carpet is very smelly. Small fridge in the room but doesn’t do any cold. Room is old and bed is not confy. Not very 4-star-like hotel I would say.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jamel

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

sonia

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

habib

Negatief: Netheid, personeel en service
Bad reception they laugh
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Frederic

Reisde met partner
All as expected!
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Jacques

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
I caming 3 times in your hotel and I 'm so desappointed fridge was on ground with electric string on wall on the midlle of the room like they tooke off all think around.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Bahya

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Alexandra

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

kenneth

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Johannsson Birgir

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
X
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van the reception op 4 nov 2023
Hello,thank you for sharing your stay

10/10 – Uitstekend

Judith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely
People were helpful. Food was good. Room was dated but lovely
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van la reception op 31 okt 2023
hello madam judith,are you doing well !thank you for your nice noteHave a good day

8/10 – Goed

ahsan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van all the reception team op 25 okt 2023
Good morning,thank you for your ratingthe reception

10/10 – Uitstekend

Ana, Pompano Beach

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cute little hotel, close the the airport, nice bar and great breakfast.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van The reception op 29 okt 2023
Good Afternoon,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Your feedback means a lot to us, and we hope to welcome you back soon for another wonderful experience.Kind regards,GONDALMillennium Hotel

4/10 – Matig

David

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hallways and room had an odor. Breakfast was people eating like it’s their last meal. Inhaling it at the buffet and hardly anything left . No soap
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van all the reception team op 25 okt 2023
Good morning,thank you for sharing your review,we receive a lot of foreigners we cannot afford to tell the customer that their way of eating is not appreciated by other customers however we are delighted to hear that they appreciate our food however we are sorry that your stay comes down to this,However, for your next reservation we will do everything to ensure that your next stay is perfectvery nice day

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van l'équipe de la réception op 25 okt 2023
Good morning, how are you doing,thank you for your rating.

4/10 – Matig

Walter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was fine; staff helpful and tried to address problems. Poor management oversight though. Pillowcases missing from room. No telephone in room. No end table lights. All easily addressable but should never have happened in the first place.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van the reception op 11 okt 2023
thanks for the return we are so sorry for the inconviannce and hope to see you soon