Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Novotel Marne-La-Vallée Noisy-Le-Grand

4 out of 5
Novotel Marne-La-Vallée Noisy-Le-Grand
2 Allee Bienvenue, Noisy-le-Grand, Seine-Saint-Denis

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 199 van 820 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 337 van 820 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 170 van 820 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 72 van 820 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 42 van 820 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Benjamin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Derk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Ibrahim

2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

kenny

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De omgeving viel wat tegen... Kamer was proper, alsook het hotel, maar alles is wat gedateerd.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jan Willem

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tevreden
Keurig hotel, nette kamers, goede bedden. Netjes ontbijt.
3 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer schoonmaken vindplaats heel laat gedurende ons verblijf; en dat was niet aangenaam! Geen open restaurant in het weekeind!
3 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Erwin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in, poor service. Not really hospitality and or service minded staff, not a great customer journey. Rooms, ok but nothing great. Different than the pictures on the website promises. Its not dirty, but not clean as well. We made some small complaints with the staff, and only one of the issues was resolved. They never followed up on the other issues and or complaints. Rooms aren’t acoustically good, i had the room next to an elevator and a loud Chinese sports-team across the hall. Not good for your sleep time. The beds in the rooms are ok, the sheets are less attractive. We found stains on the sheet that stayed there for four days. They just make up the bed but don’t change the sheets. They also don’t vacuum the floor, there is visible dust in the room and the air quality is not good. Outside environment is a lot of waste of all kind, not an environment where you would like to receive guests. Several people hanging round the hotel. It feels like you are in a abundant area. When you come back to the hotel in the evening, staff just looks but says nothing. Breakfast, very average. Staff is far from service minded. They greet you if you greet them. Thats it. No customer journey here as well. Wifi available, however not stable. It goes down very often. Overall, we would rate it at a zero (0). Not to come back anymore and we wont make reservations with a Novotel anymore. Advice: dont book this hotel!
6 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Muhammad

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Dichtbij de snelweg en Disneyland. Ook het centrum van Parijs is goed bereikbaar. Goed hotel met prima faciliteiten. Het personeel was echter weinig service gericht. Babybed van tevoren aangevraagd, maar niet geplaatst. Hierover de receptie gebeld en die stond niet te springen om ons te helpen. Extra beddengoed was niet beschikbaar, we konden 1 handdoek krijgen die we zelf moesten ophalen bij de receptie. We kregen een dag een briefje onder de deur geschoven dat onze kamer niet schoongemaakt was, zonder enige verklaring of enige tegemoetkoming. Op de laatste dag was het ontbijt 1 grote chaos. Er was te weinig personeel, te weinig eten en de gasten waren aan het vechten om eten. Ongelofelijk allemaal, dit hebben we niet eerder in een 4 sterren hotel meegemaakt.
4 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Waheed, Zoetermeer

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Redelijk tot goed hotel
Parkeergarage €12 per dag, stomd nergens aangegeven voor het boeken. Hotel was goed maar de omgeving en parkeergarage waren in slechte staat.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Vandana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer, badkamer en wc zijn aparte ruimtes.
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Faycal

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is on a great location. In the middle....20 min fron disneyland and 20 min from Paris. They also have a parking place the cost for this is 12 euro a day. Breakfast was not that great but just oke.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Ludovicus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf gehad.
Uitchecken om 12u is prima, het ontbijt in de week is maar tot 9u30, vonden wij niet lang genoeg, 10 u zou beter zijn. Kamer en badkamer waren goed. Ontsmettingsmiddel tegen Corona was bijna overal leeg, of de pompjes waren stuk. In het algemeen is het een goed hotel.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Lorenzo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel met goede ligging buiten Parijs
Goede locatie dicht bij autostrade en RER.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Milena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Iryna op 28 nov 2020
Cher client, Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour chez nous en soulignant l’excellent service délivré par nos équipes et le confort de notre établissement. Nous vous remercions d’avoir partagé votre retour très positif et nous sommes heureux que vous recommandiez l’hôtel. Au plaisir de vous accueillir à nouveau Bien à vous, La reception

8/10 – Goed

Guillaume

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Novotel Marne La Vallee Noisy le Grand
Fijn en netjes hotel! Alleen het ontbijt kan wat uitgebreider. Voor de rest prima verblijf!
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Iryna - receptionniste op 24 aug 2020
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you did not enjoy your stay as we would have liked ... It is important for us to receive the impressions of all our customers, in order to evolve our offer and quality of service on a daily basis. Nevertheless, we hope that we will have the chance to welcome you again. Best regards, the reception

10/10 – Uitstekend

Sebastiaan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel en zeker geschikt voor kinderen.
Net hotel, prima te doen met kinderen. Goede kamer met een uitzicht op de Eiffeltoren (als je goed kijkt). Kamer was schoon en het bed Okay. De afstand van het hotel naar de Disneyparken is op zich prima, makkelijk met de trein. (In verband met de staking was het nu lastig). Een Uber naar de parken was gemiddeld €35. Ontbijt was simpel maar vers. Al met al een goede locatie voor een paar dagen Parijs.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van ALICE op 4 jan 2020
Dear customer, We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us, highlighting the excellent service delivered by our teams and the comfort of our hotel. We thank you for sharing your very positive feedback and we are glad that you recommend the hotel. Best regards, the reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat je élke dag tot 20:00 mocht zwemmen was wel prettig
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Fabio op 2 sep 2019
Dear Guest, We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us, highlighting the excellent service delivered by our teams and the comfort of our hotel. We thank you for sharing your very positive feedback and we are glad that you recommend the hotel. Looking forward to welcoming you again Yours truly, the reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Normal hotel, not so special. Breakfast expensive.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Fabio op 2 sep 2019
Dear Guest, We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us, highlighting the excellent service delivered by our teams and the comfort of our hotel. We thank you for sharing your very positive feedback and we are glad that you recommend the hotel. Looking forward to welcoming you again Yours truly, the reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een leuke prijs. Ontbijt is goed, makkelijk met de trein naar het centrum v.a. het winkelcentrum aan de overkant.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Iryna op 8 sep 2019
Dear customer, We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us, highlighting the excellent service delivered by our teams and the comfort of our hotel. We thank you for sharing your very positive feedback and we are glad that you recommend the hotel. Looking forward to welcoming you again Best regards, the reception

8/10 – Goed

hans

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor ons bezoek aan Disneyland!
Het hotel is handig gelegen. Goede faciliteiten als een winkelcentrum op loopafstand, goede restaurants en vlak langs de snelweg. En natuurlijk 15 minuten vanaf Disneyland. De parkeergarage is echter erg nauw en duur (€25,-). Ook is de staat van het hotel erg verouderd. Gelukkig hebben ze de lobby al aangepast, dan zal de rest hopelijk ook aan de beurt komen. Voor ons een van de mindere Novotel-hotels, maar door de goede ligging en het zeer gastvrije personeel zullen we hier vast en zeker terug komen.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Iryna op 8 sep 2019
Dear customer, We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us, highlighting the excellent service delivered by our teams and the comfort of our hotel. We thank you for sharing your very positive feedback and we are glad that you recommend the hotel. Looking forward to welcoming you again Best regards, the reception

6/10 – Redelijk

Kim

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Slechte service
Bij het toekomen kregen we twee aparte kamers met 3 verdiepen tussen. Op zich geen probleem, wel de reden: De dame vertelde ons omdat we 2 aparte boekingen gedaan hebben, terwijl we maar 1 reserveringnummer hadden (1 boeking gedaan!) Airco, haal het van de site als je het niet hebt!! Dit is bedrog! Toen we vroegen naar parking. Kregen we GEEN antwoord! Geen enkele aanduiding dat ze konden geven waar het wel mogelijk was. Ook lees ik in hun omschrijving dat er een betalende parking was, maar bij het vragen ernaar kregen we een negatief antwoord. De kamers waren groot genoeg en de badkamer mooi en nuttig. De toiletten beneden: ik wou dat ik ze niet gezien had! S ochtens bezocht: heel vuil en geen wc papier. Ze kunnen ook een renovatie gebruiken. Het ontbijt is basic maar wel lekker!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Iryna op 29 sep 2019
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you did not enjoy your stay as we would have liked ... It is important for us to receive the impressions of all our customers, in order to evolve our offer and quality of service on a daily basis. Nevertheless, we hope that we will have the chance to welcome you again. Best regards, the reception

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel, with the metro fast and easy transfer to Eurodisney
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Iryna op 8 sep 2019
Dear customer, We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us, highlighting the excellent service delivered by our teams and the comfort of our hotel. We thank you for sharing your very positive feedback and we are glad that you recommend the hotel. Looking forward to welcoming you again Best regards, the reception

10/10 – Uitstekend

Mariam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Iryna op 8 sep 2019
Cher client, Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour chez nous en soulignant l’excellent service délivré par nos équipes et le confort de notre établissement. Nous vous remercions d’avoir partagé votre retour très positif et nous sommes heureux que vous recommandiez l’hôtel. Au plaisir de vous accueillir à nouveau! Bien à vous, la reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed hotel. Wij waren hier erg tevreden over. Kans dat we terug komen is groot. Klein nadeel is dat het eten en drinken in het hotel erg aan de prijs is.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Iryna op 8 sep 2019
Dear customer, We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us, highlighting the excellent service delivered by our teams and the comfort of our hotel. We thank you for sharing your very positive feedback and we are glad that you recommend the hotel. Looking forward to welcoming you again Best regards, the reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kamers, ontbijt minder, gewoon zeggen dat ze iets niet hebben en bij doorvragen wel
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Iryna op 8 sep 2019
Dear customer, We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us, highlighting the excellent service delivered by our teams and the comfort of our hotel. We thank you for sharing your very positive feedback and we are glad that you recommend the hotel. Looking forward to welcoming you again Best regards, the reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
+ Netjes en schoon. Prima ontbijt. Gastvrij. Veilig parkeren van auto. - De slaapbank is niet fijn om op te slapen, is te zacht.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Ontbijt iwas waardenloos! Koffie app defect en geen beleg!! Geen novotel meer
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, nette badkamer goede wifi
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Carmino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk
Leuk hotel vlakbij een winkelcentrum en een metro die we konden nemen om naar disneyland en Parijs te gaan.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Lorenzo

Goed hotel aan de rand van Parijs
Goede liggen aan autostrade. Nette kamers. Receptie en restaurant helemaal vernieuwd. Parking (afgesloten)!
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Vinnie, Vlaams Brabant

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Hotel OK, ontbijt minder en diefstal meegemaakt
Kamer was vrij goed in orde, was proper en sanitair OK. Geen airco, vrij warm om te slapen. Ontbijtservice geen goede organisatie: alles werd slecht/langzaam aangevuld, deel van personeel was liever lui dan moe, terwijl anderen de benen van onder hun lijf liepen. Ook diefstal van handtas meegemaakt in ontbijtzaal, mogelijks door personeel. Prima uitvalsbasis voor Parijs en Disneyland, maar in louche onaangename buurt. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
5 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Naomi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel!
Super goed hotel, alles netjes, vriendelijk personeel, goed ontbijt, geen minpunten.

6/10 – Redelijk

Robbert, Brabant

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel, goed ontbijt, matige kamer
Vriendelijk personeel. Dichtbij Disney. 10 min lopen naar trein Parijs en Disney. Kamers alleen oude staat. Bovendien was alles statisch. Kregen continu schokken in bed of als we de kids op bed wilden leggen. (Is kou kou ook oorzaak van) maar toch, kan beter dan dit hotel.
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Camille op 15 mrt 2018
Geachte klant, Bedankt dat je Novotel Marne Valley Noisy le Grand hebt gekozen voor je verblijf in Disneyland. We zijn blij om te horen dat u van uw verblijf en de vriendelijkheid van onze teams hebt genoten. Het spijt ons echter voor de froy die je in de kamer had. We vragen je om de uitdrukking van onze voorname gevoelens te accepteren. Gastrelaties Camille

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed centraal gelegen van Parijs.
Was een vlotte servive en daarbij ook heel goed gelegen om een uitstapje te maken naar Disneyland of Parijs.
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Camille Rambach op 5 okt 2017
Man, Bedankt voor de beoordeling die u op ons hotel heeft achtergelaten. We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf en vooral de locatie van ons hotel. Wij hopen u snel weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest relation Camille Rambach

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Vriendelijk personeel, aan de hygiene kan nog gewerkt worden.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Camille Rambach op 5 okt 2017
Geachte klant, Het is met veel aandacht dat we uw opmerking hebben opgemerkt en we bedanken dat u ons heeft geïnformeerd. Het is een genoegen om te weten dat u onze etablissement gastvrij vond. Met vriendelijke groeten Klantrelaties Camille Rambach

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Nice hotel The room wasn't very clean Especiallly the bathroom Hairs on the floor
3 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Camille Rambach op 24 aug 2017
Good afternoon, First of all, thank to share with us your experience in our etablishment. We are sorry that the room did not answer your expectations. We however hope to receive you during a next stay among us. Best regards

8/10 – Goed

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Novotel MLV Noisy le Gran op 28 aug 2017
Madame, Nous vous remercions d'avoir chois notre établissement. Nous vous souhaitons une bonne journée Cordialement Service Clients

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Jammer dat je moet parkeren in de garage en 12.00€ extra moet betalen. Airco op de kamers mag wel erg benauwd . Verder goed hotel
1 nacht verbleven in juni 2017
Reactie van Chrisitne op 26 jul 2017
Dear Madam, Dear Sir, It is with great attention that we have taken note of your remarks and we thank you for having informed us. We hope to have the pleasure of welcoming you again next time so that you do not stay on the disappointment of this first stay. Best regards Customer Relations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed te bereiken, dicht bij winkels en trein
Om te slapen prima...maar daar blijft het ook bij. Je kan makkelijk met de trein naar de stad 20 minuten
Reactie van Christine op 27 jul 2017
Dear Madam, Dear Sir, Thank you for taking the time to respond to this inquiry. We hope to see you again soon. Best regards Customer Relations

8/10 – Goed

Mark, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed Hotel
Goed en net hotel, kamers zagen nieuw en goed verzorgd uit. Leuke speelhoek voor de Kids. Groot winkelcentrum dichtbij, wel voor donker thuis zijn anders loop je door de grote groep hangjongeren. Ontbijt was een tegenvaller, 16.50 voor een zeer beperkt ontbijt is echt veelste duur, dit had maximaal 7 euro mogen kosten
Reactie van Cricri op 22 sep 2016
Dear Madam, Dear Sir, It is with great attention that we have read your comments and thank you for letting us shared. It is equally important for our team; our customers tell us their comments during their stays. Best regards Customer Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net luxe hotel ideaal voor een dagje parijs/disney
net luxe hotel ideaal voor een dagje parijs/disney land. Lekker ontbijt en een heerlijk bed was perfect voor ons doel.
Reactie van cricri op 30 aug 2016
Dear Madame, Dear Sir, Thank you for your compliments and be assured that we were delighted to welcome you during your stay. Waiting to see you soon Best regards Guest relations

6/10 – Redelijk

micha, eindhoven

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima hotel om te overnachten dichtbij disney
Prima hotel om te overnachten als je disney bezoekt, ongeveer 15 min rijden dus lekker dichtbij. Hotelkamer was netjes niks bijzonders maar goed vertoeven. Goede blinderende gordijnen.
Reactie van christine op 22 jan 2016
Dear Client, Thank you for spending the time to send us your thoughts. We are delighted to have lived up to your expectations and hope to surprise you again during your next stay at the Novotel Noisy Le Grand. Best Regards Alexandre Locarini – General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 overnachting
We hebben 1 overnachting gehad op onze terugweg van vakantie naar huis in dit hotel om de volgende dag naar Disneyland Parijs te gaan. Het hotel ligt aan redelijk goed bereikbaar, maar niet echt een geweldige buurt. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar om 's avonds met kinderen nog over straat te lopen voel je je iets minder op je gemak in deze buurt.
Reactie van Novotel MLV Noisy le Gran op 26 mrt 2016
Dear Client, First of all, thank you for taking the time to let us have your comments on your last stay. They confirm that our services are in line with your expectations, encourage us to continue on this path. Best regards Alexandre LOCARINI - General Manager

4/10 – Matig

Charles, China

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellende ervaring
Het hotel is niet zo oud maar al deels in staat van ontbinding. Afvoer werkte niet. Beschadigingen bij de ramen. En (het meest teleurstellend) zeer onvriendelijk en chagrijnig personeel. Dat kan beter, want in restaurants op loopafstand van het hotel werden we uitstekend en zeer vriendelijk geholpen.
Reactie van Christine op 25 jan 2016
Dear Client, It is with great attention that I have read your comments and thank you for letting me share. This will allow me to take the necessary measures to remedy these dysfunctions, which, fortunately, are outstanding and are not a reflection of the quality service we provide to our customers. I hope to have the pleasure to receive you so that you do not stay on the disappointment of your first stay. Best regards Alexandre Locarini General Manager