Exterieur

Beoordelingen van Novotel Paris Est

4 out of 5
Novotel Paris Est
1 Avenue de la Republique, Bagnolet, Seine-Saint-Denis

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 177 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 343 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 239 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 137 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 104 van 1000 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Moise

3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Shannon

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Stan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst was prettig en we werden geholpen met parkeren
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Marten

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goedkoop voor overnachten zonder ontbijt, familiekamer voor 4 personen had bedbank met kuil in matras. Sliep niet fijn. Bij binnenkomst kamer erg warm en aircofilter moest vervangen worden. Dat werd wel meteen gedaan. Op de gang hing een vieze lucht die soms via airoco ook de kamer in kwam. Metrohalte dichtbij, in metro is het nog wel een eindje naar het centrum.
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor doorreis, niet voor kids en langer
In tegenstelling stond de info bij het hotel op de site bleek dit hotel geen connecting rooms te hebben. Hierdoor heeft ons gezelschap verdeeld over 3 kamers moeten slapen. De kamers zijn ook erg klein, de extra bedden zijn zeer oncomfortabel. De kamers zien er gedateerd uit
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Merita

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Amit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Location is perfect. Room was spacious and clean.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relation op 17 feb 2020
Dear Guest Thank you for your comments following your stay at Novotel Paris Est. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Marisol Guest Relation

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hele vriendelijke medewerkers. Mijn complimenten daarvoor. Alleen jammer dat er in hun systeem stond dat we voor 3 volwassenen en 1 kind hebben geboekt, terwijl ik voor 4 volwassenen heb geboekt (staat ook zo in mijn bevestiging). Dit zorgde ervoor dat we minder coupons voor het ontbijt kregen, maar uiteindelijk is dit gewoon goed gekomen.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relation op 19 feb 2020
Dear Guest, Dear Customer, We thank you for your comments following your stay at the Novotel Paris Est and we are sorry to reply so late. We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you again very soon. Do not hesitate to contact me for your next stay. Sincerely Marisol Guest Relation

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relation op 28 jan 2020
Bonjour, Nous avons pris connaissance de votre avis suite à votre séjour au Novotel Paris. Nous sommes désolés de voir que votre séjour ne vous a pas laissé une bonne impression. Nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de vous faire vivre une expérience meilleur que la précédente lors d'un prochain séjour. Cordialement Samia Guest Relation

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed kamer, dicht bij metro. Verwarming werkt niet
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relation op 18 dec 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Paris Est.. I am sorry that your experience did not meet your expectations.apologies. We hope to see you again very soon. Sincerely, Samia Guest Relation

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik wil best een smiley geven, maar een hele review vind ik t veel moeite. En dan ook nog minimaal 50 tekens?
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relation op 17 dec 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! Sincerely, Samia Guest Relation

6/10 – Redelijk

Frans

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ken net
Het hotel is net goed genoeg om te overnachten maar verder moet je er niet teveel van verwachten. Het hotel is geantidateerd, de kamer is (te) klein en benauwd. Hygiëne laat te wensen over. Geen toiletborstel aanwezig en schimmel op de muur en kitranden. In de omgeving heb je niets te zoeken, behalve het metrostation om de hoek.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relation op 17 dec 2019
Dear Guest Thank you for review following your stay with us. I am sorry that your experience did not meet your expectations I do hope you will give us another opportunity to welcome you back at which time we will spare no effort in providing you with the perfect visit. Please do not hesitate to contact me during your next visit. Sincerely, Samia Guest Relation

4/10 – Matig

Corine

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lang wachten bij het inchecken, kamers nog niet klaar. Slechte service.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relation op 17 dec 2019
Dear Guest Thank you for review following your stay with us. I am sorry that your experience did not meet your expectations I do hope you will give us another opportunity to welcome you back at which time we will spare no effort in providing you with the perfect visit. Please do not hesitate to contact me during your next visit. Sincerely, Samia Guest Relation

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is raar dat je niet kan “voorrijden”, de parkeeergarage een rood kruis heeft branden en dat je dan bij de receptie hoort dat dit normaal is en dat je er gewoon naar toe kan rijden. Begin jaren 80 logeerde ik vaak in dit hotel, sinds die tijd is er niets veranderd. De staat van onderhoud is ronduit slecht. Het enige lichtpuntje is het vriendelijke personeel.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is oke, dichtbij een metrohalte dat is prettig. We hadden een 3 persoonskamer, echter vond ik de kamers wel aan de kleine kant, vooral gezien prijs.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Kamer was niet op tijd klaar Personeel spreekt slecht Engels Ontbijt matig, niet op tijd aangevuld Personeel had het erg druk en daardoor niet heel vriendelijk Kamers oké, gedateerd en wel aan onderhoud toe
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bayki

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liften waren stuk Ontbijt naar kamer vergeten Naar de kamer bellen de heletijd
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
restaurant was goed, veiligheid in kamers en gangen en lift was goed.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De medewerkers zijn erg vriendelijk en spreken ook Engels. Ze zijn erg behulpzaam. De kamer zag er goed uit. Erg prettig dat er een klein koelkastje aanwezig was in de kamer. Alleen jammer dat het zo gehorig is. Ik ben vaak 's ochtends wakker geworden omdat de persoon in de kamer naast mij de föhn gebruikte. De locatie was ook goed. Het hotel ligt bij het metrostation Gallieni en is binnen een half uur te bereiken vanaf Gare du Nord.
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Kapotte verwarming, duurde drie uur voordat dit opgeëist was met een extra elektrisch kacheltje terwijl wij wilden gaan slapen moesten we 20x over en weer bellen met de receptie. Receptie héél slecht bereikbaar. En uur wachten op roomservice. Om 12.00 begonnen ze te boren en te timmeren tot drie uur ivm een renovatie, terwijl wij nog lagen te slapen. Fitness was buiten gebruik. Te weinig stopcontacten in de kamer. Dus al met al niet zo'n beste ervaring.
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Slechte bereikbaarheid van de receptie, verwarming deed het niet. Moest heen en weer blijven bellen, werd pas na drie uur (om 00.00 uur)opgelost met een extra kacheltje op de kamer, terwijl wij wilden gaan slapen. Devroomservice voor eten duurde een uur. Er was een renovatie met vanaf 12.00 in de ochtend heel hard geboor en gehamer, wij sliepen toen nog, dit duurde langer dan twee uur. Weinig stopcontacten in de kamer. Dus al met al niet zo best!
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Guest Relation op 13 mrt 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet, Aissata

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Guest Relation op 21 dec 2018
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos impressions à la suite de votre séjour au Novotel Paris Est. En espérant vous accueillir très bientôt au sein de notre établissement. Cordialement, Aissata

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Baliepersoneel ontzettend hulpvaardig, ontbijtpersoneel chagrijnig. Kamer oud en klein voor een familiekamer. Toilet klein en urinelucht.
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Vanessa, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en net hotel vlakbij de snelweg.
We zijn er 2 nachten geweest met 2 kinderen van 9 en 4 en zijn positief over ons verblijf. Het hotel is vlakbij de snelweg dus goed te bereiken, 15min vanaf het centrum. Onze kamer was netjes en de rest van het hotel ook, een goed ontbijt in een net restaurant.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Relation op 14 sep 2018
Dear Vanessa, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Aïssata Guest Relation.

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parkeer trouble
2 dagen voor aankomst kwamen wij erachter dat je auto voor de parkeergarage niet hoger dan 1.80 mocht zijn. Dit stond nergens vermeld. Wij hebben een dakkoffer dus wij konden er niet in. Ik belde voor een oplossing. Er waren 3 best parking spaces waarvan er 1 nog vrij was. Voor 50 eur per nacht konden we daar staan. Aangekomen bij t hotel wist niemand er van. Groot drama. Uiteindelijk in een non parking parkeerhaventje moeten staan met eigen risico. Wel op terrein van hotel. De mensen en voor naar de kids echt super lief en aardig. Ontbijt best goed! Mag wat meer fruit zijn vonden wij. Kamers wat verouderd maar wel goed en wij hadden n super gaaf uitzicht op de 16e verdieping!!!
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Relation op 14 sep 2018
Dear Kim, I would like to thank you very much for choosing to stay at the Hotel Novotel Paris Est on this occasion. Thank you as well for having taken the time to share your impressions with us on Expedia. Regarding your review on the parking we would like to sincerly appologies. Know that we indeed have a parking whith 3 place for car higher than 1.8 metre and need an reservation to secure a place. in this matter we are sorry for not taking the appropriate meusure to secure a parking place for your car. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Aïssata Guest Relation.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

prima hotel, dicht bij metro,
Leuk hotel, kamer oke, ontbijt rommelig niet smakeljk
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Relation op 22 aug 2018
Dear customer, We are grateful for the time you took to provide your feedback on your past stay with us. We are disappointed that we did not meet your expectations in terms of services, regarding your review on the breakfast. We are always improving our services, including our full continental buffet breakfast which is very complete as you have a wide choice of products. ( cold cuts / cheese / breads/ marmelade/ eggs / hot and cold beverages / yogurt...). we all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Best wishes, Aïssata Guest Relation.

8/10 – Goed

Eva, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Fijn hotel
Wij hebben met twee kinderen verbleven in dit hotel. Het ontbijt was prima, de kamer ook. Het badkamergedeelte was niet echt schoon of verouderd; bruine voegen en een enigzins uitgeslagen douchevloer. De fitness zei 24/7 open te zijn; de reden dat wij dit hotel boekten. Dit bleek niet zo; pas vanaf 09:00 uur open; veel te laat want toen waren we allang weg. Dit hebben we bij het baliepersoneel aangegeven wat erg vriendelijk en attent was. Metro zit om de hoek
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Guest Relation op 25 jun 2018
Dear Eva, Thank you for choosing to stay with us; it was a pleasure to have been able to look after you during your stay. It is fabulous to read that you appreciated the hotels location and the easy access by public transportation to the main attractions surrounding our hotel. Regarding the fitness room, the opening and closing hours (from 8h to 21h) were decided as follows because the fitness room being located on the 18th floor this would cause noise nuisance for customers just below. We are working on improving our facilities and we should soon come up with new services to offer you the best value for money. We will be delighted to welcome you again in our hotel during your next visit to Paris. Warm regards, Aïssata Guest Relation

6/10 – Redelijk

Eduard alexander

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een heel mooi groot Lobby. Verwacht dan iets perfekts, maar kom je in de kamer, dan is die klein. En niet geheel schoon, het was er stoffig. Dan de badkamer die was heel vies, met schimmels. Geen aanrader vooral niet als je met kinderen gaat.
Reactie van Guest Relation op 11 mei 2018
Beste Eduard Alexander , Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet, Aïssata Guest Relation

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Over het algemeen goed, de douche had nog een beetje kalkaanslag
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Guest Relation op 5 mrt 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We noted your complain in order to improve our offer. We hope to welcome you back to our hotel very soon. Sincerely, Aïssata Guest Relation

6/10 – Redelijk

D, Den Haag

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Redelijj hotel met parkeergarage, lekker ontbijt
Receptie en entree goed. Kamers verouderd en klein. Ramen konden niet open en daardoor werd het behoorlijk warm (december!). Ontbijt goed, vriendelijk personeel. Garage aanwezig, maar oplaadplek voor de electrische auto functioneerde niet. Op de website werd er juist met de oplaadplek voor de electrische auto geadverteerd! Openbaar vervoer om de hoek. Buurt van het hotel was niet zo prettig.
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Guest Relation op 11 jan 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Aïssata Guest Relation

10/10 – Uitstekend

S. Tang, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schoon hotel en in de buurt van metropstation
nette kamer en receptie erg vriendelijk, gratis flesje mineraalwater in de kamer. Metrostation dichtbij en winkelcentum met een groot supermarkt. Prive parkeren en kreeg ruim de tijd om op de 2e dag uit te rijden. Ontbijt was uitgebreid, echter was medewerker van de ontbijt dienst ondvriendelijk. Ik legde mijn bord op tafel en hij kwam gelijk naar me toe lopen om te vertellen dat deze de tafel kan beschadigen en alles moest op placemats geplaatst worden. Ik vind hem zeer brutaal heb dit nog nooit meegemaakt.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Guest Relation op 11 jan 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Sincerely, Aïssata Guest Relation

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In achterbuurt
Geen vier sterren waardig, verouderd. Personeel erg behulpzaam.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Guest Relation op 19 jan 2018
Beste Gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet, Aïssata Guest Relation

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ligging, goede kamers. Personeel behulpzaam. Ontbijt prima
3 nachten verbleven in juli 2016

8/10 – Goed

Jemi

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prettig verblijf,fijn ontvangst. Kamer viel kleiner uit dan verwacht. Service is top,helaas was het douchegordijn en rand van het bad beschimmeld. Verder een fijne tijd gehad.
4 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Ilja, Goirle NL

Negatief: Netheid, comfort kamer
Old nasty rooms, broken stuff and moiste NO 4stars
At first we had to give a creditcard unless we already paid in advance by paypal for the hotel. We don't have a credit card, so they wanted cash, which we don't have barely in this modern times. At first EUR 400, then EUR 200, then EUR 50 and at the end we paid our EUR 8 city taxes and she made a note that we had to pay immediately if we use an extra service. Then we went to our room: small, very old, nasty, broken bedsidetable, moist in the bathroom, dusty waterboiler, no fresh smell, nasty chair. Not like we expected from a 4 star Novotel. I went back to the receptionist and she got us an other room, unless the hotel was fully occupied. We had to make the bed for the children ourselves. Bathroom was more like expected, but also a broken bedsidetable. I went back to reception to hand over the cards from the first room. The receptionist where we checked in was not anymore at the hotel, so I went to an other which apologized for the inconvenience and offered free breakfast for 2 days for our family. When I came back to the room, my husband told me there where missing shelves and a missing strep in the childrens beds. Also the waterboiler cover was broken and the mirrorlight blinked. Lots of dust behind the childrens beds. I went back to the nice receptionist and because no technician was available immediately, he came help himself to fix one of the beds. The next day the other bed, and water from the sink that got away very slowly was repaired after asking at reception.
Moiste in bathroom first room
Broken bedsidetable
Sink in second room
Missing shelves at children beds
4 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zeer slechte service en ontbijt
Super druk hotel veel Buitelandse toeristen. Ontbijt was verschrikkelijk!!!

6/10 – Redelijk

Christoohe

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

TOSHIHIKO

Reisde met familie
Negatief: Netheid
バスタブの排水口の切り替えが壊れており、フロントに申し出たが応急処置はされたが(修理できず)4日間シャワーでした。同じフロアにもう一部屋借りておりましたので移動するのが困難でした。 又、部屋のお掃除がされてないような気がしました。壁際に落ちていた白いゴミが到着日から出発日まで目についておりました。
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

EMMANUEL PLEAU

Negatief: Netheid
Check in long Check out long pour obtenir une facture État général de la chambre limite, chaise tachée, déco d une autre époque, voisinage bruyant à 3h30 du matin
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Joanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient.
Good location near metro for access to Paris. Underground parking (€20/night). Very hot in room (4 people, 10th floor). Sofa bed ok. Super little restaurant ‘Melting Pot’ nearby.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

MARTIN IGNACIO

Negatief: Netheid, personeel en service
Este hotel está muy descuidado, bañera tapada, las agarraderas del baño oxidadas y el aire acondicionado no funciona del todo bien. En cuanto al menú de desayuno es simplemente muy escaso, solo es huevo revuelto mal cocido, salchichas, papas y unas croquetas como cómo arroz, jamón picado y pechuga. Durante muchísimo años he visitado Paris y me he ya hospedado siempre en ese hotel; pero cada año está más descuidado, sinceramente su servicio debe cambiar, por el momento no lo recomiendo.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sympathique dans l ensemble
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ludivine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est neuf, les chambres familiales sont très spacieuses, propres, le petit déjeuner est bien fourni ! Le seul bémol est le parking en supplément 20€ la nuit!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Aboubacar

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Yildiz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Côme

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A eviter
Première chambre avec odeur de tabac/cigare insupportable. Changement de chambre pour une chambre avec drap housse en papier, matelas sale, douche sale et gobelet de café usé non nettoyé.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Abraham

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023