8 Avenue Marie Curie, Bussy-Saint-Georges, Seine-et-Marne
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 260 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
260
Gastenscore: 8 - Goed. 409 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
409
Gastenscore: 6 - Redelijk. 200 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
200
Gastenscore: 4 - Matig. 85 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
85
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 47 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
47
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Marc
Reisde met partner
19 apr 2024
Positief: Personeel en service
Vriendelijke ontvangst, beetje onhandige binnenkomst. Hek is met code te openen die je pas krijgt na betaling. Kamer was warm en rook naar sigaretten, airconditioning werkte niet, of stond nog niet aan. Beddengoed was gewassen maar er zat in ingebakken koffievlek in het dekbedovertrek. Toilet bleef doorspoelen als je er op ging zitten. Ontbijt was prima voor het geld. In zijn geheel zouden we wel opnieuw hier verblijven.
Marc
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Réception op 20 apr 2024
Beste,Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.We hebben nota genomen van uw opmerkingen en hebben de boodschap doorgegeven aan onze teams, zodat zij aandacht aan deze punten besteden.Aanvaard alstublieft, mevrouw, mijnheer, onze voorname groeten.
8/10 – Goed
Richard
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima uitvalsbasis voor Disneypark
Richard
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van V op 20 mrt 2024
Mevrouw, mijnheer, Wij danken u voor de beoordeling die u over ons hotel heeft achtergelaten. Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Aanvaard alstublieft, mevrouw, mijnheer, onze voorname groeten.
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met familie
8 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon plan qualité prix
Vanessa
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van V op 8 mrt 2024
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 – Uitstekend
Emma
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cordialement la réception op 27 feb 2024
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
8/10 – Goed
Tom
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed om een nachtje te verblijven om door te rijden naar Parijs of Disnayland Parijs
Tom
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van V op 2 feb 2024
Beste Tom,Wij danken u hartelijk dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en beoordeling en zijn blij dat u van uw verblijf heeft genoten.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomenMet vriendelijke groeten
6/10 – Redelijk
Dennis
23 dec 2023
Dennis
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van A op 27 dec 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
10/10 – Uitstekend
Laurent
5 dec 2023
Positief: Personeel en service
Laurent
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alex op 7 dec 2023
Cher client, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos distinguées salutations
10/10 – Uitstekend
S.K.
Reisde met familie
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
S.K.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van a op 31 okt 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
8/10 – Goed
Dennis
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good but simple accommodation that’s perfect for an overnight stay when you want to go to Disneyland bright and early after a long drive. Kind receptionist and clean room.
Dennis
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van V op 27 okt 2023
Dear Guest,We thank you very much for sharing your review.We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you again very soon.Sincerely
6/10 – Redelijk
Denise
Reisde met familie en kleine kinderen
20 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
Er stond onbeperkt ontbijt. Mooi niet op was op. De kamers waren erg dicht op elkaar. Je hoorde mensen praten in de andere kamer.
De douche was erg vies. De douche kop was kapot die moest je vasthouden terwijl je douchde.
Denise
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van V op 21 sep 2023
Beste klant,Wij danken u hartelijk dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.Wij nodigen u uit om tijdens een eventueel toekomstig verblijf contact op te nemen met het beschikbare personeel, in het bijzonder onze receptie, om een optimale ervaring te verkrijgen, en hen te informeren om het ontbijt aan te kunnen vullen, te informeren over de geluidsoverlast, en om vraag, indien nodig, indien mogelijk om van kamer te veranderen.Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.Met vriendelijke groeten
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van A op 19 aug 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
8/10 – Goed
Desiree
10 nov 2022
Desiree
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Kim
26 okt 2022
Kim
1 nacht verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
Manpreet
16 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toen men binnenkwam geen service. Die persoon wat aan de balie zat zij ik moet eerst bellen en dan jou helpen. Dat vind ik geen service. In de kamers zat veel schimmel in de hoeken. De badkamer was zeer klein.
Manpreet
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van MOHAMMED op 17 nov 2022
First of all, we apologize for all the negative situations you have experienced.The issues you raised have been forwarded to our management.We hope you will give us another chance.Thus, we want to do our best to ensure your satisfaction and offer you a service that meets your expectations.Cordially
4/10 – Matig
Anouk
Reisde met familie
7 sep 2022
Negatief: Netheid
De kamer stonk verschrikkelijk en het was heel gehorig met klappende deuren en mensen door de gang die je continu hoort
Anouk
2 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Freddy
Reisde met familie
10 jun 2022
Positief: Personeel en service
Pand mag van buiten wel een gereiningd worden, Kamer aanzienlijk kleiner als op de foto, maar prijs kwaliteit verhouding mag ik eigenlijk niet klagen.
Freddy
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Ahmad Shah
Reisde met familie
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Leuk voor familie met kinderen.!
Ahmad Shah
2 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Mariska
Reisde met familie
29 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Voor de prijs echt een prima hotel. Wel erg harde matrassen en we hadden alleen verlichting als de keycard in de kamer was. Die keycard was ook nodig om met de lift of trap naar beneden te gaan, dus even een drankje in de lobby terwijl de kinderen in bed lagen zat er niet in. Ontbijt was eenvoudig maar compleet en lekker.
Mariska
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Maikel, Almere
Reisde met familie
29 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima voor een nacht
Maikel
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Els
6 apr 2022
Els
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Maria
Reisde met familie
8 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Guido
Reisde met familie
6 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs prestatie is gewoon heel goed
Guido
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Kelly
3 mrt 2022
Kelly
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Walter
Reisde met familie
7 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Walter
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van V. op 20 sep 2021
Cher client,
Nous vous remercions pour la notation maximale que vous avez attribuée à notre hôtel-restaurant.
Nous sommes ravis que vous ayez pleinement apprécié votre séjour et espérons vous accueillir de nouveau très prochainement.
Cordialement,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Première Classe verwees ons naar buurman Campanile, waar we onze kamer kregen.
De service was prima, de kamers goed. In deze tijd van Covid kon er toch best veel.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van V. op 24 aug 2021
Cher client,
Nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire valorisant suite à votre séjour dans notre hôtel-restaurant. La satisfaction de nos clients est notre priorité. Nous sommes donc ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt. Bien cordialement,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De service was heel vriendelijk en behulpzaam
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van V. op 24 aug 2021
Cher client, Nous sommes ravis que vous ayez pleinement apprécié votre séjour et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt. Nous vous remercions pour votre commentaire et votre notation très valorisants pour notre hôtel/restaurant. Bien cordialement,
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nooit meer.
Het is er erg vuil: vlekken op het tapijt, versleten onderdelen,...
Ook de receptie werkt erg traag en onvriendelijk 's avonds.
Bedden zijn versleten en voelen, door de algeme staat vh hotel, onhygiënisch aan.
Gelukkig was het ontbijt behoorlijk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van V. op 18 jul 2021
Cher client,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous adresser votre commentaire.
Nous sommes navrés de ne pas vous avoir satisfait cette fois-ci, et espérons regagner votre confiance lors d'un prochain séjour.
Nous avons bien entendu noté vos remarques et suggestions.
Cordialement,
8/10 – Goed
Ria
19 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ria
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van V. op 21 jun 2021
Cher client,
Nous vous remercions pour la très bonne notation que vous avez attribuée à notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir de nouveau prochainement.
Cordialement,
4/10 – Matig
Servos, Amsterdam
Reisde met familie en kleine kinderen
30 aug 2020
The hotel was closed, there was A small paper in french that we couldnt read. So we went To the hotel next To it and asked there. And we could stay there for our stay
Servos
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van R. Klein op 6 sep 2020
Dear client,
Thank you for sharing your experience with us.
We hope you enjoyed your stay in the relocated hotel.
Regards
8/10 – Goed
Rijk
Reisde met familie
29 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Prima prijs kwaliteits-verhouding.
Omdat het Premiere Classe hotel dicht was kregen we voor hetzelfde geld het Campanile hotel aangeboden.Daar waren we heel tevreden over. We verbleven er 4 nachten en het is een prima hotel dicht bij Disneyland.
Service is prima. Personeel vriendelijk.
De enige tip tijdens deze carona tijd is dat ze een contactloos pinautomaat aanschaffen.
Rijk
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van R. Klein op 6 sep 2020
Dear client,
Thank you for the time you took to send us your comments about our hotel.
We are glad that you enjoyed your stay and hope welcoming you again.
Kind regards,
8/10 – Goed
Ria
31 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Upgrade
Gelukkig upgrade naar Campanile
Ria
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van R. Klein op 2 aug 2020
Dear client,
Thank you for your return regarding your stay.
We are glad that you enjoyed your stay.
See you next time.
Regards
4/10 – Matig
Rooij, Haarlem
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 jul 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst bleek het hotel gesloten. Een schoonmaker kon ons met handen en voeten vertellen dat we naar het naastgelegen campanile moesten. Het was netjes geweest als we hier vooraf een melding van hadden ontvangen. Voor ontbijt betaalde ik nu 20,- ipv de 14,- bij PC. De vloer van de hotelkamer zat vol vieze vlekken. Het bed en badkamer leken wel schoon.
Rooij
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van R. Klein op 2 aug 2020
Dear client,
Thank you for your feedback.
We are sorry to hear that we did not meet your expectations and would like to apologize.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Marco
25 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Marco
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van R. Klein op 26 jul 2020
Cher client,
Nous vous remercions pour votre excellente notation.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau chez nous.
Cordialement
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van R. Klein op 4 mrt 2020
Cher client,
Nous vous remercions pour votre bonne notation.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement.
Cordialement
10/10 – Uitstekend
Esmiralda
Reisde met familie
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esmiralda
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van R. Klein op 27 feb 2020
Cher client,
Nous vous remercions pour votre excellente notation.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau chez nous.
Cordialement,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van R. Klein op 15 feb 2020
Cher client,
Merci d'avoir pris le temps d'évaluer notre établissement.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.
Cordialement,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2020
Positief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van R. Klein op 15 feb 2020
Cher client,
Nous vous remercions pour votre très bonne notation.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau chez nous.
Cordialement,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Door drukte was ons bedlinnen niet geheel schoon, wel keurig opgelost en heel vriendelijk personeel. Nadeel dat je de hele nacht mensen hoort komen en gaan
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van R. op 5 jan 2020
Dear client,
Thank you for your very good notation and your remarks.
We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams.
We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland.
Kind regards,
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jan 2020
Negatief: Personeel en service
Inchecken duurde bijna een half uur ondanks dat alles al rond en betaald was. De mensen achter de balie waren de hele tijd aan het praten en grappen met elkaar i.p.v. ons verder helpen.
Zeer positief: de 24u mogelijkheid tot inchecken. (maarja met hoe traag ze dat doen moet het ook wel)
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van R. op 13 feb 2020
Cher client,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous donner votre avis sur votre séjour au sein de notre établissement. Nous sommes navrés que notre hôtel ainsi que notre équipe n'aient pas su satisfaire vos attentes. Nous comprenons tout à fait votre déception et tenons sincèrement à nous excuser pour la gêne occasionnée. Sachez que nous sensibilisons nos équipes chaque jour à l'importance de nos clients car nous tenons à apporter un service irréprochable à chacun de nos clients. Notre but premier est de satisfaire pleinement les attentes de chacun de nos clients.
Nous aimerions pouvoir nous rattraper en vous accueillant une prochaine fois chez nous.
Cordialement
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wederom weer een prima verblijf
Al meerdere malen hier overnacht. Hond is welkom.
Personeel, ontbijt, prijs/kwaliteit zijn prima.
2 Afslagen voor Disneyland Parijs.
Trein station is op loopafstand.
Weer voor herhaling vatbaar.
Mario
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van R. op 3 jan 2020
Dear Mario,
I am continually striving to offer a high quality to our guests; consequently I have shared your letter with all my team. I have taken note of your remarks and we would like to thank you for your fidelity, your encouragement and for having taken the time to write us. I am pleased to note that you will continue to place your trust in us, and we look forward to welcome you once again soon.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was weer vertrouwd
Al meerdere malen hier overnacht.
Vriendelijk personeel, perfecte locatie voor een dag Parijs of Disneyland.
Prima prijs / kwaliteit verhouding.
Mario
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van R. op 3 jan 2020
Dear Mario,
I am continually striving to offer a high quality to our guests; consequently I have shared your letter with all my team. I have taken note of your remarks and we would like to thank you for your fidelity, your encouragement and for having taken the time to write us. I am pleased to note that you will continue to place your trust in us, and we look forward to welcome you once again soon.
Kind regards
8/10 – Goed
Stephan
Reisde met een groep
2 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor de prijs
Prijs kwaliteitverhouding is prima. Verwacht niet te veel van dit hotel. Maar dit lichting is perfect en de prijs ook. Voor 1 of 2 nachten is dit prima. De bedden zijn niet heel comfortable en de douche is erg klein.
Stephan
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van R. op 4 jan 2020
Dear client,
Thank you for your notation and your remarks.
We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams.
We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland.
Kind regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker hotel in de buurt van disney .
Gowd aan te rijden en ziet er basic uit maar voor 1 overnachting prima
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van R. op 4 jan 2020
Dear client,
Thank you for your very good notation and your remarks.
We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams.
We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland.
Kind regards,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van R. op 15 feb 2020
Cher client,
Nous vous remercions pour votre bonne notation.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau chez nous.
Cordialement,
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
24 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was wel oke en wr konden gratis parkeren voor de rest was het personeel niet behulpzaam we hebben geen housekeeping gehad en dit konden de dames aan de receptie niet verklaren we moesten uren wachten voor wat handdoeken en kregen geen toiletpapier
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van R. op 15 feb 2020
Cher client,
Nous vous remercions pour votre notation et sommes navrés que vous n'ayez pas apprécié votre séjour au sein de notre établissement.
Nous nous excusons pour ces désagréments.
Cordialement
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van R. op 2 dec 2019
Cher client,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer notre établissement.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.
Cordialement
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 okt 2019
Twas proper en ze waren vriendelijk ontbijt was lekker
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van R. op 21 nov 2019
Dear client,
Thank you for your feedback regarding your stay in our establishment.
We are glad to note that you enjoyed your stay.
Kind regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel..lekker makkelijk bereikbaar..
Puntje van kritiek is het souche gordijn.
Veder prima.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van R. op 21 nov 2019
Dear client,
Thank you for your excellent notation and your remarks.
We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams.
We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland.
Kind regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van R. op 21 nov 2019
Dear client,
First of all, thank you for the time you took to send us your comments about our hotel. Any remark from our guests is important for us if we want to improve the quality of our services.
We hope you had a nice stay with us.
Kind regards,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Minder: lawaai!!!!! 2 nachten geboekt, 2x om 5 uur s morgens karren die door de gang gerold worden...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van R. op 21 nov 2019
Dear client,
Thank you for your feedback regarding your stay.
We regret the issues you encountered during your stay regarding the noise coming from other clients.
Regards