Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Sabai Resort

3 out of 5
Sabai Resort
78/20 Pattaya 2Nd Rd, 78/20, Pattaya, Chonburi Province

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 205 van 687 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 305 van 687 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 117 van 687 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 687 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 687 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Aun op 7 mei 2019
Dear Value Guest, Thank you for your review. Your valued feedback is important to us to provide you with a better services and facilities. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Aun op 7 apr 2019
Warmest greeting from Sabai resort Your comment very important so on behalf of staff and management would like to thank you for your time to review us, looking forward to have a chance to welcome you again. Thanks Once again, and we hope you'll choose Sabai resort the next time you're in Pattaya. Best Regards, Prarom Moryadee (Mr. Aun)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede sfeer en faciliteiten.goede locatie.mooie huisjes en ruime kamers.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Aun op 1 apr 2019
Thank you for your review. Your valued feedback is important to us to provide you with a better services and facilities.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een erg leuk hotel zeker na het upgraden van mijn kamer je moet niet aan de kant van de weg zitten het personeel is super het ontbijt wel elke dag het zelfde en de keuze is klein maar is goed zwembaden zijn goed
15 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Aun op 3 feb 2019
Thank you for your review. Your valued feedback is important to us to provide you with a better services and facilities.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Aun op 10 dec 2018
Thank you so much for the fantastic review! We're happy to know that you spent a great time here with us! We really hope to see you again in the near future.

8/10 – Goed

Dre

20 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Thida op 21 nov 2018
Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Goed

erlich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was goed
Het was goed
26 nachten verbleven in november 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback

8/10 – Goed

harry , amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig hotel prima ligging sentraal
Heerlijk zonnen bij het zwembad Goed ontbijt gevarieerd Vriendelijk personeel
5 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Saibou Tomal op 3 dec 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback

8/10 – Goed

johan, Pattaya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed en rustig gelegen.
Ik kom er reeds meer dan 7 jaar. Zeer tevreden van ligging en netheid van resort.
10 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Bob, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel, location good
Nice room, friendly staff, location excellent nearby Marina land (former known as BigC). Swimming pool clean. Good food. Only breakfast could ve a bit more farang food instead of always toast and jam.

6/10 – Redelijk

falang, belgie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
De ruen Paradiso kamers zijn moderner dan de deluxe Vriendelijk personeel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Slechtwerkende airco, ben ziek teruggekomen van vakantie

6/10 – Redelijk

Derick, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Rustpunt in midden van drukke stad.
De infrastructuur van het hotel is wat verouderd maar de mooie tuin maakt veel goed. De tuin heeft mangobomen, palmen, bloemen , vlinders enz... Het hotelpersoneel is doorgaans vriendelijk en een lach kan er altijd vanaf maar engels spreken vele niet. Het geluid van de drukke buurt en de bouwactiviteiten hoor je wel op de achtergrond. Het ontbijtbuffet is wat éénzijdig na een week maar kwalitatief goed. Een minpunt is het nachtelijk lawaai van kamerburen die de nacht voor de dag wisselen en geen respect hebben voor andere hotelgasten. Kortom het is een goede plaats om tot rust te komen na een uitstap in de chaotische drukte van Pattaya. Nog vermelden dat je van russische hotelgasten geen glimlach moet verwachten maar arrogantie.

10/10 – Uitstekend

robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Returning
A very comfortable stay as alwzys
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Aun op 1 aug 2020
Thank you very much for your taking the time to share your experience on your recent stay with us. We are glad to hear that you had a great stay with us and the staff were helpful and took well care of you. It is our pleasure to have you with us and we look forward to welcome you back to Sabai resort very soon.

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Aun op 16 apr 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service
März 2020
Das 10 mal in sabai resort. Zimmer 103 bekommen okay ein Raucherzimmer das nicht danach gerochen hat. Dafür in der Nähe der Bar dem Pool. Bett hart aber gemütlich. Bad groß mit Dusche, Nachteil Wasser lange laufen lassen das es warm wird. Klimaanlage noch eine ältere aber okay. Temperatur nicht einstellbar, da immer auf 26 grad einstellt. Service immer noch sehr sehr zuvorkommend man kennt sich ja. Vor der Türe die 10 Bath bus Strecke, günstige Thai Restaurants gleich daneben. Zentral gelegen und trotzdem ruhig.
10 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Aun op 16 apr 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

6/10 – Redelijk

わんちゃ, japan

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
場所はセカンドロード沿いにあって便利な場所だと思います。緑も多いホテルです。ただスタッフのフレンドリーさはあまり感じませんでした。普通にホテル内の通路あるいてたら、後ろから自転車で来て、ベルを鳴らすほどです。 (ホテルの敷地が広いのでスタッフ専用の自転車があります。)受付さんもいまいち愛想はありません。 部屋もエアコンから水がドボドボ流れだして、修理してもらったり、バルコニーのライトが切れてたり・・。でチップはこっち。 コロナの影響で宿泊客は少なく、ガラガラでしたが、奥の奥の部屋をあてがわれたので入り口から自分の部屋まで毎回歩きました。入り口や中ほどの部屋は静かですが、奥の奥の部屋は外のディスコの音がバンバン聞こえます。)別にグレードアップしてとはいいませんが、ガラガラなんだから+α払えば部屋変えれますよとか提案してくれても良いと思いましたが・・その辺気は回らないよです。
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Aun op 27 mrt 2020
We're very sorry to hear about the incident. Please accept our apologize. We will report your value feed back to the authorized officer to find out the best solution asap. We're looking forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Goed

Denis

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Aun op 7 mei 2020
Thank you for staying with us. We appreciate your kind comment. We will try to improve our service we're looking forward to welcoming you in the near future.

8/10 – Goed

Aija

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
14 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Aun op 27 mrt 2020
We're very sorry to hear about the incident. Please accept our apologize. We will report your value feed back to the authorized officer to find out the best solution asap. We're looking forward to welcoming you back in the near future.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ダニだらけのベッド̠!身体じゅうが刺された! 
ベットメイキングは毎日でシーツ交換もしてくれるが、掛け布団やクッションはそのまま。 かなり老朽化したホテルなので、全体的に埃っぽい。 4連泊したが、身体じゅうがダニに嚙まれた痕で酷いことになった。
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Aun op 9 mrt 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

レイケン, 日本、大阪

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊施設のプールはのんびりできてよかった。部屋も清潔でした。今回は団体様とかが居らず落ち着いた雰囲気で最高だった。
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Aun op 9 mrt 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Jouni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I like very much.
Very good.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Aun op 9 mrt 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
房間設施比較舊,空調好嘈。員工態度不算熱情,面對面都不會主動打招呼,早餐食物選擇少。不過有一隻葵瓜子麵包非常好味。
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Aun op 2 mrt 2020
We're very sorry to hear about the incident. Please accept our apologize. We will report your value feed back to the authorized officer to find out the best solution asap. We're looking forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Aun op 2 mrt 2020
We're very sorry to hear about the incident. Please accept our apologize. We will report your value feed back to the authorized officer to find out the best solution asap. We're looking forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Goed

Edgar

23 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設と設備は、少し古さを感じましたがとても綺麗に清潔に保たれていました。 スタッフの方も、とても親切で何事も柔軟に対応して頂けました。 毎日、リラックスして過ごすことが出来ました。次回も是非泊まりたいと思います。
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Aun op 31 jan 2020
Thank you for staying with us. we appreciate your kind comment. we will try to improve our service we're looking forward to welcoming you in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Wunderbar
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Aun op 31 jan 2020
Thank you for staying with us. we appreciate your kind comment. we will try to improve our service we're looking forward to welcoming you in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
This resort was OK. Room was just OK. What annoyed me was lack of Tea/ Coffee in rooms, I wouldn’t have minded but the room had kettle, and cups! A couple of sachets wouldn’t be too much considering! The hotel is well placed along 2nd Road. Despite being in a busy area, the pool area was lovely and chilled out. The hotel has some good amenities and I would definitely stay again. But I still think a hotel like this good , could provide a couple of sachets of coffee
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Aun op 31 jan 2020
We're very sorry to hear about the incident. Please accept our apologize. We will report your value feed back to the authorized officer to find out the best solution asap. We're looking forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was nice & clean, pools were rather relaxed. Rooms spacious and facilities good. Area not so good, more of an older crowd.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Aun op 24 jan 2020
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. Exceptional service for every guest is our highest priority, so we apologize that you had an unsatisfactory experience. We have shared your feedback with the team so that appropriate adjustments can be made. We value you as a guest and hope that we have the opportunity to welcome you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

26 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 24 jan 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic place to have my 60th birthday with my wife & friends.
12 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Aun op 24 jan 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの笑顔に満足。 ゲストonlyのプールサイドの部屋前ビーチチェアーが少なく、他の部屋とトラブルになり嫌な思いをした。
11 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 24 jan 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Clifford

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent as usual! Will be booking again soon for next Christmas!
14 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 24 jan 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

8/10 – Goed

GVAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 24 jan 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

ケイ, 大阪

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
エアコンが調整が出来ないのが頂けない! ルームキーを持って外に出ると部屋の中でタブレット等々の充電が出来ない。これはこのホテルが駄目と言う訳では無く他のホテルも同じなのですが… その他は部屋もリノベーションされていて綺麗だと私は思います。 もし、次も宿泊するかと聞かれたならば勿論利用します。
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Aun op 24 jan 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Mayumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 24 jan 2020
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Darryl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great as always.
Always stay at Sabai Resort when I’m in Pattaya. Simply cause of the convenience of its location and the extremely friendly staff.
9 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 4 jan 2020
Thank you so much for the fantastic review! We're happy to hear that you spent a great time here with us! We really hope to serve you again in the near future

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice gardens and pleasant grounds. Excellent staff.
15 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 4 jan 2020
Thank you so much for the fantastic review! We're happy to hear that you spent a great time here with us! We really hope to serve you again in the near future

8/10 – Goed

kazuo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
初宿
初の滞在。11泊しました。初めはフロントから部屋までのあまりの距離の長さにびっくりしましたが移動は全てカートを使用することで解決することができました。部屋の広さにも驚きました。普通のホテルの部屋の2倍の広さがありました。プールも2つあります。私が一番気に入ったのはジャグジーがあることです。のんびりと腰のマッサージをすることができました。またコストパフォーマンスも良く、隣にはショッピングセンターがあります。ビーチに行くにも近い。夜の遊び場にも近い。ホテル自体が名前の如くリゾート地となっています。至る所に緑があります。リスが追いかけっこをしていました。私はサバイグループを泊まり歩いて来ましたが、1、2を争うくらい良いと思います。
11 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 4 jan 2020
Thank you so much for the fantastic review! We're happy to hear that you spent a great time here with us! We really hope to serve you again in the near future

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 4 jan 2020
Thank you so much for the fantastic review! We're happy to hear that you spent a great time here with us! We really hope to serve you again in the near future

6/10 – Redelijk

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
sisådär
Bra service,dålig frukost och äckliga drinkar. Men väldigt hjälpsamma med vidare transfer och liknande
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 24 jan 2020
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. Exceptional service for every guest is our highest priority, so we apologize that you had an unsatisfactory experience. We have shared your feedback with the team so that appropriate adjustments can be made. We value you as a guest and hope that we have the opportunity to welcome you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauber und gemütlich. Zentrale Lage. Freundliches Personal.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 29 dec 2019
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

SERGEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Зачем много говорить. Я приехал отдыхать и в этом отеле получил все, что хотел. Молодцы, все отлично. Придраться можно к чему угодно, но только не здесь. Еще раз спасибо за отличный отдых.
10 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 29 dec 2019
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Olav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 29 dec 2019
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

8/10 – Goed

Anders

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a kind of good hotel. If you are single and want to be close to soi 6 this is the perfect hotel. Doesn't have any bad to say really.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 18 dec 2019
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. Exceptional service for every guest is our highest priority, so we apologize that you had an unsatisfactory experience. We have shared your feedback with the team so that appropriate adjustments can be made. We value you as a guest and hope that we have the opportunity to welcome you again in the near future.

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 18 dec 2019
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. Exceptional service for every guest is our highest priority, so we apologize that you had an unsatisfactory experience. We have shared your feedback with the team so that appropriate adjustments can be made. We value you as a guest and hope that we have the opportunity to welcome you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay
Very decent stay with value for money. Comfortable bed. Was peaceful and quiet admist being in the middle of happening place. Had lunch one of the days and was good and value for money. Overall good experience and great value for your money. Would recommend
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Aun op 18 dec 2019
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

8/10 – Goed

Joe, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anlage war sehr ruhig. Die Zimmer waren sauber und ruhig. Die Swimming Pool‘s waren gut. Shopping Center gleich neben an.
11 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Aun op 18 dec 2019
Thank you for staying with us and for sharing your feedback. Exceptional service for every guest is our highest priority, so we apologize that you had an unsatisfactory experience. We have shared your feedback with the team so that appropriate adjustments can be made. We value you as a guest and hope that we have the opportunity to welcome you again in the near future.

8/10 – Goed

KUANTING

3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Aun op 5 dec 2019
We are glad to know that you enjoyed yourself at our hotel! Our team puts the guest’s needs at the heart of what we do and we will share your encouraging compliments with them. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.