Eten en drinken

Beoordelingen van Victor's Residenz - Hotel Schloss Berg

5 out of 5
Victor's Residenz - Hotel Schloss Berg
Schlossstr. 27-29, Nennig, Perl, SL

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 266 van 399 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 399 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 399 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 399 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 399 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Adrianus de

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel op een mooie locatie
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg op 19 dec 2022
Thank you for your positive feedback. It's a pleasure for us to share your comments with our Team. We are happy, you enjoyed your stay and hope, you will come back soon! Best regards, Your team of Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg

8/10 – Goed

Lindy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attent en vriendelijk personeel, fijn zwembad, prachtig uitzicht, heerlijk ontbijt, geweldig restaurant, goede parkeergelegenheid, prima slaapkamer en badkamer, helaas zonder airconditioning
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg op 16 aug 2022
Dear guest, Thank you for your positive feedback. It's a pleasure for us to share your comments with our team. We are happy, you enjoyed your stay and hope, you will come back soon! For a future stay we recommend the rooms from the category Superior. These also have a mobile air conditioner. Best regards, Your team of Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg

4/10 – Matig

Jan Willem

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated and overpriced Hotel
It's not an awful hotel but it's outdated and overpriced. It reminds me of a low budget ceasar's Palace in Las Vegas. Room service is limited and low quality, the staff also don't understand the basics of hospitality. Can't recommend this.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Victor's Residenz-Hotel Schloss Berg op 18 jul 2022
Dear guest, thank you very much for your stay and your evaluation. This helps us to ensure the quality of our service. We would like to comment briefly on your feedback. Please be assured that we regularly carry out renovation and maintenance work. Because of its historic location, the hotel is deliberately Roman in style - a thoroughly harmonious concept and chosen with great care. But this definitely has nothing to do with Las Vegas. Perhaps you mean the casino next door, which is not part of our company. However, we regret that the interior does not suit your taste. We also offer rooms in the castle, which is furnished in the Renaissance style. Our guests are welcome to let us know in advance where they prefer to stay. In fact, our room service offers only a smaller selection from the menu. This is so common and we are sorry that this did not suit you. Of course, we always strive to provide the best possible service and quality. The 5-star superior seal of approval is awarded by the German Hotel and Restaurant Association (DEHOGA). This classification is reviewed every three years in 270 criteria such as rooms, gastronomy, service, etc.. We are proud to pass this award again and again. With kind regards Katrin Stegmaier and Andreas Apel Hotel management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerl
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Andreas Apel op 8 aug 2020
Vielen Dank für die Bewertung!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Andreas Apel op 30 jan 2020
Über Ihre positive Rückmeldung freuen wir uns sehr! Schön, dass wir Sie mit unserem Service und unseren Leistungen überzeugen konnten. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder einmal im Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg willkommen heißen zu dürfen. Mit besten Grüßen von der Mosel Das Team des Victor’s Residenz-Hotels Schloss Berg

8/10 – Goed

Eddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel, perfecte ligging met prachtig uitzicht en met een lekkere keuken en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Andreas Apel op 8 nov 2019
Thank you for your positive feedback. It's a pleasure for us to share your comments with our Team. We are happy, you enjoyed your stay and hope, you will come back soon! Best regards, Your team of Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Jef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
Perfect ontbijtbuffet, vriendelijk onthaal
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Andreas Apel op 8 nov 2019
Thank you for your positive feedback. It's a pleasure for us to share your comments with our Team. We are happy, you enjoyed your stay and hope, you will come back soon! Best regards, Your team of Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Klaasjan, Dirksland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is perfect. We enjoyed our wellness very much. Ecxellent place for relaxation.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Andreas Apel op 19 jun 2019
First of all we would like to thank you for having chosen Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg and for having taken the time to leave a comment for our hotel. Please let me also thank you for the very positive comments you gave about your stay at the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg, which I shared with our team. Your feedback will encourage our team members to maintain their efforts and to try to improve our quality of service every day. I look forward to welcoming you personally during your next visit to the Mosel valley. Kind regards, Your Team of the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Mooi hotel, kamers zijn net en comfortabel. Uitgebreid ontbijt buffet en heel sympathieke personeel. Een aanrader.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Andreas Apel op 29 mrt 2019
First of all we would like to thank you for having chosen the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg and for having taken the time to fill out the guest questionnaire. Please let me also thank you for the very positive comments you gave about your stay at the Victor´s Residenz Hotel, which I shared with our team. Your feedback will encourage our team members to maintain their efforts and to try to improve our quality of service every day. I look forward to welcoming you personally during your next visit to Schloss Berg. Kind regards, Your Team of Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Auto kopen
Op weg naar Köln ben er een nacht geweest en het was uitstekend ,service is prima en het restaurant was goed en betaalbaar
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ligging, prettige sfeer, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Andreas Apel op 26 okt 2018
First of all we would like to thank you for having chosen Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg and for having taken the time to leave a comment for our hotel. Please let me also thank you for the very positive comments you gave about your stay at the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg, which I shared with our team. Your feedback will encourage our team members to maintain their efforts and to try to improve our quality of service every day. I look forward to welcoming you personally during your next visit to the Mosel valley. Kind regards, Your Team of the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was fantastisch. Kamers en badkamer mogen wel wat ruimer zeker omdat we ter plekke nog een upgrade van 40,00 per nacht hebben geboekt. Keuze in restaurants is zeker een plus. Prima welness.
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Andreas Apel op 24 sep 2018
Thank you for your positive feedback. It's a pleasure for us to share your comments with our Team. We are happy, you enjoyed your stay and hope, you will come back soon! Best regards, Your team of Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg

8/10 – Goed

dlw, Middelburg

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable hotel, great views
The hotel staff excels in polite and attentive service. The toilet was way too low. Duvets only, so we took the duvets out of their covers and only used the latter in order to be comfortable. The grounds need attention. We bought a supply of Mosel wines from the neighbouring vineyard.
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Andreas Apel op 24 sep 2018
First of all we would like to thank you for having chosen the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg and for having taken the time to fill out the guest questionnaire. Please let me also thank you for the very positive comments you gave about your stay at the Victor´s Residenz Hotel, which I shared with our team. Your feedback will encourage our team members to maintain their efforts and to try to improve our quality of service every day. I look forward to welcoming you personally during your next visit to Schloss Berg. Kind regards, Your Team of Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Superhotel in een prachtig kader
Duitse 'Gemütlichkeit', net over de Luxemburgse grens...
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Andreas Apel op 24 sep 2018
First of all we would like to thank you for having chosen Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg and for having taken the time to leave a comment for our hotel. Please let me also thank you for the very positive comments you gave about your stay at the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg, which I shared with our team. Your feedback will encourage our team members to maintain their efforts and to try to improve our quality of service every day. I look forward to welcoming you personally during your next visit to the Mosel valley. Kind regards, Your Team of the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Subliem hotel in alle opzichten
Zeer efficiënte check-in door uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Vanaf het moment dat men binnenkomt voelt men zich thuis en welkom. De kamer is net, mooi en groot en smaakvol ingericht. Op sommige plaatsen zijn er licht sporen van gebruik en sleet (badkamer), zonder dat dit een negatief gevolg heeft voor de functionaliteit. Het personeel dat zijn uiterste best om alles naar wens van de klant te laten gebeuren. Het hotelcomplex beschikt over meerdere restaurants. Wij hebben 's avonds in "Die Scheune" gegeten. Er is voldoende keuze op de kaart en de prijzen zijn eerlijk. De geserveerde gerechten zijn zeer lekker. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en wordt zeer regelmatig aangevuld. Het hotel bevindt zich aan de rand van een klein dorp in de Moezelvallei en het beschikken over een auto is quasi noodzakelijk. De ligging is ideaal voor uitstappen naar Luxemburg en in de Moezelvallei. Hoewel het hotel over een zeer ruime parking beschikt kan parkeren soms moeilijk zijn.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Andreas Apel op 24 sep 2018
Thank you for your positive feedback. It's a pleasure for us to share your comments with our Team. We are happy, you enjoyed your stay and hope, you will come back soon! Best regards, Your team of Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zeer vriendelijke en behulpzame staff Complete wellness Erg smaakvol ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Andreas Apel op 24 sep 2018
First of all we would like to thank you for having chosen Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg and for having taken the time to leave a comment for our hotel. Please let me also thank you for the very positive comments you gave about your stay at the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg, which I shared with our team. Your feedback will encourage our team members to maintain their efforts and to try to improve our quality of service every day. I look forward to welcoming you personally during your next visit to the Mosel valley. Kind regards, Your Team of the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Dominique, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grote luxe aan betaalbare prijs
Vanaf de eerste seconde tot het vertrek is alles tiptop in orde. We vonden het enkel vreemd dat onze gewone comfortabele enkel over een mobiele, vooral zeer luidruchtige airco beschikte. Het was dus heel warm om te slapen. Voor de rest alles top! Ontvangst met drank en hapjes! Ontbijt! Diner in Die Scheune! Vertrek met attentie! Absoluut te herdoen.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Your Team at the Victor’s Residenz-Hotel Schloss B op 23 aug 2018
Thank you very much for your visit and for your time taken to fill out our questionnaire. It is a great help for us to create a pleasant atmosphere for future times as well. We regret, that the airconditioning did not meet your expectations. We are thankful for all hints of advise in order to improve our service and quality. We are looking forward to welcoming you soon again to Schloss Berg. Best regards Your Team at the Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Picco bello
Prima hotel met goede goede service.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Andreas Apel op 17 jul 2018
Thank you for your positive feedback. It's a pleasure for us to share your comments with our Team. We are happy, you enjoyed your stay and hope, you will come back soon! Best regards, Your team of Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Adriaan, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel aan de grens van Luxemburg
Heerlijk hotel op doorreis van A naar B. Attent personeel, schoon, vriendelijk, goede restaurants.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Andreas Apel op 30 mei 2018
First of all we would like to thank you for having chosen the Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg and for having taken the time to fill out the guest questionnaire. Please let me also thank you for the very positive comments you gave about your stay at the Victor´s Residenz Hotel, which I shared with our team. Your feedback will encourage our team members to maintain their efforts and to try to improve our quality of service every day. I look forward to welcoming you personally during your next visit to Schloss Berg. Kind regards, Your Team of Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Erik, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Andreas Apel op 30 mei 2018
Über Ihre positive Rückmeldung freuen wir uns sehr! Schön, dass wir Sie mit unserem Service und unseren Leistungen überzeugen konnten. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder einmal im Victor’s Residenz-Hotel Schloss Berg willkommen heißen zu dürfen. Mit besten Grüßen von der Mosel Das Team des Victor’s Residenz-Hotels Schloss Berg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs voor 5 sterren
De aankleding is zeker 5 sterren (een beetje te decadent en over-the-top soms). De locatie in een dorpje vlak bij de luxemburgse grens is ook wel apart. Het naastgelegen casino is een beetje vreemd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, Niet alle kamers hebben airconditioning. Maar dat gevoel dat je in andere 5 sterren hotels hebt dat alles hoogwaardig is, een perfecte staat van onderhoud heeft en mensen achter de schermen alles perfect laten verlopen zonder dat je het merkt heb je hier niet helemaal. Het voelt als 4 sterren. Maar de prijs is daar ook naar.
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Andreas Apel op 30 apr 2018
Vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren. Vielen Dank auch für die hervorragende Bewertung. Wir werden diese an alle Mitarbeiter weiterleiten. Auch in Zukunft freuen wir uns, Sie in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Das Team des Victor’s Residenz-Hotels Schloss Berg

10/10 – Uitstekend

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Rudy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima keuze vooreen relaxed weekendje Moezel!
Reactie van Andreas Apel op 28 apr 2018
Vielen Dank für Ihre so herzliche Bewertung. Es ist schön zu hören, dass wir mit unserem Hotel, dem Angebot und auch unseren engagierten Mitarbeitern Ihnen einen wunderbaren Aufenthalt ermöglichen konnten. Nun wünschen wir Ihnen eine schöne Zeit und hoffen sehr, Ihre Reise führt Sie erneut in unser Haus. Mit Besten Grüßen von der Mosel, Ihr Team des Victor´s Residenz Hotel Schloss Berg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel, voor herhaling vatbaar.

10/10 – Uitstekend

Jef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
De kamer is zeer schoon en mooi,maar ik heb in een 4 sterren hotel een kamer gehad die 2 keer zo groot was maar voor de rest was alles ***** waard
3 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
Geweldig hotel, maar de (gratis) WIFI is ondermaats. Er is ook geen airco, en de (goedkopere) kamers vooraan kunnen last hebben van lawaai van vertrekkende/aankomende klanten.
2 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

STEPHAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prachtig hotel met bar in de inkomhal, een lounge bar en een gedekt buiten terras. maaaaar tijdens het eerste schitterende lente weekend was enkel de bar in de hal geopend; het buiten terras was gedekt maar niemand te bespeuren; zeer jammer als je weet dat er in de omgeving geen enkele andere bar of terras is;

10/10 – Uitstekend

H, Hoogeveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
klasse hotel
zeer net hotel en zeer vriendelijk personeel

10/10 – Uitstekend

Buijs, Zuid Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader !
Ontspannend, met vriendelijk personeel en culinair gegeten !

8/10 – Goed

Peter, Katwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Top, ligging goed maar slecht restaurant.
Heerlijk hotel om te relaxen,gratis fietsen,goed ontbijt, met mooi weer buiten op het terras. Tegenvaller is het restaurant vh hotel staat tot geen prijs kwaliteit verhouding ten op zicht van het hotel. Presentatie slecht, smaak nog kraak, pakjes saus gewoon slecht. Terwijl je lunch/klein hapje en drankje bij het zwembad goed is.

8/10 – Goed

Mathieu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

jim, Dordreht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker er tussen uit
fijn verblijf om er even goed tussen uit te zijn!

10/10 – Uitstekend

Michel, wetteren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
genieten van elk moment
een zeer aangenaam verblijf voor herhaling vatbaar

10/10 – Uitstekend

j.f.j., den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn verblijf
goed en keurig onderhouden hotel. zeer schoon. luxe maar een wat gedateerde inrichting maar wel zeer smaakvol. bediening kan wat vriendelijker. als ik een cijfer mag geven voor het totaal is dat een 8

10/10 – Uitstekend

Jef, Brussels

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not really a 5* hotel
The rooms are quite noisy, especially the ones located in front of the hotel (Guests leaving/arriving). The rooms are without airconditioning. For these reasons, I would note rate it with 5 *, but rather 4.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Een aangenaam en ontspannend verblijf gecombineerd met zakendoen en lekker en geond eten

8/10 – Goed

Hubert, Boxtel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxe hotel met een hoge kwaliteitstandaard
Prima hotel, luxe uitstraling, mooie ambiance, uitstekend ontbijt. Comfortkamers zijn overigens ietwat krap, waardoor b.v. kastdeuren kunnen botsen met de badkamerdeur. De kamerverzorging is perfect, er wordt zeer goed schoongemaakt, met - op verzoek - ook dagelijkse vervanging van bedlinnen. Er zijn 3 restaurants, een (prijzig) sterrenrestaurant in het naastgelegen Schloss Berg, restaurant Bacchus in het hotel zelf en op loopafstand van het hotel, echter wel bergaf, restaurant "Die Scheune", met een bistro/brasserie ambiance. Prijs /kwaliteit is er OK. Restaurant Bacchus heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding, maar is op zondag en maandag standaard dicht en daarnaast ook als er besloten feesten zijn. Wij konden b.v. op zaterdag niet terecht vanwege een bruiloftsfeest en dan moet je dus het hotel uit, wat bezwaarlijk kan zijn. Het hotel beschikt over een mooi binnenbad en wellness- en fitnessruimte. Mooie lounge met luxe bar.

8/10 – Goed

M., Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service en mooi hotel
Mooie kamers, vriendelijke mensen, rustige omgeving en een goed ontbijt

6/10 – Redelijk

Michiel Huysmans, Leuven

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk verblijf
Het hotel is eerder een degelijk 4 sterren ipv 5. Kamers zijn wat smakeloos ingericht en wanneer je aan de voorkant ligt met je kamer heb je tijdens de nacht last van lawaai. Voor het hotel ligt een grote parking van het casino. Ontbijt was super. Globaal genomen had ik een 9/10 verwacht, niet tegenstaande dat scoort het hotel voor mij 7,5/10

4/10 – Matig

Feenstra, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Redelijk
Voor een 5 sterrenhotel was de locatie ver weg, het avondeten was niet uitgebreid. 2 van de 3 restaurants waren dicht, raar als er mee geadverteerd wordt. Wel waren het zwembad en ontbijt voortreffelijk. Bediening was traag en soms niet al te vriendelijk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles was piekfijn in orde. Opmerking: accomodatie zwembad kan beter (wirlpool werkt niet, douchekranen niet optimaal in orde)Voor de rest was het top!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

peter, woubrugge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the best hotel I have ever stayed in. We booked it for the Sunday evening of Easter weekend. We arrived about 14:50 to be told we had been given an upgrade which was a lovely surprise. We were then shown to seats in the bar & given a glass of sparkling rose each. Following this we were taken to our Roman suite which was spacious & luxurious. We were impressed with the selection of toiletries & the two shower rooms meaning we could get ready at the same time. The Lindt chocolate bunnies were a nice touch. The spa was incredibly clean & the attendant was welcoming & accommodating showing us a quiet side room with available day beds to relax on. There were plentiful towels & the sauna & steam rooms were particularly quiet which was brilliant. The pool was a little on the chilly side but cool enough for swimming laps. Dinner was fantastic, we were greeted with a handshake and treated like valued guests throughout. We started with local bubbles and enjoyed the set 5 course menu. The staff were really attentive, kind & very generous with the cheese as we said we would share one & a pudding. Following our meal we went upstairs to the bar where they had a great range of whiskey & little Easter eggs on the bar. We slept well under duvets that felt like clouds. In the morning we enjoyed the Nespresso coffee & truffles before heading to breakfast where the selection was impressibly vast. Thank you so much for your hospitality and providing us such a memorable stay :-)
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Management Victor's Residenz Hotel Schloss Berg op 16 apr 2024
Dear guest, WOW, our heartfelt thanks for your words of praise! It's wonderful to read that you enjoyed your stay with us so much. Please come back again soon! Why don't you take a look at our website from time to time with our great offers. Best regardsKatrin Stegmaier and Andreas Apel

8/10 – Goed

Carlo, Differdange

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons été enchantés par la gentillesse et le professionnalisme du personnel dans tous les secteurs de l'établissement : à la réception, à la piscine, au bar, au restaurant et même lors du buffet du matin. La piscine, agrémentée de ses saunas, était un véritable havre de paix. Nous avons également beaucoup apprécié la tranquillité de l'hôtel ainsi que la disponibilité du parking. Cependant, deux points négatifs sont à noter : lors de notre arrivée dans l'après-midi pour une nuit, nous avons oublié un fer à repasser à la maison. Bien que l'hôtel propose un service de repassage pour le lendemain, ils n'étaient plus en mesure de nous prêter un fer à repasser. De plus, nous avons regretté que la cuisine ne soit ouverte que jusqu'à 20h30.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Victor's Residenz-Hotel Schloss Berg op 8 apr 2024
Chers clients,Nous vous remercions de votre séjour et de votre évaluation.Nous sommes heureux que vous ayez passé un moment de détente chez nous et que vous ayez apprécié à ce point le calme de notre situation dans les vignes.En règle générale, nous ne proposons pas de fers à repasser en location. En revanche, nous proposons à tout moment notre service de repassage adéquat, afin que nos clients de l'hôtel n'aient à s'occuper de rien pendant leur séjour.La dernière prise de commande dans notre restaurant Bacchus est à 20h30. Cette information est communiquée à nos clients avant leur arrivée par tous nos canaux. En outre, il est possible de choisir sur notre carte de snacks jusqu'à 23 heures.Nous vous prions d'en tenir compte lors de votre prochain séjour.D'ici là, nous vous souhaitons bonne chance !Votre équipe du Victor's Residenz-Hotel Schloss Berg