Fotogalerie voor Hôtel la Bérangère





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,0 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Digitale zenders
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Digitale zenders
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

145 route de Lyon, D 22 A, Perouges, 01800
Over deze accommodatie
Hôtel la Bérangère
Vergelijkbare accommodaties

Bô Hôtels Ambronay
Bô Hôtels Ambronay
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 90 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9.50 voor volwassenen en ca. EUR 4.75 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot september.
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 21.00 uur.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Bérangère Perouges
Bérangère Perouges
Hôtel la Bérangère Hotel
Hôtel la Bérangère Perouges
Hôtel la Bérangère Hotel Perouges
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hôtel la Bérangère
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
8,2
Locatie
8,8
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met familie
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
pieter
Reisde met partner
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pieter
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Arjen
Zakenreiziger
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arjen
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Michel, Wilsele-Putkapel
25 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met zeer degelijke faciliteiten
Michel
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Patrick
Reisde met partner
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Sylvie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
didier
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
didier
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
didier
Zakenreiziger
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
didier
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
didier
Zakenreiziger
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
didier
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Franck
Zakenreiziger
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franck
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Christelle
Zakenreiziger
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christelle
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Clément
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clément
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Patrick
22 mei 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Thomas
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Thomas
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Clément
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clément
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Frédéric
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frédéric
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Fabien
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très satisfait
Fabien
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
yasser
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yasser
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Sylvain
Zakenreiziger
3 mrt 2025
Negatief: Comfort kamer
Sylvain
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
LM Conseils
Zakenreiziger
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voyage d’affaire
LM Conseils
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Valerie
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valerie
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
LAURENT
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAURENT
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
dominic
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
dominic
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Randi
Reisde met familie
19 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt greit hotell med kjekt basseng
Randi
1 nacht verbleven in juli 2024