Hotel Benaco Bee Free
Hotel voor gasten met huisdieren in Peschiera del Garda, met een restaurant, bij een winkelcentrum
Fotogalerie voor Hotel Benaco Bee Free





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

via Benaco 4, Peschiera del Garda, VR, 37019
Over deze accommodatie
Hotel Benaco Bee Free
Vergelijkbare accommodaties

K Modern Hotel
K Modern Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 59 beoordelingen
De prijs is € 94
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.25 per persoon, per nacht voor maximaal 21 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5.00 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Benaco Bee Free Peschiera del Garda
Benaco Bee Free Peschiera del Garda
Benaco Bee Free
Hotel Benaco Bee Free Hotel
Hotel Benaco Bee Free Peschiera del Garda
Hotel Benaco Bee Free Hotel Peschiera del Garda
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Benaco Bee Free
8,6
Uitstekend
9,4
Netheid
9,4
Locatie
9,4
Personeel en service
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Horst, Lübeck
Reisde met partner
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Horst
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Raffaele
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raffaele
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Pasquale
2 sep 2019
Negatief: Comfort kamer
Cambiare
Pasquale
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Fred, München
Reisde met familie
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fred
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Marcus
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcus
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Peter Adrian
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter Adrian
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Lucette
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucette
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
CHIARA
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOGGIORNO A PESCHIERA
CHIARA
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Maria
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Giuseppe
18 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service
Deve e può migliorare.
Giuseppe
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
FERNANDO THALES
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FERNANDO THALES
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
George
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
George
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
federico
31 aug 2018
federico
3 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Giuseppe
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Giuseppe
6 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Grandparentsto5, Southampton UK
20 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great base for discovering Lake Garda
Grandparentsto5
7 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Janica
29 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekt hotel
Janica
2 nachten verbleven in mei 2018



