Hotel Montanus
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Nova Friburgo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Montanus





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Exclusieve vierpersoonskamer, meerdere bedden laden

Exclusieve vierpersoonskamer, meerdere bedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Exclusieve tweepersoonskamer laden

Exclusieve tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua São Paulo, 93, Nova Friburgo, RIO DE JANEIRO, 28623-200
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

746 Pousada
746 Pousada
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Zakelijke services
8.6 van 10, Uitstekend, 35 beoordelingen
De prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er is een bestemmingstoeslag van 10 procent
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL MONTANUS NOVA FRIBURGO
MONTANUS NOVA FRIBURGO
Hotel Montanus Hotel
Hotel Montanus Nova Friburgo
Hotel Montanus Hotel Nova Friburgo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Montanus
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 nov 2024
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Almir
13 okt 2024
Almir
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Juliana
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito satisfeita com minha experiência
Juliana
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Leda
1 nov 2023
Negatief: Comfort kamer
Leda
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Flaviano
18 okt 2023
Flaviano
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jackson
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jackson
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Morize
22 jul 2023
Morize
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Manoel Francisco
22 feb 2022
Manoel Francisco
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Susana
14 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom nota 8
Susana
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Daniel
Zakenreiziger
28 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melhor custo beneficio
Daniel
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Alexandre
4 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandre
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2021
6/10 – Redelijk
LUDIMILA GUSTINELLI PEREI
19 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Deixa a desejar
LUDIMILA GUSTINELLI PEREI
1 nacht verbleven in januari 2021
6/10 – Redelijk
Fabiana, Rio de Janeiro
Reisde met een groep
23 nov 2020
Positief: Netheid
Fabiana
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Alfredo j
Zakenreiziger
30 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alfredo j
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Amanda
Reisde met familie
13 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amanda
3 nachten verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 okt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Valeria
31 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Valeria
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Jefferson
Reisde met familie
29 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jefferson
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Jair
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jair
2 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Antonio, Niterói
Reisde met partner
16 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Robson
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa
Robson
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Ives
3 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ives
3 nachten verbleven in januari 2019