Hotel Murano Phang-Nga Bay

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel vlak bij de baai met een koffiebar/café en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Murano Phang-Nga Bay

Standaard tweepersoonskamer | Een bureau
Receptie
Uitzicht vanuit accommodatie
Details aan de binnenkant
Serveert ontbijt, lunch, diner, Thaise gerechten

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Massages in de kamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
7/14 Moo 1, Tambon Ko Panyi, Muang Phang-Nga, Phang Nga, 82000

In de buurt

  • Ao Phang Nga National Park - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Somdet Phra Srinagarindra-park - 8 min. rijden - 8.1 km
  • Phung Chang-grot - 9 min. rijden - 8.8 km
  • Tham Sam-rotstekeningen - 13 min. rijden - 12.7 km
  • Heiligdom van de Pijler van de Stad Phang-nga - 14 min. rijden - 13.1 km

Lokaal vervoer

  • Phuket (HKT-Phuket Intl.) - 55 min. rijden

Restaurants

  • ‪Amazon Coffee - ‬6 min. rijden
  • ‪เล็ก เยาว์ อาหารตามสั่ง - ‬9 min. rijden
  • ‪Hink - ‬9 min. rijden
  • ‪Café Amazon - ‬8 min. rijden
  • ‪The Pizza Company ปตท พังงา - ‬7 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Murano Phang-Nga Bay

Hotel vlak bij de zee
Profiteer bij Hotel Murano Phang-Nga Bay van faciliteiten zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een terras en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Gasten kunnen uitkijken naar voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en koffie/thee in de lobby
  • Een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Murano Phang-Nga Bay zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis mineraalwater.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, kinderopvang en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Vissen

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang op de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan de baai
  • In een nationaal park
  • Terras

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 21.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan (assistentiedieren uitgezonderd)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1500 per voertuig (enkele reis)
  • De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Murano Phang-Nga Bay
Hotel Murano Phang Nga Bay
Murano Phang Nga Bay Phang Nga
Hotel Murano Phang-Nga Bay Hotel
Hotel Murano Phang-Nga Bay Phang Nga
Hotel Murano Phang-Nga Bay Hotel Phang Nga

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Murano Phang-Nga Bay?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Murano Phang-Nga Bay?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Murano Phang-Nga Bay uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Murano Phang-Nga Bay een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van THB 1500 per voertuig.

Waar ligt Hotel Murano Phang-Nga Bay?

Dit hotel ligt aan het water, binnen 5 minuten lopen van Ao Phang Nga National Park en Phang Nga Bay. Ook Somdet Phra Srinagarindra-park en Phung Chang-grot liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Murano Phang-Nga Bay

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 23 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

thomas

Positief: Personeel en service

Stop pour phang nga bay 1nuit

Super pour dormir avant ou après la visite de phang nga bay: présence d'un ponton juste à côté. Après autour il n'y a pas grand chose niveau animation, c'est reposant par contre. Il y a un restaurant et de quoi acheter quelques bricoles. Accueil très sympathique en mode décontracté. Apparemment la responsable très gentille et qui parle anglais va partir vivre à Bangkok, cela risque de compliquer les choses car l'autre personne ne le parle pas. Lits, serviettes et sol propre. Malheureusement l'état général de la chambre est vieillissant, manque d'entretien: frigo, toiles d'araignée, tâches d'humidité... Petit déjeuner basique. Bilan: un peu cher au final en comparaison avec d'autres hôtels bien meilleurs et dans la même gamme de prix. Par contre super niveau situation. Une nuit ok mais pas plus. C'est dommage.
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Wayne

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

DON'T DO IT!!

Well what is there to say apart from DON'T DO IT!! PROS Food we had whilst deciding what to do next was ok The old man next door who helped us to escape was an angel as NO way of getting out of this place, we waited over 20 mins and no traffic passed us apart from kids on bikes who seemed amused by our presence here, even he man at the bus terminal said 'you're going where? Why??' Then when we got back there 2 hours later said 'I did warn you it isn't somewhere you should be staying!' CONS Room was dirty, fridge was that filthy you had to force the door open, walls were filthy but apparently this is ok as it's only from the condensation and when I asked to move rooms the lady said they are all the same The air con blew in whatever smells were cooking in the kitchen next door so that would be pot luck as to what someone had ordered There is absolutely nothing in the town it was like a ghost town just needed the tumbleweed and the scene would have been complete The room had no windows and when we went in that much air freshener had been sprayed that we couldn't breath, needed to be classified as a confined space All in all don't waste your money on booking here, it cost us a fortune to get back to phuket island and a whole lot of travel on top of what we had already done. We missed out on seeing Panyee Village because of this hotel so not happy.
3 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff at this place are abusively rude. One person who speaks no English (even though most guests are non-Thai) simply appeared angry all the time and did not address concerns. The owner, who was contacted mainly by phone, behaved as if she regarded her guests as a nuisance. My air conditioning was not working and I am extremely sensitive to heat and humidity -- which is why I paid for an air conditioned room. Late in the evening and with no other hotels close by, the owner suggested I leave if I was satisfied rather than solving the problem. The hotel mismanaged organizing tour arrangements (I had to redo them myself). The room itself is spotlessly clean but very basic for the price paid. There is a thin sliver of hand soap and no shampoo or other amenities. Breakfast is inedible: sliced cheap white bread with a communal tub of congealed margarine and spreads that cannot be described as jam given their artificial content. All in all, this establishment is a disgrace and Expedia should cease doing business with it.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect for taking private tours before the crowds

We stayed there for one night to visit the Bond island and Panyi village privately before the groups. The owner was very kind to organise us the private boat and make us private tours to the Monkey temple and the Cave temple. And over our expectations, she was our taxi driver to Donsak as we left to koh Phangan. When booking this hotel keep in mind that there is nothing in the walking distance so you can enjoy your evening just in your room.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Peter

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pang Nga is really beautiful, but avoid this hotel

We chose the hotel based on the reviews; 9 out of 17 reviewers awarded a 10/10 and the average was 8.4. There was only 1 negative review, but that mentioned an infestation of rats and that sounded unrealistic. When we arrived, the reception was unmanned. Not a good start, but in a smaller hotel that can happen as people have multiple roles. First we waited for a bit, then rang the bell. When nobody showed up, we waited some more and then called the numbers we could find. The second number we tried got answered and not much later somebody finally arrived. We were then told the room we booked wasn't available anymore. Apparently somebody else came and they gave them our room. There was only 1 other room available. That room did not have any windows, I don't like that, but for a single night, I can live with that. The real deal breaker however, was that, before entering, the room, the receptionist emptied a can of air freshener in the room. The smell was so strong, it could mask just about anything. Needless to say we didn't stay for the night to find out if the other negative review perhaps was accurate. Pang Nga is really beautiful and worth visiting, but avoid this hotel.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Lionel, nsw Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Just the very best hotel in Phang-Nga Bay.

The very best Murano Hotel the staff are so natural and friendly so good to be around.Rooms were excellent quality furnishings and spotless great beds I cant recommend it enough.Food was amazing great pizza help yourself to brekky coffee great. Kanchana the hotel manager was amazing so friendly she made you feel right at home arranged a personal trip in a longtail boat out to the four islands including the James Bond Island.For Joy and myself we arrived on a scooter as Murano Hotel is in a very quite location and having scooter just made the stay that much better.We only intended to stay one night but was made so welcome we extended and will be back again next year for sure. Thank you Kanchana for a pleasant stay.O and thanks for the Apple???? Lionel & Joy Angel.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

serge, auterive

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Bon accueil près de la baie de Phnang gna

Gérante prévenant voulant arranger les clients. Très sympa.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

MARYLINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awesome management and great food!

The hotel manager was amazing. She took care of our James Bond island excursion. She drove us to Chalong Bay (rum distillery) and the airport. She also gave us fresh pineapples, watermelon, and mango. We became friends and went to a local bar for drinks also. I will never forget this experience and would definitely return. Thank you Kahn!
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

EROL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Allez-y sans hésiter!

Idéal pour visiter la baie au petit matin! Logement propre et tout confort (bonne literie, climatisation, douche chaude..). Personnel adorable.
1 nacht verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Nathalie, Montréal, Québec, Canada

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Parfait, jusqu’à ce que.....

Excellent accueil, personnel gentil et dévoué quoique un peu familier, chambre très propre sans fenêtre et passablement vétuste. Facilité pour effectuer la visite de la baie, l’hotel réserve pour vous et l’embarcadère est situé juste en face, excellent emplacement. Jusque là, à ce prix, tout est parfait. Arrivé au soir, ,on réalise que l’hotel est infesté de rats et qu’ils se promènent dans les plafonds toute la nuit. Nous avons peu dormi et avons trouvé é la situation franchement inacceptable. Nous ne croyons pas que rats entrent dans les chambres mais nous n’avons pas apprécié . Nous avions réservé pour deux nuits, nous ne sommes restés qu’une seule. La propriétaire n’a pas parue surprise de la raison pour laquelle nous écourtions notre séjour. Comme elle savait le problème d’infestation par les rats, nous aurions apprécié être remboursés, ce qui ne nous a pas été offert. Je fais ce commentaire car, lorsque j’ai réservé cet hôtel, j’aurais apprécié être mise au courant de la situation.
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Leonardo, Rome, Italy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel with low prices

The hotel was very comfortable and clean. The staff was also very friendly and helpful. They helped me to book a tour with a private boat and for transportation to the airport
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Etape à Phang Nga - James Bond island

Etape entre Krabi et Phuket, très bonne idée. Super accueil, propose une excursion sur bateau privé sur les îles, à prix attractif, nous recommandons.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotel très calme

Hotel correct, malgré l'absence de fenêtre dans la chambre rue très calme quasi déserte hors saison. Prévoir un livre pour vous occuper Gérant très sympa, aux petits soins avec ses clients, plateau de fruits offert avec une autre locataire service de taxi familial petit déjeuner minimum clim, wifi et serviettes correctes Bravo au capitaine qui a mené la barque d'une main de maître malgré la tempête lors de notre visite de James Bond Island!
2 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

HARRIET

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great for national park

Had a great stay at hotel murano , amazing location and beautiful area - even drove us to our next hotel. If we're ever in the area will stay again.
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Kanokwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent stay

Hotel service was exceptional. Beds and pillows are of superior quality. This hotel is located in the bay, so travellers should have a scooter or car to get to this hotel. Pizza is delicious and so is the coffee. Would stay here again. Easy access to boat pier to visit islands. Proprietor Nancy very helpful and trustworthy with recommendations for trips and tours in the area.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Très bon acceuil!

Un très bon accueil de Nancy. Elle est très serviable, accueillante et fait tout pour que le séjour se passe bien. Avons réservé l'excursion vers Phang Nga directement chez elle et c'était parfait! A recommander.

10/10 – Uitstekend

Uli, Krölpa

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Top Hotel als Ausgangspunkt für Bootstouren,

Super Sauberes Hotel, sehr nettes Personal besonders Nancy kümmert sich sehr um das Wohl der Gäste. Würde sofort dort wieder Übernachten.

10/10 – Uitstekend

Matthew, Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

BEST HOTEL IN PHANGNGA!!!

Hotel Murano is simply excellent. The staff here are great so friendly and helpful. The hotel is modern and clean in a great location. I would recommend this hotel to anyone!

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Netheid

Hôtel très propre sans fenêtre

Rien à faire en dehors de balader en bateau dans la baie. Aucun resto sauf celui de l'hôtel et pas terrible. Les patrons sont très serviables.bonne Wifi

6/10 – Redelijk

Simon Rex

Positief: Netheid, personeel en service

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was awesome place. Pizza was amazing. Met some fellow travelers which was awesome. My favorite was the staff they were really fun to hangout with. Made it an awesome experience!