Fotogalerie voor Phuglong Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Phuglong Hotel bevindt zich zowel in het stadscentrum als aan een meer in Phayao. Een aantal lokale bezienswaardigheden om te bezoeken zijn The Pho Khun Ngam Mueang Memorial en Wat Huai Pha Kiang. Heb je bovendien zin om het natuurschoon in de omgeving te bewonderen? Neem dan een kijkje bij Mae Puem Nationaal Park en Phayaomeer.

888 Chaykwan Road, Wiang Mueang, Phayao, Phayao, 56000
In de buurt
- Phayaomeer - 1 min. lopen - 0.0 km
- 90th Anniversary Princess Mother Park - 5 min. lopen - 0.5 km
- The Pho Khun Ngam Mueang Memorial - 7 min. lopen - 0.6 km
- Gezondheidstuin - 7 min. lopen - 0.6 km
- University of Phayao - 25 min. rijden - 23.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- ข้าวต้มโพธิ์ทอง - 1 min. lopen
- ขาโหดก๋วยเตี๋ยวขาหมู - 4 min. lopen
- ร้านครัวคันทรี - 1 min. lopen
- ไอวา@กว๊านพะเยา - 1 min. lopen
- นมสดพระนคร - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Phuglong Hotel
Vergelijkbare accommodaties

M2 Hotel Waterside
M2 Hotel Waterside
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 4 beoordelingen
De prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 250.00 voor volwassenen en ca. THB 150 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Phuglong Hotel Phayao
Phuglong Phayao
Phuglong
Phuglong Hotel Hotel
Phuglong Hotel Phayao
Phuglong Hotel Hotel Phayao
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Phuglong Hotel
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,2
Locatie
8,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
24 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Stefan
4 feb 2025
Stefan
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
dave
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
dave
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Heather
Reisde met partner
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heather
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Antonino
Reisde met partner
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonino
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Gerhard
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerhard
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshikazu
Zakenreiziger
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel
Yoshikazu
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Nattavat
Reisde met een groep
9 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nattavat
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
PAJON
Reisde met familie en kleine kinderen
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAJON
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Phattakorn
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phattakorn
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Nongnuch
Reisde met een groep
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nongnuch
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Martin
6 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Kwa
22 mrt 2023
Kwa
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
David
2 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
alan
3 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alan
2 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
CHRISTOPHER
Reisde met partner
22 jan 2023
Positief: Netheid
CHRISTOPHER
10/10 – Uitstekend
Michael
27 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our favourite Phayao hotel
Michael
2 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
bernard
25 jan 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bernard
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Supattarachai
30 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supattarachai
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Riitta
30 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Riitta
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
Khanita, Phayao
Reisde met partner
12 dec 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khanita
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020