2 buitenzwembaden

Beoordelingen van Apsor Palace Hotel

4 out of 5
Apsor Palace Hotel
#14-16, St 258, Sangkat Chaktomuk Khan Daun Penh, Phnom Penh

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 286 van 622 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 255 van 622 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 622 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 622 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 622 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Katrien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie!
Centrale ligging op 5 min wandelen van het Royal Palace. Lekker ontbijt.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Dries

Fijn hotel, prijs/kwaliteit goed!
Goed hotel voor Phnom Penh. Geen tophotel, maar zeker waar voor je geld. De standaard en afwerking ligt wat later maar iedereen doet heel hard zn best. Grote kamer, goede airco, kleine badkamer en lavabo, douchekop kan beter, vriendelijk personeel, goeie ligging, lekker ontbijt, ...
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Saskia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vriendelijke medewerkers.
8 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veilig begin
Vriendelijk verzorgd en een prima locatie. Als start voor Cambodja prima.

6/10 – Redelijk

Marianne, Rumpt

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ruime kamers
wij verbleven bij aankomst in het naast gelegen hotel King Grand wat hetzelfde management heeft, wij hebben 14 dg later voor Queen gekozen omdat deze ruimere kamers en een groter balkon hebben(alleen de corner rooms!) bij aankomst waren de kamers niet klaar na een half uur wachten kregen we 1 kamer ipv 2 ze dachten dat we er maar 1 geboekt hadden, de kamer was klein en ook nog met een klein balkon waar je onmogelijk op kan zitten, 2 uur later hadden we eindelijk de kamers die we ook geboekt hadden alleen op het balkon geen meubels na veel zeuren en weer een uur later brachten ze eindelijk stoelen, ontbijt was chaotisch maar uiteindelijk toch wel lekker volgens ons had het personeel onderling alleen maar ruzie, al met al was ons verblijf bij King Grand een stuk aangenamer en goedkoper en veel meer service gericht ondanks de kleine kamers, ze moeten dus bij Queen nog een hoop leren

8/10 – Goed

sokhorn

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Staff very friendly and helpful. Only thing is the pool is not really for swimming.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

ANGELA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place, wonderful staff, excellent room, perfect little rooftop pool area Will stay again if in the area
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk Team op 20 apr 2024
Dear Angela,Thank you very much for choosing our hotel for your accommodation in Phnom Penh.It a great honor to hear that you have enjoy your stay with us .Our Team at Apsor Palace hotel are looking forward to welcoming you back again soon .Best Regards,

8/10 – Goed

Phear, Ormeau

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

ray

I stayed here for two nights plus an extra night. The room was spacious & clean, breakfast was not all that good. Not much to chose from etc.The pool was very small & bar was not operating. Also i was charged twice upon check out for the extra night booked. Expedia already charged me for the booking as this was booked online, & hotel ended up charging as well. Since i left Phnom Penh to Siem Reap now, there is no way to discuss issue for a refund. Overall not the best experience for $70 per night.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed my stay, which I extended it twice... Definitely a hotel I would stay again in. The staff was very nice and friendly, very nice room, good internet, some English Channel on TV - roof top pool was nice, buffet breakfast very good. Royal Palace was 10-12 minutes walk, Aeon shopping mall 15-20 minutes walk, Naga casino 15 minutes walk, etc.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Gudmundur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Werry friendly with good atmosfer great location comfortable
5 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Bryan

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MD RASEL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ngeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great customer service
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location, location, locatiob
Room was too dark (not enough natural light). Everything else was good - location, staff, service and standards. Thank you Queen Grand Boutique
7 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Maria Fernanda

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is like under renewal phase so the conditions of the hotel were terrible!
3 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Leslie

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I found some staff very unfriendly and arrogant. Conditions were dirty and not maintained well. Flooring in my room was very water damaged and deteriorated . Stains on bedding. Stale smell in building.
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Mark

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Mark

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property itself is fine. However, I booked on the basis of there being a restaurant, bar, sky pool as were promised in the online listings. None of these services are currently provided - and it has nothing to do with covid restrictions which have been lifted. It’s simply dishonest and misleading advertising. Not a way to run a business. 😡👎
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

KEISUKE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Hans

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Inte så fräscht
Jag gick på recensionerna då jag bokade detta, och det skulle jag nog inte gjort. Lobbyn är mycket trevlig, och personalen serviceinriktad. Läget är bra och relativt nära floden med gångavstånd till restauranger. Men, rummen var i dåligt skick, fuktfläckar i tak och på väggar samt ingen städning av rummet på tre dagar. Väggarna på korridoren utanför hade också fuktfläckar och en mycket solkig heltäckningsmatta. Kanske att det beror på att det stått tomt under covid-19, men detta var inte fräscht. Ingen frukost, då restaurangen var stängd. Jag rekommenderar att söka annat boende. Det kommer jag att göra nästa gång!
3 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Kalyanee

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The place was not very clean but the workers was very nice and helpful.
4 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Terrence

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
not much
2 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Terrence

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
no restaurant, no roof top bar, room floors were dirty filth under the beds, windows and balcony could be be opened with a toothpick, reception never had currency to change to local currency, the pool is not a pool as it is only 12 inches deep which was fine as it was dirty overall 4 out of 10 would not recomend as it is a very tired property
7 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

AlanC, Portsmouth UK

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel located very close to Independance Square, the Palace and the riverside. Overall very good and would highly recommend for short stay - we did 3 nights and were given a very appreciated early check-in because of our flight times. Faultless
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Mike op 28 mrt 2020
Warmest greeting form Queen Grand Boutique, Phnom Penh Cambodia. Thank you very much for spending you valuable time to share your feedback, We are delighted to hear that you were enjoy your stayed with us, as we are a small boutique hotel in Phnom Penh. Regards, Mike General Manager

8/10 – Goed

Mevans, UK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Friendly staff. Clean rooms and was also overall In the hotel. Food OK. Roof bar was also good but quiet.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Bernie, France

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel accueillant et très agréable. Chambres propres et bien équipées. Très bien petit déjeuner. Cet hôtel est très bien situé pour les visites on peut faire le principal à pied.
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Eli

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not what we expected
Disappointed with cold water hot tub with one water jet working. Construction next door and a club with music until midnight. The staff was friendly though.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 17 mrt 2020
Dear Eli, Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia. Thanks for your valuable time to write this review. We really sorry for the construction next door but actually we no have club next door too. The music till midnight was a small party from the hotel next door who owned by Chinese. it was only one night. We are going to improve all everything that 100% completed. Hope to have chance to offer our great services to you next time. Best Regards, Mike GM

8/10 – Goed

Emily

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good central location
Good location for a lot of the places to visit - very helpful staff and easy to book day trips. The breakfast was good with a large selection of food. The rooftop bar had ok views and good variety of drinks. Not very big
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van GM op 17 mrt 2020
Dear Emily ! Greeting from Queen Grand Boutique Hotel, Thank you so much for staying with us we also delighted that you had spent your value time to share outstanding hotel review through hotels.com We are truly happy to hear that our place is great hotel, good location and very helpful staff and etc.... Once again, we are very appreciated for offering us the amazing chance to serve you and truly waiting to welcome you in the future, take good cares. Sincerely Yours, Mike GM

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i always stay here good hotel service is excellent
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Mike op 6 mrt 2020
Thanks for your amazing review. Really want to have chance to offer excellent service to you again on your next trip to Queen Grand Boutique Hotel Phnom Penh. Regards, Mike General Manager

10/10 – Uitstekend

Ashwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good experience good staff friendly service
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mike op 13 feb 2020
Dear Ashwin, Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambomdia. thank you very much for taking your value tome to share this great review. your experience that you had enjoyed while you were with us. Once again, Thank you for choosing Queen Grand Boutique Hotel. Hope that we will have chance to accommodate you again next time. Sincerely your, Mike General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
I booked this Hotel on one occasion with Expedia and 4 other times with Hotels.com as I teavelled to and from Phnom Penh. Prior to going to Cambodia I was visiting friends in China for the Spring Festival. I was very nervous about Corona virus and returned to Canada. I canceled with Hotel.com and received immediate refund. Expedia did not refund. Be very careful with Expedia.ca. Hotel.com is very good and most professional
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 17 feb 2020
Dear Sir, Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia. Thanks for taking your value time to write this review. But this is not the right way to write this review on our hotel site, while you were not happy with Expedia.com, you should write on Expedia public site. it effected to our Hotel image. Hope you understand. Best Regards, Mike General Manager

6/10 – Redelijk

hitoshi

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
値段とクオリティーがアンバランス
場所は、大きな公園に面していて便利。 ただ宿泊客がすごく少ないのか、朝食は自分以外に誰もいなかった。 建物がすごく老朽化しているのが原因かも。 そのわりに、値段が高かった。 もう少し安ければまた利用したい。
朝食会場
セットの朝食
デラックスツイン
窓からの景色
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 5 feb 2020
Dear hitoshi, Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia. Thanks for taking your valuable time to write this review, But it might be you confused the hotel. This is Queen Grand Boutique Hotel, not the hotel you wrote about. Anyways, next time when you come to Phnom Penh, please come and try our accommodation and services here (Queen Grand Boutique Hotel). Best Regards, Mike General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
飯店接待人員服務親切熱忱...我很滿意... 客房清潔服務及盥洗用品和飲用水的補充可以更完善...
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 19 feb 2020
Dear Sir, Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia. We really appreciated you time spending on writing this review and we are delighted that you had enjoyable stayed with us. Appreciate to welcome you back to Queen Grand Boutique Hotel soon. Best Regards, Mike General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 24 jan 2020
Super scored. Thanks for taking your valuable time to offer us super scored. Thanks & Regards, Mike General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The hotel rooms are nice and large and its location is excellent. However, its food is absolutely disgusting, I ordered a well done steak and when it arrived, the cow was still mooing. Never have I seen such an undercooked piece of meat served to anyone in my life. Their pizzas are from the frozen section of a supermarket, dry as, with ingredients not applicable to what was ordered. As for their breakfast, well they have deteriorated over the years, the buffet breakfast was once a highlight of a stay at the QG but now its so disappointing. The staff do not understand English at all. I have stayed here many times over the past 6 years, even recommended it to friends who have also stayed but after this stay - never again. So disappointing!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 21 jan 2020
Dear Sir or Madame, Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia. Thank you very much for taking your valuable time to write this review. I and my team feeling painful to read this review as we are not have time to do something better to compensate for what made you unhappy while you were staying with us especially your food that our chef was not make it proper for you. Allow me to apologize for that things happened to you while you stayed at QG Hotel. Again and again we do apologize you. I am a new General Manager will try to improve very departments in the whole hotel in a very short future to welcome you again next time. Our Apologize Phanith Sek (Mike) General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 21 jan 2020
Thank you very much for take your valuable time to scored our hotel. Super scored. Best Regards, Phanith Sek (Mike) General Manager

10/10 – Uitstekend

Muminul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 21 jan 2020
Super scored ! Thank you very much. Best Regards, Phanith Sek (Mike) General Manager

10/10 – Uitstekend

Nathanael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 11 jan 2020
Dear Nathanael, We are delighted to get great scored from you. And Thanks for spending your value of time to give us such a great score. Really Appreciated. Best Regards, Mike GM

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 8 jan 2020
Thanks for your great review. Hope to see you on your next trip to Phnom Pen, Cambodia. Best Regards, Mike GM

2/10 – Ontzettend slecht

shelley

Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
AC is not working, electronical lock sometimes working & sometimes not working. Small restaurant unable to compliment the guests. Staff was rut, unwilling to help. The adv. on the website is far truth from reality.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 8 jan 2020
Dear Shelley, We are so sorry that we couldn't offer proper service and accommodated you while you stayed with us. This is our new experience that we have to make deep improve in all every department in the whole Hotel as I am a new General Manager. Thank you very much for your time to write this review. Mike GM

10/10 – Uitstekend

Lim, Singapore

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small but cozy hotel and we loved their breakfast..yummy
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mike op 2 jan 2020
Dear Lim, Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia. It is great to see your review here. it was a great honor to served and accommodated you while you stayed with us. Thanks & Regards, Phanith (Mike) GM

8/10 – Goed

Kjell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
Good hotel with very good location Close to Royal Palace. affordable.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mike op 28 dec 2019
Thanks for taking your value of time this review.

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
bien placé
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mike op 28 dec 2019
Much appreciated to see your Great review. Sincerely Your,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mike op 28 dec 2019
It is our great honors to have time to accommodate & offer our service to you during you were here with us.