#14-16, St 258, Sangkat Chaktomuk Khan Daun Penh, Phnom Penh
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 286 van 622 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
286
Gastenscore: 8 - Goed. 255 van 622 beoordelingen" "
8 - Goed
255
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 622 beoordelingen" "
6 - Redelijk
55
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 622 beoordelingen" "
4 - Matig
15
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 622 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Katrien
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie!
Centrale ligging op 5 min wandelen van het Royal Palace. Lekker ontbijt.
Katrien
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Dries
27 aug 2018
Fijn hotel, prijs/kwaliteit goed!
Goed hotel voor Phnom Penh. Geen tophotel, maar zeker waar voor je geld. De standaard en afwerking ligt wat later maar iedereen doet heel hard zn best. Grote kamer, goede airco, kleine badkamer en lavabo, douchekop kan beter, vriendelijk personeel, goeie ligging, lekker ontbijt, ...
Dries
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Saskia
11 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vriendelijke medewerkers.
Saskia
8 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veilig begin
Vriendelijk verzorgd en een prima locatie. Als start voor Cambodja prima.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Marianne, Rumpt
16 mrt 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ruime kamers
wij verbleven bij aankomst in het naast gelegen hotel King Grand wat hetzelfde management heeft, wij hebben 14 dg later voor Queen gekozen omdat deze ruimere kamers en een groter balkon hebben(alleen de corner rooms!) bij aankomst waren de kamers niet klaar na een half uur wachten kregen we 1 kamer ipv 2 ze dachten dat we er maar 1 geboekt hadden, de kamer was klein en ook nog met een klein balkon waar je onmogelijk op kan zitten, 2 uur later hadden we eindelijk de kamers die we ook geboekt hadden alleen op het balkon geen meubels na veel zeuren en weer een uur later brachten ze eindelijk stoelen, ontbijt was chaotisch maar uiteindelijk toch wel lekker volgens ons had het personeel onderling alleen maar ruzie, al met al was ons verblijf bij King Grand een stuk aangenamer en goedkoper en veel meer service gericht ondanks de kleine kamers, ze moeten dus bij Queen nog een hoop leren
Marianne
8/10 – Goed
sokhorn
Reisde met familie en kleine kinderen
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Staff very friendly and helpful. Only thing is the pool is not really for swimming.
sokhorn
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Frank
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
ANGELA
Reisde met partner
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place, wonderful staff, excellent room, perfect little rooftop pool area
Will stay again if in the area
ANGELA
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk Team op 20 apr 2024
Dear Angela,Thank you very much for choosing our hotel for your accommodation in Phnom Penh.It a great honor to hear that you have enjoy your stay with us .Our Team at Apsor Palace hotel are looking forward to welcoming you back again soon .Best Regards,
8/10 – Goed
Phear, Ormeau
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phear
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
ray
7 jan 2024
I stayed here for two nights plus an extra night. The room was spacious & clean, breakfast was not all that good. Not much to chose from etc.The pool was very small & bar was not operating.
Also i was charged twice upon check out for the extra night booked. Expedia already charged me for the booking as this was booked online, & hotel ended up charging as well. Since i left Phnom Penh to Siem Reap now, there is no way to discuss issue for a refund. Overall not the best experience for $70 per night.
ray
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Luc
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luc
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Alexandre
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed my stay, which I extended it twice... Definitely a hotel I would stay again in. The staff was very nice and friendly, very nice room, good internet, some English Channel on TV - roof top pool was nice, buffet breakfast very good. Royal Palace was 10-12 minutes walk, Aeon shopping mall 15-20 minutes walk, Naga casino 15 minutes walk, etc.
Alexandre
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Gudmundur
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Werry friendly with good atmosfer great location comfortable
Gudmundur
5 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Bryan
16 nov 2023
Bryan
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MD RASEL
Zakenreiziger
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MD RASEL
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Ngeth
Reisde met familie
13 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great customer service
Ngeth
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Rob
9 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location, location, locatiob
Room was too dark (not enough natural light). Everything else was good - location, staff, service and standards.
Thank you Queen Grand Boutique
Rob
7 nachten verbleven in november 2022
4/10 – Matig
Maria Fernanda
Reisde met familie
5 dec 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is like under renewal phase so the conditions of the hotel were terrible!
Maria Fernanda
3 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 nov 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Leslie
2 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I found some staff very unfriendly and arrogant. Conditions were dirty and not maintained well. Flooring in my room was very water damaged and deteriorated . Stains on bedding. Stale smell in building.
Leslie
1 nacht verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Mark
25 sep 2022
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Mark
25 sep 2022
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property itself is fine. However, I booked on the basis of there being a restaurant, bar, sky pool as were promised in the online listings. None of these services are currently provided - and it has nothing to do with covid restrictions which have been lifted. It’s simply dishonest and misleading advertising. Not a way to run a business. 😡👎
Mark
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
KEISUKE
23 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEISUKE
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Hans
Zakenreiziger
28 aug 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Inte så fräscht
Jag gick på recensionerna då jag bokade detta, och det skulle jag nog inte gjort.
Lobbyn är mycket trevlig, och personalen serviceinriktad. Läget är bra och relativt nära floden med gångavstånd till restauranger.
Men, rummen var i dåligt skick, fuktfläckar i tak och på väggar samt ingen städning av rummet på tre dagar. Väggarna på korridoren utanför hade också fuktfläckar och en mycket solkig heltäckningsmatta. Kanske att det beror på att det stått tomt under covid-19, men detta var inte fräscht. Ingen frukost, då restaurangen var stängd.
Jag rekommenderar att söka annat boende. Det kommer jag att göra nästa gång!
Hans
3 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 aug 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Nicholas
24 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Nicholas
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Kalyanee
Reisde met familie
1 mei 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The place was not very clean but the workers was very nice and helpful.
Kalyanee
4 nachten verbleven in april 2022
4/10 – Matig
Terrence
Reisde met partner
19 apr 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
not much
Terrence
2 nachten verbleven in april 2022
4/10 – Matig
Terrence
Reisde met partner
2 apr 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
no restaurant, no roof top bar, room floors were dirty filth under the beds, windows and balcony could be be opened with a toothpick, reception never had currency to change to local currency, the pool is not a pool as it is only 12 inches deep which was fine as it was dirty overall 4 out of 10 would not recomend as it is a very tired property
Terrence
7 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
AlanC, Portsmouth UK
Reisde met partner
24 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel located very close to Independance Square, the Palace and the riverside. Overall very good and would highly recommend for short stay - we did 3 nights and were given a very appreciated early check-in because of our flight times. Faultless
AlanC
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Mike op 28 mrt 2020
Warmest greeting form Queen Grand Boutique, Phnom Penh Cambodia.
Thank you very much for spending you valuable time to share your feedback, We are delighted to hear that you were enjoy your stayed with us, as we are a small boutique hotel in Phnom Penh.
Regards,
Mike
General Manager
8/10 – Goed
Mevans, UK
Zakenreiziger
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Friendly staff. Clean rooms and was also overall In the hotel. Food OK. Roof bar was also good but quiet.
Mevans
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Bernie, France
Reisde met een groep
22 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel accueillant et très agréable. Chambres propres et bien équipées. Très bien petit déjeuner. Cet hôtel est très bien situé pour les visites on peut faire le principal à pied.
Bernie
3 nachten verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Eli
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not what we expected
Disappointed with cold water hot tub with one water jet working. Construction next door and a club with music until midnight. The staff was friendly though.
Eli
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 17 mrt 2020
Dear Eli,
Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia.
Thanks for your valuable time to write this review.
We really sorry for the construction next door but actually we no have club next door too.
The music till midnight was a small party from the hotel next door who owned by Chinese. it was only one night.
We are going to improve all everything that 100% completed.
Hope to have chance to offer our great services to you next time.
Best Regards,
Mike
GM
8/10 – Goed
Emily
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good central location
Good location for a lot of the places to visit - very helpful staff and easy to book day trips. The breakfast was good with a large selection of food. The rooftop bar had ok views and good variety of drinks. Not very big
Emily
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van GM op 17 mrt 2020
Dear Emily !
Greeting from Queen Grand Boutique Hotel,
Thank you so much for staying with us we also delighted that you had spent your value time to share outstanding hotel review through hotels.com
We are truly happy to hear that our place is great hotel, good location and very helpful staff and etc....
Once again, we are very appreciated for offering us the amazing chance to serve you and truly waiting to welcome you in the future, take good cares.
Sincerely Yours,
Mike
GM
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i always stay here good hotel service is excellent
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Mike op 6 mrt 2020
Thanks for your amazing review.
Really want to have chance to offer excellent service to you again on your next trip to Queen Grand Boutique Hotel Phnom Penh.
Regards,
Mike
General Manager
10/10 – Uitstekend
Ashwin
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good experience good staff friendly service
Ashwin
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mike op 13 feb 2020
Dear Ashwin,
Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambomdia.
thank you very much for taking your value tome to share this great review.
your experience that you had enjoyed while you were with us.
Once again, Thank you for choosing Queen Grand Boutique Hotel.
Hope that we will have chance to accommodate you again next time.
Sincerely your,
Mike
General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 feb 2020
Negatief: Personeel en service
I booked this Hotel on one occasion with Expedia and 4 other times with Hotels.com as I teavelled to and from Phnom Penh.
Prior to going to Cambodia I was visiting friends in China for the Spring Festival.
I was very nervous about Corona virus and returned to Canada.
I canceled with Hotel.com and received immediate refund.
Expedia did not refund.
Be very careful with Expedia.ca.
Hotel.com is very good and most professional
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 17 feb 2020
Dear Sir,
Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia.
Thanks for taking your value time to write this review.
But this is not the right way to write this review on our hotel site, while you were not happy with Expedia.com, you should write on Expedia public site. it effected to our Hotel image.
Hope you understand.
Best Regards,
Mike
General Manager
6/10 – Redelijk
hitoshi
3 feb 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear hitoshi,
Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia.
Thanks for taking your valuable time to write this review, But it might be you confused the hotel.
This is Queen Grand Boutique Hotel, not the hotel you wrote about.
Anyways, next time when you come to Phnom Penh, please come and try our accommodation and services here (Queen Grand Boutique Hotel).
Best Regards,
Mike
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
飯店接待人員服務親切熱忱...我很滿意...
客房清潔服務及盥洗用品和飲用水的補充可以更完善...
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 19 feb 2020
Dear Sir,
Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia.
We really appreciated you time spending on writing this review and we are delighted that you had enjoyable stayed with us.
Appreciate to welcome you back to Queen Grand Boutique Hotel soon.
Best Regards,
Mike
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 24 jan 2020
Super scored.
Thanks for taking your valuable time to offer us super scored.
Thanks & Regards,
Mike
General Manager
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The hotel rooms are nice and large and its location is excellent.
However, its food is absolutely disgusting, I ordered a well done steak and when it arrived, the cow was still mooing. Never have I seen such an undercooked piece of meat served to anyone in my life. Their pizzas are from the frozen section of a supermarket, dry as, with ingredients not applicable to what was ordered.
As for their breakfast, well they have deteriorated over the years, the buffet breakfast was once a highlight of a stay at the QG but now its so disappointing.
The staff do not understand English at all.
I have stayed here many times over the past 6 years, even recommended it to friends who have also stayed but after this stay - never again. So disappointing!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 21 jan 2020
Dear Sir or Madame,
Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia.
Thank you very much for taking your valuable time to write this review. I and my team feeling painful to read this review as we are not have time to do something better to compensate for what made you unhappy while you were staying with us especially your food that our chef was not make it proper for you.
Allow me to apologize for that things happened to you while you stayed at QG Hotel.
Again and again we do apologize you.
I am a new General Manager will try to improve very departments in the whole hotel in a very short future to welcome you again next time.
Our Apologize
Phanith Sek (Mike)
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 21 jan 2020
Thank you very much for take your valuable time to scored our hotel.
Super scored.
Best Regards,
Phanith Sek (Mike)
General Manager
10/10 – Uitstekend
Muminul
Reisde met een groep
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muminul
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 21 jan 2020
Super scored !
Thank you very much.
Best Regards,
Phanith Sek (Mike)
General Manager
10/10 – Uitstekend
Nathanael
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathanael
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 11 jan 2020
Dear Nathanael,
We are delighted to get great scored from you.
And Thanks for spending your value of time to give us such a great score.
Really Appreciated.
Best Regards,
Mike
GM
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 8 jan 2020
Thanks for your great review.
Hope to see you on your next trip to Phnom Pen, Cambodia.
Best Regards,
Mike
GM
2/10 – Ontzettend slecht
shelley
Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
6 jan 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
AC is not working, electronical lock sometimes working & sometimes not working. Small restaurant unable to compliment the guests. Staff was rut, unwilling to help. The adv. on the website is far truth from reality.
shelley
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Mike op 8 jan 2020
Dear Shelley,
We are so sorry that we couldn't offer proper service and accommodated you while you stayed with us.
This is our new experience that we have to make deep improve in all every department in the whole Hotel as I am a new General Manager.
Thank you very much for your time to write this review.
Mike
GM
10/10 – Uitstekend
Lim, Singapore
Reisde met een groep
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small but cozy hotel and we loved their breakfast..yummy
Lim
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mike op 2 jan 2020
Dear Lim,
Greeting you from Queen Grand Boutique Hotel, Phnom Penh, Cambodia.
It is great to see your review here.
it was a great honor to served and accommodated you while you stayed with us.
Thanks & Regards,
Phanith (Mike)
GM
8/10 – Goed
Kjell
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
Good hotel with very good location Close to Royal Palace. affordable.
Kjell
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mike op 28 dec 2019
Thanks for taking your value of time this review.
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met familie
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
bien placé
Simon
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mike op 28 dec 2019
Much appreciated to see your Great review.
Sincerely Your,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mike op 28 dec 2019
It is our great honors to have time to accommodate & offer our service to you during you were here with us.