Azumaya Hotel Phnom Penh
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op loopafstand van Koninklijk Paleis
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Azumaya Hotel Phnom Penh





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 42
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer (Front) laden

Deluxe kamer (Front)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, geen ramen laden

Deluxe kamer, geen ramen
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Fairfield By Marriott Phnom Penh
Tuol Kouk
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 68 beoordelingen
De prijs is โฌย 93
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 302 St. 228 (Khan Daun Penh), Phnom Penh
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

G Mekong Hotel Phnom Penh
G Mekong Hotel Phnom Penh
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 645 beoordelingen
De prijs is โฌย 35
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bijย het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komenย met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Azumaya Hotel
Azumaya Phnom Penh
Princess Phnom Penh
Azumaya Hotel Phnom Penh Hotel
Azumaya Hotel Phnom Penh Phnom Penh
Azumaya Hotel Phnom Penh Hotel Phnom Penh
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Azumaya Hotel Phnom Penh
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Takeshi
Zakenreiziger
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Takeshi
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Toru
Zakenreiziger
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
SATOSHI
Zakenreiziger
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
??
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Shusuke
11 mei 2025
Shusuke
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Eri
4 mei 2025
Eri
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
SEIGO
Zakenreiziger
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEIGO
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 โ Matig
EEE
Zakenreiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
EEE
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Khaled
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khaled
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
EEE
6 apr 2025
EEE
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Tomoyuki
Zakenreiziger
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomoyuki
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Takayo
23 mrt 2025
Takayo
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
SEIGO
Zakenreiziger
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEIGO
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
KENICHI
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENICHI
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
OSAMU
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OSAMU
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
TOKIHIKO
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOKIHIKO
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Keisuke, Ohonojo-city,Hiranodai
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keisuke
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
CHIHARU
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIHARU
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
SEIGO
Zakenreiziger
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SEIGO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
rafael
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rafael
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Tomoyuki
Zakenreiziger
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomoyuki
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
CHIE
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIE
4 nachten verbleven in januari 2025