Good Luck Day Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Central Market

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Good Luck Day Hotel

Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, extra bedden
Lobby
Receptie
Junior suite | Woonkamer | Een televisie
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een slaapbank - tweepersoons
Badjassen
Privébadkamer
Een bronwaterbad
Bad/douchecombinatie
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapbank
Badjassen
Privébadkamer
Een bronwaterbad
Bad/douchecombinatie
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapbank
Badjassen
Privébadkamer
Een bronwaterbad
Bad/douchecombinatie
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapbank
Badjassen
Privébadkamer
Een bronwaterbad
Bad/douchecombinatie
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een slaapbank - tweepersoons
Badjassen
Privébadkamer
Een bronwaterbad
Bad/douchecombinatie
  • 55 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een slaapbank - tweepersoons
Badjassen
Privébadkamer
Een bronwaterbad
Bad/douchecombinatie
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
3 slaapkamers
Slaapbank
Badjassen
  • 55 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
#537, St 271, Tek laork 3, Toul kok, Phnom Penh

In de buurt

  • Central Market - 6 min. rijden - 4.2 km
  • Genocidemuseum Tuol Sleng - 6 min. rijden - 4.2 km
  • Koninklijk Paleis - 6 min. rijden - 4.9 km
  • Onafhankelijkheidsmonument - 7 min. rijden - 5.3 km
  • Riverside - 7 min. rijden - 5.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Phnom Penh - 13 min. rijden
  • Phnom Penh (PNH-Phnom Penh Intl.) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Brown Coffee & Bakery Midtown - ‬15 min. lopen
  • ‪Sony Vith Seafood Restaurant - ‬17 min. lopen
  • ‪PIZZA WORLD - ‬19 min. lopen
  • ‪Samnang Laor Canteen - ‬5 min. lopen
  • ‪Starbucks TK Royal One - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Good Luck Day Hotel

Hotel in de buurt van Central Market
Good Luck Day Hotel bevindt zich in de buurt van Onafhankelijkheidsmonument en Wat Phnom en biedt extraatjes zoals een gratis ontbijtbuffet, een terras en een stomerij/wasserijservice. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant Good Luck Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een businesscentrum.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een 24-uurs receptie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 61 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en badjassen en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Slaapbanken en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met bronwaterbaden en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Khmer, Koreaans, Thai en Vietnamees

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Good Luck Restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Slaapbank in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation

Buiten

  • Terras

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 10 etages

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Slaapbank

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Bronwaterbad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 10.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 15 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: USD 10.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Good Luck Day Hotel Phnom Penh
Good Luck Day Hotel
Good Luck Day Phnom Penh
Good Luck Day
Good Luck Day Hotel Hotel
Good Luck Day Hotel Phnom Penh
Good Luck Day Hotel Hotel Phnom Penh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Good Luck Day Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Good Luck Day Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Good Luck Day Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Good Luck Day Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Good Luck Day Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 15 per voertuig.

Waar ligt Good Luck Day Hotel?

Dit hotel ligt in Sen Sok, op 4,8 km van Central Market en binnen 10 km afstand van Koninklijk Paleis en Nationaal Museum van Cambodja. Ook Onafhankelijkheidsmonument en Wat Phnom liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Good Luck Day Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 28 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 28 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

safiragatoen

10 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Vichet

2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Rick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would come back again
11 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

yuth

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good locatio
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Satomi

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Benjamin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
For the surrounding area, it is pretty good for the price. Although, could be improved upon if other guests weren't so loud. (Some person decided to have a EDM concert in his hotel room one night)
6 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hôtel bof!

Hôtel très propre bien placé par rapport à l'aeroport mais: serviettes de toilette oubliées ,clim moyenne, petit-déjeuner très moyen avec café et thé non servis( oubliés ?) Insonorisation très correcte
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

P

Local style breakfast only but tasts good. it does not has gym nor swimming pool. Sound insulation is bad but still okay for sleeping. I kept asking staff to fix the safety box and light bulbs in my room for 3 days, but they has not fix those broken light bulbs eventually. Staffs are manner and can speak simple english. i can give 6/10 to this hotel.
5 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
バスタブが大きいのと蛇口をひねるとすぐにお湯が大量にに出てくるのは感動ものです。バイキングの朝食がついて、しかも部屋は広い。お得感あります。
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Darany

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

この価格でバスタブ付きは魅力です。

何度目かわかりません、いつもお世話になっております。
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

NatLim, Singapore

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was one of the worst hotel experiences in my life We checked in to our three rooms, and to our horror, we realised that there were both big and small cockroaches in the bathroom and bedroom. Even after we changed one of our rooms, there were still insects. My friend killed five roaches within less than 5 minutes, and there were more. We decided that the conditions were non-liveable and decided to switch to another hotel. We decided to ask for a refund since we are not staying in, however, they said that the payment is non-refundable due to hotel policy. When asked to speak to the manager on the phone, the manager did not want to speak to us and told his staff that he would not provide a refund. I send an email to feedback, but the hotel staff seems to stand firm on not providing a refund. Expedia did a great job in investigating, however, after contacting the hotel, the hotel still refused to provide a refund. As a result of this bad experience, I strongly would not recommend guests to stay here due to the lack of cleanliness (they mentioned they conduct pest control checks every 3 months) as well as the lack of refund (be it partial or total) despite not staying in the hotel at all. While they have 61 rooms available, the most important room to look at would be the ROOM FOR IMPROVEMENT - in terms of cleanliness and customer service of providing some refund. A poor hotel indeed.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel

Nice hotel with flexible check out time. Just location a bit way out.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean and comfortable hotel with wonderful staffs

The room were very clean and comfortable. Buffer breakfast was simple but delicious. The check-in procedure was smooth. Before our arrival, the staffs had already standby with our room keys. Wonderful ! One thing which the hotel has to improve may be the hot water supply for shower. There was no hot water for shower during our 3 nights stay.
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Seong Beom

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid

맛난 조식 잘 먹었습니다

공항에 늦게 도착해서 잠만 잘거라 가격이 착한 곳을 찾다가 투숙했고요 전체적으로 오래된 느낌이 들었고 주변에 돌아 다닐 만한 곳은 없었습니다 방은 가격에 비해 컸고 침대 쿠션은 집보다 못해도 잘 만했습니다 에어컨이 오래돼서 바로 시원해 지지 않고 성능이 떨어 졌습니다 같이 간 친구들방 중에 한 방에 에어컨이 안 들어와 방을 바꿔 잤습니다 조식은 간단한 뷔페식인데 같이 간 친구들이 다 만족했습니다

6/10 – Redelijk

quan

1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Yoshi, Japan

観光には不便

観光には場所がよくない 値段は安いがリバーサイドや王宮まで往復で10ドルかかるためリバーサイドの少し高いホテルに泊まったほうが結果的に安上がりで景色もいいと思う。私は3泊の予定でしたが1泊でホテルを変えました。エクスペディアでキャンセルできないようでしたしたので残念です。
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Hussein

Positief: Netheid, personeel en service
The pictures of this hotel is much much different than the reality
1 nacht verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

priyesh

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Internet won’t work in room n no hot water for sho

Hot water not working was told will get in morning for shower which never happened also they got kettle in room which won’t work to make free tea n coffee in room what’s the point of having one in room it won’t work n last but not the least internet won’t work in room mayb down at reception area what’s the point of foreigners travelling n paying in full for services not working just to hear a sorry n have to come to use internet at reception area what’s the point of booking a room then
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Anna-Karin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Anna-Karin

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2017