Fotogalerie voor Salita Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Diep bad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer, meerdere bedden laden

Familiekamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
Pillowtop
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Double Room With City View laden

Deluxe Double Room With City View
Alle foto's voor Deluxe Twin Room With City View laden

Deluxe Twin Room With City View
Alle foto's voor Deluxe Family Room laden

Deluxe Family Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

# 70, St European Union 143, Boeung Kengkang II,Khan Chamkarmorn, Phnom Penh, 00855
Over deze accommodatie
Salita Hotel
Vergelijkbare accommodaties

SOHO Residence
SOHO Residence
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 73 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. USD 8 voor volwassenen en ca. USD 6 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 12 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Gasten jonger dan 21 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten. Gasten jonger dan 12 jaar oud worden alleen tot de spa toegelaten onder toezicht van een volwassene
Accommodatie ook bekend onder de naam
Salita Hotel
Salita Hotel Phnom Penh
Salita Phnom Penh
Salita Hotel Hotel
Salita Hotel Phnom Penh
Salita Hotel Hotel Phnom Penh
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Salita Hotel
7,6
Goed
8,2
Netheid
6,6
Locatie
8,0
Personeel en service
5,8
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 feb 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Betaalbaar schoon
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Brian
1 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Brian
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Paul
Reisde met een groep, Reisde met partner
9 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
fabrice
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fabrice
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Joelle
24 dec 2024
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Médiocre
Joelle
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Jiseon
Reisde met familie
12 sep 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiseon
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
BENNY
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BENNY
7 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Thoai
14 aug 2023
Thoai
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
MF
Reisde met een groep
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon accueil , hôtel bien siué
MF
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 okt 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Maiya
10 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maiya
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
YUKI
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer