The Quay Boutique Hotel

4.5-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl in Phnom Penh, bij het congrescentrum, op enkele stappen van Riverside

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Quay Boutique Hotel

Bar (ter plaatse)
Bar (ter plaatse)
Lobby
Panorama suite, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer
Zwembad op het dak

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Bar
  • Spa
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Panorama suite, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Een plafondventilator
  • 60 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
277 Sisowath Quay, Phnom Penh

In de buurt

  • Riverside - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Koninklijk Paleis - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Nationaal Museum van Cambodja - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Central Market - 12 min. lopen - 1.0 km
  • NagaWorld Casino - 3 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Phnom Penh - 6 min. rijden
  • Phnom Penh (PNH-Phnom Penh Intl.) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pizza 4P’s - ‬2 min. lopen
  • ‪Metro Hassakan (Metro Cafe) - ‬1 min. lopen
  • ‪La Croisette - ‬1 min. lopen
  • ‪Sombok - ‬1 min. lopen
  • ‪Le Moon Rooftop Lounge - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

The Quay Boutique Hotel

Hotel met een luxe stijl in de buurt van Riverside
The Quay Boutique Hotel bevindt zich in de buurt van Nationaal Museum van Cambodja en Koninklijk Paleis en biedt extraatjes zoals een gratis uitgebreid ontbijt, een dakterras en een koffiebar/café. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant Chow serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, een kluis bij de receptie en meertalig personeel
  • Conciërgeservices, gratis kranten en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van The Quay Boutique Hotel zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Kabelzenders, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Khmer

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Shuttleservice van/naar het casino (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Chow

Dingen om te doen

  • Bubbelbad

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Aan een rivier
  • Aan het vlonderpad/de promenade
  • Barbecue
  • Dakterras

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt; kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 40.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 15 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: USD 40.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Quay Boutique
Quay Boutique Hotel
Quay Boutique Hotel Phnom Penh
Quay Boutique Phnom Penh
Quay Hotel
Quay Hotel Phnom Penh
Quay Phnom Penh
The Quay Hotel Phnom Penh
Quay Phnom Penh
Quay Hotel Phnom Penh
The Quay Boutique Hotel Hotel
The Quay Boutique Hotel Phnom Penh
The Quay Boutique Hotel Hotel Phnom Penh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Quay Boutique Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Quay Boutique Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Quay Boutique Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Quay Boutique Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Quay Boutique Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 15 per voertuig.

Waar ligt The Quay Boutique Hotel?

Dit luxe hotel ligt in Daun Penh, binnen 10 minuten lopen van Riverside, Koninklijk Paleis en Nationaal Museum van Cambodja. Ook Central Market en Wat Phnom liggen binnen 2 km afstand. Station Phnom Penh ligt op 22 minuten lopen.

Beoordelingen over The Quay Boutique Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 187 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 187 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 187 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 187 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 187 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Joost, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good hotel, overpriced

Booked a room without a balcony. The rooms look like they have been renovated. Everything works fine but old bits like the fan and light switches haven't been replaced. This makes the room look old but everything in the room is actually good. Wi-Fi in the entire hotel works well. Service at the hotel is excellent. Location of the hotel is excellent. The view from the rooftop bar is not spectacular, considering the skybars of other hotels in the area. Breakfast offers some basic western and khmer options. The Khmer noodle soup was not good, the western food was OK. This hotel is a safe choice for new visitors to the country but it's not the best for its price.

10/10 – Uitstekend

Wim, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quality and comfort for a nice price

The room was of good quality and very clean. The staff were very helpfull.

8/10 – Goed

Frans, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Modernistisch buitenbeentje aan de rivier.

Wij hebben The Quay geboekt omdat de ligging aan de rivier, de afbeelding van het dakterras op de website, de kleinschaligheid en de moderne inrichting een goed gevoel gaven. Bij aankomst waren we toch wel verrast door de ver doorgevoerde moderne vormgeving. De kamers aan de rivierzijde zijn enorm en hebben een balkon. De standaardkamers aan de achterzijde zijn heel comfortabel maar zijn erg naar binnen gekeerd zonder ramen. Je bent dan wel volledig van de Oosterse stad afgesloten. Het dakterras is 's ochtends en 's avonds aangenaam met een mooi uitzicht op de rivier. Prima plaats om de bootraces tijdens het waterfestival te zien.

2/10 – Ontzettend slecht

Gregory

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Quay Boutique Hotel was closed, And the building was for sell.
7 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Tyson

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Breakfast

Nice hotel along the water. The breakfast is really good with lots of options! I would stay here again
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Yusuke

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service

立地のみ

屋上のバーは良い。ロケーションも良い。プールは水風呂より広いくらい。部屋は広いが暗い。エアコンも正常に作動しない。スタッフは挨拶をしない、全体のスタッフレベルが低い、対応も遅い。平然とロビーで座って打ち合わせをしている。朝食はブッフェではなく全く期待できない。
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon check in, room smelled like sewage. Asked for another room, this time placed into a room that smells like cigarettes. White sheets with visible stains. mosquitos everywhere. Poorly stocked amenities, no toilet paper or shower gel. NOT a 4* property.
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff friendly and always willing to help you with anything. Great stay.
8 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Patchanok

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good location with nice staffs service Recommend for family
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Alvin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Avoid this place

I did not enjoy my stay at all. it was an bad experience. i do not recommend.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Travis M

1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renovation Renovation Bad condition Dusty Pollution
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

素晴らしかった

ロビーが改装中でしたが 部屋はとても広くて綺麗でした スタッフのサービスも素晴らしかった 水回りがイマイチだったのだけが残念
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Manfred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastic designed rooms right on the riverside

A real nice modern large room with contemporary design and all comforts one can think of. Only problem was they were not able to fix the hot water supply in the shower. It was Luke warm not hot.
8 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

YUJI

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
設備整備が今一つ。スタッフ応対がよく、雰囲気もよいので頑張って欲しい。 設備について、 つかない照明があったり、空調の温度設定が上手くいかない、 バスタブの排水栓が閉まらない。 等、 ホテル入口周りの清掃、整備をするだけでかなり良くなる。
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

christophe

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

chut

travaux a cote de l hôtel qui résonne dans tous le batiment malgré un personnel charmant domage
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice view room

Hotel staff were very kind, good location for meal and nice view room.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Wayne D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice.people..
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Wayne D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice.hotel

2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Tristan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great service

We had arrived very late due to a delayed flight. Furthermore, we had lost our wallet and had to call internationally to inform our banks. The staff was extremely helpful, allowing us to use his own personal phone to call. The room was extremely clean and felt great.
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

B, NZ

Positief: Netheid

Great location

This hotel had a great location. I was originally booked into the Standard room which had many issues. (leaky shower, smelly fridge & belonging got locked into the safe many times). The bed was also very hard & uncomfortable. Staff were ok. I asked to change rooms, & was told none were available. I contacted my travel agent who then was able to request that I was upgraded to the suite. Suite was much larger & definitely a lot better than the standard room! After the room change, the staff were then very lovely & helpful.
23 nachten verbleven in juni 2018