Kies datums om prijzen te bekijken

Kameropties

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Veelgestelde vragen

Is Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 5 dec. 2022, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 10 dec. 2022 min. € 133,37, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa?

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Waar ligt Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa?

Dit resort in Ko Yao ligt aan het strand, op 0,3 km van Strand van Loh Paret. Het bevindt zich bovendien binnen 10 km afstand van Cape Yamu Beach en Ko Rang Yai. Ook Bang Rong Pier en Royal Phuket Marina liggen binnen 15 km afstand.

Algemene score en beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 642 van 999 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 64%
Gastenscore: 8 - Goed. 219 van 999 beoordelingen" "
" "8 - Goed 22%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 999 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 6%
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 999 beoordelingen" "
" "4 - Matig 5%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 999 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 3%

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,9/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,3/10

Milieuvriendelijkheid

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was very unique because it was on the hills near the sea. But check in was very confusing and the hotel is, even it has special transportation, not really easy accessible for peoples in a wheel chair or have some problem walking because of the hills, steps and small "gates" inside the hotel. Check in was also not easy when you have your own transportation. First drove up the hill and then needed to make a u-turn in a small area. Drove back to the car park where we needed to get in a pick-up truck to get inside the hotel. And walking back to the carpark does need some energy because it is downstairs a hill and no transportation available. I also have to tell you that we woke up every morning because of the sound of the ferry. The hotel is near the "dock". Breakfast was amazing with plenty of choice and a very helpfull staff. The staff overall was very kind except the drivers of the "busses" at night in the hotel. And check-out was also not easy when you have your own car. Waited about 20 min before transportation was arranged. And also on the last day we were presented bills for things we didn't consume. Fortunatly they did "delete" them quickly but it gave me an unpleasant feeling.
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk resort!
Prachtig resort met super service!
9 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

nina, nederland
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel viel erg tegen
Geen 5 sterren hotel, misschien 3 sterren. Wij verbleven eerst in hotel nr 2, de kamer was groot, we moesten elke dag vragen om onze handdoeken te vervangen, soms moesten we een uur wachten op onze handdoeken. Kussen zat onder de schimmel, toen we dit meldden, kregen we geen nieuw kussen maar werd het kussen gewoon teruggelegd. In de pool villa hadden hoorden we rare geluiden in onze badkamer, volgens het personeel liepen er vaak ratten rond. Ze kwamen vervolgens met metalenkisten om de ratten te vangen. Het hotel is armoedig, heeft een lik verf nodig, er zijn geen handdoeken bij het zwembad, maar een soort theedoeken, je moet bij het ontbijt je schoenen uit, maar de vloer ligt vol etensresten en is smerig. Geen airco bij het ontbijt. Elke ochtend werden we wakker gebeld door de receptie met een reclame voor de Spa. Personeel was onvriendelijk wat ongebruikelijk is in Thailand. Hotel is geen aanrader maar een afrader! Niet doen, er zijn genoeg betere opties in Thailand.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Heike
Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel in Hanglage. Es gibt einen Hol und Bringservice. Sehr nettes Personal. Der Spa ist zu empfehlen.
6 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

lindsay
Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was very run down, only half the restaurants were open and they all had the same menu of not thy great of food. Very expensive for not great good and drinks
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Rodney
Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was our second time staying here. The pool villas are so nice and the staff was very friendly and courteous. Everything about the stay was fantastic. The only issues we had were booking boat transfer and checking in. Apparently you need to contact the property directly to book boat transfer not via Expedia “contact property” feature. You’ll check in at the boat and they inform you your room number. When you arrive to the hotel to get the key they have 15-20 guests they need to introduce the property to but some rooms are already ready, so they should prioritize guests with rooms ready, it was a bit unorganized but otherwise it worked out well. We will certainly be back.
3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Carlo
6 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

MteMarsha
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Get out.
The only good interaction we had upon arrival was check- in at the port. Baniya was very nice and accommodating. Once arriving to the island, there was an eerie feeling. Inside of the villas were nice, but getting to them were far. The food was not too good. The staff seemed very robotic and don’t really talk much. It felt like a get out moment. There’s one way in and out of the island. I left and booked elsewhere.
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Petros
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Fiona Marie
Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The villas were beautiful and so comfortable. The views and personal pool topped the deal. The friendly staff and wonderful service made us feel very welcome. Overall we had a beautifully relaxing stay.
5 nachten verbleven in juli 2022