The Quarter Resort Phuket
Art deco accommodatie met een 24-uurs receptie en een binnenzwembad
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Quarter Resort Phuket





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor 2 Bedroom Cozy Grande Suite laden

2 Bedroom Cozy Grande Suite
Hoogtepunten
Balkon
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Alle foto's voor 3 Bedroom Luxury Pool Suite laden

3 Bedroom Luxury Pool Suite
Hoogtepunten
Balkon
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Alle foto's voor 1 Bedroom Cozy Deluxe Suite laden

1 Bedroom Cozy Deluxe Suite
Hoogtepunten
Balkon
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Misschien vind je dit ook leuk

Anantara Layan Phuket Resort
Choeng Thale
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 422 beoordelingen
De prijs is € 338
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

92/5, Moo 3, Choeng Thale, Phuket, 83110
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kata Sea View Villas
Kata Sea View Villas
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 63 beoordelingen
De prijs is € 351
inclusief belastingen en toeslagen
7 jul - 8 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 300 voor volwassenen en ca. THB 200 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: THB 1000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Kinderen jonger dan 12 jaar oud worden niet tot het zwembad en het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Quarter Phuket
Quarter Phuket Resort
Quarter Phuket Thalang
Quarter Resort Phuket
Quarter Resort Phuket Thalang
Quarter Resort Phuket Choeng Thale
Quarter Phuket Choeng Thale
The Quarter Resort Phuket Hotel
The Quarter Resort Phuket Choeng Thale
The Quarter Resort Phuket Hotel Choeng Thale
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Quarter Resort Phuket
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
13 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Morten
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elegante rom.
Morten
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cool hotel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Yvonne, 香港
Reisde met familie
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvonne
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
e
Reisde met een groep
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
e
6 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Betty
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable resort
Betty
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
nantawan
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nantawan
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Virginio
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top !!
Virginio
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Scott
17 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scott
5 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Harriet
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harriet
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Muhammad
1 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The most disgusting and creepy hotel imaginable.
Muhammad
7 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Hasrul
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hasrul
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 dec 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
7 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible manager at a 4 star hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Ramesh, SGP
20 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ramesh
4 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018