Hotel Jolly Roger

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een dakterras in Pietra Ligure

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Jolly Roger

Receptie
Restaurant
Buiten dineren
Appartement, aan het strand | 1 slaapkamer, een minibar, een bureau, geluiddichte muren
Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, aan het strand | 1 slaapkamer, een minibar, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gerenoveerd in 2023
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2023
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Appartement, aan het strand

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2023
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
  • 66 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, aan het strand

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2023
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, gedeeltelijk uitzicht op zee

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2023
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
  • 18 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Corso Italia 229, Pietra Ligure, SV, 17027

In de buurt

  • Grotte di Borgio Verezzi - 2 min. rijden - 1.5 km
  • Rin Tin Strand - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Santa Corona Ziekenhuis - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Caprazoppa - 7 min. rijden - 5.7 km
  • Finale Ligure Strand - 8 min. rijden - 6.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Borgio Verezzi - 17 min. lopen
  • Genoa (GOA-Cristoforo Colombo) - 63 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Nuovo Bristol - ‬6 min. lopen
  • ‪Pizza e Pizza - ‬6 min. lopen
  • ‪Dal Pirata Maledetto - ‬4 min. lopen
  • ‪Wave Club - ‬4 min. lopen
  • ‪Bagni Santa Maria - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Jolly Roger

Hotel, verbouwd in 2023
Bij Hotel Jolly Roger kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een dakterras en een koffiebar/café. Alle gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi op de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen) en van voorzieningen zoals een bar en een restaurant.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, hulp bij uitstapjes/tickets en een lift
  • Gedeelde werkplekken, een bankethal en koffie/thee in de lobby
  • Een rookvrije accommodatie, tuinmeubels en een veilige fietsenopslag
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Jolly Roger zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • (kleding)kasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels, Frans en Italiaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 15 per dag); reserveren verplicht
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 10 plekken per unit)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 11.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Terrazza Jo House

Dingen om te doen

  • Fietsenopslag

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Flexwerkplekken

Buiten

  • Dakterras
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Tegelvloer in de kamer
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes

Meer

  • 6 etages
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2023
  • Feestruimte
  • Oplaadmogelijkheden voor elektrische fietsen
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.30 uur en 23.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 maart, EUR 0.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 31 december, EUR 1.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen onder 12 jaar oud.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 15 per dag (op 200 meter afstand)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie IT009049A1MUEBFP5I
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Jolly Roger Hotel
Hotel Jolly Roger Pietra Ligure
Hotel Jolly Roger Hotel Pietra Ligure

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Jolly Roger?

Ja, bij dit hotel zijn katten en honden toegestaan (maximaal 2 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hotel Jolly Roger te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Jolly Roger?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Jolly Roger uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Hotel Jolly Roger?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 2 km afstand van Ramate Pad en Grotte di Borgio Verezzi. Ook Santa Corona Ziekenhuis en Rin Tin Strand liggen binnen 3 km afstand. Station Borgio Verezzi ligt op 17 minuten lopen en naar Station Pietra Ligure is het 19 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Jolly Roger

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 25 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Jana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer waren sehr schön, modern. Nur leider gibt es nur eine Stange mit Aufhängemöglichkeiten für Kleidung und ein Fach unter der Stange, was bei Kleidern dann bedeckt ist. Darunter noch eines für Schuhe. Ansonsten war in einem Zimmer noch drei kleine Regalfächer alles offen im anderen Zimmer fehlten diese leider völlig. Auch war es unheimlich laut … hinter dem Hotel fährt direkt der Zug vorbei. Außerdem ist es durch die Rooftop Bar sehr laut an schlafen vor 23:00 Uhr ist nicht zu denken. Das Frühstück ist super und wird immer sofort aufgefüllt - Bonus ist hier auch der tolle Ausblick.
6 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Christina

Reisde met partner
Positief: Netheid
Super freundliches Personal. Frühstück am 6. Stock traumhaft. Zug direkt hinter dem Hotel unglaublich laut. Fährt rund um die Uhr und man wacht immer wieder auf. Parkplatz muss extra bezahlt werden. Mehrere Sachen im Zimmer nicht im besten Schuss aber ok… zB. Duschkopfhalterung hängt nach unten; Klorollenhalter defekt usw. Alles kein großes Problem, hat aber einfluss auf das Gesamtbild und dir Bewertung.
5 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Deborah

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Hotel accogliente, il suo punto di forza è la sala ristorazione al 6 piano
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Carmen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima esperienza.
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

ANNE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Belle rénovation

2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Gian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

roberta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alloggiata per il we ,personale molto gentile e disponibile,camera spaziosa e molto pulita,l'unico neo l'aria condizionata non regolabile dallospite
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Direkt am Strand; 5 Minuten ins Zentrum

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Attilio

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accoglienza
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Christian

4 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

benoit

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Vacances pas du tout au calme

Nous étions au 5ème étage. Au 6eme étage se trouve un roof top avec un restaurant. La musique est forte et surtout la chambre n’a pas d’insonorisation. La musique est forte jusqu’à 23h et les bruits des assiettes est très dérangeant jusqu’à minuit et même plus, le temps que le restaurant soit complètement fermé. De plus la voie ferrée au pied de l’hôtel n’aide pas. Les trains passent jusqu’à 1h du matin. Un travail d’insonorisation serait le bienvenu. Pour des vacances le calme n’est pas au rendez vous. A 180€ la nuit je trouve ça très dommage
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Michael L.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Kjell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Value for money in Pietra Ligure

We were staying 4 nights at the Jolly Roger Hotel. Fantastic staff, comfortable Hotel room, great view over the beach and a very good breakfast made this a stay to remember. A bit of noise from the trains passing by, but all in all JR deserves full score!
5 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Tommy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Christophe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Très belle découverte a 50m de la mer

Vue mer très sympa chambre spacieuse Petit dej vraiment au dessus de la moyenne, vraiment top ne pas hésiter à le prendre en option!
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Maria Rosa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Francois

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien décoré, personnel agréable Mais attention contrairement à ce qui est indiqué sur Hôtel.com, pas de borne de recharge de voiture électrique.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mattia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024