Luchtfoto

Beoordelingen van Hotel Ville Park

3 out of 5
Hotel Ville Park
Obala 2C, Piran

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 125 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 125 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 125 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 125 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 125 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Bartholomeus

7 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nooit meer
Dit complex moet nodig gerenoveerd worden. De kamer was een vies,vochtig en donker hok. Ik kan het niet anders noemen. Er is achterstallig onderhoud in het zwembad en bij het ontbijt moet je vechten voor een tafel. Eten is smaakloos en iedere dag het zelfde. Voor dit geld kun in portoroz beter iets anders huren. We komen al 5 jaar in portoroz maar hier nooit meer.
5 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Vakantie 2016

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eens maar nooit meer
Hotel verkeerd in slechte staat en wordt "opgeleefd" volgens mij; er is de afgelopen 10 jaar niets meer aan onderhoud gedaan. Hotelkamer werd nauwelijks gepoetst en krioelde daarom ook van het ongedierte; spinnen, mieren, oorwormen e.d.. Ook was de kamer continu vochtig, wat we met geen enkele manier van ventileren konden tegen gaan. Ventileren was sowieso niet verstandig, want door het ontbreken van een hor was het openzetten van het raam een open uitnodiging aan de zeer vervelende muggen. Ten slotte zijn de kamers zeer gehorig. Het eten was ronduit slecht te noemen en er was duidelijk veel te weinig capaciteit in de eetzaal. De koffie bij het ontbijt verdiende die naam niet. De restaurants van het hotel deugen niet; zowel wat betreft eten als wat betreft bediening. In het "duurdere" restaurant (ik meen dat de naam Veduta is) kregen we kraanwater in een mineraalwaterflesje voorgeschoteld; bij melding hiervan werd dit niet eens ontkend maar kreeg ik snel een nieuw flesje in mijn handen gedrukt. In plaats van de bestelde canneloni werd er vervolgens een gefrituurde snack met frietjes geserveerd, netjes aangekleed met 1 blaadje sla. Dramatisch slecht.

6/10 – Redelijk

Nina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Praktiskt, rent, bra med balkong, god frukost, bra läge men lite eftersatt skötsel med trasig gardin
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

KUKTAE

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

marco

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Igor

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lisa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no ac-it was extremely hot-had to keep door open and noise all night outside. The room was from the 60s- the carpet was disgusting.

4/10 – Matig

Stephan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Werner

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Dagmar

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Anita

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Im Hotel Ville Park ist keine Rezeption, man muss im Nachberhotel einchecken, es war keine Info angebracht, fremde Gäste informierten uns, es wurden € 5,- Anmeldegebühr verrechnet, dass wurde bei der Buchung über Expedia nicht mitgeteilt, ich habe aber auch noch nie zusätzlich eine Anmeldegebühr bezahlt, ersuche um Rücküberweisung an Ania Kampl, AT67 2032 0122 0203 3664, ASPKAT2LXXX
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Carmelo

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

ZOLTAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Regina

2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Lászlóné

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Szuper jó hely !!!!
Mi most voltunk itt 5. alkalommal. Nagyon szeretünk idejárni. A szálloda a tengerparton van, nagyon szép környezetben. A személyzet udvarias, barátságos. Naponta takarítanak, minden ragyok a tisztaságtól, a strand is !!! A reggeli és vacsora nagyon változatos, sokféle finom tengeri hal is van minden nap, bőséges, finom egyéb ételek mellett. Talán az édességek lehetnének izletesebbek is. Remélem jövőre is tudunk menni !!!
8 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
værelserne var rigtig flotte, havde køleskab og familieværelset var delt op i 2 med en dør imellem. Rigtig lækker morgen buffet. Lille gåtur ned til poolen og stranden. Vi kunne få ladet vores elbil op. 15 min gåtur langs strandpromanaden til Piran, hvilket var en imponerende lille by med små stræder, kirketårn og borg, man kunne komme op i. Eneste nehative? Måske for meget salt i poolen.
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Joachim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

ISIDRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Éric, Longueuil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It took me a while to realize that front desk was at Histrion, not a Villa Park There is no staff overnight at Villa Park, neither during the day, except for room cleaning.
7 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent location, family-friendly, at the doorstep to beaches and sports facilities, a marina, restaurants and cafes, shops, close to beautiful views of the sea and the terraced hills, arts & culture venues, Excellent breakfast with high-quality local produce and gourmet regional dishes.Very friendly Reception staff working diligently despite an outdated booking & facilities management system. Clean facilities but in need for refurbishment). Great for a vacation on a budget, not so great for a business traveler due to poor room amenities (e.g. a single plug available, poor wifi, poor desk space).
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Customer Care Manager op 8 sep 2021
Dear guest! Thank you for visiting our hotel and thank you for sharing your experience. We hope to have a chance to host you again soon! All the best, Customer Care Manager

10/10 – Uitstekend

SUKUPCÁK

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Customer Care Manager op 10 aug 2021
Dear guest! Thank you for choosing our hotel and for taking the time to post your review. All the best! Customer Care Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Szilvia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Adrienn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A takarítás néha össze volt csapva, WC papir nem mindig volt feltöltve, törölköző egy alkalommal kérés ellenére se lett cserélve. Minden más hibátlan volt.
7 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Tracy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gorgeous
Gorgeous grounds, beautiful room overlooking the ruins in the courtyard, clean room, free breakfast and a superb staff. The locatio couldn't have been better. There was no room for improvement. Absolutely fabulous hotel.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nejprve zklamání, potom už jen samá spokojenost
Do hotelu VILE PARK jsme letos jeli již po třetí, jelikož se nám v Portoroži i hotel moc líbí. Letos nastalo zklamání, jelikož nás ubytovali ve vile ORADA, pokoj č. 346. Tento pokoj by měl sloužit spíše jako příruční sklad.Pokoj byl přízemní, okenice se otvíraly přímo do chodníku, franc.okna neměla zábradlí, nebylo si kde sušit plavky, o venkovním posezení ani nemluvě. Okna neměla záclony, tudíž nebylo žádné soukromí. Buď denní světlo v pokoji a byli jsme jak ve výkladní skríni nebo zatahnout závěsy nebo zavřít okenice, ale v pokoji byla tma. Navíc vzduch byl velmi zatuchlý. Proto jsme poprosili o výměnu za pokoj přímo v hotelu a bylo nám vyhověno. Touto cestou bych chtěla poděkovat recepční za velmi milý a vsřtícný přístup, samozřejmě se spoluprací manažerky hotelu. Byli jsme velmi spokojení a určitě příští rok vyrazíme znovu. Hotelové služby jsou opravdu perfektní, čistota v celém hotelu i venkovních prostorách, výborná kuchyně a v neposlední řadě velmi profesionální přístup ke klientům.
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Mila, Österreich

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren dort mit Hund und in einem Gebäude untergebracht das sehr stark abgewohnt war, die Balkontür schloss nicht richtig und das im Erdgeschoss, der Teppichboden war fleckig, die Möbel zerschlissen, die Türen rot bemalt und abgesplittert, Es entsprach überhaupt nicht dem Bild bzw wird noch darauf hingewiesen das dies ein Riesen komplex ist und das Frühstück in einem anderen Hotel ist.
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Apartment good if slightly dated. Good range of shops and facilities in the complex and a 15 minute walk to Piran town which is very nice old town. Main criticism is that you have to pay 20E per day to use a parasol and pair of sunbeds at the hotel pool or lawn - we bought a lilo and laid on the grass.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Liisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice spa hotel near Piran
We were upgraded to a room with a view and balcony. Spa was great. Highly recommend to book a sauna.
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Die Lage ist toll, aber die Anlage hat bessere Zeiten gesehen und wird offenbar langsam wieder auf Vordermann gebracht. Die Abnutzung ist überall zu sehen. Leider ist die Klimaanlage im Speisesaal nie in Betrieb gewesen. Bei Buchung der Halbpension gibt es keine Gelegenheit, an der frischen Luft zu essen. Der Kaffee zum Frühstück taugt gar nichts. Vergleichbare Hotels wären in Spanien zum halben Preis buchbar.
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mein Zimmer lag wohl im ältesten Teil der Anlage - Villa Orada, renovierungsbedürftig. Die Wege zur Rezeption, Speisesaal, vor allem zur Garage waren sehr weit, was sehr ärgerlich war, da man bei Motorradreisen einiges zu tragen hat. Auswahl beim Frühstücksbüffet war okay, die Speisen beim Abendessen waren allesamt nicht gewürzt. Preis-Leistungsverhältnis war schlecht. Für mich nicht wieder.
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abbiamo avuto gratuitamente l'upgrade all'hotel 4*del gruppo (hotel istrion), carino, con vista sul mare e accesso alle piscine, il buffet della colazione abbondante, vario e buono; il materasso un po' morbido per i miei gusti ma ho dormito comunque molto bene. Mi ritengo soddisfatta visto il prezzo pagato, ma se avessi pagato il prezzo del 4* sarei rimasta un po' delusa dalla camera che nel complesso era molto carina, ma aveva alcune imperfezioni...come una sedia tutta rovinata
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was very old-fashioned and staff was not helpful.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vile Park is an OK place to stay, but you need to
Vile park is a part of a big resort. The room is compact, but enough for the business trip. You have to use the restaurant in the different building, but it is not that far. If you want to use the gym, you have to use it in another building and you need to ask the front to visit the gym in the other building, then someone in the other building will help you to use the gym. Basically, you don't want to use the gym. One important thing is that you have to buy your drink in the dinner, even though it is a buffet style. It is not familiar to the most of Asians. Other than that, it is an ok place.
7 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Salvatore Michele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ottimo
posto meraviglioso, accogliente senza difetti
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Salvatore Michele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ottimo
Esperienza positiva , hotel posizionato in riva al mare stupendo.
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

János

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Borut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bussines trip
It was as expected. Nice and clean. Great location.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Borut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Budget friendly
It was as comfortable as expected. Reasonable price.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good setting and easy to access the towns of Piran and Portoroz. There are a lot of things to do at the resort complex.
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018