Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand met 2 binnenzwembaden, dicht bij Strand van Portoroz

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož

Terras
Ingang binnen
Een flatscreentelevisie
2 binnenzwembaden, een buitenzwembad
Privéstrand vlakbij, massages op het strand

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Spa
  • Zwembad
  • Roomservice
De huidige prijs is € 221
inclusief belastingen en toeslagen
23 aug - 24 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Familiekamer (2 + 2)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een slaapbank
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank

Standaard kamer, balkon

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een minibar
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, balkon, uitzicht op zee

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een minibar
  • 24 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Family Room (2+1)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een minibar
Digitale zenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoons slaapbank

Family Room, 1 Double Bed with Sofabed, Balcony (2+1)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Digitale zenders
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Obala 33, Piran, 6320

In de buurt

  • Casino Riviera - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Strand van Portoroz - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Haven van Piran - 7 min. rijden - 3.2 km
  • Aquarium - 7 min. rijden - 3.2 km
  • Klokkentoren - 7 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Koper Station - 27 min. rijden
  • Triëst (TRS-Friuli Venezia Giulia) - 58 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cacao - ‬5 min. lopen
  • ‪Fritolin - ‬6 min. lopen
  • ‪Stara Oljka - ‬8 min. lopen
  • ‪Pizzeria Figarola - ‬2 min. lopen
  • ‪Paco Pub - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Strand van Portoroz
Profiteer bij Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož van faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een shuttleservice van/naar de luchthaven en een bar aan het zwembad. Zonaanbidders zitten hier goed, want dit hotel biedt een nabijgelegen privéstrand en massages op het strand. Gun jezelf aromatherapie, een manicure/pedicure of thalassotherapie bij de plaatselijke spa. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een terras en een tuin.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • 2 binnenzwembaden en een buitenzwembad
  • Een limousine- of autoservice, parkeerplaatsen (toeslag) en massagebehandelingsruimtes
  • Een cadeauwinkel, een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Een geldautomaat/bankservice, wasservices en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle 81 kamers bieden voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Baby-/kinderbedjes, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Duits, Italiaans, Russisch en Sloveens

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Limousine-/autoservice
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 12 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar aan het zwembad

Dingen om te doen

  • 2 binnenzwembaden
  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • 2 binnenzwembaden
  • Babybed (toeslag)
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 20 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hydrotherapie
  • Manicures/pedicures
  • Thalassotherapie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 09.00 uur en 20.00 uur geopend.
De inchecklocatie verschilt van de locatie van de accommodatie. Ga om in te checken naar [Hotel Apollo, Obala 33].
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn niet beschikbaar van 2 november 2025 tot 2 januari 2026 (datums kunnen wijzigen):
  • Eén van de zwembaden
De volgende voorzieningen zijn elk jaar gesloten buiten het seizoen. Ze zijn gesloten van 30 juni tot 31 augustus:
  • De sauna
Van 30 juni 2025 tot 13 juli 2025 voert deze accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Deze werken zijn van toepassing op de volgende ruimtes:
  • Één van de zwembaden

Tijdens de renovatiewerken hebben gasten toegang tot de volgende alternatieve voorzieningen:

  • Een binnenzwembad

Dit hotel doet er tijdens werkzaamheden alles aan om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 25 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
Maximaal 25 kg per huisdier
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen EUR 5.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.13 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.57, per nacht voor gasten van 7 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 7 jaar.
  • Resorttoeslag: EUR 2.5 per persoon, per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 130.00 per voertuig (enkele reis)
  • Parkeerkosten: EUR 12 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: EUR 5.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Mirna LifeClass Hotels
Hotel Mirna LifeClass Hotels Portoroz
Mirna LifeClass
Mirna LifeClass Portoroz
Mirna LifeClass Hotels Portoroz
Mirna LifeClass Hotels
Socializing Hotel Mirna 4 Lifeclass Hotels Portoroz
Socializing Hotel Mirna 4 Lifeclass Hotels
Socializing Mirna 4 Lifeclass Hotels
Hotel Mirna LifeClass Hotels Spa
Socializing Hotel Mirna 4* Lifeclass Hotels Spa
Socializing Hotel Mirna 4 Lifeclass Hotels Piran
Socializing Mirna 4 Lifeclass Hotels Piran
Hotel Socializing Hotel Mirna 4* - Lifeclass Hotels & Spa Piran
Piran Socializing Hotel Mirna 4* - Lifeclass Hotels & Spa Hotel
Socializing Hotel Mirna 4* - Lifeclass Hotels & Spa Piran
Socializing Hotel Mirna 4 Lifeclass Hotels
Socializing Mirna 4 Lifeclass Hotels
Hotel Socializing Hotel Mirna 4* - Lifeclass Hotels & Spa
Socializing Hotel Mirna 4* Lifeclass Hotels Spa
Hotel Mirna LifeClass Hotels Spa
Mirna Lifeclass Hotels Spa

Veelgestelde vragen

Is Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 2 binnenzwembaden, een buitenzwembad en een kinderzwembad. Één van de zwembaden is niet beschikbaar van 2 november 2025 tot 2 januari 2026 (datums kunnen veranderen). Één van de zwembaden van deze accommodatie is van 30 juni 2025 tot 13 juli 2025 gesloten wegens renovatie (de einddatum kan nog veranderen).

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož van één nacht voor twee volwassenen op 23 aug. 2025 min. € 210,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan, met een maximaal gewicht van 25 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van EUR 25 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 12 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 130.00 per voertuig.

Waar ligt Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Piran ligt binnen 5 minuten lopen van Casino Riviera en Strand van Portoroz. Ook Haven van Piran en Termaris Water Park liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Mirna – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 92 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 92 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 92 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 92 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 92 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten ein sehr schönes großes Zimmer mit Balkon und Blick zum Meer.Das Personal war sehr nett.Wir haben uns wohl gefühlt.Das Essen war gut und es wurde immer wieder nachgefüllt.Anfangs bekamen wir nur einen teuren Garagenparkplatz.Da kamen wir ohne Personal gar nicht hin.Und das Auto wurde auf Wunsch rein und raus gefahren.Das ging gar nicht.Als endlich ein Platz aussen frei wurde,war alles perfekt.
8 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Anton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Zu teuer für das Angebot
3 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Maria Teresa

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Il personale è alla teception e ristorante meraviglioso, tutti si sono presi cura di noi, gentilissimi davvero e competenti. Purtroppo per andare sul lungo mare bisogna fare tanti scalini, altrimenti non c'è nulla intorno all'hotel. Anche il parcheggio è su una discesa ripida. La stanza molto comoda, asciugamani puliti ogni giorno ma il pavimento non è mai stato pulito in 4 giorni.
4 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Allan Joachim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Dragana, Lendava

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauber, gut, nett und freundlich
5 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Richard

Rather Disappointing

Rather disappointing hotel at the end of touring Slovenia and Austria for two weeks. Breakfast was sadly poorly presented, stocked with cooked items bland and cold. Room was average and check out service left a lot to be desired- felt as if they couldn’t wait to show us the exit. Our experience is that there are far better hotels in Slovenia which offer better value for money.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

David, Villach

2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Veronika

Reisde met partner
Positief: Netheid
Es ist eine Hotel-Kette mit mehreren Hotels nebeneinander. Erstmal was ich super fand: Man darf kostenlos die Therme nutzen. Da gab es ein Salzwasserbecken und ein Chlorbecken und ein whirlpool. Die Zimmer waren sauber und hatten eine angemessene Größe. Außerdem hatte das Zimmer eine Klimaanlage, was echt gold wert ist, bei hohen Temperaturen. Das Frühstück war an sich sehr gut, nur hätt ich gern mal auch eine andere Auswahl gehabt. Es war leider jeden Tag das gleiche. ( Vielleicht stört das aber jemand anderes nicht. Das Meer ist nicht weit weg und wir haben mit dem Fahrrad auch Piran ein bisschen erkundet ( sehr witzige Stadt, mit vielen engen Gassen. An der Kirche ist eine wunderschöne Aussicht und an der Klippe kann man auch ins Meer gehen. ( Ich denke das ist ein FKK weil viele Leute nackt waren. Allgemein findet man schöne Flecke um ins Meer zu gehen. Einkaufsmöglichkeiten sind auch gleich in der Nähe. Was mich gestört hat war: Es hieß, dass das Hotel einen Parkplatz hat. Ja hat es, aber sehr weit weg mit shuttle und kostet extra oder eben einen öffentlichen Parkplatz der auch etwas kostet (18€ am Tag). Was ich auch noch nicht kannte, ist dass man für das nutzen eines Bademantels 6 €bezahlt. Sollte eig drin sein, wenn Wellnessbereich angeboten wird. Beim Check out haben wir leider keinen an der Rezeption finden können. Nur durchs Fragen eines Mitarbeiter beim Frühstück, konnten wir herausfinden, dass wir uns im Hotel daneben auschecken können.
3 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Tobias

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Expensive and quite disappointing

This hotel is very expensive for what you get. 200€ per night for a normal room with balcony… 12 € per day just to work for one night.. the hotel has old 90’s style and vibe, with rooms and lobby as back in the days. The breakfast was the worst, chaotic. In general this is maybe better for a kids families.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Victoria

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Staff was unfriendly and unhelpful.
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mircea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fully recommend staying at one of the Lifeclass Hotels. The staff was so pleasant and helpful. Numerous amenities. Close to public transportation. Best breakfast ever. Great views from all rooms. Will return.
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

david

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Hannes

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles i.o.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Christiane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wellness und Spa super, Parkplatz zur Verfügung, Nähe zum Meer und Boulevard, Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Alles war in Ordnung.
14 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Florian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Toufik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Olivier

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Moyen

Belle chambre, mais chere (170EUR la nuit) pour le service. Qui plus est, j'avais laissé un billet de 20EUR sur ma table de nuit après 11h où les femmes de chambre nous ont changé les serviettes mais elles sont revenues plus tard pour faire la chambre et le billet avait disparu. Je vais pas faire un drame pour 20EUR mais je trouve ça incroyablement pas classe pour un 4 étoiles
3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage, Verbindung mit den anderen Lifeclass Hotels ist einzigartig, Personal zum Frühstück aufmerksam und bestens gelaunt,
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Rajko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and friendly staff Good breakfast
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

군더더기 없는 깔끔한 곳이지만 성수기 금액을 주기엔 좀 아까웠음.

위치 좋아요. 버스 정류장에서 10분 내에 위치하고 있고 바닷가에서도 가까워요. 다만 길가는 아니고 계단 혹은 언덕을 통해 가파르고 짧은 거리를 올라 숨겨져 있습니다. 다른 라이프클래스 호텔들과 수영장 및 사우나를 공동으로 제공하며 부대시설이 아주 좋습니다. 대신 수영장까지 찾아가는 길이 조금 멀고 험합니다. 또한 어메니티가 따로 제공되지 않고 가운 역시 별도로 금액을 지불해야합니다. 조식 일반적인 호텔조식과 동일하게 제공됩니다.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Last Minute

Bei den Zimmern zur Bergseite, wurden wir des öfteren um 0600 Uhr - 0700 Uhr von den Zuliefer Kleintransportern die die Küche belieferten geweckt. (Autotür, Rückfahrwarnung,...). Wir haben dann reklamiert und es wurde uns ohne Umstände ein Zimmer im 6. Stock mit Meerblick ohne Aufpreis zugeteilt. Es war wunderschön, jedoch die Musik vom Strand her bis spät in die Nacht und laut. Das Frühstück ist Mittelmass.
5 nachten verbleven in augustus 2019