Microtel Inn & Suites by Wyndham Pleasanton is located in Pleasanton. Local points of interest include Methodist Hospital South, River Park, and Longhorn Museum.
San Antonio International Airport (SAT) - 49 min drive
Restaurants
McDonald's - 3 min. lopen
Don Jesus - 5 min. rijden
Sonic Drive-In - 3 min. rijden
Whataburger - 15 min. lopen
Restaurante Chile Bandera - 4 min. rijden
Over deze accommodatie
Microtel Inn & Suites by Wyndham Pleasanton
Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Microtel Inn & Suites by Wyndham Pleasanton kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, stomerij-/wasservices en een fitnesscentrum. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een 24-uurs businesscentrum.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Koffie/thee in de lobby, een computerstation en een kluis bij de receptie
Een 24-uurs receptie, meertalig personeel en een automaat
Room features
All 83 rooms have comforts such as air conditioning, as well as perks like free WiFi and desk chairs.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Pillowtop-bedden, extra bedden (tegen een toeslag) en gratis baby-/kinderbedjes
Badkamers met diepe baden en gratis toiletartikelen
Lcd-televisies met premium tv-zenders
Koelkasten, magnetrons en koffiezetapparaten/waterkokers
Gesproken talen
Engels en Spaans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar
Eten en drinken
Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 05.30 uur tot 09.30 uur
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Dingen om te doen
Sportschool
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Extra bed (toeslag)
Gratis babybed
Koelkast op de kamer
Magnetron op de kamer
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Automaat
Bagageopslag
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Meertalig personeel
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
24-uurs businesscentrum
Computerstation
Buiten
Barbecue
Picknickplaats
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Goed verlicht pad naar de ingang
Hendels als deurklinken
Informatieborden in braille of reliëfletters
Lift
Luisterhulpmiddelen
Pad zonder treden naar de ingang
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
Rolstoeltoegankelijke paden
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
Trapleuningen
Visuele alarmen in de gangen
Meer
3 etages
Aparte rookruimtes
Gebouwd in 2013
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Extra bed (toeslag)
Gratis babybed
Pillowtop-matras
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Lcd-tv met premium kabelzenders
Eten en drinken
Koelkast
Koffiezetapparaat/waterkoker
Magnetron
Meer
Aangrenzende kamers beschikbaar
Airconditioning (met klimaatregeling)
Bureau
Bureaustoel
Gratis lokale gesprekken
Kluisje
Strijkijzer/strijkplank
Telefoon
Beleid
Inchecken
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Speciale incheckinstructies
Guests will receive an email 24 hours before arrival with check-in instructions; front desk staff will greet guests on arrival
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Pet fee: USD 10 per pet, per day
Service animals are exempt from fees
Rollaway bed fee: USD 25.00 per night
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie voor gasten die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Microtel Inn Wyndham Hotel Pleasanton
Microtel Inn Wyndham Pleasanton
Microtel Inn Wyndham Pleasanton Hotel
Microtel Inn Suites by Wyndham Pleasanton
Microtel Wyndham Pleasanton
Microtel Inn & Suites by Wyndham Pleasanton Hotel
Microtel Inn & Suites by Wyndham Pleasanton Pleasanton
Microtel Inn & Suites by Wyndham Pleasanton Hotel Pleasanton
Veelgestelde vragen
Wat kost het om bij Microtel Inn & Suites by Wyndham Pleasanton te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Beoordelingen over Microtel Inn & Suites by Wyndham Pleasanton
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 139 van 346 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
139
Gastenscore: 8 - Goed. 94 van 346 beoordelingen" "
8 - Goed
94
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 346 beoordelingen" "
6 - Redelijk
45
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 346 beoordelingen" "
4 - Matig
24
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 346 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
44
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Evelyn
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jorge
Reisde met familie en kleine kinderen
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
Jorge
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Dora
Reisde met familie
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great
Dora
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Nha
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nha
2 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Emily
5 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Marissa
Reisde met partner
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Nice for what u pay for. Room could be colder and pillows were really small but did its job for
The night.
Marissa
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Melanie
Reisde met huisdieren
26 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pet policy is not stated that it is cash only and they "can't" give you a receipt?
Melanie
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Bryce
14 jan 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk help was terrible and rooms too
Bryce
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A simple clean room for the night.
Daniel
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Larry
Reisde met familie en kleine kinderen
19 dec 2023
Negatief: Netheid
After checking in we started putting our items away. My grandson rolled his ball under one of the beds and I noticed trash and snack food underneath he could have eaten if we hadn’t seen it first. Then later I went to use the bathroom and notice the shower rack was off the wall and on the sink counter. I then noticed the shower was a handicap roll in shower and the shower handle was broken. Another item was missing from the wall but not sure what it was because only the base remained on the wall. I was too tired to complain and instead reported it to the housekeeper in the morning. Eventually we changed rooms the next day (right next door) after entering that room the bathroom was a lot smaller and lighting was horrible, the carpet along the wall was torn and both beds had metal pieces sticking out (what holds the frame in place) so we used towels to cover it so my grandson wouldn’t get hurt by them. I then notice the adjoining door had a towel wrapped around what used to be the lock on the door because it was broken/missing. 2 of the lights in the room didn’t work. One of them was because the bulb was missing. I really don’t like to complain but after this experience and sorry to say but it was the worst hotel stay I have ever had so I felt I had to speak up so future guests don’t go through what we did.