Welbeck Manor
Bed & breakfast met een golfbaan en een koffiebar/café in Plymouth
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Welbeck Manor





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2021
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2021
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, en-suite badkamer, uitzicht op golfbaan (Premium Super King) laden

Tweepersoonskamer, en-suite badkamer, uitzicht op golfbaan (Premium Super King)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2021
Een haardroger
Privébadkamer
Een regendouchekop
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, en-suite badkamer (Premium Superking/Twin) laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, en-suite badkamer (Premium Superking/Twin)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2021
Een haardroger
Privébadkamer
Een regendouchekop
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sparkwell, Plymouth, England, PL7 5DF
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Welbeck Manor and Golf
Welbeck Manor and Golf
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 19 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 6.00–12.00 voor volwassenen en ca. GBP 3.00–6.00 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: GBP 25.00 per accommodatie, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 25.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: GBP 25.00 als je incheckt tussen 22.30 uur en middernacht
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 25.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Welbeck Manor
Welbeck Manor B&B
Welbeck Manor B&B Plymouth
Welbeck Manor Plymouth
Welbeck Manor Plymouth
Welbeck Manor Bed & breakfast
Welbeck Manor Bed & breakfast Plymouth
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Welbeck Manor
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Ludo, Genk
29 sep 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ludo
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Paul
9 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
stephen
Reisde met partner
14 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stephen
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
John
16 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met partner
19 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Thomas
16 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
2 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Bob, Dorset
Reisde met een groep
5 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bob
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
James
Zakenreiziger
14 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
James
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Roger
Zakenreiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
tasleem
Zakenreiziger
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
tasleem
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
STEVEN
Zakenreiziger
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
STEVEN
4 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 nov 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
House needs some TLC. Freezing cold bathroom
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Kunnagh
Reisde met familie
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely staff and location

Kunnagh
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Judy, Wenatchee WA
Reisde met familie
28 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Judy
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Marc
9 sep 2019
Marc
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Roland
9 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid until refurbished
Roland
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Edwin
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edwin
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Ashley-Kate
Zakenreiziger
23 aug 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ashley-Kate
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Richard
Zakenreiziger
10 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Richard
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Kevin
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
3 nachten verbleven in juli 2019