Fotogalerie voor Hotel Split





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee
8,4 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee laden

Standaard tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Draagbare ventilator
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, terras, uitzicht op zee laden

Superior driepersoonskamer, terras, uitzicht op zee
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een slaapbank
Alle foto's voor Premium suite laden

Premium suite
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Strožanacka 20, Podstrana, 21312
Over deze accommodatie
Hotel Split
Vergelijkbare accommodaties

AC Hotel by Marriott Split
AC Hotel by Marriott Split
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 275 beoordelingen
De prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.50 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.75 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 70 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: EUR 20 per nacht
- Toeslag voor vroeg inchecken: 60 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 10 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 50 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 15 juni
t/m 30 september
Het zwembad is toegankelijk van 11.00 uur tot 21.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Split
Split Hotel
Hotel Split Croatia/Podstrana
Hotel Split Podstrana
Split Podstrana
Hotel Split Hotel
Hotel Split Podstrana
Hotel Split Hotel Podstrana
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Split
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,0
Locatie
9,2
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader!
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Dr.Henk, Rhoon
9 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place!
Dr.Henk
10/10 – Uitstekend
Kurt, Belgium
15 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurt
10/10 – Uitstekend
Le Minh
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le Minh
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
BIlly
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BIlly
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Guy
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guy
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MARVIN
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARVIN
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Natália Dafne
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natália Dafne
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mikkel
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikkel
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vidar
5 jul 2025
Vidar
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Stine
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stine
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gustav
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gustav
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Per Arne
2 jul 2025
Per Arne
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marianne
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marianne
5 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Reber
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Reber
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kim
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Brian
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Susanne
Reisde met een groep
11 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susanne
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
3 nachten verbleven in mei 2025