Serveert lunch en diner, Franse gerechten

Beoordelingen van Hôtel & Restaurant Le Cardinal

2 out of 5
Hôtel & Restaurant Le Cardinal
1 Place de la Republique, Poix-de-Picardie

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 66 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

A

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Wieberen

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Willy

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gwen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schandalig slecht!
Geboekt via hotels.com, bij aankomst bleek er geen plaats meer terwijl we wel bevestiging ontvingen! Eigenaar stak schuld op hotels.com, was super arrogant en dus stonden we op straat om 19u!
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prijs comfort prima.
Leuk stadshotel, midden in het stadje. Goed bed. Badkamer ruikt muf, geen afzuig installatie. Restaurant waar je goed kunt eten.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Bediening rommelig , ontbijt zeer matig. Chaotisch verlopende eetsituatie. Douchekop kon niet worden opgehangen, slang te kort. Bed echter was prima, kaner schoon.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Het personeel was erg vriendelijk. Dacht en werkte echt mee. Ze spraken alleen niet tot zeer slecht Engels. De kamers zijn klein, en de badkamers zo klein, dat bij douchen (zelf douchekop vasthouden omdat houder aan de muur los zit en daardoor alle water tegen de muur spuit ipv op je lichaam) alles nat wordt. Tevens hebben ze geen prive parkeerplaats, waardoor een aanhanger achter een auto meer risico loopt.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was gewoon goed. Niet meer en niet minder. Ok toch
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Machteld

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel als tussenstop
Als je een tussenstop wilt maken en niet in een snelweg hotel wilt zitten, is dit een prima horel. Het restaurant erbij is heel gemoedelijk en we zijn hartelijk ontvangen. Uitgebreid ontbijt, jammergenoeg in een zaaltje zonder ramen maar dat mocht de pretniet drukken. De kamers zijn veel moderner dan je zou verwachten, maar ruim en confortabel.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima als overnachtings adres, leuk stadje , vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Sabine, Den Haag

Negatief: Netheid
Typisch Frans dorpshotel
Bric à Brac-oplossingen voor opknappen van het hele hotel. Sommige kamers zijn netjes opgeknapt, andere hebben gaten in gordijnen, onafgemaakte badkamers. De entree is slordig en toont niet echt uitnodigend. Wij vonden een verpakte salade (echt waar) onder ons bed. De eigenaar was ook niet amused en sprak het (tijdelijke inval) kamermeisje hierop meteen aan. (Had hij ook later onder vier ogen kunnen doen. Ontbijt was ronduit slecht en hoefden we achteraf niet te betalen. Dat was nog het minste wat de eigenaar kon doen. Hij zat met personeel problemen. Met wat gestructureerde investeringen zou het misschien nog wat kunnen worden. Voor een nachtje op doorreis is het ook niet echt aan te raden. In het stadje kun je niets doen, er zijn geen andere restaurants in de buurt. Hoewel het avondeten (ik wil het geen diner noemen) redelijk goed was. Al met al een aparte ervaring.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Family run hotel, bar and restaurant over-looking the main square in the small town.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Coraline

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Sylvain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAS
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Claire

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Paulo

Reisde met familie
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Miryam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel agréable bien situé avec un personnel accueillant et bienveillants. Je recommande vivement 👌👌👌👌
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

René

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
EXCELLENT ACCUEIL. Malheureusement, la douche était défectueuse.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Thierry

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Oceane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour on a pu profiter du calme de l’hôtel malgré que nous sommes tombés au moment où il y avait un mariage on a très bien dormi cadre agréable
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Cardinal op 16 mei 2022
Bonjour Nous vous remercions d’avoir pris le temps de mettre un avis sur notre établissement . Votre commentaire et votre avis sont très précieux à nos yeux pour Vous apporter toute satisfaction lors de votre prochaine venue . Vous remercions pour votre coopération . Cordialement. Monsieur Kara.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
our third stay
our stay was good and the staff were excelent, tipically French and very reasonable rates.
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Le cardinal op 18 mei 2022
Bonjour Nous vous remercions d’avoir pris le temps de mettre un avis sur notre établissement . Votre commentaire et votre avis sont très précieux à nos yeux pour Vous apporter toute satisfaction lors de votre prochaine venue . Vous remercions pour votre coopération . Cordialement. Monsieur Kara.

8/10 – Goed

Frédéric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Corinne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
trés bien
séjour dans le cadre d'un déplacement professionnel, rien à dire
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Malik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au calme
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Audrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Dominique

Positief: Comfort kamer
Week end
Week.end en balade dans cette région fort agreable. Avons séjourné dans cette établissement. Chambre demandant un rafraîchissant dans sa salle de bain. Ménage pas vraiment top. Petit dejeuner pas trop de choix. Personnel sympathique a preciser.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Florian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020

6/10 – Redelijk

Frederic

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Chambre très mal chauffée, chauffage ds salle de bains trop près de la cuvette wc donc très inconfortable. Interieur de l'hotel plutôt vétuste... mais comme c'est l'unique hotel à Poix de Picardie, pas le choix ! Nous venons une fois par an pour le Marché de Noël de Poix qui est de l'autre côté de la rue. Par contre bonne restauration.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait !!
Une equipe tres accueillante et agreable. Une chambre propre et moderne. Un restaurant avec un large choix. Je recommande vivement !!
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Francis

Reisde met familie
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfait
Je suis arrivé a l'hitel vers 23h et j'ai quand même été accueilli par le personnel.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Anthony

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel restaurant correct
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Evelyne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De passage en Picardie.
Nous avons passé un agréable moment dans cet établissement. Très bon accueil, le personnel est disponible. Décorée avec goût, la chambre est spacieuse. Possibilité de dîner sur place, repas simple mais très bon.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Établissement très propre. Le personnel sympa. Passez donc les voir
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Laurie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Only one major issue was late night guests making lots of noise when they arrived early morning,walls were a bit thin.... and a couple of small dogs yapping a lot. But...! Food was good, the town quiet, and friendly staff. The room we had was clean and comfortable. A good stopover and would stay again.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

gérard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Très moyen
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Michele

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Out of season travels...
We decided to stay at the "Restaurant" Le Cardinal after a very long day at the Amiens flea market. We wanted to escape the crowds and go to a hotel with a restaurant attached, away from the city. On arrival, the hotel / restaurant was locked. A telephone number was on the door to contact the proprietor - (Which was not the same as the contact given through Hotels.com). I was let in by another guest who was staying there and the proprietor / Manager turned up about 10 minutes later. We were told that the restaurant was closed as it was "off season" - (Not mentioned at all in the booking forms). The room we had been allocated was at the back of the hotel. The bed was comfortable enough, as was the cleanliness of the room and bathroom, but that was it. No coffee or tea making facilities, no drinks available - at all - so after a shower, we went to a local restaurant (The only one open at that time) and had a meal there. We were offered breakfast at our point of departure, at a supplement of €9 p/head.. We declined and went to the local Boulanger and bought croissants and baguette, which we ate later at a cafe down the road. Overall, a very poor experience.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
amazing
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arrived to the hotel at 11 pm and the doors were shut. I pressed on the buzzer and waited for about five minutes repeatedly pressing the button and then nothing. And then I telephoned the two telephone numbers that were shown on the locked door. I called them and they went straight to answer machine. I knocked on the door for 10 to 15 minutes and nobody came to open the door. The lights in the lobby in the reception area were on but they were not being manned. I would like a full refund for this put back onto my credit card I had to go to 3 different towns and finally I found a hotel at 2 am. Please confirm when you have give me a full refund.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018