Kameruitzicht

Beoordelingen van Aparthouse Woźna 11 Old Town

3 out of 5
Aparthouse Woźna 11 Old Town
Poznan, Wozna 11, Poznan, wielkopolska

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 111 van 306 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 119 van 306 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 306 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 306 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 306 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Luc

Negatief: Personeel en service
The property was not ok. The quality of the matras was very poor, and the reception was only available by mail. When i try to reach them by phone, everything was in polish....
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Recepcja op 27 jul 2023
Dear Luc, thank you for your feedback and your stay. Most of the opinions show something completely different, our nice guests have no problem contacting us. The hotline is also in English, which is indicated by the hotline machine at the very beginning.We respond to all emails within minutes. All the best

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi appartement / kamer om even bij te komen. Het is ook nog geen 2 min lopen naar het oude centrum. Zeker een aanrader
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Recepcja op 11 aug 2019
Thank you for the great opinions and stay. We invite you to visit us again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Met keukenblok. Netjes en schoon. Parkeerplek.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Recepcja op 1 jun 2019
Heel erg bedankt voor je goede beoordeling en bezoek. We hopen dat de waardering de volgende keer 5/5 is. We nodigen u van harte uit

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Superlocatie met eigen parking vlakbij het grote plein (Stary rynek) in het oude centrum. Hippe kamers. Personeel spreekt Engels
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Mariusz op 1 mei 2019
Goedemorgen, bedankt voor je bezoek en positieve mening over je verblijf. We nodigen je uit om weer naar Poznań te komen :-)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dobry standard w niskiej cenie, super :)))))))))))
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Mariusz op 28 feb 2019
Witam serdecznie, dziękuję bardzo za wybór nas podczas podróży do Poznania. Bardzo mi miło, że tak wysoko ocenia Pan nasz hotel. Dziękuję za świetną ocenę lokalizacji, podkreślenie bardzo dobrego stosunku jakości do ceny. Cieszę się, że jest Pan zadowolony z pobytu. Z przyjemnością będziemy gościć Pana ponownie. Zapraszam

6/10 – Redelijk

Saif

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff wasn’t friendly at all. The bed is very uncomfortable, you can feel the metal springs against your back. Bathroom drying towel was dirty and obviously not changed. I only stayed 1 night so it was an okay experience, and the details they email you for self-check-in are clear, but I wouldn’t book there again.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Recepcja op 23 feb 2024
Dear Saif, I didn't understand what service you are writing about in your review? We don't have any reception service on site, and according to the information we verified, there was no telephone or e-mail contact from you, so I think you may have confused the facilities? If you had any comments about your stay or towels, did you report them to us during your stay? Unfortunately, we cannot yet read the minds of our dear guests and without knowing about any comments, we are unable to help.

6/10 – Redelijk

Momo

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Perfekte Lage, ein bisschen unsauber
Die Lage des Hotels ist perfekt, direkt im Herzen von Poznań, jedoch war der Sauberkeitszustand zu Wünschen übrig. Es lag sehr viel Staub im Raum und im Badezimmer gibt es Schimmel. Schade war auch, dass es etwas schwierig war, mit der Kontaktperson zu sprechen und den Hauscode rechtzeitig zu bekommen.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Recepcja op 30 jan 2024
Sehr geehrte Damen und Herren, die Codes wurden pünktlich verschickt. Sie haben nicht überprüft, ob Sie das Internetrouting im Ausland aktiviert haben. Deshalb haben Sie die E-Mail nicht erhalten. Vor der Ankunft bitten wir unsere Gäste, den Spam- und Internetordner auf ihrem Telefon zu überprüfen. Es tut uns leid, wenn es Staub gab, da das Zimmer zwei Tage vor Ihrer Ankunft leer war. Wir haben während Ihres Aufenthalts keine Kommentare oder Reservierungen erhalten. Leider können wir keine Gedanken lesen, es sei denn, Sie haben uns darüber informiert. Grüße aus Posen.

10/10 – Uitstekend

Jose

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Bradley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

bartosz

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
AVOID AVOID AVOID
worst experience ever someone came in to my room when i left stole my money changed locks!! i had to pay extra to get back to my room! absolute scam! AVOID THIS PLACE! also black mold in bathroom
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Mariusz op 10 jan 2024
Mr. Bartosz, under the influence of alcohol and psychotropic substances, caused destruction in the hotel, accosted other guests, disturbed the silence at night, and the police and security had to intervene. The guest was taken away by the police. Thousands of positive opinions from other guests prove our services and safety. During the stay, no staff or outsiders entered the room. I invite you to watch our video monitoring recording. We recommend that you remove unfair reviews.

10/10 – Uitstekend

Musa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Musa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Emeka

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I couldn’t get my key to check into my room tried to reach out to customer service they dint pick up or reply me back with my car
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Recepcja op 4 nov 2023
Good morning, The check-in codes were sent correctly. We are not responsible for any problems with contacting the hotline where you made your reservation.

6/10 – Redelijk

Meghna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Decent but not great
No frills aparthotel. Some amenities could be better. Service could certainly be better
17 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Recepcja op 4 nov 2023
Hello, You have not made a reservation in an aparthotel, only a budget and economy room, the cheapest one in our offer. all amenities are included in the offer. I understand that you need a higher standard, that's why we recommend our apartments. I understand that the opinion about the service concerns the fact that your friend from another reservation mistakenly made a reservation for one night too little and we no longer had rooms available for him and it is the service's fault?

10/10 – Uitstekend

Musa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Musa

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Musa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Musa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Fan

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
自助入住,没有电梯的酒店
自助入住,房间设施简单,卫生不太理想,床太小了,没有电梯,搬行李太费劲了。
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Katrine

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible.
We are so disappointed by this place. First of all, our flight was delayed so we were not sure if we could make it to check in at 11pm. I contacted the facility to get a 15 minutes later arrival. They were in no help at all. They did not answer the phone and just texted us that we should have booked another hotel then, because this facility has check-in to 11pm. Worst service I have ever experienced. Good for us, we made it before 11pm but when we did so, they moved our keys to another key box which was also stressful. We did not see any reason why we could not have arrived later since the door was open by code and the key was in a box. The room was small, extremely warm so we had to have open windows all the time and then loud from the streets. Also there was no kitchen as the description said. The worse part was the smell of parfume which was extreme. All in all a super negative experience. Only good thing is that it is close to everything.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van recepcja op 29 sep 2023
Good morning, we are very sorry that you evaluate our service in this way, which is praised by most reviews, but it will not change the fact that we will change the check-in conditions due to threats of blackmail. Check-in times are made public before booking - we do not hide this fact and do not surprise our guests. We do not offer late check-in. It is not the facility's fault that your flight was late. In the future, we recommend planning an early check-in. We understand that the remaining comments regarding your stay are the result of problems with check-in. We wish you successful future travels.

8/10 – Goed

Thaddeus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was very clean and comfortable. Appreciated having a small fan in the room to circulate the air at night with the drapes drawn. One of the lights next to the bed was burnt out and there was only one packet of coffee for my two day stay. Other than those two items, once I figured out how to access my key, everything was excellent.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Recepcja op 29 sep 2023
Good morning, thank you for your stay and positive rating. The bulb in the lamp has already been replaced, thank you for pointing it out :-) Such a bulb may burn out at any time. As for the welcome set with coffee and tea, it is "welcome" and you can ask the service to complete it "on request". Best regards:)

8/10 – Goed

Volodymyr

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ida

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Isabel

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Dean

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check in and out. Good location.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Dean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Austin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Really nice location, very clean and organised apartment. However, the pillows were horrible! The worst I have ever slept on and the towels were quite small. Other than that I would say it was perfect.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van recepcja op 23 jul 2023
Hi, thank you for your review and stay. There are two types of pillows per person provided in the room, just swap them. Personally, we get used to our private pillows and I take my own when I'm going for a longer stay :-) Towels are hotel standard 140x70 cm. We cordially greet and invite you again.

8/10 – Goed

Erik

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A perfect stay and very well organised
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Anna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
You will not get good night sleep :(
Even with the wider drapes to cover the windows, you cannot get good night sleep, because every day from 10pm to 4 or 5am there is so much noise on the street. Racing motorcycles, cars, people yelling, and chasing each other. Shame, because with exceptions of torn down sheets, and worn down towels with holes, this was not a bag place. They need to inspect towels after washing, I found ball of someone's hair attached to the towel threat, GROSS! Not a true king size bed (2 twin placed together)
10 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Recepcja op 10 jul 2023
Thank you very much for giving us another trust and choosing to stay in our facility. We are very sorry for any inconvenience during your stay, of course we will draw conclusions from all comments and suggestions.Our location is our strongest asset, and it is worth noting that Wozna Street is the quietest of the streets reaching the Market Square. In the future, we recommend entering the location of the apartment from the courtyard side in the booking suggestions or sleeping with the doors closedwindows If there was so much noise, we recommend calling the police next time for disturbing the night silence. The beds are visible in the photos, the mattresses are fastened with a lock and do not affect the comfort of the accommodation in any way.In terms of an open shower, it is worth emphasizing that the photos show such an option as well as a shower cabin. Options can also be added in the booking notes and the shower head is adjustable in angle and spray. Nothing has changed in this matter since your last stay, so we do not understand the surprise On the subject of towels - we are very sorry for the oversight of the cleaning service. I don't understand why you didn't report it to us if you saw cleaning people and you could report it to the reception staff. In such a situation, we would immediately replace the towels and suggest changing the location of the apartment. According to the majority of reviews from guests from around the world, the self-service check-in method is very simple and fast. Our nice guests have no problem contacting the service both by phone and e-mail, we respond within a few minutes. Really great, it's a pity that you didn't give us any comments during your stay, despite great desire, we are unable to help if we are not aware of it Apparently, despite the best efforts of the entire team, we are not able to please everyone.

10/10 – Uitstekend

Breanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

inguna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poznan
A very nice apartment, close to town. Very clean and comfortably.
6 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Extra Fees for Late Check In, which is literally no additional effort for the staff (no reception). Felt like being scammed and is just unprofessional. Apart from that it's okay for the price.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Recepcja op 19 mei 2023
Check-in times are stated prior to booking. Additional code generation for late check-in is only at the guest's request. Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Not having a live person at the property is very frustrating. Property says they sent check-in instructions to me, however, they went to Travelocity on a weekend and I did not receive them. Waited over two hours to get this resolved. Also when emailing staff back and forth they were very abrupt and not helpful!
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Recepcja op 18 mei 2023
Dear Robert, the check-in instructions have been sent according to the booking policy before the check-in time. I'm very sorry that the booking agent didn't send you a message and it's our fault. Unfortunately, the agent does not provide contact details to the guest. I just want to add that he didn't have a reservation number for identification himself. We hope you will give us a second chance. best regards

4/10 – Matig

Anthony

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Marianne

2 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Filip

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Recpecja op 23 mei 2023
Dzień dobry, wielka szkoda, że nie podałeś co wpłynęło na tak negatywną opinie.

2/10 – Ontzettend slecht

Lukasz

5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Recepcja op 23 mei 2023
Dzień dobry, wielka szkoda, że nie podałeś co wpłynęło na tak negatywną opinie.

8/10 – Goed

Marzena

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Johan

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Carl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyvä sijainti
Erinomaisella sijainnilla vanhan kaupungin aukion tuntumassa ollut hotelli. Sisäänkirjautuminen oli helppoa. Huone oli siisti ja tilava. Plussana wifi ja Netflix. Hinta oli tosi edullinen sijaintiin nähden. Toinen sängyistä kaipaisi uusintaa oli puhki nus*ttu ja yksi jousi oli ylempänä kuin muut. Kylpyhuone haisi homeelle ja kylpyhuoneen tuuletin oli rikki, piti kovaa meteliä, kun kylpyhuoneeseen laittoi valot. Kylpyhuoneen pyyhekuivaimessa oli maavuotoa - ei varmaankaan ollut vikavirtasuojaa asennettuna, nipisteli ilkeästi (sähköiskun vaara), kun märkä iho osui siihen. Näistä huolimatta voisin mennä uudelleenkin.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Recepcja op 9 mrt 2023
On todella sääli, että saamme tietää joistakin kommenteista arvosteluista, etkä voinut kirjoittaa sitä meille sähköpostitse tai tekstiviestillä? jättämällä arvosteluja nimettömänä, emme voi edes vahvistaa oleskeluasi, emme ole havainneet mitään vikaa.

8/10 – Goed

Mateusz

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place good for money
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
You get what you paid for I guess
Rooms might accommodate 4 people but are tiny. Shower head don’t move and pressure is questionable so impossible to have a proper shower. Grout between tiles mouldy… says on website that luggage hold is available but not the case, if you need extra toilet paper you have to go all the way upstairs to get it. If you’re coming with friends or just to see Poznan and you won’t be inside the room for long time it’s fine. I would recommend as it’s so close to everything.
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Recpecja op 24 feb 2023
Thank you for your opinion and review. I understand that you need more space, so next time we recommend our apartments with kitchenettes instead of an economy room. The size, description and photos of the room are given before booking - we do not hide this fact. It is a pity that we did not receive any comments during our stay. We no longer offer luggage storage. Greetings from Poznan

4/10 – Matig

Lena

1 nacht verbleven in februari 2023