2 restaurants, serveren lunch, diner, lokale gerechten

Beoordelingen van Berjaya Praslin Resort

3 out of 5
Berjaya Praslin Resort
Anse Volbert, Praslin Island

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 184 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 184 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 184 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 184 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 184 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
goede locatie, maar erg duur zeker omdat veel faciliteiten dicht waren

4/10 – Matig

Esther, heesch

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
matig hotel.
T hotel lijkt op de fotos heel mooi maar valt echt tegen.de kamers zijn prima en schoon.het zwembad is vies.personeel onvriendelijk,hebben geen zin om iets voor je te doen.ontbijt is slecht en vies de beestjes zitten in het fruit en de eieren die ze bakken doen ze op een vieze plaat met vieze spatels.voor ons echt een tegenvaller.

10/10 – Uitstekend

Shakeel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very nice.Staff were wonderful.Amazing beach right across the road
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Saleem op 1 mrt 2024
Dear Valued Guest,Thank you very much for taking the time to review Berjaya Praslin Resort, we are delighted to know that you had such an enjoyable experience and we appreciate your lovely feedback. We look forward to welcoming you again.With warm regards,Berjaya Praslin Resort

10/10 – Uitstekend

Christophe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons passé 10 nuits dans une chambre Deluxe (120) vue sur la piscine centrale. Chambre spacieuse, décoration agréable et propre. Super accueil tout au long du séjour. La plage est à 2min, bons restaurants à proximité, club de plongée Octopus au top juste à côté. Le petit déjeuner est varié, un cuisinier prépare devant vous omelettes, pan cakes…
10 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Lucinda op 26 jul 2023
Dear Valued guest,First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Berjaya Praslin resort and are delighted to read that we were able to match your expectations.We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Praslin.Lastly yet importantly we would like to thank you for your highlights on the service you received and we will not fail to share your praising comments with the entire team for their contribution to your wellbeing whilst staying in the hotel.Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.

8/10 – Goed

Anette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Salim op 2 jun 2023
Dear Guest, we thank you for your stay and time to share your feedback with us.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

leon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very relaxed and convenient position . Staff always friendly . Good choice of food in the hotel
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Lucinda op 4 mei 2023
Dear Valued Guest,It was an absolute pleasure to have received you and delighted that you had a pleasant stay with us. Thank you for your overall rating of your stay at the Resort.We are delighted that you enjoyed so many aspects of your stay. The team and I really enjoyed serving you and doing our best to make sure you have an unforgettable time at Berjaya Praslin Resort. We are all looking forward to welcoming you back to our Resort in the near future.Until then, we remain with our tropical regards.

6/10 – Redelijk

Pascale

Positief: Netheid, personeel en service
L’accueil et tout le personnel sont vraiment charmants et à notre écoute . L’hôtel est super bien situé directement sur la plage anse Volbert . Par contre , ne surtout pas prendre une chambre standard mais pour 20 ou 25€ de plus , une chambre deluxe ! Ça change tout ! Dans la chambre deluxe , il y a le wifi .. il ne manque qu’une fenêtre ! Je me sentais en prison sans pouvoir ouvrir de fenêtre . L’hôtel est vieux et a besoin de rafraîchissement.
8 nachten verbleven in december 2022
Reactie van LV op 13 jan 2023
Cher Monsieur Pascale,Ce fut un plaisir absolu de vous avoir reçu et ravi que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. Merci pour votre évaluation globale de votre séjour au Resort.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié tant d'aspects de votre séjour. L'équipe et moi avons vraiment apprécié de vous servir et de faire de notre mieux pour que vous passiez un moment inoubliable au Berjaya Praslin Resort. Nous prenons bonne note de votre observation qui nous aidera à améliorer notre service.Nous sommes tous impatients de vous accueillir à nouveau dans notre Resort dans un proche avenir.Jusque-là, nous restons avec nos salutations tropicales.

4/10 – Matig

Gerald

7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van LV op 22 jul 2022
Dear guest, Thank you for sharing your rating of your recent stay with us. We apologize if our hotel was not to your expectations but hope we can get the chance to make it up to you during your next planned trip. kind regards.

8/10 – Goed

Chris

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
9 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van LV op 15 jul 2022
Dear esteem guest, Thank you for choosing Berjaya Praslin resort for your recent stay on Praslin and for leaving your rating. We hope you had a wonderful holiday and experience with us and look forward to welcome you again. Until then, we remain with tropical regards.

6/10 – Redelijk

Jeaninne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing, the place is dated and needed updating immediately
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van LV op 13 jun 2022
Dear Guest, Thank you for your ratings and positive comments about the staffs. We have noted your observations about the room with great concern. We hope that in all you had a pleasant stay with us and look forward for your return. Until then we remain with tropical regards.

6/10 – Redelijk

Jerker

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Enkelt 3-stjärnigt Hotel
Berjaya är ett lite nedgånget o slitet hotell. Allt fungerar men det ger inte känslan att hit vill vi återkomma. Läget är bra, nära stranden, ett flertal bra restauranger inom ca 5 min promenad. WiFi fungerar hjälpligt vid receptionen o poolen men inte alls i rummen. Frukosten OK men lite tråkig
7 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Saleem op 31 dec 2021
kära gäst Tack för din senaste vistelse hos oss. Vi ber om ursäkt om din vistelse inte motsvarade dina förväntningar. Vi hoppas att vi kan återuppbygga ditt förtroende för Berjaya Praslin under din framtida vistelse. Vi tar tillfället i akt att önska dig och din familj ett Gott och gott nytt år 2022. Tack.

10/10 – Uitstekend

Edina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaralás a földi paradicsomban
Nagyon kedves személyzet. Ár-èrtèk arányban, elhelyezkedésben kiváló szálláshely. J9 kiindulási pont. Anse Volbert a legkènyelmesebb part Praslinon. Imádtam minden percèt az ittlètnek!
10 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a good place to stay, only 1mile from town, but then again nothing is far on that island
10 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Saleem op 26 mei 2021
Dear Guest , Thank you very much for choosing to stay at the Berjaya Praslin Beach Resort and for taking the time to complete this review. We greatly appreciate feedback from our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. Best Island regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Etablissement correct. Rien d'exceptionnel. La nourriture est correcte mais nous avons eu bien mieux dans d'autres établissements. Personnel agréable.
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Saleem op 19 mei 2021
Cher invité , Merci beaucoup d'avoir choisi de séjourner au Berjaya Praslin Beach Resort et d'avoir pris le temps de terminer cette critique. Nous apprécions grandement les commentaires de nos clients et nous nous efforçons constamment d'atteindre les normes de qualité les plus élevées. Meilleures salutations

8/10 – Goed

karsten

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Typisches pauschal Touristen Hotels
Das Hotel ist in die Jahre gekommen,man hätte Jetzt Zeit gehabt die Anlage und die Zimmer etwas zu renovieren,war leider nicht der Fall,Duschwasser Morgens kalt, abends gelegentlich warm, Wohl durch die Sonne, Essen war immer Gut und reichlich, Bett hart und unbequem,wie gesagt Mobiliar alt und abgenutzt
7 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Saleem op 31 jan 2021
Lieber Karsten, wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt und Ihre Zeit, um Ihre Erfahrungen auszudrücken. Unser Hotel ist alt, jedoch sind die meisten Zimmer, insbesondere Standard- und Deluxe-Zimmer, renoviert. Wir entschuldigen uns, dass es nicht Ihren Erwartungen entsprach. Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen das Essen im Hotel gefallen hat, es ist das gute Preis-Leistungs-Verhältnis, das Clietns für Zimmer und Essen ausgegeben haben. Wir hoffen, Sie bald zu sehen und kontaktieren Sie uns bitte, wenn Sie die kleine Paradise-Ecke erneut besuchen möchten. Vielen Dank und Sicherheit

10/10 – Uitstekend

Jessica, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Auf Praslin habe ich im Berjaya Praslin Resort für 15 Nächte im Deluxezimmer 201 gewohnt. Kein Luxusresort, aber am traumhaften Cote d Or Beach und Preis-Leistung stimmen für mich total. Bestes Frühstück im fernen Ausland was ich je hatte! Es gibt so gut wie alles! Sämtliche Eierspeisen, Bacon, Würstchen, Waffeln, Pancakes, Croissants, Toast, Früchte, Käse, Joghurt und vieles mehr. Ein super hilfsbereiter Manager, tolles Team und enorm guter Service gerade zu dieser jetzigen Pandemie Zeit. Ich hatte nur Frühstück gebucht, ein leckeres Essen zum Abend kostet momentan dank Kurs zwischen 7-10€ (180-250 Rupees) Wir waren im Januar 2021 wegen COVID-19 zum Schluss nur 10 Gäste und fühlten uns sehr familiär aufgenommen und wunderbar betreut. Bei Problemen und während der sechstägigen Quarantäne wurde jegliche Hilfe angeboten. Als es mir ein paar Tage nicht gut ging, hatten sich sämtliches Personal vom Kellner, Koch, Security und Manager rührend um mich gekümmert und immer wieder nach meinem Wohlergehen erkundigt. Danke vielmals! Ich empfehle dieses Hotel definitiv weiter und komme selbst auch gern irgendwann wieder.
15 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Saleem op 17 jan 2021
Liebe Jessica , Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive und umfassende Bewertung über das Berjaya Praslin Beach Resort zu schreiben. Wir haben uns sehr gefreut, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen und angenehme Erinnerungen an unser Hotel und die angebotenen Dienstleistungen zurückgebracht haben. Ich bin auch dankbar für Ihre freundlichen Kommentare in Bezug auf unser Team, das eine wichtige Rolle dabei spielt, unseren Gästen ein unvergessliches Erlebnis zu bieten. Wir freuen uns, Sie in naher Zukunft wieder auf der kleinen Paradiesinsel begrüßen zu dürfen. Dein Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hospitality was on a level you dont often get. The kind manager arranged a room for me at 1am due to another property falling through. He went the extra mile to help. The staff were also polite and pleasant. Proximity to a beautiful beavh also helped.
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Saleem op 11 jan 2021
Dear Guest, Thank you for resent stay with us. We are glad to hear that you have enjoyed holidays at Berjaya Praslin Resort. It was my good pleasure to assist you with accommodation. Keep safe & Best island regards.

8/10 – Goed

Nissim

Positief: Personeel en service
nice hotel but lacking a bit
the hotel was ok, location was good as for what i saw it is the busiest it can be around this hotel, it has a restaurant right on teh beach but just a shame they dont have good sun beds as they have at the hotel pool and no real shade unless you want to burn, the hotel is not far from cafe des arts which is a great place to go for food or drinks, its a shame the pool water didnt look as clean and they dont have wifi at the beach restaurant, anyhow wifi was very poor, in la digue i got 100mb speed but here it is less than 1mb speed for wifi which is very poor so nothing was loading for me
3 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Saleem op 28 dec 2020
Dear Guest, Thank you for your recent stay with us and your feedback. We are glad to know your overall stay was good, refer to your comments we have beach beds but cannot be the same like pool beds due to the humid and sandy beach. We also daily clean & disinfect the pool water. Its true in la dique small guest house has good speed internet while being a large hotel once particularly in the evening many user login the the same time affects the internet speed however it in enough good to access email , whats-app but probably nor faster loading the media like youtube. We thank you again wish you you have a nice onward journey. Keep Safe

10/10 – Uitstekend

Roustam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Saleem op 14 dec 2020
Dear Roustam, We thank you for excellent rating for your stay. Hope to see you again. Keep safe

6/10 – Redelijk

Alexei

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
глоток свежего отдыха в пандемию
Мы были в прошлом году в Бержая Маэ , этот отель намного проще, из-за пандемии народу Очень мало, увеселительных мероприятий не проводится , скучно, могли бы предупредить... Отель рядом с берегом, пляж понравился, рядом магазинчики, рестораны, но у нас был полупансион ужинали в ресторане отеля, выбор не большой, но голодным не останешься... Рядом дайвинг клуб , есть чем заняться.
5 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Saleem op 2 dec 2020
Уважаемый господин , Большое спасибо за то, что вы остановились в Berjaya Praslin Beach Resort и за то, что нашли время, чтобы завершить сбалансированный обзор. Мы очень ценим отзывы наших гостей и постоянно стремимся к достижению самых высоких стандартов качества. Мы сожалеем, что предлагаем ограниченные услуги из-за Pandamic. Еще раз спасибо. С уважением, остров,

8/10 – Goed

nwaneka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerne wieder
Kein Luxus aber ein nettes,solides Hotel in guter Lage zum super Preis in der Gegend.Service immer freundlich,Sauberkeit in allen Bereichen immer gegeben.
9 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Saleem op 28 nov 2020
Vielen Dank für Ihren letzten Aufenthalt bei uns und Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Ihr Urlaubserlebnis insgesamt gut war. Wir hoffen Sie wieder zu sehen. Vielen Dank.

8/10 – Goed

Pertti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kelpo hotelli Praslinin Cote D’Orilla
Covid-19 suojautuminen toimi hotellilla hyvin. Käsien desinfiointi, hengitysmaskien käyttö ja suojaetäisyydet oli otettu tehokkaasti käyttöön. Kehon lämpötila mitattiin aamiaisella ja muiden ruokailujen yhteydessä. Aamiainen oli hyvä. Uimaranta oli hyvin loiva ja sopii lapsiperheille. Huone oli siisti. Wifi ei ollut nopeimmasta päästä.
3 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Saleem op 22 nov 2020
Dear Kelpo , thank you for resent stay with us, and your feedback about the clients safety during Pandemic by the hotel comments is much appreciated.

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Traumhafter Strand u. nette Unterkunft
Die Unterkunft ist einfach aber sehr sauber. Das Personal ist extrem freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück wurde serviert aber es gab alles was man sich nur vorstellen kann (Kuchen, Croissant, Toast, Knoblauchbrot, Palatschinken, Waffel, Honig, Marmeldade, Schinken, Käse, Obst, Fruchtsaft, alle Arten von Eiergerichten,....). Der Strand ist traumhaft mit puderweichen, weißen Sand.
5 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Saleem op 28 okt 2020
Sehr geehrter Gast, herzliche Grüße von Praslin, wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt und das positive Feedback. Schön zu hören, dass Sie die Ferien in unserem Resort genossen haben. Bleib sicher und danke.

10/10 – Uitstekend

Coronatraveler, Frankfurt

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Close to the beach Anse volbert. Personal was helpful. No kitchen available in rooms, but you can ask the corporated restaurant in the next house for plates etc. the location of the hotel is nice. The wifi is slow but it works. Videostreaming is hardly possible. But else wifi works. The garden view is nice. The breakfast includes omolett, coffee, tea, fruits, juice, breads, jams and honey.
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Saleem op 24 okt 2020
Dear Guest, Thank you for stating with us and your time to express your feedback. We are glad to hear that you enjoyed the stay with us. Hope to see you again. Stay safe Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Masaki

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Saleem op 26 sep 2020
Dear Guest, We thank you for staying with us. Appreciate your feedback and we look forward to see you soon. Thanking you.

10/10 – Uitstekend

Julianne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Salim op 23 mrt 2020
Dear Guest, we thank you for your resent stay with us. We glad to know you have had a good holidays. Look forward to see you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Anlage war sehr gut gepflegt ausserdem gab es am Pool immer genug Liegen obwohl die Liegen zum Teil schon um 7.00 belegt waren.
13 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Salim op 22 mrt 2020
Sehr geehrter Gast, wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt bei uns. Es ist schön zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir freuen uns über Ihre Kommentare zu Liegestühlen. Ich freue mich auf Ihren nächsten Besuch. Vielen Dank.

8/10 – Goed

Andrii

2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Salim op 1 mei 2020
Dear Andrii Thank you for staying with us we are glad to know you had enjoyed your stay and look forward to your next visit. Stay Safe & Healthy.

8/10 – Goed

Sergii

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Salim op 6 mrt 2020
Dear Sergii, Greetings from Berjaya Praslin Resort, we thank you for staying with us and hope to see you again.

8/10 – Goed

Véro, Cormeilles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Cet hôtel est très bien situé pour visiter et sur une très belle plage, les chambres Deluxe sont très propres. Et spacieuse quant a la piscine très petite et eau douteuse mais dans l'ensemble bon rapport qualité prix pour les Seychelles
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Salim op 14 feb 2020
Cher Vero, Merci beaucoup d'avoir partagé cet avis alors que votre expérience globale a été bonne. Ce n'est qu'avec les commentaires honnêtes de nos clients que nous pouvons améliorer notre service et j'apprécie vraiment que vous preniez le temps de partager le récit de votre séjour. Nous sommes heureux de savoir que vous avez aimé notre chambre de luxe, son emplacement. Les commetns de piscine ont été pris pour besoin. Nous espérons vous revoir bientôt.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Ok
Typical touristic hotel for mostly German people. There are no non smoking rooms which makes it very disgusting staying in a room with smoke smell. Furthermore the cleaning staff is not locking the door to the veranda / balcony even though it was looked before. Check-in is not very efficient. At the beach there are too less sun beds available for all guests.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Saleem op 27 jan 2020
Dear Guest, We thank you for your recent stay with us, we appreciate your feedback ,we are sorry some aspect of your stay was not up to your expectations. Our Malaysian group of hotels and Seychelles island welcomes tourist around the Globe. Our all rooms are non-smoking, probably the short stay guest smoked and checked out however we have not received any your concern during the stay so we would have done needful. As standard procedure housekeeping staff do lock the door, however the staff attended your room cleaning has been warned to cross check if any door remains unlocked after cleaning. Our standard check in time is set as 2 PM and allows early check in only during availability.We are apologies for the short of beach beds as during your stay resort was fully booked mostly by large families and beach beds got short for a minor time period particularly after breakfast hours. We again apologies for the inconvenience caused and do look forward to your next visit to ensure you will have better experience. Thank you.

8/10 – Goed

Domenico, Nola

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vicinanza al mare, colazione abbondante spazi esterni, possibilità di varie escursioni in autonomia
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Saleem op 7 jan 2020
Caro ospite, Grazie per aver scelto Berjaya Praslin Resort. È sempre un piacere ricevere feedback dai nostri clienti. I tuoi commenti sulla posizione e la colazione sono stati discussi per il miglioramento e speriamo di rivederti nel prossimo futuro. Cordiali saluti

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff warmth. Friendly service. Any requests were attended to immediately. Mr Salim - the manager - was very good, great assistance and had our best interests in mind. Amazing front office staff. Chefs were great and extremely welcoming.
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Saleem op 7 jan 2020
Dear Guest, It was our pleasure to have you with us. We thank you for your time to post feedback about your recent stay and for the team members who were gone through a quality service to ensure your comfort. We wish to see you again. Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
giudizi positivi: camere spaziose, personale molto gentile giudizi negativi: colazione inadeguata, cena di natale OBBLIGATORIA e non si capisce perché. veramente deludente, è stato solo un modo per spillare soldi ai clienti. da non ripetere!!
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Saleem op 7 jan 2020
Caro ospite, Siamo lieti che ti sia piaciuto il tuo soggiorno con noi. Grazie per l'apprezzamento del servizio mentre abbiamo preso nota dei vostri commenti sul miglioramento della colazione. Fare riferimento alle spese per la cena di gala, non erano spese nascoste ed è sulla nota di conferma della prenotazione. Speriamo di rivederti. Ti preghiamo di scriverci se hai intenzione di rimanere di nuovo con noi per assicurarti che ci prendiamo cura del tuo comfort. Cordiali saluti Saleem

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Saleem op 7 jan 2020
Dear Guest , Thank you for staying and rating Berjaya Praslin Resort. We are sorry for not being up-to your expectations. Thanking you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Salim op 27 dec 2019
Thank you for staying with us and your feedback. Hope to see you again.

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel est très bien placé, notre chambre était parfaite avec une climatisation silencieuse. rapport qualité prix correct Le personnel est avenant pour nous renseigner Le petit déjeuner est correct et varié.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Salim op 26 dec 2019
Cher Christophe, merci de nous avoir félicité et d'avoir rédigé vos commentaires, nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et apprécié vos commentaires sur la chambre des services, le bon rapport qualité-prix et l'emplacement. Nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 – Goed

ILYA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Приличный отель!
Хороший отель, заселили раньше на полчаса причём почти мгновенно. Вежливый персонал. Номера комфортные, есть всё необходимое. Завтраки отличные. Жаль, что wi-fi есть только на ресепшене, в номере уже было не поймать. В ресторане готовят вкусно, ходили на ужин каждый вечер. Пляж "Anse Volbert" - так себе - средненький для Сейшел, много водорослей и мелковато.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Salim op 23 nov 2019
Dear Guest , Thank you very much for choosing to stay at the Berjaya Praslin Beach Resort and for taking the time to complete this review. We greatly appreciate feedback from our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. We thank you for your comments about the wifi while we are sorry for the inconvenience caused. We are working on its improvement. Best island regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Praslin
A reggeli választéka nagyon egyszerü volt .
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Saleem op 21 nov 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us.Your feedback has been noted for our review. Hope to see you soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Saleem op 30 okt 2019
Dear Guest , Thank you for staying with us and time taking to post your feedback. Best island regards,

6/10 – Redelijk

GJ

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No 3 star but 2 star
The hotel was a bit old fashioned, the breakfast and the diner buffet was not that great. The hotel is located near the public beach but have only 9 daybeds on the beach. They forgot to give us douche gel and had to ask twice for a bottle.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Saleem op 30 okt 2019
Dear Guest, thank you for your recent stay with us and time taking to write feedback. We apologizes for not being up to your expectations. In case of your next visit please drop us a note so we make sure that we look-after your needs.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Beach adjacent. Managers and senior staff were very friendly and helpful.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Saleem op 7 okt 2019
Dear Guest, We thank you for staying with us and glad to to hear you were satisfied with our services and enjoyed your stay with us. We look forward to see you again. Thank you.

8/10 – Goed

angel

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
La ubicación y el hotel en si son excelentes, el personal de recepcion es rancio. La habitacion esta correcta, la cama incomodisima. El desayuno bufet libre generoso y bien. Estuvimos 7 dias, el desayuno bien, pero no recomiendo para nada coger media pension, hay bufet libre y es pobre y de mala calidad. Por lo demas todo bien.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Saleem op 5 okt 2019
Dear Angel, Thank you for sharing your experience staying at our resort. We are truly sorry that some important aspects of your stay was below expectation. Your feedback has been forwarded to all related departments to ensure high standard of service to be applied consistently. We are committed to making every stay a memorable experience and turning drawbacks into positive actions. In this light, we are hoping you will still give us a chance to serve you better in the future. Please reach out to us through our website or social network for more personalized service. Once again, thank you for your valuable review. We look forward to welcoming you back. Best island regards,

10/10 – Uitstekend

Dolores

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Saleem op 24 sep 2019
Dear Dolores, thank you for staying with us and time taking for excellent review, we are glad to have enjoyed your stay. We look forward to see you again. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Saleem op 23 sep 2019
Thank you for staying with us and taking time to fill the review. We are glad to know you have had a great holidays experience at Praslin.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Saleem op 23 sep 2019
Thank you for staying with us and time taking to fill the survey, we are sorry for some aspects were not up to your expectations. We hope to see you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel hôtel ; bon accès par contre le wifi n’était pas disponible dans les chambres. A corriger !
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Saleem op 5 okt 2019
Dear Guest, We thank you for your recent stay with us, we glad to know you have overall enjoyed your stay. Sorry for the wifi issue whereas we are working on its improvement. Thank you.

8/10 – Goed

Lol, Paris

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Ma famille et moi avons passé un séjour agréable malgré la vétusté de la chambre familiale Deluxe. L’hôtel possède un excellent emplacement (près de la belle plage d’Anse Volbert, des restaurants et commerces, arrêt de bus local) et le personnel est gentil et efficace. Nous étions en demi-pension et avons apprécié le petit déjeuner et les dîners à thème.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Saleem op 5 okt 2019
Dear Lol, Thank you so much for sharing this very balanced review. It is only with the honest feedback from our guests that we are able to improve our service and I really appreciate you taking the time to share such a detailed account of your stay. I can only apologies that you were not better satisfied with our family deluxe room. Your comments noted and we are looking into the matter. We hope to see you again Best island regards,

8/10 – Goed

quentin

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Saleem op 19 aug 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and your feedback. We look forward to your next visit. Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Saleem op 2 aug 2019
Thank you for stating with us and your rating. Looking forward to see you again.