Hotel Barril
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Primavera do Leste
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Barril





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
11 jul - 12 jul
Kameropties
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Terras
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2015
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Terras
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2015
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av Cuiaba, 333, Centro, Primavera do Leste, MT, 78850000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Tezla Hotel
Tezla Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 57 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: BRL 45 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: BRL 20.00 per nacht
- Toeslag voor extra bed: BRL 40.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Barril Primavera do Leste
Hotel Barril
Barril Primavera do Leste
Hotel Barril Hotel
Hotel Barril Primavera do Leste
Hotel Barril Hotel Primavera do Leste
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Barril
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 nov 2024
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Silvia
31 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silvia
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Thiago
25 okt 2024
Thiago
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mauricio
2 dec 2023
Mauricio
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Toshio
Reisde met familie
29 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service
razoável
Toshio
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comforto e bom atendimento.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Luís Carlos
22 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Luís Carlos
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
JOSE
Zakenreiziger
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
JOSE
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
JOAO FELIPE
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Custo beneficio ok
JOAO FELIPE
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Carlos Roberto
Reisde met familie
12 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel
Carlos Roberto
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
TOSHIO
Reisde met familie
27 jun 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Faltou atenção do atendimento.
TOSHIO
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Fabio
7 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabio
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Yasmim
19 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yasmim
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Vinicius
Zakenreiziger
2 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom Hotel
Vinicius
2 nachten verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Shirlei
Zakenreiziger
16 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eles cobram antes o cartão de credito
Shirlei
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Arthur
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arthur
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Juliano
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juliano
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Paulo Roberto
16 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paulo Roberto
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
RICARDO
1 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quartos limpos e confortáveis
RICARDO
8/10 – Goed
Robson de Castilho, Morrinhos - Goiás
25 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muito bom
Robson de Castilho
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer