Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een balkon
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Tempur-Pedic
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Tempur-Pedic
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Comfort driepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Tempur-Pedic
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Venezia 26, Transacqua, Primiero San Martino di Castrozza, TN, 38054
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Luis
Hotel Luis
- Zwembad
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
9.2 van 10, Fantastisch, 31 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 14 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per accommodatie per verblijf, plus EUR 15 eenmalige schoonmaakkosten
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Perla Hotel Transacqua
Perla Transacqua
Perla Hotel Primiero San Martino di Castrozza
Perla Primiero San Martino di Castrozza
La Perla Hotel
La Perla Primiero San Martino di Castrozza
La Perla Hotel Primiero San Martino di Castrozza
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over La Perla
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 apr 2023
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Michela
Reisde met partner
13 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michela
2 nachten verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Rosy
7 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosy
10/10 – Uitstekend
Cristina
27 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Esperienza positiva al Perla, molto comodo al Fiera


Cristina
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Markku
26 aug 2018
Markku
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Alessandro
11 jan 2018
Negatief: Comfort kamer
Mai più in questo hotel
Alessandro
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
ALFONSO
21 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel pulito e economico
ALFONSO
10/10 – Uitstekend
Daniele
17 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniele
10/10 – Uitstekend
Not Provided, MARTELLAGO
29 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VACANZE DI NATALE
Not Provided
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
la perla hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
luca, vasto
15 feb 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
di passaggio a transacqua
luca
8/10 – Goed
Lukasz Nytko, Markham, Ontario , Canada
4 feb 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Lukasz Nytko
10/10 – Uitstekend
Marco, Rovigo
9 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grazioso hotel
Marco
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 aug 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jan 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima posizione per raggiungere i passi vicini,
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
fedr
3 jan 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fedr
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer