Hotel Le Royal Park

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants, in de buurt van Promenade-strand van Pondicherry

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Le Royal Park

Exterieur
Een buitenzwembad
Receptie
Exterieur
Interieur

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Executive suite, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
  • 44 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Junior suite

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
  • 42 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Designer toiletartikelen
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 168, Kamaraj Salai, Puducherry, 605 013

In de buurt

  • Heilige Hart van Jezus - 4 min. rijden - 2.2 km
  • Arulmigu Manakula Vinayagar Temple - 4 min. rijden - 2.2 km
  • Sri Aurobindo Ashram - 5 min. rijden - 2.5 km
  • Pondicherry vuurtoren - 5 min. rijden - 2.9 km
  • Promenade-strand van Pondicherry - 6 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Pondicherry-Puducherry - 9 min. rijden
  • Pondicherry (PNY) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Anjappar Heritage - ‬9 min. lopen
  • ‪Food Paradise - ‬8 min. lopen
  • ‪Hot King - ‬7 min. lopen
  • ‪Dindigul Thalappakatti - ‬6 min. lopen
  • ‪Tandoori Pointe - ‬12 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Le Royal Park

Hotel in de buurt van Promenade-strand van Pondicherry
Profiteer bij Hotel Le Royal Park van faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, een bar aan het zwembad en een koffiebar/café. Geniet van een lichaamsbehandeling en een massage bij Kerala Ayurvedic Spa, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en maak gebruik van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en 2 bars.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Barbecues, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een lift en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 84 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en open haarden en bieden bovendien leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels, Frans en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • GOLDEN DRAGON
  • GRILL & BARBECUE
  • LA MENARA
  • PARADISE LOUNGE
  • THE BLACK

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue

Volledig uitgeruste spa

  • Ayurvedische behandelingen
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Open haard
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 11.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1250.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 3422
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 5000.00

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 1250.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Park Hotel Pondicherry
Royal Park Pondicherry
Hotel Royal Park Pondicherry
Hotel Royal Park
Hotel Le Royal Park Hotel
Hotel Le Royal Park Puducherry
Hotel Le Royal Park Hotel Puducherry

Veelgestelde vragen

Is Hotel Le Royal Park voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Le Royal Park?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Le Royal Park te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Le Royal Park?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 15.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Le Royal Park uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Le Royal Park?

Dit wellness hotel in Puducherry ligt binnen 2 km afstand van Ousteri Lake, Kanniga Parameswari Temple en Jardin Botanique. Ook Ananda Ranga Pillai House en Church of Our Lady of the Immaculate Conception liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Le Royal Park

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 87 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 87 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 87 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 87 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 87 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Harsh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were clean. It was really easy to go around and see stuff.
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sanjay

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Väldigt smutsigt

Rummet var väldigt smutsigt både i sovrum där lakanen var smutsiga, badrummet läckte vatten
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Prakash

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Front Desk guy was very rude, bathroom wallet clogged,shower doesn't work,room was smelly
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

sunil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good ambience, excellent location, Rooms were clean, good breakfast options. Rooms are small, if you are 2 + 1 Kid. Clean Swimming pool. Overall, stay was good.
2 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

DJ

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Its ok...., Br realistic. Give good service.. No compromise on service to customers.. Yhen people will follow hotel... But need to ise this strategy
1 nacht verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

VIRASAMI

2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Vipin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

BAD. Unsatfised

V bad toliet, AC not working, upholstery bed sheet not good.even room paint is bad, floor has dust
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Rosemary

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Poonam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent

The stay was good. Hotel is clean. Service staff is really excellent. Their can be improvement in the food at La Menara. Alisha at La Menara is very sweet and very good at her work. Reception staff is vey cooperative. Thanks for the great stay.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing was excellent , we enjoyed , only that new year celebration was bit dull with out any music entertainment what we expect .
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decor is pretty. Food is great during breakfast buffet. Chef during breakfast is amazing and training manager and staff are very courteous.
8 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth for money , rooms r look like local hotel
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Charlie, Kampala

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like anything and was quite frankly disappointed in the place adn service considering the price paid, the WIFI did not work most of the time, getting even a complimentary bottle of water took 3 phone calls to reception, the bathroom fittings were all rusty amongst so many other issues...it was disappointing to say the least...
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice comfortable hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Check out super slowly
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like the property at all. Only the reception area was clean but the room was very dirty, dust all over the room and cockroaches in my room. Food was too bad in taste.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

DO, JAKARTA INDONESIA

Positief: Personeel en service
Staff are very friendly. EXCELLENT STAFF: PRASANNA KUMAR, FRONT OFFICE MANAGER
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

DO, Jakarta Indonesia

Positief: Personeel en service
Staff is good and friendly. Room should be cleaner
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Paneer

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor service

Not up to the standard for 3start
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Avoid this hotel.

Terrible wi-fi, unusable gym, dirty towels, they only give you one from key.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff were very helpful. Breakfast was excellent. Ala cart food was average ,not in keeping with the standard of the hotel. Shower. Area is slippery , could do with a mat there Bedside lamps were not both sides. No bedside lamps in the twin room No proper instructions for electronic safe
3 nachten verbleven in februari 2019