Hotel Madhav International

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt bij het congrescentrum in Pune

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Madhav International

Suite, 1 slaapkamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau
Vergaderfaciliteit
Deluxe tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau
Luchtfoto
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6A Ramabai Ambedkar Rd, Before Hotel Le-Meridien, Pune, Maharashtra, 411001

In de buurt

  • Ruby Hall Clinic - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Bund Garden - 1 min. rijden - 1.8 km
  • Shaniwar Wada - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Shreemant Dagdusheth Halwai Ganpati - 3 min. rijden - 3.4 km
  • Panshet Dam - 4 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Pune Junction - 4 min. rijden
  • Pune (PNQ-Lohegaon) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Vohuman Cafe - ‬5 min. lopen
  • ‪Shiv Kailash - ‬6 min. lopen
  • ‪Evviva - Sky Lounge - ‬4 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - ‬3 min. lopen
  • ‪Rice And Curry Flavors of Bengal - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Madhav International

Hotel bij het congrescentrum
Bij Hotel Madhav International zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Rice N Roti, serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van een kindermenu. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren plus plaatsen voor lang parkeren (tegen een toeslag)
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, een bankethal en huwelijksservices
Kamervoorzieningen
Alle 60 kamers bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders en dvd-spelers
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 10 km afstand
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Lang parkeren ter plaatse (toeslag)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Rice N Roti

Gezinsvriendelijk

  • Dvd-speler
  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Meer

  • 2 gebouwen
  • 4 etages
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Lcd-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 13.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 9 kinderen, met een maximale leeftijd van 9 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 600.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 450.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 600.0 per nacht
  • De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Madhav
Hotel Madhav International
Hotel Madhav International Pune
Madhav Hotel
Madhav International
Madhav International Pune
Madhav International Pune
Hotel Madhav International Pune
Hotel Madhav International Hotel
Hotel Madhav International Hotel Pune

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Madhav International?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Madhav International te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Madhav International?

Je kunt vanaf 13.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Madhav International uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Madhav International een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 450.00 per voertuig.

Waar ligt Hotel Madhav International?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 10 minuten lopen van Jehangir Hospital en Ruby Hall Clinic. Ook Darshan Museum en Tribal Museum liggen binnen 2 km afstand. Station Pune Junction ligt op 26 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Madhav International

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 22 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pramod

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I think there's mold and the air smelled like moist mildew in my room. I woke up with respiratory issues and had to leave but the hotel management was very unhelpful in getting me checked out and giving a refund since it was booked through a 3rd party.
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Edward

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Great wifi & good breakfast, but bathroom stunk

Best wifi connection I've had in 3 weeks in India. Breakfast was good. Hot water & AC both worked well. Room was good, but my only complaint is that the bathroom smelled terrible.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

kym

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Budget hotel close to Gate of India

In a good area for eating and not far from Gate of India. We didn’t eat breakfast here as others said it was slow and not so good. Check if there will be stairs if you have mobility problems. We were pretty happy here

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The people at this hotel were very friendly and helpful.
5 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

pankaj, Nashik

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We check in early in the morning so we have to pay rs 1120 extra. Manager was not adjusting.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Caliboy, California

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean, good value, really close to train station.

Very clean hotel conveniently close to the train station. Bring earplugs as the blast of train horns could wake up light sleepers. For early risers, breakfast isn't served until probably 8AM, even though signage says 7AM.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Suyash, San Jose

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Mnay Amennities listed are just name sake

1) Hot water is available only during morning hours from 6am - 11 am. This is not advertised or written in a note. In a hotel with tariffs like this, they should provide 24*7 hot water. 2) Airport hotel shuttle- when i called an hours before my departure i was asked why didn't you tell us 12 hours before? They failed to provide the service against the advertised amenities. 3) My reservation was done through Expedia and was changed latter by adding a person and paying more. However, this was not reflected in there sales or reception records. They kept on bugging me even after two days of stays that, I have made payment for 2 people only while we are staying 3 members in our 3 beds room allotted to us. They also asked us to pay for 3rd person for breakfast before clearing out confusion on there end. Latter after 3 days, the confusion on there end was cleared. My expectation was when they are not sure about their records, Hotel management should refrain from communication with customer. This was completely unprofessional. 4) Wifi was available and i was able to connect to it. The only catch was there was no internet though wifi network was available.
3 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Don't waist your time calling for someone to pick you up at the airport. No wi-if in the room.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

SUDIP, Bangalore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotel near to Pune Rly Station

Hotel is conveniently located within walking distance of Pune Rly Station Back entrance. The service is very prompt. The veg restaurant attached to the hotel serves tasty food.
2 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Abhijith

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Akshat, Mumbai

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Decent Business Hotel in a very good location

I booked a room with a double bed as advertised on the Hotels.com for a 1 night business stay. However, upon reaching, the hotel very cooly informed me that I booked the single room and insisted the amount was for that room while the double bed room would cost more. I had to escalate the matter and call Hotels.com customer service to help resolve the issue. The hotel moved me to a double bed but after a fair bit of insistence. To their credit, reception and management was courteous through the process.

6/10 – Redelijk

shlomo, ישראל

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

צוות העובדים של שירות עד לחדר

המלון טוב מאוד שרות טוב רק נקיון חדר עושים לפי דרישה של הטייר אם לא אומרים לא עושים נקיון

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Nice but loud outside

The hotel was in a very good condition and I was happy with my room, bathroom and cleanness. Unfortunately it was a bit far away to the place I was traveling every day, although when choosing it it seemed much closer. It was also a bit loud: as it is close to the railway station, I could hear all trains passing by and waiting and horning at the station. It was indeed a bit problematic so I had to sleep with earplugs every night. I found it very nice and customer oriented that the manager was calling my room every other day to get to know how my stay was going and if all was ok. But at the same time it was the only person speaking English, so whenever I needed something and this manager was not present, I almost couldn't communicate or ask for help to anyone else. The last thing - the restaurant: breakfast was poor and indian style, I missed some more choice of fruits or bread. Other meals during the day or for dinner: tasty, but expensive. The staff was really nice and kind but once I found 2 black male hairs in my dinner. I told the manager, but he seemed not to care or he didn't understand English well enough as I didn't get any answer or action on that :-)

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst Place, Pretty rude guys

I didn't like this at all, stay away from it.

6/10 – Redelijk

Mandar, Mumbai

Negatief: Netheid

Madhav.. Definitely NOT International

Just entered the Hotel. Reception Not too well lit up. checked into the room. Room was of decent size.Comfortable bed but Mattress was not clean. Had to ask the Housekeeping to change it. Room service is not 24 hours so could not even get Tea/coffee till 730 in the morning. Same with utilities like iron,iron board etc. Air conditioning worked fine. Attentive staff. Stay was short so no complaints as such...

8/10 – Goed

VIJAY, MUMBAI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Good Hotel at a convenient location

it was a goo stay.though the room was very small it still was very clean and it neat. the amenities were just perfect for a business traveller, with a small desk. staff was also helpful. Breakfast was also very good.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice hotel - good location

It Was nice short stay. Very near to railway station. Very conviniently located.

8/10 – Goed

Pradeep, Mumbai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Place to stay in Pune

AC remote was not working

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Poor quality of service with great breakfast

The guys there are too reluctant having a ' semi professional' attitude. Lack of coordination between themselves creates unnenecessary confusions and embarrassing situations. As per location and room quality, its acceptable. Great complimentary buffet breakfast with south indian dishes. I am a calcuttan and a non veg lover as such, south indian dishes are my fourth love...after mughlai, bengali and chinese..But honestly speaking I had become a fan of the cooking quality of this hotel's chefs over the south indian dishes.. especially the utthapam, vada, aloo paratha, poha, etc. They have changed the definitions of the dishes to me.. hats off to the chefs. But when the lunch and dinner time comes, no south indian dishes...and the quality falls directly from the sky to straight into a gutter. Horrible quality and quantity compared to the price. Hope this will help. Overall its ok except the casual approach of some of the reception guys.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

HOTEL MADHAV : à éviter ABSOLUMENT !

à fuir. sur place, on nous a demandé de repayer après avoir reçu pourtant la confirmation d'expedia. équipe de direction nulle (réceptionniste neuneu, directeur malaimable). draps tachés dans les chambres, pas d'eau chaude (dans chambre deluxe !). Points positifs : le personnel (gentil) et la modernité des chambres. bonne situation aussi (près de la gare)