Palms Hotel
Hotel met een dakterras en een 24-uurs businesscentrum in Quatre Bornes
Fotogalerie voor Palms Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 – 
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Ledtelevisie
Regendouchekop 
Een haardroger 
Privébadkamer 
Waterkoker 
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Ledtelevisie
Regendouchekop 
Een haardroger 
Privébadkamer 
Waterkoker 
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Ledtelevisie
2 slaapkamers 
Regendouchekop 
Een haardroger 
Privébadkamer 
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

66, St Jean Road, Quatre Bornes
Over deze accommodatie
Palms Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Hennessy Park Hotel
Hennessy Park Hotel
- Zwembad
 - Spa
 - Parkeren inbegrepen
 - Gratis wifi
 
8.2 van 10, Zeer goed, 131 beoordelingen
De prijs is € 160
inclusief belastingen en toeslagen
7 nov - 8 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
 
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 30 per persoon
 - Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 80 per persoon (retour)
 - Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
 
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. 
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht. 
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering. 
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan. 
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging. 
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Palms Hotel Quatre Bornes
Palms Quatre Bornes
Palms Hotel Hotel
Palms Hotel Quatre Bornes
Palms Hotel Hotel Quatre Bornes
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Palms Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
23 jan 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
16 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Nejat Hamid
4 jan 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nejat Hamid
10/10 – Uitstekend
gerald
24 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service
gerald
8/10 – Goed
Jean François, LA PLAINE DES CAFRES
21 okt 2022
Jean François
7 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Leopold Dominique
Reisde met partner
18 okt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leopold Dominique
5 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Mevin
1 apr 2022
Mevin
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Damilola Mercy
22 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damilola Mercy
8 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Joseph
10 jan 2022
Joseph
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Hans W.
Zakenreiziger
17 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans W.
4 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
EFRAIM
Zakenreiziger
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
ice view at the top of the building


EFRAIM
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
gerald, ion
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gerald
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Chaewoon
Zakenreiziger
30 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천합니다.
Chaewoon
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Chaewoon
Zakenreiziger
30 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천합니다.
Chaewoon
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Louise, Seychelles
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise
5 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Karine et Gilbert
Reisde met familie
7 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karine et Gilbert
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Michelle, Lusaka
Zakenreiziger
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Michelle
15 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
andrew
Zakenreiziger
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
andrew
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Kirsten
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Palms view
Kirsten
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
mahdi
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tre bien
mahdi
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Meghal, Madagascar
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Well located and a decent price for mauritius
Meghal
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Corinne
6 nov 2018
Confort basique ( Bar au dernier étage tres sympa
Corinne
11 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Marco
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business Trip
Marco
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Manickaraj
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manickaraj
6 nachten verbleven in oktober 2018








