Hotel Gradlon
Hotel met een bar/lounge in Quimper
Fotogalerie voor Hotel Gradlon





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

30 rue de brest, Quimper, Finistere, 29000
Over deze accommodatie
Hotel Gradlon
Vergelijkbare accommodaties

Hôtel de la Gare
Hôtel de la Gare
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 272 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.10 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 12 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 10 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, ANCV Chèques-vacances en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gradlon
Gradlon Quimper
Hotel Gradlon
Hotel Gradlon Quimper
Gradlon Hotel Quimper
Hotel Gradlon Hotel
Hotel Gradlon Quimper
Hotel Gradlon Hotel Quimper
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Gradlon
8,2
Zeer goed
8,8
Netheid
8,6
Locatie
8,6
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Laura
25 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laura
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Dominique
23 aug 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Dominique
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Marc
22 aug 2025
Positief: Netheid
Marc
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Karin
19 aug 2025
Positief: Netheid
Karin
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
associazione
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
associazione
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Preis/ Leistungsverhältnis in Ordnung
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ann-Kathrin
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann-Kathrin
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
gregory
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
gregory
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
alison
9 jun 2025
alison
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Neil
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
ERMOFILI
24 mei 2025
ERMOFILI
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Carlos
Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Alain
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Dylan
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dylan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sally
Reisde met partner
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ludovic
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Ludovic
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Laure
Zakenreiziger
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Laure
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
PATRICK
Zakenreiziger
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable



PATRICK
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Clare
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good value
Clare
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Laura
13 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Jacques
25 sep 2024
Jacques
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Douglas
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Jane
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient and quirky.
Jane
6 nachten verbleven in september 2024








