Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 217 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
48
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 217 beoordelingen" "
8 - Goed
58
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 217 beoordelingen" "
6 - Redelijk
52
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 217 beoordelingen" "
4 - Matig
32
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 217 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
27
7,0/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel heel vriendelijk en doe alles om u te vrede zijn.moest ik terug naar Rabat zal ik zeker terug booken
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Personnel heel vriendelijk maar niet 5 sterren waard zeker 4 of zelf nog maar 3
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Vincent, Antwerpen
4 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Up-scale zakenhotel, duur voor verouderde kamers
Zakenhotel ligt vlak aan Hassan-toren en mausoleum in drukke autobuurt. Oude stad op wandelafstand. Hotel voldoet aan alle eisen voor 5* accommodatie (mooie kamers, ruime badkamer, groot zwembad, chique bars en restaurants, statige gemene delen) maar hotel heeft wel haar beste tijd gehad. Kamers mogen gerenoveerd worden. Leuk verblijf maar duur in verhouding tot andere hotels in Marokko.
Vincent
4/10 – Matig
Paulinus, Dronten
28 mei 2015
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beslist geen 5 sterren!
Beslist geen 5 sterren (misschien Marokaanse). Personeel spreekt zeer matig engels. Service moeten ze nog leren. Locatie prima, vlak bij Medina en haven. Kamers ouderwets. Hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken.
Paulinus
6/10 – Redelijk
Matthijs, Hellevoetsluis
6 mei 2015
Positief: Netheid
Goede ligging nabij bezienswaardigheden.
De luchtbehandeling kan storend hoorbaar zijn. Kan natuurlijk ook uit of laag maar dan wordt het te warm. De werking van de airco is sowieso twijfelachtig. De kamer is ruim, redelijk schoon en rookvrij. In het hotel zelf wordt wel gerookt bij de bar en in de grote animatie-zaal nabij de ingang. De balie is onderbezet. De mannen achter de balie verwijzen naar één vrouwelijk baliemedewerker die het maar moet doen. Zij is handig maar laat niet echt blijken dat het prettig is om een klant te helpen. Mijn Mastercard wekte verbazing en ze was benieuwd of die wel zou werken. 'Nog nooit gezien' zei ze letterlijk. Als een Europeaan voel ik mij niet echt thuis. De wijze waarop sjeik -achtige geklede mannen hier als gast worden behandeld verschilt nogal in mijn gevoel. De piccolo deed het uitstekend. Ik begrijp dat hij ook afhankelijk is van de tip maar de wijze van zijn klant-benadering is een voorbeeld voor de rest. Eén keer avonds gebruik gemaakt van het buffet: geen aanrader, zeker niet in vergelijking van de prijs kwaliteit die je krijgt in nabijgelegen restaurants aan de riviermonding: die zijn de helft in prijs en absoluut een aanrader! Zorg voor voldoende Dirham-munten. De afstandbediening van de TV werkte niet, ook niet na vervanging. Voor mij niet echt storend want de programma's zijn niet echt voor Europese gasten. Het water is smerig met veel chloor dus zorg voor bronwater. Het hotel is ca 10x duurder per liter dan de winkel. Taxi's: eerst prijs afspreken, dan pas instappen.
Matthijs
8/10 – Goed
Madiha
2 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madiha
6/10 – Redelijk
Michiel
26 mrt 2015
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groot hotel op een goede plek.
Check-in verloopt nogal omslachtig, gezellige bar, Italiaans restaurant blijkt buffet (jammer!), de panoramabar is ongezellig, het ruikt onprettig in de gangen en in de kamer. Zeer ruime kamer met twee twijfelaars.
Michiel
2/10 – Ontzettend slecht
cornelis, ede
9 mrt 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bad internet for business use
This outdated hotel doesn't have a proper working internet system.
Don't use the hotel for busines purpose
Staff is not friendly
cornelis
4/10 – Matig
Jean-Marc
20 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean-Marc
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GEM op 1 mei 2024
Cher Client, Nous sommes désoles de constater que nous n'avons pas été à la hauteur de vos attentes. Et au plaisir d'un séjour prochain pour une meilleure expérience, Bien cordialement,
4/10 – Matig
HOUCINE
29 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOUCINE
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jean Francois
21 okt 2023
Jean Francois
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nisrine.A, Relations Publiques. op 23 okt 2023
Cher client, Merci pour votre commentaire ! Et au plaisir d'un séjour prochain, Cordialement,
10/10 – Uitstekend
mourade
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good experience
mourade
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nisrine.A, Public Relations op 13 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,
10/10 – Uitstekend
omar
Reisde met een groep
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Old hotel
omar
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nisrine.A, Public Relations op 12 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,
6/10 – Redelijk
Robert
7 sep 2023
Robert
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nisrine.A, Public Relations op 13 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Mohamed
20 aug 2023
Mohamed
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nisrine.A, Public Relations op 13 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Hassan
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay for bride groom night
Thank you
Hassan
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nisrine.A, Relations Publiques. op 12 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Aicha
Reisde met familie
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing thank you
Aicha
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Nisrine AMAZARGOU Relations Publiques. op 15 aug 2023
Chère cliente, Merci d'avoir pris le temps de nous renseigner par rapport à votre séjour chez nous. Et au plaisir d'une occasion prochaine, Bien cordialement,
8/10 – Goed
lamiae
18 jul 2023
lamiae
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van The Management op 4 aug 2023
Thank You !
10/10 – Uitstekend
FRANCK
Zakenreiziger
30 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FRANCK
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The Management op 4 aug 2023
Thank you very much !Hope to see you soon.
4/10 – Matig
Mohammad, KISTA
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
15 jun 2023
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The Location is very good, but the services at Hotel very poor.
Guests smoke everywhere, even in the hotel lobby. Smoking is permitted by the hotel management, which is not appropriate for a five-star hotel.
Mohammad
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van The Management op 4 aug 2023
Valued customer,Thank you for taking the time to tell us about your stay ! As you have mentionned smoking is permitted in certain places but prohibited in others to please all kind of guests.Sorry for any inconvenience, Looking forward to welcoming you in the future,Best regards, The Management
10/10 – Uitstekend
LUIS IGNACIO
7 apr 2023
LUIS IGNACIO
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Taoufiq
4 mrt 2023
Taoufiq
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Thierry
Zakenreiziger
23 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Hotel tres propre tres bien placé acceuil très professionnel
Thierry
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van H.O op 27 feb 2023
Cher Client, Merci pour votre commentaire !Et au plaisir d'un séjour prochain,Bien cordialement,
2/10 – Ontzettend slecht
Fouad
Reisde met familie
14 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bed like 1*
Fouad
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van HO op 14 feb 2023
Valued Customer,Sorry for not being able to match your expectations,Looking forward to hearing from you in the future,Best regards,
6/10 – Redelijk
Chaib
Zakenreiziger
3 feb 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chaib
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van HO op 14 feb 2023
Merci et à bientôt !
8/10 – Goed
Norredine
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Norredine
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van HO op 14 feb 2023
Merci et à bientôt !Cordialement,
10/10 – Uitstekend
Marc
Zakenreiziger
20 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé
Marc
Reactie van HO op 14 feb 2023
Cher Client,Merci et à bientôt !Cordialement,
10/10 – Uitstekend
Jean Francois
Zakenreiziger
19 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Farah, le meilleur de Rabat !
Séjour très agréable avec un accueil parfait ! Du bar en passant par les restaurants, tous le monde est là pour rendre ce séjour exceptionnel
Jean Francois
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van HO op 14 feb 2023
Cher Client,Merci pour vos commentaires,Et au plaisir d'un séjour prochain, bien cordialement,
4/10 – Matig
Naim
Reisde met familie
25 okt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property condition very bad smell bad very old
Naim
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Rowel
Reisde met een groep
28 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing special
Rowel
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Farhat
Reisde met familie
28 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel looks amazing on the outside and so is the reception area. Upstairs the corridors are a bit dark and there is a musty smell in the air . The room was clean and bedding and towels were changed every day . It had a fridge but no tea or coffee making facilities . An iron and board was given when asked .
Outside there is a tram that is very cheap and can take you around the city and to the marina with ease .
There is a souk 10 minutes walk away and it was fantastic to buy presents for friends and family .
Food is cheap and tastes amazing . They don’t have hot spicy food so if you like spices then you might struggle .
Overall hotel was amazing . It had a pool too
Reception was always helpful
Bedrooms were clean but a little dated especially the bathroom .
Farhat
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Renato
Zakenreiziger
20 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renato
4 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nogenlunde
Udmærket, med plads til forbedringer!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Eric
Zakenreiziger
12 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
2 nachten verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Ibrahim
22 mei 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ibrahim
1 nacht verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Faris Al
Zakenreiziger
20 mei 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I wouldn't give this hotel a five-star, the rooms smell like mold and they are tired and old
Faris Al
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Fareed
Reisde met een groep
23 nov 2021
Positief: Personeel en service
كثرة وجود النمل في الغرفة وعدم وجود الشطاف في المرحاض
Fareed
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van DG op 23 nov 2021
عميلنا العزيز
عذرا عن مسألة النمل التي سنصلح حالا
. نتمنى أن نراكم مرة أخرى خلال إقامة مستقبلية.
حتى ذلك الوقت، مع أطيب التحيات
الإدارة العامة
8/10 – Goed
SOUAD
14 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Séjour convenable, personnel à l’écoute. Bonne expérience.
SOUAD
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van DG op 23 nov 2021
Chère cliente,
Merci d'avoir pris le temps de nous renseigner par rapport à votre séjour chez nous. Et merci pour vos mots d'encouragement.
Et au plaisir d'un séjour prochain,
Bien cordialement,
Direction Générale.
6/10 – Redelijk
Freha
5 sep 2021
Positief: Personeel en service
L’hôtel à besoin d’un sérieux coup de rénovation
Freha
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Jean Francois
Zakenreiziger
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean Francois
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place for business trip. Freid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 jun 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst experience in Morocco
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
ERIC
Zakenreiziger
20 mrt 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Bel hôtel mais pas asser d'entretien
Bon hotel simple d'accès avec le tram à proximité, personnel accueillant et sympathique mais, niveau équipement un tapis qui ne fonctionne pas dans la salle fitness et une salle un peu laissée à l'abandon. En plus j'ai eu la désagréable surpris de me retrouver nez à nez avec un animal indésirable toutefois, la réception avait l'air surprise et ma changée de chambre immédiatement. Maintenant pas de geste commercial suite à ça.
ERIC
4 nachten verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
Mohammed
Reisde met familie
14 nov 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mohammed
3 nachten verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 mrt 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
reception was not polite look very angry soon as i walk in
they start talk to each other i have to wait 20 mintues
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Sue, Usa
Reisde met partner
3 mrt 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel located in very noisy area, the elevator is not working, teh furniture is old in the room and not clean although the room is big and the bed is comfortable but the carpet is old and not clean .
the food is good but no toster in the restaurant for breakfast
The staff are helpful and nice but they do nothing about the hotel problems.
Sue
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Z Palmira
1 mrt 2020
Z Palmira
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
rabeh
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer