Dakterras

Beoordelingen van Hotel Rabat – A member of Barceló Hotel Group

5 out of 5

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 217 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 217 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 217 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 217 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 217 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel heel vriendelijk en doe alles om u te vrede zijn.moest ik terug naar Rabat zal ik zeker terug booken
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Personnel heel vriendelijk maar niet 5 sterren waard zeker 4 of zelf nog maar 3
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Vincent, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Up-scale zakenhotel, duur voor verouderde kamers
Zakenhotel ligt vlak aan Hassan-toren en mausoleum in drukke autobuurt. Oude stad op wandelafstand. Hotel voldoet aan alle eisen voor 5* accommodatie (mooie kamers, ruime badkamer, groot zwembad, chique bars en restaurants, statige gemene delen) maar hotel heeft wel haar beste tijd gehad. Kamers mogen gerenoveerd worden. Leuk verblijf maar duur in verhouding tot andere hotels in Marokko.

4/10 – Matig

Paulinus, Dronten

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beslist geen 5 sterren!
Beslist geen 5 sterren (misschien Marokaanse). Personeel spreekt zeer matig engels. Service moeten ze nog leren. Locatie prima, vlak bij Medina en haven. Kamers ouderwets. Hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken.

6/10 – Redelijk

Matthijs, Hellevoetsluis

Positief: Netheid
Goede ligging nabij bezienswaardigheden.
De luchtbehandeling kan storend hoorbaar zijn. Kan natuurlijk ook uit of laag maar dan wordt het te warm. De werking van de airco is sowieso twijfelachtig. De kamer is ruim, redelijk schoon en rookvrij. In het hotel zelf wordt wel gerookt bij de bar en in de grote animatie-zaal nabij de ingang. De balie is onderbezet. De mannen achter de balie verwijzen naar één vrouwelijk baliemedewerker die het maar moet doen. Zij is handig maar laat niet echt blijken dat het prettig is om een klant te helpen. Mijn Mastercard wekte verbazing en ze was benieuwd of die wel zou werken. 'Nog nooit gezien' zei ze letterlijk. Als een Europeaan voel ik mij niet echt thuis. De wijze waarop sjeik -achtige geklede mannen hier als gast worden behandeld verschilt nogal in mijn gevoel. De piccolo deed het uitstekend. Ik begrijp dat hij ook afhankelijk is van de tip maar de wijze van zijn klant-benadering is een voorbeeld voor de rest. Eén keer avonds gebruik gemaakt van het buffet: geen aanrader, zeker niet in vergelijking van de prijs kwaliteit die je krijgt in nabijgelegen restaurants aan de riviermonding: die zijn de helft in prijs en absoluut een aanrader! Zorg voor voldoende Dirham-munten. De afstandbediening van de TV werkte niet, ook niet na vervanging. Voor mij niet echt storend want de programma's zijn niet echt voor Europese gasten. Het water is smerig met veel chloor dus zorg voor bronwater. Het hotel is ca 10x duurder per liter dan de winkel. Taxi's: eerst prijs afspreken, dan pas instappen.

8/10 – Goed

Madiha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Michiel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groot hotel op een goede plek.
Check-in verloopt nogal omslachtig, gezellige bar, Italiaans restaurant blijkt buffet (jammer!), de panoramabar is ongezellig, het ruikt onprettig in de gangen en in de kamer. Zeer ruime kamer met twee twijfelaars.

2/10 – Ontzettend slecht

cornelis, ede

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bad internet for business use
This outdated hotel doesn't have a proper working internet system. Don't use the hotel for busines purpose Staff is not friendly

4/10 – Matig

Jean-Marc

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GEM op 1 mei 2024
Cher Client, Nous sommes désoles de constater que nous n'avons pas été à la hauteur de vos attentes. Et au plaisir d'un séjour prochain pour une meilleure expérience, Bien cordialement,

4/10 – Matig

HOUCINE

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jean Francois

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nisrine.A, Relations Publiques. op 23 okt 2023
Cher client, Merci pour votre commentaire ! Et au plaisir d'un séjour prochain, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

mourade

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good experience
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nisrine.A, Public Relations op 13 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

omar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Old hotel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nisrine.A, Public Relations op 12 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,

6/10 – Redelijk

Robert

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nisrine.A, Public Relations op 13 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mohamed

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nisrine.A, Public Relations op 13 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Hassan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay for bride groom night Thank you
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nisrine.A, Relations Publiques. op 12 okt 2023
Valued customer, Thank you for your comment! Looking forward to welcoming you in the future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Aicha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing thank you
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Nisrine AMAZARGOU Relations Publiques. op 15 aug 2023
Chère cliente, Merci d'avoir pris le temps de nous renseigner par rapport à votre séjour chez nous. Et au plaisir d'une occasion prochaine, Bien cordialement,

8/10 – Goed

lamiae

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van The Management op 4 aug 2023
Thank You !

10/10 – Uitstekend

FRANCK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The Management op 4 aug 2023
Thank you very much !Hope to see you soon.

4/10 – Matig

Mohammad, KISTA

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The Location is very good, but the services at Hotel very poor. Guests smoke everywhere, even in the hotel lobby. Smoking is permitted by the hotel management, which is not appropriate for a five-star hotel.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van The Management op 4 aug 2023
Valued customer,Thank you for taking the time to tell us about your stay ! As you have mentionned smoking is permitted in certain places but prohibited in others to please all kind of guests.Sorry for any inconvenience, Looking forward to welcoming you in the future,Best regards, The Management

10/10 – Uitstekend

LUIS IGNACIO

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend
4 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Taoufiq

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Thierry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Hotel tres propre tres bien placé acceuil très professionnel
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van H.O op 27 feb 2023
Cher Client, Merci pour votre commentaire !Et au plaisir d'un séjour prochain,Bien cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Fouad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bed like 1*
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van HO op 14 feb 2023
Valued Customer,Sorry for not being able to match your expectations,Looking forward to hearing from you in the future,Best regards,

6/10 – Redelijk

Chaib

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van HO op 14 feb 2023
Merci et à bientôt !

8/10 – Goed

Norredine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van HO op 14 feb 2023
Merci et à bientôt !Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé
Reactie van HO op 14 feb 2023
Cher Client,Merci et à bientôt !Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Jean Francois

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Farah, le meilleur de Rabat !
Séjour très agréable avec un accueil parfait ! Du bar en passant par les restaurants, tous le monde est là pour rendre ce séjour exceptionnel
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van HO op 14 feb 2023
Cher Client,Merci pour vos commentaires,Et au plaisir d'un séjour prochain, bien cordialement,

4/10 – Matig

Naim

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property condition very bad smell bad very old
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Rowel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing special
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Farhat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel looks amazing on the outside and so is the reception area. Upstairs the corridors are a bit dark and there is a musty smell in the air . The room was clean and bedding and towels were changed every day . It had a fridge but no tea or coffee making facilities . An iron and board was given when asked . Outside there is a tram that is very cheap and can take you around the city and to the marina with ease . There is a souk 10 minutes walk away and it was fantastic to buy presents for friends and family . Food is cheap and tastes amazing . They don’t have hot spicy food so if you like spices then you might struggle . Overall hotel was amazing . It had a pool too Reception was always helpful Bedrooms were clean but a little dated especially the bathroom .
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Renato

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nogenlunde
Udmærket, med plads til forbedringer!
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ibrahim

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Faris Al

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I wouldn't give this hotel a five-star, the rooms smell like mold and they are tired and old
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Fareed

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
كثرة وجود النمل في الغرفة وعدم وجود الشطاف في المرحاض
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van DG op 23 nov 2021
عميلنا العزيز عذرا عن مسألة النمل التي سنصلح حالا . نتمنى أن نراكم مرة أخرى خلال إقامة مستقبلية. حتى ذلك الوقت، مع أطيب التحيات الإدارة العامة

8/10 – Goed

SOUAD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Séjour convenable, personnel à l’écoute. Bonne expérience.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van DG op 23 nov 2021
Chère cliente, Merci d'avoir pris le temps de nous renseigner par rapport à votre séjour chez nous. Et merci pour vos mots d'encouragement. Et au plaisir d'un séjour prochain, Bien cordialement, Direction Générale.

6/10 – Redelijk

Freha

Positief: Personeel en service
L’hôtel à besoin d’un sérieux coup de rénovation
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Jean Francois

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place for business trip. Freid
1 nacht verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst experience in Morocco
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

ERIC

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Bel hôtel mais pas asser d'entretien
Bon hotel simple d'accès avec le tram à proximité, personnel accueillant et sympathique mais, niveau équipement un tapis qui ne fonctionne pas dans la salle fitness et une salle un peu laissée à l'abandon. En plus j'ai eu la désagréable surpris de me retrouver nez à nez avec un animal indésirable toutefois, la réception avait l'air surprise et ma changée de chambre immédiatement. Maintenant pas de geste commercial suite à ça.
4 nachten verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
reception was not polite look very angry soon as i walk in they start talk to each other i have to wait 20 mintues
3 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Sue, Usa

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel located in very noisy area, the elevator is not working, teh furniture is old in the room and not clean although the room is big and the bed is comfortable but the carpet is old and not clean . the food is good but no toster in the restaurant for breakfast The staff are helpful and nice but they do nothing about the hotel problems.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Z Palmira

3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

rabeh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019