Hotel City Point

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met gratis valetparkeerservice bij het congrescentrum in Rahata

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel City Point

Een ledtelevisie en een open haard
Zitruimte lobby
Restaurant
Voorkant van accommodatie
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

4,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Familiekamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad, op Executive-verdieping

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 557 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden en 2 eenpersoonsbedden

Executive tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad, op Executive-verdieping

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank

Executive tweepersoonskamer, 1 kingsize bed met slaapbank

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Een plafondventilator
Slaapkamers
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Superior vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad, op Executive-verdieping

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • 371 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Nagar Manmad Highway, Tal- Rahata, Dist- Ahmednagar, Shirdi, Rahata, Maharashtra, 423109

In de buurt

  • Lendi Baug - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Sai Baba of Shirdi temple - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Dwarkamai - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Shri Saibaba Sansthan Temple - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Wet n Joy Water Park - 14 min. lopen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Sainagar Siridi - 7 min. rijden
  • Shirdi (SAG) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sai Sagar Food Court - ‬3 min. lopen
  • ‪Sai Naivedyam - ‬1 min. lopen
  • ‪Domino's Pizza - ‬5 min. lopen
  • ‪Sai Darbar - ‬5 min. lopen
  • ‪Lords Plaza - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel City Point

Hotel in de buurt van Sai Baba of Shirdi temple
Bij Hotel City Point zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een koffiebar/café en een speeltuin. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en kinderopvang met toezicht (toeslag)
  • Een bagageopslagruimte, een rookvrije accommodatie en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle 52 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en open haarden en bieden daarnaast voordelen zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Hypoallergeen beddengoed en baby-/kinderbedjes (tegen een toeslag)
  • Badkamers met hydromassagedouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis beveiligd, overdekt valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 300 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Speeltuin

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Babybed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 20 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • 3 treden naar de ingang
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Hendels als deurklinken
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift (91 centimeter brede deur)
  • Luisterhulpmiddelen
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Visuele notificatie voor de deurbel

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Maaltijdbezorging
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Open haard
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 850.0 per verblijf.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen INR 650.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: INR 100.0 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. INR 300 voor volwassenen en ca. INR 200 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1400 per voertuig (retour, passagierscapaciteit: 4)
  • Toeslag voor babybed: INR 650.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: INR 850.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, Google Pay, Mi-Pay, Razorpay, Paytm, PhonePe, Amazon Pay, MobilePay en PayNow.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL CITY POINT Shirdi
CITY POINT Shirdi
HOTEL CITY POINT Kopargaon
CITY POINT Kopargaon
Hotel City Point Hotel
Hotel City Point Rahata
Hotel City Point Hotel Rahata

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel City Point?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel City Point te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel City Point?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel City Point uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel City Point een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1400 per voertuig.

Waar ligt Hotel City Point?

Dit hotel ligt in het centrum van Rahata, vlak bij Lendi Baug en Sai Baba of Shirdi temple. Shri Tatya Kote Samadhi en Dixit Wada Museum liggen op enkele stappen afstand.

Beoordelingen over Hotel City Point

Beoordelingen

4,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 21 beoordelingen

4,4/10

Netheid

4,2/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

samrat, Round Rock

1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

HEMANTH BABU

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Vinod

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No TV, dirty Lenin bathroom was leaking
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Bharathi

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception folks are very unfriendly and grumpy. Room has no soap and towels were very old and dirty. bathroom has no towel holders and ac water is dripping on head.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

VINOD

Reisde met familie

Vinod Kumar

Need lot of improvement in room ,leaking bathroom and fittings falling ,no amenities despite good amount paid for family room
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Rashmi

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The manager denied a room booking when we arrived there and after arguing for half an hour allocated a small dirty room. The linen was torn and the room didn't have the facilities shown on the website. Very limited breakfast option. Don't ever take the breakfast package.
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Anusha

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service

not satisfactory

It is not upto our expectations .Reseption response was avarage. The rate you have charged and services you provided doesnot match. Every area has to be improved.
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pathetic!!!!!

A/C did not work for two nights. Gave RO water with full soapy smell in it. No Wi fi. Paid pretty good for the rooms per day but pathetic service and maintainence. Didn’t even offer any reduction until I asked for it. Reduction was 800 ra. Will strongly suggest not to book this hotel. V bad experience. The manager even didn’t see me to address my issues. Very disappointing.
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Sonia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hanumanth

The location of the hotel is awesome. Room condition is ok, but bathrooms are bad. Hot water doesn’t come always. Water Flaucet looses and doesn’t work properly. Bathroom cleanness was very bad.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
only 4 bottles of water per day for family of 5 people. If needed more we need to buy from restaurant. AC did not work properly. Amenities provided are not satisfactory. My famiky not happy with the stay.
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ajay

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

Avererage stay

The rooms were good, but the towels provided were dirty and torn. Though in the booking confirmation is was mentioned breakfast complimentary, but we were asked to pay for it. Restaurant is non-ac and needs to be more pleasent.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

CBReddy, Guntur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just opposite to temple gate Nice restaurants are nearby Very reliable people
2 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The rooms are smelly and bath room is horrible. No room service at all during the entire stay. Don't accept credit card. Towels are horrible and towels are not replaced during the stay. Very very poor facility.
2 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Subajini

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Bigyan, kathmandu

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Good location ,room size is okay. There is no coffee maker,chairs & tea table. Bed mattress are low in quality .
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Jani, Ahmedabad

Negatief: Personeel en service

Very near to temple but service is poor...

Hotel is clean but with poor service.... You have to ask many times for one thing then it comes to you.... Breakfast is Ohk....
1 nacht verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Deepak

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pathetic Experience

It was unhygienic. Cockroaches and mosquito made life miserable. Staff at reception was not available at reception at the time of check in and made us wait for half an hour,
1 nacht verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Pradeep

Negatief: Netheid

Hotel City Point need to work on customer service

Stay was just fine, Hotel City point did not provide what was marketed as complimentary such as wi-fi, breakfast. Whats more troublesome was A/C in the room was just was cooling.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer