Hotel City Point
Hotel in het stadscentrum met gratis valetparkeerservice bij het congrescentrum in Rahata
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel City Point





Beoordelingen
4,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad, op Executive-verdieping laden

Familiekamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad, op Executive-verdieping
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad, op Executive-verdieping laden

Executive tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad, op Executive-verdieping
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, 1 kingsize bed met slaapbank laden

Executive tweepersoonskamer, 1 kingsize bed met slaapbank
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Een plafondventilator
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad, op Executive-verdieping laden

Superior vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op stad, op Executive-verdieping
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nagar Manmad Highway, Tal- Rahata, Dist- Ahmednagar, Shirdi, Rahata, Maharashtra, 423109
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Saibaba International Hotel
Saibaba International Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.4 van 10, Goed, 25 beoordelingen
De prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
11 jul - 12 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: INR 100.0 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. INR 300 voor volwassenen en ca. INR 200 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1400 per voertuig (retour, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor babybed: INR 650.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: INR 850.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, Google Pay, Mi-Pay, Razorpay, Paytm, PhonePe, Amazon Pay, MobilePay en PayNow.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL CITY POINT Shirdi
CITY POINT Shirdi
HOTEL CITY POINT Kopargaon
CITY POINT Kopargaon
Hotel City Point Hotel
Hotel City Point Rahata
Hotel City Point Hotel Rahata
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel City Point
Beoordelingen
4,2
4,4/10
Netheid
4,2/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
4,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 mrt 2024
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
HEMANTH BABU
7 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HEMANTH BABU
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Vinod
26 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vinod
1 nacht verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Bharathi
28 sep 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bharathi
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
VINOD
Reisde met familie
4 feb 2020
Vinod Kumar
VINOD
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Rashmi
Reisde met familie
15 okt 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rashmi
3 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Anusha
Reisde met familie
21 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
not satisfactory
Anusha
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pathetic!!!!!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Sonia
21 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sonia
3 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 jul 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hanumanth
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
6 jul 2019
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Ajay
6 mei 2019
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Avererage stay
Ajay
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
CBReddy, Guntur
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CBReddy
2 nachten verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Subajini
26 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Subajini
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Bigyan, kathmandu
6 jan 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Bigyan
2 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Jani, Ahmedabad
28 dec 2017
Negatief: Personeel en service
Very near to temple but service is poor...
Jani
1 nacht verbleven in december 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Deepak
30 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pathetic Experience
Deepak
1 nacht verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Pradeep
27 mrt 2017
Negatief: Netheid
Hotel City Point need to work on customer service
Pradeep
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer