Hotel Ganpati Palace
Hotel voor families met een volledig uitgeruste spa bij een winkelcentrum in Rahata
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Ganpati Palace





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer (Premium Family Room) laden

Familiekamer (Premium Family Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Open haard
Club lounge
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2017
Alle foto's voor Executive kamer (Executive Triple Room) laden

Executive kamer (Executive Triple Room)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Open haard
Club lounge
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Open haard
Club lounge
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2017
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

S.No 4/80, 4/62 Rui Shiv Road, Hotel Sun N Sand Road, Rahata, Maharashtra, 423109
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL SAI SRUSHTI BY Neem Square
HOTEL SAI SRUSHTI BY Neem Square
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
De prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. INR 150 per persoon
- Toeslag voor wifi in de kamer: INR 99 per nacht (maximaal aantal toestellen is 1, bedrag kan variëren)
- Toeslag voor kabelinternet in gemeenschappelijke ruimtes: INR 99 per nacht (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 7500 per voertuig (retour)
- Toeslag voor vroeg inchecken: INR 500 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.
Gratis wifi in openbare ruimtes is beperkt tot 3 uur per dag. (Er geldt een toestellimiet van maximaal 1.)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ganpati Palace Kopargaon
Ganpati Palace Shirdi
Hotel Ganpati Palace
Hotel Ganpati Palace Shirdi
Ganpati Palace Kopargaon
Hotel Ganpati Palace Hotel
Hotel Ganpati Palace Rahata
Hotel Ganpati Palace Hotel Rahata
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ganpati Palace
Beoordelingen
6,4
6,0/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 jul 2022
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Neeraj
25 okt 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neeraj
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Navinchandra
13 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for given price
Navinchandra
1 nacht verbleven in maart 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
14 feb 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 dec 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Ganapati Bhat, Bangalore, India
7 dec 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Lot of scope for improvement
Ganapati Bhat
1 nacht verbleven in november 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Travelocity booking process was terrible.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
4/10 – Matig
Sanjay
29 mei 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Poorest service
Sanjay
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 mei 2017
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not good...i m not happy this time
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mei 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Service quality to be improved
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
EV
20 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EV
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
C V, Hyderabad
20 sep 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel to stay...
C V
6/10 – Redelijk
Krishnakanth, Bangalore
11 jul 2016
Good Hotel at Shirdi to stay at.
Krishnakanth
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 dec 2015
Negatief: Netheid, comfort kamer
Average
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
AVINASH, surat
6 okt 2015
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is OK for those who go for darshan only
AVINASH
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 okt 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Gagan, Pune
18 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Gagan
6/10 – Redelijk
DHEERENDRA, raipur
15 mei 2015
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
not very good not bad
DHEERENDRA
4/10 – Matig
Sunil, Delhi
18 mrt 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Review
Sunil
10/10 – Uitstekend
Ajesh, Mumbai
2 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to the Shirdi Sai Baba Temple
Ajesh
10/10 – Uitstekend
AJ, NY
28 nov 2014
Positief: Personeel en service
Hotel facilities
AJ
8/10 – Goed
VIJAYAN, Bangalore
6 nov 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer