Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hellenic Hotel by Saba

3 out of 5
Hellenic Hotel by Saba
Shepherds Bush Road, 77-79, Rainham, ENG

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 112 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 238 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige mensen. Je krijgt voldoende in verhouding tot wat je betaald.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder goed waren de bedden, daarnaast kon je je haren niet wassen vanwege douchekop. Het ontbijt was heel primitief maar oke
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Don

Negatief: Personeel en service
Good location. Ok-ish hotel
The hotel is walking distance from several tube stations, which makes it an ok hotel for a low price. The breakfast was poor.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Dorethe, Venray

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel maar het ontbijt was niet zo uitgebreid als je zou verwachten van een Engels ontbijt maar er was genoeg . Nog een min puntje de bedden kraakte behoorlijk wat mijn nachtrust niet te goeden kwam maar overal een prima hotel
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Jayant

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Prima locatie & moet netter!
Locatie is prima. 2 keer (na het schoonmaken van me kamer) kreeg ik een gratis lange haar op me baddoek.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Nancy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel met goed ontbijt
Aan een drukke weg, 10 min lopen van de metro. Goed ontbijt. Schoonmaak kamer minder. Geen haken of plankjes in badkamer.
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

R.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Arjan, Santpoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker hotel nabij metrostation Hammersmith
Prima ontvangst, kamers die groot genoeg en schoon zijn, lekker ontbijt (wel voor 09.00 uur aanwezig zijn), dat zijn de ingrediënten voor een prima verblijf. Vriendelijke mensen waarvoor geen moeite teveel is. Zij willen je een fijn verblijf bezorgen. Een aanrader dus..
3 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Chris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable, nice breakfast, lovely location 👍
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Maike van der

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Sehr einfaches Hotel mit guter Lage. Direkte U-Bahnverbindung nach Heathrow. 3 U-Bahnhaltestellen in Laufweite, so dass man ohne Umsteigen in viele Ecken Londons gelangt. Zimmer recht einfach, kleines Bad. Aber für ein paar Tage Städtetrip okay.
4 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Isabel

Reisde met familie
Not clean, not elevator, towels not changed, small shower.
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Vinay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helpful staff. Its what you expect from a budget hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Nina

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Catherine

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Alex

3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Christian Rey

Good for short stays in london. Accessible to transport and shopping.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Alexander

3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Kent Billy

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Miki

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Donna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel, excellent location. Good size, perfectly clean room and a good breakfast.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Mehrsa

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid
Hammersmith
Unacceptable delay signing in. Basic accommodation and breakfast but very clean with a good location. Good value for money.
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ana

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Demi

Negatief: Netheid
You get what you pay for
We came for a weekend away. First impressions were good but then we found a toe nail in the bed. The duvet sheet was inside out and far too big for the duvet. Bathroom was good untill you had a shower and it flooded the bathroom with condensation. Plugs didn’t work. Room lay out was strange. And then on checkout day someone came and rudely banged on the door half hour before check out which wasn’t appreciated at all. Breakfast was very limited but was okay for what we paid I guess.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Carlos, London

1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
*Terrible condition,Poor management*
The room is dirty,old & smoking smell . The TV is no signal but no one fixed it. The toilet is dirty , without a stand or hook up a towel & clothes.The shower terribly low pressure even for hand wash. We request to change room but no spare for change. We never try all the “SABA” group hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Briiliant as always. Myself and my wife stayed at the Hellinic a couple of years ago, thats why we came back. I stayed in the Hellinic quite a few times back in the late eighties and early nineties when i played for a Rugby team and we came down to London to watch the Challenge cup final at Wembley. The hotel is very easy to get to places on the tube.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Allan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Moussa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was a great little stay.
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Eoin

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Andrew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay
Nice hotel. Fire alarm going off at midnight was the only downside
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

11 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Steve

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disgusting
Dirty walls floors and dusty sheets on bed.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Melodie

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value, but needs some TLC.
Receptionist was very friendly and helpful, so couldn't fault the service. Booked a triple room with double and single beds, but we're given a quad room with double and two singles, totally fine. Basement room, no view but an external window that let in a decent amount of light. Room did not have a remote for the TV, nor did it have a kettle, despite there being tea and coffee etc in the room. Belinen and towels were all very clean. Net curtain held up with tape in the window. Shower door seal broken and hanging off. Shower hanging off the wall, not attached safely. Drip marks of something looking like shampoo down the wall opposite the toilet (not within the shower cubicle), not cleaned off. No hand-wash in the bathroom, particularly important during covid time.
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

JENNY

Reisde met familie
Negatief: Netheid
I booked this hotel for a 15 night-say recently. I can say it is very affordable as I only GBP35 per night (booking online) so this is the main reason I chose it, cost and location. Also, it looked reasonably well in the hotels.com app photos. However, I have now some mixed reviews with the aim to inform future guests and to suggest some improvement to the management of the hotel. First impression: I booked a hotel with breakfast included, however upon check in I was told that the kitchen was closed, no solution provided at all. I asked them then why they sell rates inclusive of breakfast if they know that the kitchen is closed. I was told they didn’t why hotels.com sell these types of offer. I suggested to make a correction with hotels.com so that does not happen in the future to other guests. After the 8th night stay, they opened the kitchen and I was able to get breakfast for the remaining of my stay. I stay in room 138, twin. The room is spacious enough and good window view. However, it had a strong mould smell that wouldn’t go even if I left the windows open all day. I had to buy some incense to aromatise. When I reported it to the reception, I was offered another room in another building, which I went to inspect, to find that the bathroom hadn’t been cleaned so I just declined it. Room 138: The toilet has many black marks that make the toilet looks as if it was dirty, (even though it wasn’t) I think the hotel should invest and buy a new toilet for that room as it does
13 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Phillip

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

ibrahim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Aren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, easy location
To be honest I was a little scared to stay here. When I first booked this hotel I didn’t see all the negative reviews. When I checked them again two days before our trip, all I saw were negative reviews. I booked 2 family rooms (3 beds in each) 4 in one room and 3 in another. I booked for the Hellenic & was put in the Hellenic.There is about 7 other Saba companies all in the same block. They are row houses converted into hotels. Our room was on the first floor facing the street. The room was warm our first night so we opened the windows, which was very noisy ( busy street & fire department right down the road) but then we figured out that the radiator was on & turned it off, problem solved. When we would leave for the day we would open all the windows to keep it cool when we got back, plus I had two stinky teenagers in the room with us. The room was very clean, new paint. The bathroom was small but clean. We had a double bed and two twin beds. The double bed was very hard. The twin beds were very soft. My in laws were downstairs, same set up but a larger bathroom & a towel warmer. The staff was very accommodating, even helped my mother in law take her suitcase down the narrow stairs. There is no lobby so they opened the breakfast room so we could play cards. There is a Costa coffee across the street & a Tesco’s down the alley from that but I would recommend Gails for coffee and pastries. Yes it was small but, I didn’t come to London to stay in the hotel.
6 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Elin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I really regret staying here. Had to lug my suitcases up three flights of narrow stairs. No lights at the top of the staircase, which was creepy in the evening. Room had a strong odor (like burning plastic) throughout our stay. There was a big round hole in the wall. Beds were cheap, flimsy and uncomfortable.
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Dean

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Blair

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ystävällinen henkilökunta, hyvä aamiainen, loistava sijainti
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Eva, Nürnberg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Man kann die Koffer kostenlos abstellen, wenn man zu früh zum Hotel kommt. Es gibt verschiedene Gebäude, welche nicht weit voneinander entfernt sind. Das Zimmer war sauber, aber in die Jahre gekommen (Tür im Badezimmer lässt sich z.b nicht schließen, an der Zimmertür zum Flur ist ein riesiger Spalt, was das Zimmer nachts beleuchtet, denn das Licht im Flur ist die ganze Nacht an). Obwohl es sehr kalt war, hat die Putzfrau, die täglich kam, den ganzen Tag das Fenster offen gelassen, weshalb es sehr kalt war als wir heimkamen. Frühstück eher spärlich, jedoch für jeden etwas dabei.
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Holmbom

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Paulo

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage war sehr gut, viele Restaurants in der Nähe. Wege zu den U-Bahn Stationen machbar. Hygiene wird hier klein geschrieben.
4 nachten verbleven in oktober 2019