Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 44 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
15
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 44 beoordelingen" "
8 - Goed
22
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 44 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 44 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 44 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Paulus
27 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker eten in het restaurant, gezellige sfeer, niet zo druk, vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht, lekkere verse espresso, mooie omgeving, gratis kajak, scooterverhuur vlakbij tegen redelijke prijs.
Let op, koh phayam heeft geen ATM neem voldoende cash mee.
Paulus
8/10 – Goed
น้ำ, สมุทรปราการ
Reisde met een groep
28 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ดี อาหารดี กุ้งแช่น้ำปลาไม่สด โกโก้ร้อนอร่อย L7 น้ำท่วมในห้องอาบน้ำ ไดร์เป่าผม 1200 W เบามากกก
น้ำ
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
นก, London
Reisde met familie
25 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth the cost
Blue Sky was lovely in terms of design, and the staff were very nice and helpful. The internet was very spotty ans for 100usd/night, it should have been better. Also, the food was terrible.
While overall it was a beautiful place with nice staff, those two issues, plus the fact that it was on the more isolated side of the island (read, no beach bars, fewer restaurants), I would never stay there again. There were nice beach huts and other resorts that were a fraction of the price and much better situated.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
DAVID
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely place
Great place to stay everything you need is there will definitely return.
DAVID
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very much needed break only 4 days but great very peaceful and very friendly atmosphere would recommend
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Thitarat
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thitarat
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Rachanee
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relax and comfortable at blue sky resort kho payam
Room are clean great service beautiful location the hotel has activity for everyone the staff are friendly we will definitely come back again
Rachanee
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Maria
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
war nur super
Karl-Heinz
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Per
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Per
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
When you stay in a bungalow with a roof top chillax area and you just have a one minute walk to the pool, bar, and beach, whats not to love. Breakfast was amazing. We spent Christmas here and it was excellent. Great staff. On a local note, the water had sea lice, didn't find out until later, that all you have to do is rub coconut oil on your skin and its all good. Enjoy this place, worth it, worth the journey.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Dee, Phitsanulok
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage jedoch mit Ausbaupotential
Gute Lage, schöne Anlage jedoch trotz früher Buchung und Anmeldung von Wünschen gensu gegenteiliges bekommen.
Preislich gibts besseres, überteuerte Preisforderung.
Kristian
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great small resort
This is the best resort on
Koh Phayam. The basic villas a very comfy and have a large deck above the room, with a day bed. They have free kayaks and bikes to use. The restaurant serves good food but it is a bit pricey.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Preeyarat
10 feb 2018
Just Ok, no special.
This resort is very old inside and out. It needs renovation and Iimprovement. Especially, buffet breaks that almost inedible. We are at a resort with private beach,but serving ground pork rice soup instead of seafood. The bread are cheap white bread, or other varieties to choos. Found small cockroach crawling out from an sweet corn. No green salad and only veggie were from cans and frozen, taro root the thawed out and tasted so bad. The resort room itself large enough for 2. Bathroom was cleaned ,no tub only shower.All sheet,linens were old and off white color.The environment were good,and convenient. Th private beach was clean and have good Sunrise.Not worth the price and effort of traveling that far to be here. You can go somewhere else that better and cheaper . I only can give it 2 stars overall.
Preeyarat
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Kanjana
21 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanjana
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Camilla
15 jan 2018
Camilla
4 nachten verbleven in januari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 jan 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Room for improvement - Attitude related
Hi fellas,
I am an international hotelier working around the globe. I like the blue sky resorts concept, i have stayed in Kho Payam, Ranong and Khaokho. Whilst the service in Payam and Khaokho were excellent i am very much disappointed about my Ranong stay. The resort was completely empty and i have asked for late checkout, actually just a proper checkout 13:00 instead of 12:00. Although the resort has very few guests the staff said NO for no reason. Hospitality is all about the service provided, i was very much disappointed about this and although i discussed with the hotel manager in person nothing happened.
I wrote the above as there is room for improvement......especially to a loyal guest
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
kate, กรุงเทพมหานคร
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What a pity for such an infrastructure.
The outdoor generator ruins this nice complex. The noise is especially heard at night and completely wipes out the idyllic ambient of what this place is supposed to be. Most of the staff are very helpful whilst one or two are totally hopeless and can’t understand or choose to ignore English. Food is good but expect to pay three times as much as all the other eateries on the island.
This resort sits on a bay which is not the nicest on the island.
The dining area closes early with last orders at around 7.30pm and the staff run away at 8pm.
We hired bikes and were able to explore other eateries, bays and interesting places on the island. This saved our holiday.
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good, but No morning buffet
Nice hotel, friendly personel.
Breakfast was not buffet, Which was disapointing for hotel in this rating. ( i was visiting outside season)
Only omelet or various Rice soup
Restaurent quality, ok but expensive compared to the many very good lokal shop with excelent Thai food for half the Price
In general we had very Nice stay at Blue Skye
Soeren
4 nachten verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
xxp, bangkok
1 mei 2017
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
bad staffs
- terrible air condition in my room so i ask staff for changing the room
- it take 2 hours to change room
- staffs working very slow and not clever while they trying to solve the problem
- when i checked out they took my bags to the wrong place so i have to wait 2 more hours to get my bag back and it ruins my trip.
Their staff is terrible, don't come
xxp
8/10 – Goed
bs
30 apr 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sehr schoenes urlaubsresort in piernaehe
das resort ist sehr schoen, koennte nur etwas besser gefuehrt sein, aber personal sehr freundlich!! nachteil, dass das restaurant und bar um 21 h schliessen!! die villen sind sehr huebsch gestaltet!
Tyron
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jan 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in good location
Tastefully designed hotel right on the beach, not far to walk to local restaurants.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Shang Ting
3 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helpful staffs and nice view
Overall the resort is good, the clerks are friendly and helpful, but few things should be improved. The option of breakfast is few. It serves in 7:30~9:30, when tea was finished at 8:30, they didn't fill up.
Shang Ting
10/10 – Uitstekend
premmy, กรุงเทพ
27 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das beste Hotel auf Koh Phayam
Die Anlage ist sehr stilvoll zwoschen Strand und Mangroven angelegt. Die Bungalows sind elegant und sexy. Das Badezimmer sauber und gut gepflegt. Unsere Kinder waren begeistert vom privaten Steg zum Mangroven-Fluß, der zum "angeln" benutzt wurde. Das Essen war zwar nicht herausragend aber sehr gut. Der Service sehr bemüht. Ehrlich gesagt ein absoluter Geheimtipp, den ich lieber für mich behalten würde.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Tomie
9 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was awesome!
Tomie
8/10 – Goed
Rex, Spokane, USA
17 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Resort for Relaxation
We stayed in the hotel during low season. The owners of the resort were very nice. We missed the last boat to the island, so we were allowed to stay in the mainland hotel until the next day. The island villa was okay. We had a lagoon view; however, the water comes up to the villa only during high tide, which didn't last very long. The town is small, but there was at least one good restaurant. Being low season, there wasn't much to do. The live music only happens during high season. The next day, we traveled back to the mainland and were allowed to hang out at the mainland hotel. The staff at both places was very nice; however, no one spoke English, so I was glad that I had a Thai speaker with me. I enjoyed my stay and would go back. (I actually liked the mainland resort better than the island resort.)
Rex
10/10 – Uitstekend
Puy, กทม.
23 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
เกาะพยาม
ตอนรับดีครับ น่าประทับใจมากกับบรรยากาศ
Puy
8/10 – Goed
Dejnarong, Bangkok
5 jan 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nice and comfy
Nice place and service but the foods is too expensive comparing to the quality..
I have abad experience about speedboat booking, the hotel cannot book the time that I request and they just change time for me without promptly inform... I book speedboat 10.30 but they change to 12.30pm.. So sad that I have to drive home by 1.30pm in the last day of the holiday.. 2 hours late is effect to the travel time a lot!! Since Thailand is the land of traffic!!! But other service is still ok..