Fotogalerie voor The Nai Harn





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 167
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op oceaan laden

Deluxe kamer, uitzicht op oceaan
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Grand Ocean View Room laden

Grand Ocean View Room
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Ocean View Suite laden

Ocean View Suite
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Royal Ocean View Suite laden

Royal Ocean View Suite
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Televisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Mountain View Room laden

Mountain View Room
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

23/3 Vises Road, Nai Harn Beach, Rawai, Phuket, 83130
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Amatara Welleisure Resort
Amatara Welleisure Resort
- Op privéstrand
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 950–1000 voor volwassenen en ca. THB 500–500 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 2000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Toeslag voor extra bed: THB 2500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nai Harn Hotel Rawai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Nai Harn
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
marc
20 mei 2019
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Faded glory
marc
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Francoise
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met excellente service
Francoise
22 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontspannen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Francoise
21 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel
Francoise
10/10 – Uitstekend
Eva
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eva
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Michael
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shalom
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Shalom
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yashica
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Yashica
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bianca, Sydney
14 sep 2025
Bianca
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Brad
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brad
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sukran
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Sukran
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Zakenreiziger
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
9 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sara
Reisde met een groep
20 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sebastian
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebastian
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joel
8 jul 2025
Joel
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sirapat
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sirapat
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met een groep
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Shuji
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuji
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Stefan
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne immer wieder
Stefan
9 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025