Fotogalerie voor Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Aparthotel
1 badkamer Max. aantal: 3 45 m²
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
11 okt - 12 okt
Voeg datums toe voor prijzen
Over deze accommodatie
Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments
Aparthotel met fitnessfaciliteiten en een sauna in Rayong
Dit rookvrije aparthotel heeft niet alleen een buitenzwembad, maar ook een restaurant en fitnessfaciliteiten. Gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en gratis parkeerplaatsen worden ook voorzien. Je vindt er ook een bar/lounge, een sauna en een bubbelbad. Dit aparthotel biedt een kitchenette met een koelkast. Profiteer daarnaast van een balkon en een lcd-televisie met kabelzenders. Geniet van leuke extraatjes zoals badjassen en pantoffels, maar ook van wifi (toeslag) en een dvd-speler.
Dit aparthotel heeft 171 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een dvd-speler en een kluis. Elke kamer heeft een balkon. Alle kamers in dit aparthotel met 4 sterren hebben kitchenettes met een koelkast en kookgerei, borden en bestek. Elke badkamer is voorzien van een douche, badjassen, pantoffels en gratis toiletartikelen.
Dit aparthotel in Rayong biedt tegen betaling wifi aan. Elke lcd-televisie heeft kabelzenders. Ook heeft elke kamer gratis mineraalwater en een haardroger. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar.
De locatie beschikt over een buitenzwembad en een bubbelbad. Overige recreatieve voorzieningen zijn onder andere een sauna en fitnessfaciliteiten.
Accommodatie-voorzieningen
Vergelijkbare accommodaties

Classic Kameo Hotel & Serviced Apartments, Rayong
Classic Kameo Hotel & Serviced Apartments, Rayong
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 87 beoordelingen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
11 okt - 12 okt
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 354 voor volwassenen en ca. THB 180 voor kinderen
- Toeslag voor wifi in de kamer: THB 150 per dag (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 3800 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Toeslag voor extra bed: THB 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij het inchecken dien je de creditcard die is gebruikt bij het boeken en een geldig identiteitsbewijs met foto van de kaarthouder te tonen. Wanneer je niet aan deze voorwaarden kunt voldoen, behoudt het hotel zich het recht voor om de boeking te annuleren of om extra kosten in rekening te brengen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kameo Grand Rayong Hotel Serviced Apartments
Kameo Grand Hotel Serviced Apartments
Kameo Grand Rayong Serviced
Kameo Grand Serviced
Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments Rayong
Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments Aparthotel
Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments Aparthotel Rayong
Over deze buurt

305/14 Sukhumvit Rd, Nernpra, Muang, Rayong, Rayong, 21000
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
29 dec 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
NORIYASU
30 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIYASU
8 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Leo
19 jan 2025
Leo
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
JO
8 dec 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JO
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Satoru
17 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoru
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
philippe
Zakenreiziger
23 okt 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
très bon hotel
philippe
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Calvin
Reisde met partner
11 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calvin
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Shiomi
Zakenreiziger
23 jul 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Shiomi
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
David
29 jun 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Rekomenderas!
David
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Utain
29 sep 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Utain
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel & Location
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
robert
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
robert
9 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
香港, 香港
Reisde met partner
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
香港
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
riska
26 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
riska
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
David
30 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Apartment not just a hotel room
David
10/10 – Uitstekend
Ian
24 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business Trip
Ian
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Thikhamporn
6 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Thikhamporn
4 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Siiri
14 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Siiri
8/10 – Goed
Prashant, Singapore
8 aug 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good stay, large rooms, friendly staff
Prashant
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 jul 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Over priced
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Simon, Annecy
5 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer