GQ Hotel and Club

Hotel met een koffiebar/café, op loopafstand van Mandraki-haven

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor GQ Hotel and Club

Bar (ter plaatse)
Zitruimte lobby
Junior suite, gedeeltelijk uitzicht op zee | Kameruitzicht
Receptie
Details aan de buitenkant

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op stad

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Badjassen
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite, gedeeltelijk uitzicht op zee

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Badjassen
  • 30 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1, 25th March Street, Rhodes, Dodecanese, 85100

In de buurt

  • Elli-strand - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Mandraki-haven - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Casino van Rhodos - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Paleis van de Grote Meester van de Ridders van Rhodos - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Haven van Rhodos - 10 min. lopen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Rhodos (RHO-Diagoras) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ακταίον - ‬2 min. lopen
  • ‪Το Στέκι Ταβέρνα - taverna to steki - ‬4 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬4 min. lopen
  • ‪Centrale Caffe - ‬4 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

GQ Hotel and Club

Hotel in de buurt van Haven van Rhodos
Faciliteiten zoals een koffiebar/café, autoverhuur ter plaatse en een businesscentrum en een ligging in de buurt van Mandraki-haven en Elli-strand maken van GQ Hotel and Club de ideale accommodatie. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en conciërgeservices
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en een receptieruimte
  • Een lift, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van GQ Hotel and Club zijn voorzien van gemakken zoals luxe beddengoed en gemeubileerde balkons en bieden daarnaast voordelen zoals airconditioning en badjassen.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • (kleding)kasten, koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Duits en Grieks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: EUR 15 per persoon
  • Een koffiebar/café

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1985
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 13 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 13 zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 31 maart betaal je EUR 1.50 per accommodatie, per nacht.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 31 oktober betaal je EUR 5.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 15 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 500 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 13 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

GQ Club
GQ Club Rhodes
GQ Hotel Club
GQ Hotel Club Rhodes

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij GQ Hotel and Club?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij GQ Hotel and Club te parkeren?

Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij GQ Hotel and Club?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij GQ Hotel and Club uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt GQ Hotel and Club een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt GQ Hotel and Club?

Dit hotel ligt in Neochori, binnen 10 minuten lopen van Evangelismos-kerk, Mandraki-haven en Elli-strand. Haven van Rhodos ligt op 0,9 km.

Beoordelingen over GQ Hotel and Club

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 75 beoordelingen

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Ian

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed in July 22. Luckily for one night. Holes in doors , dirty fridge, head board hanging off the wall. Dead pigeon on the balcony. Dirty towels. The room had appeared to have not been cleaned for a very long time. Bed was so uncomfortable. Pictures and complaint raised, hotel would not respond to. Luckily Expedia sorted out the complaint. This hotel was not safe to stay in. Which is a shame as it has a great location and so much potential
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Carla

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Camera sporca con finestrino all’interno della camera che da sul corridoio rotto chiesto di farlo aggiustare arriva un cameriere con uno asciugamano sporco e chiude il buco.a questo punto parlo con il congierge di un altro hotel e mi lamento.subito il congierge chiama l’hotel e mi danno una nuova camera pulita e spaziosa comunque il soggiorno rovinato
5 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Gur Caglar

5 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

jeanette

Positief: Netheid

Cenralt

Bra hotell, vi hade läst innan om ljud från Blue Lagoon mitt emot, nu hamnade vi med balkongen åt en sidogata, så vi hörde den inte alls. Endast frukost servering som vi hoppade över. 2 mysiga bagerier nära och supermarket mitt över gatan. Tyvärr inget wifi på rummet, men två fotöljer utanför där vi kunde koppla upp oss. Centralt, nära strand och passade oss perfekt.
7 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Molara

5 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great hotel, greater staff!

I loved it. The receptionists were always so happy and helpful. They helped us rent a scooter at 10pm, even tho everything else was closed. Every day we went out or in, they grated us. They even cleaned our rooms even if we went out later than what was the last time for the rooms to be cleaned. Totally awesome hotel and staff.
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Jenna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyvä palvelu ja yleissiisti hotelli erittäin hyvällä sijainnilla! Yöllä korvatulpat pakolliset käytävältä ja ulkoa kuuluvien äänien takia! Ilmastoinnilla huoneen sai täysin viileäksi vaikka ulkona yli 30!
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Dimitrios

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a nice stay
13 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Generelt dårlig opphold

Generelt et ganske dårlig opphold. De var behjelpelige med tidlig innsjekk første dag vi kom, men etter dette var det ikke noe særlig god opplevelse på oppholdet på 9 dager. - Ikke wifi - Kun kaldt vann i dusjen - Skittene rom, glasskår på gulv, mye støv i vifter, skap, overflater - Håndklær som ikke ser ut som de er rene - Knust glass foran døren som gjør at det er mye støy fra gangen og - Dårlig rengjøring, kun bytte av håndklær og nye doruller. Flere ganger glemt doruller og såpe. - De forstår dårlig engelsk - Ikke mulighet for frokost som det står på nett - Ikke mulighet for å kjøpe drikke eller isbiter. Ingen bar eller restaurant i drift. Ville ikke anbefalt dette hotellet til noen andre. Positivt at det ligger midt i byen og Aircondition på rommet.
Støv fra ventilasjonsvifte på badet.
9 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Abdou

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

David

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Great location, poor condition

At checkin they tried to charge me twice saying the first payment hadn't gone through, thankfully my bank app had shows all transactions instantly so I refused to pay again, at which stage I heard the owner use a Greek swear word (I though towards me but will give them the benefit of the doubt). The hotel is in a great position, close to the port, old town and Nikki beach but it needs a real deep clean and some decorating work. I need to stay one night on my return trip to Rhodes from the islands and it won't be there.
3 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Für eine Nacht okay, wenn man nicht duschen will. Betten waren sauber, was man vom Bad (Duschbrausekopf usw.) nicht sagen konnte.
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

The hotel has a great location. Close to shops and beach
8 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Sophia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La posizione dell'hotel è perfetta, situato fra la città vecchia di Rodi e la città nuova e a a cinque minuti dal mare. La struttura è bella (da 4 stelle) peccato che è molto trascurata soprattutto nella pulizia e nella manutenzione. Ho soggiornato 12 giorni in un camera "superiore" e appena siamo arrivati ci siamo accorti che le lenzuola non erano state cambiate ma solo rifatto il letto. C'erano le impronte ed i peli delle persone che soggiornavano prima di noi. Avvisata la reception, senza molto stupore, ci hanno sostituito le lenzuola. La pulizia della camera assolutamente scadente (sono abituato agli hotel a 1/2 stelle) e per 3 giorni non ci hanno messo la carta igienica e la polvere non manca.Gli asciugamani solo piegati anche se buttati a terra. La colazione sempre uguale per 12 giorni, la macchinetta del caffè non funzionante. Le torte con forma diversa ma sempre con lo stesso impasto ( spesso non cotte abbastanza), uova cotte in diversi modi. In sostanza è un bell'albergo ma molto trascurato dalla proprietà e dal personale. Ottima la posizione
12 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Kadriye

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horible

How can any hotel's quality decrease that much? Everything in room got wet because of crazy humidity. Bathroom is full of death fly bloods. No solution at All. No service in breakfast. Too much dissapointment.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

AMBER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Eşsiz bir tatil

Otelin konumu kahvaltısı muhteşem.Personel çok güleryüzlü yardımsever.Mutlaka yine kalacağım
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
...sehr abgewöhnt und alt! Frühstück nicht gut! Laute Nachbarschaft! ...sehr freundliches Personal!
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Ata

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Vasat

Vasat
3 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La discothèque en face fait du bruit jusqu’à 1 heure du matin. Pas d’eau chaude deux soirs sur six pendant notre séjour. Les œufs au déjeuner étaient froids!
6 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Aron

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worse hotel we have been in.

We booked four nights at this hotel, after two nights we left and went to another hotel. For the first we did not get hot water in the shower, we complained at the reception and were told that the water heater will be turned on later! (We were told that it was to expensive to keep the heater on the whole day) On the second day when we came back to the hotel in the afternoon we found out that our room had not been refreshed, the bed was still undone, the towels still on the floor (as the shower made the whole bathroom floor wet we need to use the towel to dry the floor) and we were told that they could not promise us hot water in the shower, not that night nor the next morning, then we left the hotel. The room we got was not clean, all the interior are shabby and worn out, the bathroom is small and the shower is on the same floor as the bathroom (no showerstall) and no door to keep the water inside the shower so the whole bathroom get wet when one take a shower, even though the showering was very short do to cold water. The breakfast was poor, nothing you could imagine on 4 star hotel. There was a loud music from a bar across the street until 1. am. We can not imagine how the hotel has been able to get 4 stars, this is hardly 2 star hotel. It is amazing how well someone has photo shopped the pictures on the hotels website, the rooms do not look like that pictures.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

valeria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ottima esperienza

L'esperienza è stata ottima. Personale molto gentile, stanze spaziose e pulitissime, vista dalla stanza e dalla sala breakfast sensazionale, colazione abbondante e variegata, posizione dell'hotel centrale.
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

MARKOS

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
δεν υπήρχε ζεστό νερό. μόνο κατόπιν συνεννοήσεως
4 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019