Lobby

Beoordelingen van Grand Hotel Des Bains

5 out of 5
Grand Hotel Des Bains
Viale Gramsci 56, Riccione, RN

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 65 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 113 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Davide

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Louis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Friendly staff. Comfortable and clean space.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Matteo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto perfetto
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Stefano, Meldola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fascino
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Felice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Hans Rudolf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fast perfekter, stilvoller Aufenthalt
Das Hotel und der Service sind super, ebenso das Essen. Das Personal ist sehr aufmerksam. Die Zimmer sind ein bisschen klein aber schön. Das Auto verschwindet über Nacht für 24 EUR in der Tiefgarage, sofern es in den Aufzug passt. Das E-Auto wird dort auch gratis aufgeladen falls nötig. Das Hotel ist zwar hundefreundlich, will man den Hund aber zum Frühstück mitnehmen, muss man draussen sitzen. Wir hatten Glück und das Wetter hat das erlaubt.
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Rocco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel molto nella e ben strutturata personale gentilissimo Comodità del parcheggio costa ma ne vale la pena per il servizio è la sicurezza offerta L’unica cosa potrebbero organizzare degli festa in alcuni giorni Per valorizzare ancora più la conoscenza fra gli ospiti
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Letizia, Bologna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リッチョーネ出張の常宿
駅から徒歩5分程度と近く、中心街のど真ん中にある為にロケーションは最高。今回泊まった部屋はダブルルームのだったが、綺麗ながらも少しスペース的には狭め。荷物も少なかったのでも問題は無かったが、大きな荷物があると狭さが気になるかも。
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Edward

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attractive art-nouveau hotel, located in quiet neighborhood near the beach. Would return to it.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Milena

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

FLAVIO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pro :La struttura è’ molto bella e curata , buona la colazione , il personale molto gentile Contro : Noi siamo stati nella camera 315 e purtroppo devo dire il nostro soggiorno non è’ stato come speravamo , non abbiamo potuto accedere alla spa in quanto piena , diciamo che la sfumatura negativa è’ che i muri sono veramente poco isolati dalle altre camere , è’ stato un po’ imbarazzante sentire ( gli affari degli altri ) anche a tarda notte ……questo ha inciso sul nostro riposo e di scuro non una bella nottata .

10/10 – Uitstekend

Alessandro

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Paolo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, 5 star service and beautiful inside. You really feel like it’s a 5 start hotel lathered in marble. The staff are extremely helpful, professional and super friendly
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

ISMET, ISTANBUL

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Andrea

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Mirko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima struttura, servizi e pulizia impeccabili, ristorante top !!! Torneremo
1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Ilaria

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Neslihan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The restaurant was amazing, service was definitely 5 star, the bed could be more comfortable but overall it was excellent
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

ennio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

STEFANO

1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo ristorante, personale molto cordiale e attento nel servizio agli ospiti
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tutto bene
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Luca

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albergo storico di Riccione, location eccellente, personale gentilissimo.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Paolo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Splendid historic building
Splendid historic building , inside and out. Nice heated outdoor pool. Decent sized room and bathroom. Very good service. Only a few minutes away from the beach. The bagno 71 related to the hotel is the best around. The carpet in the room could use a replacement tho
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Stefano

Negatief: Netheid
Troppo rumore
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Concierge - Grand Hotel Des Bains op 27 jul 2020
La ringraziamo per il suo giudizio positivo, speriamo di poterla accogliere nuovamente come nostro graditissimo Ospite Cordiali saluti, Grand Hotel Des Bains Riccione

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Masayoshi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リッチョーネの常宿
冬季の滞在故にレストランは殆ど閉店中だったが、ホテルは駅からも近く大変便利だった。スタッフの対応も良く、次回もまた利用したい。
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

claudio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Il mare a gennaio
Molto confortevole e bella zona spa eccellente colazione molto confortevole anche la camera
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Simona, Modena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eccellente struttura. Cena ottima e ottimo servizio
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto secondo le aspettative ... sempre precisi e super accoglienti
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

ROY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

igor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes Grand Hotel, etwas kleines Zimmer aber alles sehr sauber!
6 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Nicoletta, Pavia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La struttura è molto bella, il servizio ottimo, le colazioni fantastiche. Non ho apprezzato il fatto che l'ultima notte non ho potuto chiudere occhio a causa di una festa di matrimonio organizzato nell'albergo con tanto di discoteca rumorosa fino alle 2:00 di notte.
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Fredrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genomresa med familj
Hotellet är klassiskt och trevligt med bra service. T ex ordnade de en bra lösning för oss när vi bestämde oss för att stanna en extra natt då hotellet var näst intill fullt. Frukosten är bra och hotellet ligger nära till shopping. Pool området är inte stort, men väldigt trevligt att vila hela dagen och äta lunch. Baby säng finns på hotellet gratis, även om det står att det inte gör det. Det ända som drar ner helhetspoängen år att det börjar bli lite slitet. Det skulle behöva en renovering på vissa ställen.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

lucia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esperienza unica
Sono 15 anni che torno regolarmente in questo favoloso hotel e ogni volta mi sembra di ritornare a casa. Qualsiasi parola non renderebbe l’esperienza meravigliosa che si vive. Qui tutto è perfetto: le persone, l’ambiente, la cucina.
5 nachten verbleven in juni 2019