Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Apart Hotel TOMO

3.5 out of 5
Apart Hotel TOMO
44, Raunas Street, Riga

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 269 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 269 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 269 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 269 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 269 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ercan

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Ercan

4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Frans & Joke, Best, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Tomo, goed hotel qwa prijs/kwalliteit
Het is een schoon en proper hotel, vooral de kamers zien er netjes en verzorgd uit, en de schoonmaak word iedere dag uitgevoerd. Het ontbijt is niets aparts, maar het is in orde wat prijs/kwalliteit betrefd. en het personeel is normaal vriendelijk en ook behulpzaam. De afstand naar het centrum is maar 50 mtr lopen naar de bushalte en dan 15 tot 20 minuten met de troleybus. en de omgeving is heel rustig.

10/10 – Uitstekend

Nakkearn

7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Pasi

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Michael

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Jose

4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Olga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jederzeit wieder
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis, freundliches , hilfsbereites Personal. Mit der Linie 17 ist man innerhalb von 20 Minuten in der Innenstadt Rigas.
3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Vladislavs

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Tobias

3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Taavi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lee

2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Lauris

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Julia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat mir alles gefallen ,passt:)

2/10 – Ontzettend slecht

LOUDI

10/10 – Uitstekend

Taavi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

??????

2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Robert

3 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Linnea

2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Vladislavs

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Very nice and friendly
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Martin

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Koupena měla k čistotě velmi daleko, personální při snídani nepříjemný, jako by je otravovali hosté…
4 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Caroline

3 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Philippe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Punaises de lit
Présence de punaises de lits. L'hôtel est au courant sans prendre les mesures qui s'imposent.
4 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Aleksandrs

2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Henri

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

LIUDMILA PETROVNA IOURKEVITCH ep, CHATEAUGIRON

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'équipe est aimable. Le petit déjeuner est bien. Le restaurant est bien. Cependant, la réception ne répond pas au téléphone. C'est vraiment dommage. Pas de climatisation promise. Manque de serviettes et de tapis de bain. Pas de télé. Pas de lampes de chevet. Pas de frigo. Manque de ménage.
5 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Inara

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Arnold

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neither liked or disliked
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Emil

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sängyt oli erittäin huonoja, koko kylpyhuone haisi ihan hirveeltä ja viemärilta.. suihkun kaivo ei vetänyt kunnolla eli aina kun kävit suihkussa ni vesi nousi 5cm. Löydettiin muutamat torakat yöllä kun kävelivät lattialla. Ja aamupala oli huonointa mitä olen ikinä syönyt.
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ahmed Mohammed

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Md

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Aivaras

2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Hilde Belgum

8 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Joanne Alice

3 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Iryna

4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Linda

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Anna

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Joonas Veikko

1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Evita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Timo

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Kristine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Agris

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Francis

1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The beds were not very comfortable and there was a terrible smell in our bathroom the whole time. We come back once from sightseeing to find our door wide open with no cleaning staff anywhere in sight. Our door could be opened from the outside and this they resolved. I guess we got what we paid for.
5 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Ivo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Raivis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019