Premium kamer, balkon | Luxe beddengoed, donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Grand Hotel Bonavia

4 out of 5
Grand Hotel Bonavia
Dolac 4, Rijeka

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 98 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 103 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 224 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

FILIP

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Anil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel, zeer vriendelijk personeel, minpunt is de parkeergelegenheid
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Vlatka Stanic, General Manager op 8 apr 2019
Dear Traveler, Thank you so much for staying with us and taking the time to write such a kind review. The team and I are delighted you enjoyed your stay, and complimented the hotel and especially - the team! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon and send our warmest regards from Rijeka!

10/10 – Uitstekend

Michel, Luxemburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Location
Hotel is located perfectly in area with restaurants and bars. Breakfast is very good. Friendly staff.

8/10 – Goed

Melita

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Anthony

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Massimo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bravi ma da rinfrescare
Struttura un po' datata ma cmq confortevole. Colazioen da migliorare. Personale gentile un po' old style ma gradevole.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrally located modern building with elevator. Very decent breakfast included.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Though starting to age, this hotel appears very well maintained, has a fantastic location in the heart of the city.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Xavier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
EXCELLENT SERVICES. GREAT STAFF
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ivana

Positief: Netheid, personeel en service
The property needs a major upgrade for the price.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Vlatka Stanic op 11 okt 2023
Dear Ivana,thank you for your recent stay with us at the Hotel Bonavia Plava Laguna and taking the time for sharing your impressions with us.Guest satisfaction is important to us, and we thank you for complimenting our service and cleanliness, however, we apologize if the hotel condition didn't meet your expectations. We appreciate your honest input and we will be using your feedback to make improvements. Thank you again for sharing your experience, we hope you will allow us to welcome you back in the future.Warm regards,Vlatka StanicGeneral manager

10/10 – Uitstekend

Maxim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Vlad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Kathren, Wailuku

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Eric

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jean-Pol

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel - attention aux escaliers !
Hôtel dans le centre de Rijeka, bien situé. Chambres confortables et bien grandes. Petits-déjeuners bons et complets. Le principal souci est l'entrée de l'hôtel avec des escaliers et malgré notre demande, nous n'avons pas reçu l'aide des personnes de la réception pour monter et descendre nos bagages. A noter aussi que l'accès au parking n'est pas facile (il faut appeler la réception) et que pour accéder au centre ville, il faut aussi descendre et monter des escaliers ...
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Carine

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ann

One night in Rijeka
We had one lovely day in Rijeka. The hotel was great and especially the breakfast was superb. The view from our balcony was beautiful, too.
View from the balcony
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Vlatka Stanic op 11 jul 2023
Dear Ann, thank you for your recent stay at the Hotel Bonavia Plava Laguna and for taking the time for your wonderful review.On behalf of the entire team thank you for your kind words and recommendations dedicated to the hotel and its related services. We were delighted to read your positive impressions and it’s nice to hear that you enjoyed all the hotel charms.Comments like this one are giving us a special motivation, it’s very encouraging to know that the hard work of our staff is recognized by the guests. We use this opportunity to invite you to another visit to our hotel and destination for another great stay!Sending our best from Rijeka,Vlatka Stanic, General manager

8/10 – Goed

Andres

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location convenient
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Vlatka Stanic op 3 jul 2023
Dear Andres,thank you very much for staying with us and for your kind review. We are happy to read you complimented our location and have given us a high grade. We hope you enjoyed your stay in our hotel and destination, and hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Best regards,Vlatka Stanic, General manager

4/10 – Matig

Tilda

3 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Steven

3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Vlatka Stanic op 5 mei 2023
Dear Steven,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Hotel Bonavia Plava Laguna. We regret to hear that your experience did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay.We take all guest feedback seriously, and we regret that we did not have the opportunity to address any issues during your stay, take any necessary corrective action, and provide you with a more pleasant and comfortable experience.Once again, we apologize for any inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you in the future and to improve your impression and experience.Best regards,Vlatka Stanic, General manager

10/10 – Uitstekend

Shane

7 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Biljana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super zentrale Lage, niedliche und saubere Wellnessmöglichkeit mit allem, was man zur Erholung braucht.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Vlatka Stanic op 28 mrt 2023
Sehr geehrte Biljana,vielen Dank dafür, dass Sie unser Hotel Bonavia Plava Laguna als Ihre Urlaubsdestination gewählt und Ihre Eindrücke geteilt haben. Es freut uns, dass unser Hotel einen schönen Eindruck bei Ihnen hinterlassen hat. Die Kommentare unserer Gäste sind für das beste Kriterium, um die Zufriedenheit mit dem Service, den wir bieten, zu messen. Nochmals vielen Dank und wir hoffen, Sie wieder zu sehen. Mit besten Grüßen,Vlatka Stanic, General manager

10/10 – Uitstekend

Mirjana

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles in der Stadt schnell erreichbar, Hotel sauber, ruhig in der Nacht. Frühstück super Zeiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Vlatka Stanic op 28 mrt 2023
Sehr geehrte Mirjana,vielen Dank dafür, dass Sie unser Hotel Bonavia Plava Laguna als Ihre Urlaubsdestination gewählt und eine Bewertung bei Expedia hinterlassen haben. Wir sind sehr froh, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel verbracht haben und danken Ihnen für Ihren netten Kommentar. Bis zu unserem nächsten Wiedersehen senden wir Ihnen unsere besten Grüße!Vlatka StanicGeneral manager

8/10 – Goed

Bjørn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sentralt fint hotell
Sentralt hotell, hjelpsomme ansatte. Veldig reint og fint. Grei frokost (til å være i sør europa). Få parkeringsplasser, men har avtale med garasje i nærheten. (5min å gå).
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Vlatka Stanic op 26 apr 2023
Dear Bjørn,Thank you for your positive review of our hotel Bonavia. We are delighted to hear that you found our hotel to be centrally located, clean, and our staff helpful. We also appreciate your feedback on our breakfast and are pleased to hear that the possibility of using a nearby garage was helpful and convenient for you.Thank you again for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards from Rijeka,Vlatka Stanic, General manager

8/10 – Goed

Jesper

2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel
The first room that I was given smelt of cigarette smoke. When I mentioned it at reception, straight away, I was upgraded to another room no questions asked. So I was delighted with that service which was brilliant.
7 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WiFiが速くて感動した
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
We stayed 2 nights at the start and end of our holiday in Croatia. Found the hotel to be great in every way. Rooms large and comfortable. Breakfast was excellent. Enjoyed a very reasonably priced and very good evening meal as well. Only downside (same wherever we visited) the Croatians either don't like or can't make hot coffee - always luke warm!! Apart from that a wonderful experience.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Irena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel with perfect location at the Rijeka’s old town with the great shopping and dining options. Room was very clean and spacious with beautiful Adriatic sea view. Breakfast was included and delicious! I will come back soon!
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel
Excellent breakfast - clean, comfy and quiet hotel.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Hans Dieter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👍
Tolles Hotel mitten im Zentrum mit Super-Frühstück
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Guido, Bayside

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Premium-Zimmer, Balkon
Aussicht super aufs Meer, Zimmer zweigeteilt - Schlafzimmer + Sitzecke mit Schreibtisch, Bad + WC recht klein, Terrasse groß, Frühstück Auswahl gut mit vielen frischen Zutaten
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Kurt

Positief: Netheid, voorzieningen
Das erste zugewiesene Zimmer haben wir nach der ersten Nacht gewechselt. Es war für unsere Begriffe kein Superior DZ. Das zweite Zimmer war schön. Wir haben uns dort wohlgefühlt. Der Kaffee beim Frühstück ist unserer Meinung nach kein Bohnenkaffee,er ist für uns nicht zu trinken.
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Gábor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Marianna

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Karl

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

samer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé,mais pas de vue. Salle de bains moyenne. Petit déjeuner:on trouve tout mais de qualité moyenne.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Vlatka Stanic op 29 jul 2022
Dear Samer, thank you for your recent stay with us and for sharing your impressions. We are happy to read you enjoyed your stay and thank you very much for your suggestions for improvement. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon! Best regards, Vlatka Stanic, General manager

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Randal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Gareth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kaja Dinesen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Balcony
We enjoyed our stay and especially the balcony was amazing
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Vlatka Stanic op 27 jun 2022
Dear Kaja Dinesen, thank you very much for your kind review and for your recent stay with us at the Bonavia. It is a pleasure reading you enjoyed your stay in the Premium room with the balcony and we hope to welcome you back soon! Sending our warm regards, Vlatka Stanic, General Manager

8/10 – Goed

Julian, Pfalzgrafenweiler

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Im obersten Stock wunderschöne Aussicht.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Vlatka Stanic op 27 jun 2022
Sehr geehrter Julian, vielen Dank dafür, dass Sie unser Hotel Bonavia als Ihre Urlaubsdestination gewählt und Ihre Eindrücke geteilt haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Urlaub sind zufrieden sind und dass Sie die Aussicht genossen haben. Wir denken Ihnen für Ihre Empfehlungen und würden uns geehrt fühlen, wieder Ihr Gastgeber zu sein und Ihnen noch einen weiteren herrlichen Urlaub zu bieten. Mit freundlichen Grüßen, Vlatka Stanic, General manager

8/10 – Goed

SANDRA, Quito

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen desayuno
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Andrey

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Stefano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jako dobro!
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

georg

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Zentral gelegen
Schön im Zentrum gelegen. Meilenlanges Frühstücksbuffet mit nicht all zu viel hervorrragendem drauf.
1 nacht verbleven in november 2021