1) LOCATIE:
Real Residence HOTEL is een apart-hotel met een bevoorrechte locatie. Gelegen op 500 Princesa Isabel Avenue, wijk Copacabana. Het hotel ligt op 450 meter van de stranden Copacabana en Leme, op 400 meter van het winkelcentrum Rio Sul en op 750 meter van de metro (station Cardinal Arcoverde).
Rio de Janeiro heeft slechts 2 luchthavens. De luchthaven Santos Dumont ligt op 8 km van het HOTEL. De internationale luchthaven Tom Jobim (RioGALEÃO) ligt op 23 km van het HOTEL.
Het hotel biedt geen pendeldiensten.
2) INFRASTRUCTUUR:
Real Residence HOTEL heeft 300 kamers met verwarmd zwembad, Wi-Fi internet, Gym / GYM, zwembad, geek, ping-pong, weelderige tuinen, 24-uurs beveiliging, restaurant, wasserette, schoonheidssalon, autoverhuur, onder anderen. . Indien nodig kan HOTEL de gelijktijdige toegang van gasten tot gemeenschappelijke ruimtes beperken om orde en organisatie te handhaven. In dit geval is de toegang tot de gemeenschappelijke ruimtes beperkt tot 02 gasten per appartement per keer.
3) APPARTEMENT:
Uw appartement is nummer 308B.
Het appartement heeft 01 slaapkamer met aangrenzende keuken en 01 badkamer.
BEDDEN: Het appartement heeft 01 tweepersoonsbed en 01 triliche (drievoudig eenpersoonsbed met 03 verdiepingen). Geschikt voor maximaal 05 personen.
Het appartement beschikt over dagelijkse schoonmaak en schoonmaak (zonder extra kosten). Ze zijn voorzien: zeep, toiletpapier, kussens, kussenslopen, lakens en handdoeken.
Het appartement beschikt over een 40-inch smart-tv met meer dan 150 kabel-tv-kanalen, WiFi internet, stille airconditioning, plafondventilator, werk- / eettafel, kluisje, kast met hangers en een haardroger.
Daarnaast heeft het appartement KEUKEN, goed uitgerust met keukengerei en objecten waarmee gasten hun eigen maaltijden kunnen bereiden, zoals: koelkast, magnetron, elektrische oven, fornuis, potten, borden, glazen, bestek, koffiezetapparaat, tosti-ijzer, blender, onder anderen. Zo kan de gast genieten van meer comfort in het appartement, evenals besparen op voedsel. De gast moet alle keukengerei en keukenapparatuur die hij gebruikt schoonmaken, zoals borden, glazen, fornuis, tosti-ijzer, enz.
4) INCHECKEN en AFREKENEN:
De gast en zijn metgezellen moeten zich bij de receptie identificeren op vertoon van de identificatie. Gasten ontvangen sleutels bij de receptie bij het inchecken en moeten deze bij de receptie inleveren. Voor uw veiligheid kan het appartement alleen van buitenaf worden geopend met behulp van sleutels. Dit voorkomt dat onoplettende gasten het appartement bij het verlaten open laten. Het vereist echter aandacht bij vertrek. Houd de sleutel altijd bij u om te voorkomen dat de deur onbedoeld sluit en de sleutel erin zit. Wanneer u naar de straat gaat, kunt u de sleutel achterlaten bij de receptie als u dat wilt.
Het dagtarief begint om 14 uur en eindigt om 11 uur de volgende dag. Het inchecken is dus vanaf 14.00 uur en het uitchecken moet uiterlijk om 11.00 uur zijn.
Als de gast vóór 14.00 uur in het HOTEL aankomt, kunnen ze hun bagage gratis in de bagage van de receptie achterlaten.
Als u vroeg wilt inchecken (vóór 14:00 uur) of later wilt uitchecken (na 11:00 uur), vragen we u vriendelijk om een bericht te sturen via de boekingspagina op de website om te controleren of u de details kunt wijzigen. volgens onze boekingskalender. Als u echter vroeg wilt inchecken of later wilt uitchecken, wordt er een toeslag van een halve dag in rekening gebracht.
Alsjeblieft, op de dag van je check-out, is het van tevoren gepland om punctueel uit te checken, uiterlijk om 11.00 uur, omdat een nieuwe gast op dezelfde dag van je check-in kan inchecken zodat je late check-out kan worden uitgesteld. ongemak veroorzaken voor de volgende gast. Bovendien hebben de huishoudsters tijd nodig om het appartement schoon te maken en op te ruimen voor de volgende gast. Het is toegestaan aan de accommodatie om een FIJN in rekening te brengen die gelijk is aan de 01 per dag van de gast die de kassa vertraagt, onverminderd het feit dat de gast verplicht is het appartement te verlaten en verantwoordelijk is voor schade als gevolg van de vertraging voor de volgende gast.
5) BEZOEKERS
De gast kan gratis bezoek ontvangen aan de RECEPTIE van het hotel.
Als u echter het appartement wilt bezoeken, worden de extra 100 reais per bezoeker per bezoekdag in rekening gebracht, zelfs als er geen overnachting is.
De gast moet een bericht sturen via de boekingspagina met informatie over de bezoeker die naar het appartement wil brengen.
De bezoeker moet bij de receptie worden geregistreerd voordat hij naar het appartement wordt gebracht.
Het verzoek om extra bed- en badlinnen voor de bezoeker moet worden gedaan voorafgaand aan de schoonmaak- en opruimbediende die verantwoordelijk is voor de vloer, en tijdens kantooruren, anders is de beschikbaarheid van extra bed- en badlinnen niet beschikbaar tot de volgende dag. .
6) BED- EN BADKLEDING
Het hotel biedt GRATIS de volgende items: lakens (met en zonder elastiek), kussenslopen, badhanddoek, washandje, badmat, vloeibare handzeep, badzeep, toiletpapier en vaatdoek.
Lakens, kussenslopen en badhanddoeken worden verstrekt tegen een tarief van 01 eenheden voor elke gast.
Beddengoed en handdoeken kunnen elke 04 dagen worden verschoond. Om een wijziging aan te vragen, kan de gast het verzoek rechtstreeks indienen bij de dienstmeid, die dagelijks de appartementen schoonmaakt en opruimt.
De gast moet zorgen voor het juiste behoud van bed- en badlinnen, evenals het behoud en de netheid van het appartement als geheel.
Het is ten strengste verboden handdoeken of vloerkleden buiten de hotelkamer te dragen. U mag geen HOTEL handdoeken of vloerkleden meenemen naar het strand of buiten rondleidingen, anders wordt u een boete van een halve dag in rekening gebracht. In geval van uitwendig gebruik, moet de gast eigen handdoeken gebruiken.
Als kinderen in bed plassen, moet u een waterdichte voering of plastic meenemen die voorkomt dat het kind op het matras urineert of tot kinderfraude leidt.
Uw appartement is geschikt voor maximaal 05 gasten. Gasten mogen echter niet meer bedden gebruiken dan het aantal gasten dat in de reservering is geboekt, anders wordt een extra gast in rekening gebracht.
We vragen de gast het aantal paren en de configuratie van de bedden die ze willen in te voeren, zodat we ze kunnen rangschikken op een manier die het beste voldoet aan de behoeften van de gasten, binnen de mogelijkheden van het appartement. Dit is de opstelling van de ruimte:
KAMER: 01 tweepersoonsbed en 01 triliche (triple eenpersoonsbed, met 03 verdiepingen). Geschikt voor maximaal 05 gasten.
7) OPTIONEEL ONTBIJT:
De gast heeft de mogelijkheid om het ontbijt rechtstreeks in het restaurant in het hotel te kopen, tegen de prijs van 19,90 reais per persoon, met gratis consumptie.
Naast het ontbijt biedt het restaurant ook lunch en diner, berekend per kilogram (44,90 reais per kilogram).
De waarden van het restaurant zijn alleen ter informatie en weerspiegelen de prijzen die gelden op het moment van boeking en zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving naar het exclusieve en exclusieve oordeel van het restaurant.
8) PARKEREN:
Als u gebruik wilt maken van een parkeerplaats, laat het ons dan zo snel mogelijk weten, want het is noodzakelijk om deze te reserveren. De reservering is op basis van beschikbaarheid op dit moment. Daarom is het belangrijk om van tevoren te waarschuwen, vooral in het hoogseizoen, omdat er mogelijk geen beschikbaarheid is.
Het HOTEL rekent een vergoeding van 70,00 reais per dag voor elk voertuig. Dit bedrag moet bij het inchecken aan de HOTEL-receptie worden betaald. Als u de garage wilt gebruiken, informeer dan zo snel mogelijk het kenteken en het voertuigmodel, omdat dit belangrijke gegevens zijn voor de reservering van de garage.
9) VEILIG:
Het appartement heeft een kluis, die kan worden geopend met een sleutel of digitaal numeriek wachtwoord. De gast ontvangt de sleutel van de kluis, die zich aan dezelfde sleutelhanger bevindt als de sleutels van de deuren van het appartement. Als u een numeriek wachtwoord wilt registreren, moet u de batterijen kopen of meenemen. Zelfs als een digitaal wachtwoord is geregistreerd, wordt de kluis altijd geopend met behulp van de sleutel.
10) ALGEMENE GEDRAGSREGELS
Het appartement heeft een keuken met apparatuur en keukengerei, die vrij kunnen worden gebruikt door de gast. De gast die het keukengerei gebruikt, MOET echter na gebruik SCHOON BLIJVEN (potten, kopjes, borden, bestek, fornuis, tosti-ijzer, koffiezetapparaat, enz.). Afwassen valt NIET onder de dagelijkse schoonmaak en is daarom de verantwoordelijkheid van de gast die het gebruikt.
Bewaar het appartement alsjeblieft. Onzorgvuldigheid kan storend zijn voor u en uw volgende gast. Daarom waarschuwen wij u onmiddellijk dat de volgende gedragingen verboden zijn:
- Gooi papier in het toilet (kan verstopping veroorzaken);
- Verwijder handdoeken en vloerkleden uit het appartement voor extern gebruik (strand, zwembad, wandelingen, etc.).
- Laat lichten en apparaten aan wanneer u het appartement verlaat, met name airconditioning. Zorg er altijd voor dat je alles hebt uitgeschakeld voordat je vertrekt.
- Eet eten en drinken op de bedden en / of banken (hier is een tafel voor).
- Breng dieren van welke aard dan ook naar het appartement.
- Roken van welke stof dan ook.